Remedy بی خیال Alan Wake 2 نشده است/Alan Wake 2 در راه Xbox one ؟

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
Alan-Wake-2-620x349.jpg


Remedy بعد از عرضه عنوان کلاسیک Alan wake در حال حاضر آماده انتشار عنوان جدید خود با نام Quantum Break است.همه ما به همان اندازه که مشتاق ریلیز شدن Quantum Break هستیم دوست داریم بدانیم که چه اتفاقی برای Alan Wake 2 خواهد افتاد؟

خبر خوب این است که Remedy بی خیال Alan Wake نشده است هر چند که به نظر می رسد در حال حاضر آنها آمادگی برای صحبت کردن در مورد Alan Wake 2 ندارند.ناشر این عنوان در این مورد می گوید که آنها امیدوار هستند تا به زودی Alan wake جدید را دوباره ببینند اما چه زمان؟امیدوارانه می گوییم به زودی!

خالق بازی یعنی آقای Sam Lake می گوید:

Quantum Break در حال حاضر همه توان Remedy را در بر گرفته است و اگر بدانید تا به حال چه تلاشی برای ساخت هر چه بهتر آن کرده ایم قطعا شما نا امید نخواهید شد.با این حال ما همیشه نگاهی به بازی های دیگرمان خواهیم داشت و تجربیاتی که به دست می آوریم را در آنها به کار می گیریم.ما به طور واضح از اشتیاق زیادی که برای Alan wake داریم حرف زدیم و بی خیال ادامه آن نشدیم.بنابراین من خیلی امیدوارم که Alan Wake بعدی را ببینیم .

ساخت چنین بازی هایی چند سال طول می کشد و اگر Remedy برنامه Alan wake دیگری در دستور کار دارد باید ساخت آن مدتی باشد که شروع شده باشد.در هر صورت انتظار شنیدن اخبار کاملی از این عنوان را به این زودی ها نباید داشته باشیم حداقل تا E3 2017 که احتمالا اولین نمایش آن را در آن کنفرانس خواهیم دید.

آیا شما نیز دوست دارید که Remedy روی Alan Wake 2 کار کند یا علاقمند هستید به فکر ساخت یک IP جدید باشد؟

منبع
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
به به خیلی هم عالی . Alan Wake قطعا جزو 5 بازی برتر مسل پیش بود برای من . خیلی خیلی منتظرشم و به Remedy اطمینان کامل دارم .
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,492
نام
Ali
یکی از یونیک ترین بازی های نسل قبل برای من Alan Wake بود ، اتمسفر و جو بازی واقعاً فوق العاده بود ! بیصبرانه منتظر دیدن اولین Footage های شماره دوم هستم ...
 

~The One~

کاربر سایت
Aug 24, 2012
151
نام
Single Forever
قبلاً هم گفته بودن که AW رو ادامه می‌دن و واقعاً چرا این‌کار رو نکنن؟ بازی کیفیت بسیار بالایی داشت، فروشش توی هر دو نسخه‌ی X360 و PC عالی بود و از لحاظ داستانی هم که کاملاً جا واسه‌ی ادامه‌دادن داشت و داره؛ در نتیجه هیچ دلیلی نداره که این‌همه پتانسیل رو هدر بدن.
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
من که از qb خوشم نیومد ایدش مثل این فیلمای امروزی بود که هروز نگا می کنیم یکی بیاد و تق تق دنیا رو نجات دادیم به به :d
منتظر alan wake 2 هستم منتها غنی باشه از هر نظر 8-|
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,381
نام
Majid
آلن ویک اولی بازیی بود که هم طرفدارای سبک Horror دوسش داشتن و هم یکی مثل من که اصلا با این سبک حال نمیکنه! واقعا بازی سطح بالای خوبی بود بشدت انتظار نسخه دومشو میکشم چه بهتر اگه مثل نسخه قبلی واسه PC هم بیاد تا کسایی که ایکس باکس ندارن تجربه کنن.
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,756
نام
علی
تصور اینکه در آینده ی دور یا نزدیک آلن ویک ۲ رو نبینیم خیلی سخته!
آلن ویک از اون بازی هایی بود که هرچه بیشتر بازی میکردم بیشتر اسیرش میشدم:x
 

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
میخواستم یه نیمچه فکت نصفه نیمه ای بدم امیدوارم به سیخ کشیده نشم. کلا تو هر کدوم از بازیهای sam lake تو هرکدومشون چند کیلو اتمفسر خوابیده ولی مشکلی که با AW داشتم این بود که گیم پلی بازی بعد از یه مدت خسته کننده میشد.(مخصوصا بعد ورود به جنگل) البته بازی یه حالتی شبیه سریالهای تلویزیونی داشت که epilogue و prologue از قسمت قبل و بعد پخش میکرد که خیلی باسم جالب بود ولی این طراحی سطحی گیم پلی بازی مانع این شد که برای بار سوم و چهارم انجامش بدم علیرغم میلم. اگر بجای اون گیم پلی ساده(شلیک کردن به سایه ها و فرار کردن از یه safe haven به بعدی و استفاده از flareو نارنجک) گیم پلی در حد داستان خود بازی داشت براحتی تبدیل به بهترین بازی نسل میشد برای من.
QB مورد انتظارترین بازی فعلی برای من هست و امیدوارم حالت script شده و کاملا خطی نداشته باشه حداقل,از داستان بازی که کاملا مطمئنم.امضای sam lake روی بازی هست :d
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
قربون دستتون هر کاری که میکنین، گروه Poets of The Fall رو برای ساختن آهنگ های شماره دوم برگردونین:d نصف جذابیت AW به خاطر اینا و در کل انتخاب هوشمندانه آهنگ سازی و موزیک بازی بود:bighug:
خود بازی و قدم زدن توی جنگلش رو خیلی دوست داشتم و از تک تک ثانیه هاش لذت بردم. کلا سریع QB رو تموم کنین برگردین سر AW 2/:) اینا هم خیلی شل و ول کار میکنن و آدم کتلت میشه تا بازی بعدیشونو ببینه:|
 

~The One~

کاربر سایت
Aug 24, 2012
151
نام
Single Forever
میخواستم یه نیمچه فکت نصفه نیمه ای بدم امیدوارم به سیخ کشیده نشم. کلا تو هر کدوم از بازیهای sam lake تو هرکدومشون چند کیلو اتمفسر خوابیده ولی مشکلی که با AW داشتم این بود که گیم پلی بازی بعد از یه مدت خسته کننده میشد.(مخصوصا بعد ورود به جنگل) البته بازی یه حالتی شبیه سریالهای تلویزیونی داشت که epilogue و prologue از قسمت قبل و بعد پخش میکرد که خیلی باسم جالب بود ولی این طراحی سطحی گیم پلی بازی مانع این شد که برای بار سوم و چهارم انجامش بدم علیرغم میلم. اگر بجای اون گیم پلی ساده(شلیک کردن به سایه ها و فرار کردن از یه safe haven به بعدی و استفاده از flareو نارنجک) گیم پلی در حد داستان خود بازی داشت براحتی تبدیل به بهترین بازی نسل میشد برای من.
QB مورد انتظارترین بازی فعلی برای من هست و امیدوارم حالت script شده و کاملا خطی نداشته باشه حداقل,از داستان بازی که کاملا مطمئنم.امضای sam lake روی بازی هست :d
این‌که بازی، ارزش تکرار نداشت رو کاملاً قبول دارم اما شخصاً گیم‌پلی ساده‌ی این بازی رو به گیم‌پلی خیلی از بازی‌های دیگه که با اضافه‌کردن همه‌جور جنگولک‌بازی و مکانیک‌های ریز و درشت از این‌بازی و اون‌بازی (مثل سیستم Looting، ارتقاء و شخصی‌سازی سلاح، هزار و یک‌جور Power-Up و مینی‌گیم و ...) به یه آش شُله‌قلم‌کار تبدیل می‌شن، ترجیح می‌دم. من Alan Wake رو به‌خاطر ساده‌بودن و منطقی‌بودنش دوست داشتم. گیم‌پلی هرچند ساده بود اما با بهترین کیفیت ممکن پیاده‌سازی شده بود: مکانیک عالی تیراندازی + نداشتن هدف‌گیر + استفاده از نور به اَشکال مختلف (نور چراغ قوه، Flare، نارنجک‌های نورزا، فشفشه و ...) + رانندگی و استفاده از نور چراغ ماشین + فیزیک عالی دشمن‌ها + هوش مصنوعی فوق‌العاده‌ی دشمن‌ها مخصوصاً توی درجات بالا که چه‌طور گه‌گاهی از پشت سر بهت حمله می‌کردن و چه استرسی وارد می‌کردن و باید Dodge می‌کردی یا چه‌طور از روبه‌رو چندنفره Flank می‌کردن (یعنی به‌جای این‌که مثل احمق‌ها مستقیم بیان تو صورتت، از نور فرار می‌کردن و سعی می‌کردن از جناح‌ها و از چند طرف بهت حمله کنن) + خیلی ایده‌های جالب مثل پرتاب‌شدن وسایل مختلف به سمتت که به‌وسیله‌ی تاریکی تسخیر شده بودن و ...
بعضی‌ها فکر می‌کنن گیم‌پلی بازی ساده بود و هیچ‌چیزی نداشت، چرا؟ چون زرق و برق الکی بهش نداده بودن و همه‌چیز منطقی و اصولی طراحی شده بود. به نظر من مبارزه کردن با یکی‌دو تا Taken (تسخیرشده) ساده داخل AW خیلی حرفه‌ای‌تر و چالشی‌تر از مبارزه با فرضاً 20 نفر آدم توی سری Batmanـه اونم با اون‌همه زرق و برق و جنگولک‌بازی.
البته در نهایت باید بگم که بازی هنوز جای کار و تکمیل‌شدن رو داره. ;)
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,836
قربون دستتون هر کاری که میکنین، گروه Poets of The Fall رو برای ساختن آهنگ های شماره دوم برگردونین:d نصف جذابیت AW به خاطر اینا و در کل انتخاب هوشمندانه آهنگ سازی و موزیک بازی بود:bighug:
خود بازی و قدم زدن توی جنگلش رو خیلی دوست داشتم و از تک تک ثانیه هاش لذت بردم. کلا سریع QB رو تموم کنین برگردین سر AW 2/:) اینا هم خیلی شل و ول کار میکنن و آدم کتلت میشه تا بازی بعدیشونو ببینه:|

آخ آخ منم شدیدا عاشق موزیک های کارای remedy هستم که توسط گروه موسیقی POTF ساخته میشه، ENDING مکس پین 2 هم توسط همینا ساخته شده بود، بعلاوه اینکه از بعضی از موزیسین های گروه توی شخصیت های کامیک های نسخه ی 1 مکس پین هم استفاده شده بود، مثلا از خواننده ی این گروه برای نقش ولادیمیر لم توی کامیک های نسخه ی 1 استفاده شده بود:d، اینا با POTF رابطه ی خیلی خوبی دارن ، من امیدوارم توی QB هم از اینا استفاده کرده باشن:d. فعلا که QB با اختلاف از تمام عناوین Xone برای من جذابتر بوده و با تکام وجود امیدوارم بترکونه.
یه مکس پین جدید هم بسازن دیگه میبرنمون روی عرش:d
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
واقعا منم که سونی فن هستم از این بازی خیلی لذت بردم تا اخر بازی هم حال کردم و اصلا برام تکراری نشد اولش که اون تاریکی فقد برای آلن میومدند فکردم از این بازی های روان پریشانست ولی بعد که همه شرو گرفت وبا بقیه هم درگیر شد گفتم اهان حالا شد اونجا هم که کنترل ماشینو داد دستمون یجورای مینی اپن ورلد شد دیگه برام ترکوند . الانم اگه یچیزی در باره شماره های بعدیش بخوام بگم اینکه امید وارم توی یه سگانه دمبال زن آلن نباشیم چون خیلی کسل کننده میشه دوست دارم از توی این کلیشه نجات عشق بکشن بیرون
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
یه گیملپلی ازش اومد چند وقت پیش که از مراحل ابتدایی بود , خیلی خفن بود!!!
معلوم بود که ایده ی کوانتوم وسط ساخت همون به کلشون زده

بیچاره ها همش 150 نفرن , خیلی تعدادشون کمِ ,جدیدا هم که 2 از اعضای کلیدیشون رفتن کلا زیاد نمی تونن ریسک کنن مثه مثلا بانجی یا ناتی داگ یه بازی رو تا وسط ببرن ببینن خوب نیست ولش کنن , ریسک کنن کله پا میشن!
خدا ام نکنه مایکرو اذیتشون کنه همین 2 3 تا عضو کلیدیشونم برن از کمپانی که خیلی خیلی بد میشه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر