RE5: سقوط آمبرلا

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
reumbrellacorpbgbyryglorejf9.jpg

سلام
کمپانی شیطانی آمبرلا که به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشخصه‌های سری رزیدنت اویل محسوب می‌شود، کماکان نقش مهمی در داستان‌های بعدی زریدنت اویل نیز ایفا می‌کند. این خبری است که در ماه‌های اخیر نیز بسیار شنیده‌ایم.

حتی در پایان بازی Resident Evil 4 نیز میشد فهمید که در آینده باز هم شرکت آمبرلا در داستان بازی حضور خواهد داشت، هر چند که در حاشیه باشد.

بهرحال امروز وبسایت TGR، خبر‌های جدیدی از کپکام دریافت کرده است که نظریه‌های قبلی را رد می‌کند.

Chris Kramer، کارگردان ارشد کپکام گفت که از این به بعد کمپانی آمبرلا هیچ نقش اساسی و محوری در بازی‌های رزیدنت اویل نخواهد داشت. وی گفت از این پس تمرکز داستان بر روی شرکتی خواهد بود که یکی از رقیبان آمبرلا محسوب می‌شود و نام آن " شرکت داروسازی Tricell" می‌باشد.

قبلا نیز اشاراتی به این موضوع شده بود ولی تابحال چیزی تایید نشده بود. در پایان Resident Evil: Degeneration دیدیم که شرکت Tricell به جمع‌آوری باقیمانده‌های G- Virus مشغول بود.

Kramer خیلی سربسته حرف میزد و دقیقا توضیح نداد که این شرکت چه نقشی در داستان‌های آینده این بازی خواهد داشت. شاید در آینده باید منتظر معرفی شخصیت‌های جدید باشیم.

در ادامه گفتگوی Kramer با TGR مشخص شد که مراحل تکمیلی Resi5 بخوبی در حال انجام است و این بازی در موعد مقرر، یعنی 13 مارس عرضه خواهد شد.

Source
 
آخرین ویرایش:

progamer

کاربر سایت
Mar 31, 2008
199
ولی منم نظر شینجی میکامی رو دارم! resident evil 1 2 اصلا یک چیز دیگه بود! بازی که من بعد از 10 سال باز بازی کردم و هنوز استرس و ترسش القا شد! از document های بازی تا داستان قوی و معما های خوب! re4 به جز یک بازی که جز کشتن چیز دیگه ای هم توش نبود! حقیقت ماجرا تلخه ولی همینه!re5 هم که سیر re4 رو داره
 

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
اتفاقا دوست من شماره 3 بازی در مقابل شماره های 1و2 حرفی برای گفتن نداشت و بیشترین ضربه رو هم از همین داستان خورد. قویترین اویلی که تا به حال ساخته شده اولی شماره 1 هستش. حتی با ریمیک روی گیم کیوب باز هم فوق العاده درخشید.

بله صحیح می فرمایین شما. اما فقط شما رده سنی این سایت هم در نظر بگیرین. ;) 80% اعضای این سایت 14-13 ساله هستن پس این اشخاص اولین اویلی که بازی کردن همون شماره 3 بوده و آدم هم اول هر چی بازی کنه همون چششو میگیره و دیگه خیلی سخت می ره دنبال سری های قبل. ما هم راه دور نریم چند تا از پیش کسواتای سایت و اویل بیان و اونا هم نظر بدن. ;)
حرفتون در مورد اینکه RE1 از لحاظ داستان بهترین شماره RE بوده کاملا درسته...
ولی من با اینکه اول 1 و 2 رو بازی کردم و بعد 3 رو،RE3 رو بخاطر گرافیکش و معماهای سختش و همینطور حس ترس بالایی که هنگام مواجه با :love:نمسیس:love:(:biggrin1:) ایجاد می کرد،بهترین شماره RE می دونم...

:eek::eek:!!
فکر کنم برعکس گفتید چون 20 درصد اعضای این سایت هم 13-14 ساله نیستن...
الان تو همین تاپیک همه افرادی که پست دادن بعلاوه خودم!! +18 هستند!!!
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
فکر کنم برعکس گفتید چون 20 درصد اعضای این سایت هم 13-14 ساله نیستن...
الان تو همین تاپیک همه افرادی که پست دادن بعلاوه خودم!! +18 هستند!!!
فقط خواهش می کنم زیاد این بحث کش پیدا نکنه. (چون نمی خوام تبعیض سن و اینا پیش بیاد همه کار برا برای ما عزیزن و جای خودشونو دارن)
نه عزیز شما یکم بیشتر تحقیق کنی متوجه میشی.
 

hustler

کاربر سایت
Mar 18, 2008
3,140
خوب بود ایندفه ماموره آمبرلا میشدیم
اصلا اویل و با آرم آمبرلا همه میشناسن اگر قرار بشه نباشه که نمیشه
100% هست ولی باید بازی بیاد ببینیم چه خبره;)
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,120
نام
محمد امین
من فقط 1 و 2 رو بازی کردم.. اصلا هم ازش خوشم نیومد.. خیلی ترسناک بود..:((

البته تو نسخه های جدید سرعت خیلی رفته بالا .. و نمیشه گفت که ترسش اومده پایین... ترسانکیش که حفظ شده فقط شیوه ترساندنش فرق کرده..

ولی بازم هرچی فکر میکنم نسخه 1 و 2 بهتر بودن..
 

MiliZangief

کاربر سایت
May 24, 2008
104
نام
Milad

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر