Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا

جدایی نادر از سیمین

9.5/10
بالاخره این خراب شده هم جدایی رو آورد و من دیشب رفتم دیدم.با اینکه زیاد فیلم ایرانی نگاه نمیکنم ولی به جرات میگم بهترین فیلم ایرانی بود که تا حالا دیدم.بازی ها همه فوق العاده بود مخصوصا شهاب حسینی.تا قبل از درباره ی الی اصلا ازش خوشم نمیومد و فکر میکردم در حد همین بازیگرای تلوزیونی واسه سریالای دره پیته داخلیه ولی از اون به بعد کلا نظرم نسبت بهش عوض شد.با پایان فیلم هم فوق العاده حال کردم.
در کل به نظرم حقش 10ـه ولی اون نیم نمره رو به خاطر اینکه در حق فیلم بعدی فرهادی ظلم نکرده باشم ندادم!:D
راستی,میدونم چند صفحه پیش هم بحث شده بود ولی من چون فیلم رو ندیدم نخوندم:
این پوله وضعیتش مشخص نشد!کی برداشته بودش بالاخره؟
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب بعد از مدت ها با تموم شدن اکثر سریالاهای زمستونی ( Fringe , V , ... ) و تاخیر یک هفته ایی Supernatural این هفته فرصت کردم سه تا فیلم ببینم :D

Tangled : 9.5/10
خیلی باحاله حتما ببینیدش من که خیلی ازش خوشم اومد =))

Resident Evil : Degeneration : 8.5/10
میدونم قدیمیه ولی ندیده بودمش
خیلی بهتر از این بازی و فیلمهای امروزی و عجیب غریبیه که به اسم RE به خوردمون میدن ، به همه ی هواداری قدیمی سری که مثل من با نسخه های کلاسیک کلی خاطره دارن شدیدا توصیه میشه :d

The Tourist : 3/10
اصلا ارزش دیدن نداره به نظرم وقتتون رو باهاش هدر ندید
 

Modern Samurai

کاربر سایت
Aug 31, 2007
1,333
نام
نوین
این پوله وضعیتش مشخص نشد!کی برداشته بودش بالاخره؟
منم متوجه نشدم. تو فیلم اصلا گفته نشد که چی شدش ... ولی یا اون ساره بیات برداشتش یا سیمین دیگه :d البته جریان پول خیلی مهم نبود
 

poorya_l

کاربر سایت
Jun 27, 2007
293
نام
پوریا
راستی,میدونم چند صفحه پیش هم بحث شده بود ولی من چون فیلم رو ندیدم نخوندم:
این پوله وضعیتش مشخص نشد!کی برداشته بودش بالاخره؟

منم متوجه نشدم. تو فیلم اصلا گفته نشد که چی شدش ... ولی یا اون ساره بیات برداشتش یا سیمین دیگه :d البته جریان پول خیلی مهم نبود

#:-s

سيمين پول را برای کارگرها برميداره...
 

snake_pianist

کاربر سایت
Dec 5, 2007
3,753
نام
امیر
منم متوجه نشدم. تو فیلم اصلا گفته نشد که چی شدش ... ولی یا اون ساره بیات برداشتش یا سیمین دیگه :d البته جریان پول خیلی مهم نبود

#:-s

سيمين پول را برای کارگرها برميداره...

واسه روشن تر شدن قضیه ... همون کارگرایی که داشتن پیانو رو حمل میکردن ! :D
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
من متوجه نشدم satireاش نکته منفیشه؟
نه اما خوب basterds یه showcase واسه رندی تارانتینو و satire بودن خودشه، hurt locker یه showcase واسه سینما و توانایی های اون و نریتیو خیلی خوبشه. نمیشه باهم مقایسشون کرد.
کل فیلم تقریبا خلاصه می شه به روانی های نژاد پرست در هر دو طرف که بطور مساوی به هم بدی می کنن. فقط یه طرف از همش فرار می کنه فقط بخاطر اینکه جنگ رو برده برای اتاق پروژکشن(تاریخ؟) و حالا می تونه آلمانیها رو بعنوان شر fetishize کنه. برد پیت ردنک با مدل مو/سبیل هیتلریش برای همیشه جای نازی ها رو در این عنوان محکم می کنه و اثر زخم گذاشتنهای شری(سواستیکا) که برای همیشه باهاشون باقی می مونه.
میتونیم بگیم کل فیلم خلاصه میشه مذمت نژادپرستی، در صورتی که به نظر میاد عامل خلاق پشت فیلم(اصلا کاری ندارم کیه و چیکارس)خودشم تا حدی نژادپرست باشه.
به نظرم تارانتینو دو رو نیست، بیشتر تو این فیلمش میخواد به مسائلی که خودش باهاش درگیره کنایه بزنه.
کلا فیلمای تارانتینو رو اکثرا به عنوان یه homage به سینما نگاه میکنن، من اینطوری نیستم، من فیلمایی مثل TSN و Black Swan رو یه homage میدونم، فیلمای تارانتینو رو فیلمای شخصی ای میدونم که کاملا برداشتیه از ذهن مریض خودش، و هر چیز مریضی معمولا میتونه آدم رو بخندونه، حالا چه از روی شادی باشه این خنده، چه از روی حس کردن absurdity زیاد!
 

Hosein M

کاربر سایت
Mar 31, 2009
1,231
من خودم شخصا از تارنتینو خوشم میاد چون فیلماش مثل برادران کوئن دارای یه سبک و سیاق خاصی هست
ولی اگر این خبر لیدی گاگول حقیقت داشته باشه حالم ازش بهم میخوره:D
 

POORIASARATAN

کاربر سایت
Apr 10, 2010
33
نام
پوريا
سلام دوستان میخوام امتیازات خودم رو به چنتا فیلم غیر انگلیسی زبان بدم

TALK TO HER 10/8.5 با او حرف بزن(2001 ) اسپانیایی نامزد اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان و برنده بهترین فیلمنامه
GLOOMY SUNADY 10/8.3 یکشنبه غم انگیز (1999) المانی
THE LIVES OF OTHERS 10/9 زندگی دیگران( 2006)المانی اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان
OLD BOY 10/8.8 پسر پیر(2003)کره جنوبی
دوستان حتما دیدن این فیلمهار بهتون فوق العاده توصیه میکنم سبک این فیلمها اکثرا درام , عاشقانه و هیجانی هستن بازم میگم حتما ببینید
 

clockwork orange

کاربر سایت
Aug 17, 2007
793
نام
اردلان
کلا فیلمای تارانتینو رو اکثرا به عنوان یه homage به سینما نگاه میکنن، من اینطوری نیستم، من فیلمایی مثل TSN و Black Swan رو یه homage میدونم، فیلمای تارانتینو رو فیلمای شخصی ای میدونم که کاملا برداشتیه از ذهن مریض خودش،
فیلمای تارانتینو بیشتر درباره ژست گرفتنه تا homage. از بازیها و زیباشناسی فیلماش گرفته تا موسیقی. تو Inglorious بازیهای فرمالش هنوز هستن ولی ایندفعه در خدمت کانتنت واقعی. چیزی که برای من جالبه اینه که فیلمسازهای چرند (تارانتینو, دیپالما,ورهوون,...) بنظر میاد لحن خشن فیلماشون رو یکم آرووم می کنن و با موضوعات جدی مثل جنگ با کمی تامل برخورد می کنن. درحالیکه بعضی از فیلمسازان معتبر مثه کوپولا, اسکات یا اسپیلبرگ بیشتر حالت پروپاگاندیستی دارن. در مورد hurt locker فکر کنم قبلا نظرمو گفتم فقط اینکه با بیشتر فیلمای جنگی مشکل دارم. و اینکه کار ملیک کاملا در یه دنیای دیگس و اون سال نسبت به کار اسپیلبرگ کمتر هم تحویل گرفته شد.
در مورد اینکه فیمای تارانتینو برداشت ذهنیشه کارای گانگستری تارانتینو رو می شه با اسکورسیزی مقایسه کرد. با تارانتینو می دونی همه چیز مضحکه و کاملا برای خوشی و خندیدن اجرا می شه. اسکورسیزی از اونور بنظر میاد در یجور نئورئالیسم(منحرفی) رشد کرده, جایی که تکنیکهای نئورئالیستی/سینما وریته و تکنیکهای روایتی که به شدت حالت documentary داره طوری بکار گرفته می شن که تو رو گول می زنن در پذیرفتن اینکه جنایتکارها واقعا به این شکلن و دنیا و جنایت اینطوری عمل می کنن.
من فکر می کنم که یجور صداقت در بی صداقتی تارانتینو هست و یجور بی صداقتی در faux realism اسکورسیزی. گرچه الان کارای crime هر دو تقریبا تمیز ناپذیرن. Departed, Pulp Fiction,Gangs of New York,Kill Bill,... شبیه همن. با داستانهای خیلی pulpy. با گانگسترها بعنوان دلقک و لوده.
(کلا من خیلی از تارانتینو خوشم نمیاد و جند وقت پیش هم که تمام فیلماش رو دوباره دیدم تنها فیلمی که آزار دهنده نبود جکی براون بود که قبلا خیلی خوشم نمیومد. در حالیکه بقیه کاراش همه تو پست مدرنیسم tongue in cheekای غلت می زنن ایندفعه جکی براون واقعا بنظرم یه رمانس غمگین اومد درباره آدمهای ناامیدی که می خوان زنده بمونن)
 

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
The Kids Are All Right

فیلم خوب بود، زندگی یه زوج L_3z_bi_4n رو نشون میده که با یه اتفاق چطوری کنار میان. فیلم ظاهر بصری زیبایی داره، در کل خیلی حال نکردم ولی دیدنش رو توصیه میکنم.

آقا یوسف

بد نبود. خوبیش آخرش بود که نمیتونم بگم! داستان در مورد پنهان کاری ها تو زندگی هاست. توصیه نمیکنم ببینیش ولی خوب من از دیدنش پشیمون نیستم.

اسب حیوان نجیبی است

فیلم خیلی خوبی بود، توصیه میکنم ببینین. داستان در مورد یه شب تا صبحه با چند نفر که درگیر هم میشن. آخر این هم خیلی خوب بود. کلا این فیلم از قبلی خیلی بهتر بود و بعد از دیدنش حال نمودیم.

عدد نمیتونم امتیاز بدم، مگه من کیم! فقط میتونم بگم ببینین یا نبینین یا خوشم اومد یا نیومد.
 

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
من والا چیزی در زمینه ی کارگر نشنیدم!! کجای فیلم این حرف زده شد؟! به هر حال گفتم سیمین دیگه :d
اول فیلم.سیمین پول کارگرای حمل پیانو را می ده.
دوستانی که جدای نادر از سیمین را دیدند.حتما اسپویلر زیر را بخونند,تو شماره ی جدید مجله فیلم دو نکته ی جالب نوشته بود:
اولیش این بود که تو سکانسی که سیمین پول کارگرا را بر می داره,ترمه هم بود.یعنی ترمه می بینه که سیمین پول ها را برداشته.اما به نظرتون چرا به نادر نمی گه؟
دومین نکته اینکه اولین فیلم که شناسنامه ها را نشون می ده,شناسنامه ی هدیه تهرانی و حمید فرخ نژاد(زوج چهارنبه سوری)هم بود.یعنی اونها هم به طلاق کشیده شدند!
 
  • Like
Reactions: Trunks

snake_pianist

کاربر سایت
Dec 5, 2007
3,753
نام
امیر
اسب حیوان نجیبی است

خیلی با فیلم کاهانی بد برخورد کردن تو جشنواره , اینو که کلا حق شو خوردن و توی بخش مسابقه شرکت ندادن ! همش ام زیر سر اون شمقدری ()*&^7^^^$^%$ که با کاهانی سر فیلم "هیچ" لج شده !

آقا یوسف ام بد نبود ... من زیاد حال نکردم , نه که بگی بدم اومد ولی نسبت به فیلم قبلی علی رفیعی , ماهی ها عاشق میشوند , ضعیف تر بود !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر