Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

ALBERT WESK3R

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
Gold User
Feb 15, 2016
429
نام
بهزاد
من تا حالا یک تریلر هم از بازی ندیدم!:tearsofjoy:

بی صبرانه منتظرم هر چند امیدی به متای بالا ندارم.اما مهم نیست. متا مدت هست تبدیل به یک چیز مسخره شده:triumph:
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
برن گم شن بابا {78} حالا screen tearing هم که داره .
نسل قبل واسه اینها درس نشد که چقدر ترولشون کردند مثل اینکه عبرت نشده هر نسل نصف رزولوشن استاندارد تحویل میدند .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,591
نام
محمد
برن گم شن بابا {78} حالا screen tearing هم که داره .
نسل قبل واسه اینها درس نشد که چقدر ترولشون کردند مثل اینکه عبرت نشده هر نسل نصف رزولوشن استاندارد تحویل میدند .
دقیقا این مشکل Screen Tearing اگه وجود داشته باشه من یکی کاملا ناامید میشم چون شدیدا رو کیفیت گیم پلی بازی هم تاثیر منفی میزاره. جالبه دقیقا اون مشکلات Alan Wake داره تکرار میشه، امیدوارم حداقل این Screen Tearing وجود خارجی نداشته باشه! رزولوشن رو با توجه به کیفیت گرافیکی بازی میشه باهاش کنار اومد (هر چند اگه واقعا 720P باشه رو خیلی از بخش های گرافیکی تاثیر میزاره)، ولی پارگی تصویر خیلی رو اعصابه.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
دقیقا این مشکل Screen Tearing اگه وجود داشته باشه من یکی کاملا ناامید میشم چون شدیدا رو کیفیت گیم پلی بازی هم تاثیر منفی میزاره. جالبه دقیقا اون مشکلات Alan Wake داره تکرار میشه، امیدوارم حداقل این Screen Tearing وجود خارجی نداشته باشه! رزولوشن رو با توجه به کیفیت گرافیکی بازی میشه باهاش کنار اومد (هر چند اگه واقعا 720P باشه رو خیلی از بخش های گرافیکی تاثیر میزاره)، ولی پارگی تصویر خیلی رو اعصابه.
مطمئن باش Screen Tearing داره چون تو نمایش های اخیر کاملا مشهود بود .
حالا بیایم سر رزولوشن بازی یادم میاد یکی از کاربرهای b3d گفته بود که بازی از رزولوشن داینامیک استفاده میکنه گاها 1080 و گاها 900p و گاها هم 720 . حالا شاید باز رمدی نتونسته از پسش بر بیاد اخر سر ترجیه داده 720 کامل باشه دقیقا همون اتفاقی که سر aw افتاد که تو اولین نمایش ها 720p native بود اخر سر شد نصف .خلاصه تا زمانی که جوابی از طرف رمدی نشنویم این خبر حقیقته که باید فقط تاسف خورد .
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,649
نام
سهيل
انصافا 720p/30FPS خیلی ضایع است.با توجه به بازی های همزمان و گرافیکشون و چیزی که از بازی میبینیم به نظرم ONE دیگه حداقل بتونه این گرافیک رو 900/30FPS اجرا کنه:|
 
  • Like
Reactions: sadegh93

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,864
نام
Sajjad
همین چند وقت پیش بود که یه سری عکس از مدل های بازی منتشر کرده بودن که زیرش نوشته بود 720p، بعدش صراحتا اعلام کردن بازی 1080 اجرا میشه:|
در کل 720p افتضاحه{45}
 
  • Like
Reactions: sadegh93

mikael1026

کاربر سایت
May 24, 2014
531
اول این بازی انحصاری وان بود ولی بعدش گفتن برا pc هم میاد .ولی انگار برعکس بوده تموم توانشون را فقط گذاشتن براpc.واقعا رزلوشن 720pنا امید کننده اس.هر چند که خود گیم پلی بازی هم بنظر نگران کننده اس فقط یه تیزا ندازی خطی اینی تا حالا نشون دادن .بشخصه انتظارم برا این بازی فقط گرافیکش بود که با این خبر کاملا نا امید شدم
 
  • Like
Reactions: sadegh93

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
DF قبلا سر بازی RotTR هم میگفت که متریالهای بازی PBR نیست که خود سازنده بعدا اعلام کرد که نه تنها PBR هست بلکه یه سری چیزهای جدید هم داره آخر سر هم ماجرا رو خیلی طبیعی ماست مالی کرد که با PBR بازی حال نکرده!!
والا الانم من هرچی گالری عکسهای DF رو گشتم عملا هیچ لبه ای حتی یه لبه کوتاه برای شمردن پیکسلهای پیدا نکردم نمیدونم DF از کجا تونسته پیکسل شماری کنه این کل عکسهای گالری DF میدونم که چندتا از دوستان تو انجمن پیکسل شماری بلدن نمیدونم شاید چشم من نمیبینه ولی من با زوم 400% نتونستم هیچ لبه ای برای شمردن پیدا کنم.

http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_1.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_2.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_3.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_4.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_5.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_6.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_1.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_2.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_3.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_4.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_5.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_6.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1

اینکه بعضی المانهای گرافیکی بازی با رزولوشن پایینتر از رزولوشن اصلی رندر میشه که توی اکثر بازیا مشترک هست مخصوصا روی کنسولها نمونه هم زیاده که بعضی Assetـهای بازی با رزولوشن کمتر از رزولوشن خود بازی رندر میشن که چیز شایعی هست و خود رمدی هم قبلا اینو گفته بود و البته اعلام هم کرده بود که خروجی نهایی بازی 1080 هست سایت NXGamer هم بازی رو بررسی کرده نوشته:

Further adding to the visual quality is ambient occlusion adding self shadows and depth to edges, contact parts of a scene. The team use a screen space solution here Line Sweep Ambient Occlusion which works from the depth buffer and looks to be a pretty good solution with again some signs of it screen space process when occluded but this is true of pretty much all ambient occlusion methods but it looks good here. Geometry is handled separately and more inline with HBAO techniques with it all calculated at 720p (as many portions of a games render are made up of various resolutions) to help reduce its cost down to less than 1.4ms on the XboxOne GPU, this is also where some got confused with the game rendering at 720p which it does not, at this point 1080p is the games target output.

http://nxgamer.com/previews/quantum-break-technical-preview
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,591
نام
محمد
البته DF اینو توی مقاله نوشته:
We have yet to receive an official response from Remedy on the exact set-up in use, so there may be more to this story - we'll update once a response arrives and continue to look into it more closely as we prepare our launch coverage
و اولش هم گفته:
We recently sampled the first two chapters of the game at an event hosted by Remedy
یعنی اینکه نسخه نهایی رو تست نکردن و باید منتظر واکنش رمدی بمونیم :D
====
http://gamerant.com/quantum-break-worried-opinion/
Quantum Break appears to be one of the year’s most highly anticipated games. However, find out why one writer fears that Quantum Break may be a
financial flop
:D
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
من حالا بگم که اگه 720 باشه که نا امید کنندست . ولی به قول مهدی من خودم هم واقعا در عجب هستم تصاویر بازی خیلی تمیز و بدون لبه به نظر میاد ! اصلا شبیه این نیست زیر 900p اجرا بشه البته بازی aa خیلی خوبی داره .

ولی جدا این df جدیدا خیلی خیلی رو مخ هست قبلا هم گفتم عین حقیقت هست سر بازیهای x1 که میرسه فقط دنبال چاله و چوله میگردن تا از بازی عیب بگیرن مثلا بگن تو این نقطه تکسچر نیست تو این مکان سایه لود نشده تو این قسمت فلان و زهرمار!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sadegh93

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
DF قبلا سر بازی RotTR هم میگفت که متریالهای بازی PBR نیست که خود سازنده بعدا اعلام کرد که نه تنها PBR هست بلکه یه سری چیزهای جدید هم داره آخر سر هم ماجرا رو خیلی طبیعی ماست مالی کرد که با PBR بازی حال نکرده!!
والا الانم من هرچی گالری عکسهای DF رو گشتم عملا هیچ لبه ای حتی یه لبه کوتاه برای شمردن پیکسلهای پیدا نکردم نمیدونم DF از کجا تونسته پیکسل شماری کنه این کل عکسهای گالری DF میدونم که چندتا از دوستان تو انجمن پیکسل شماری بلدن نمیدونم شاید چشم من نمیبینه ولی من با زوم 400% نتونستم هیچ لبه ای برای شمردن پیدا کنم.

http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_1.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_2.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_3.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_4.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_5.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/2/QB_6.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_1.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_2.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_3.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_4.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_5.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1
http://images.eurogamer.net/2015/articles//a/1/8/1/9/2/0/3/QB_6.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1

اینکه بعضی المانهای گرافیکی بازی با رزولوشن پایینتر از رزولوشن اصلی رندر میشه که توی اکثر بازیا مشترک هست مخصوصا روی کنسولها نمونه هم زیاده که بعضی Assetـهای بازی با رزولوشن کمتر از رزولوشن خود بازی رندر میشن که چیز شایعی هست و خود رمدی هم قبلا اینو گفته بود و البته اعلام هم کرده بود که خروجی نهایی بازی 1080 هست سایت NXGamer هم بازی رو بررسی کرده نوشته:



http://nxgamer.com/previews/quantum-break-technical-preview
من الان به دقت که به این عکسا نگاه کردم یه چیز جالب متوجه شدم!! لبه های محیط و آبجکت های بازی از لحاظ پیکسل شماری هم افقی و هم عمودی نیتیو 1080p ـه ولی کاراکترهای بازی و آبجکت های داینامیک مثل افکت های تخریب پذیر از لحاظ پیکسل 720p
توی عکس مشخص کردم که بهتر متوجه بشید. قسمت سبز 1080 و قرمز که مربوط به کاراکتر میشه 720
توی عکس دوم لبه های محیط رو با HUD مقایسه کردم که ببینید فرقی بینشون نیست ولی کاراکتر لبه های زخمت تری داره:





اینکه گفتن اوتپوت 1080p هست همینه و بازی واقعا داره 1080p اجرا میشه. بنظرم این روش از 900p نتیجه بهتری داره.
من خودم تعجب کردم که DF رزولوشن رو 720 اعلام کرده که خودشون هم مطمئن نبودن. بنظرم فهمیدن خیلی سخت نبود که DF نتونه تشخیص بده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر