PSP News

ChaosTheory

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 23, 2005
775
نام
آرشام.ج
نام کامل بازی Naruto که در TGS سال 2004 برای PSP کانفیرم شده بود به همراه یک عکس (اسکن شده) مشخص شد. Naruto Narutimate Portable
چون سایز عکسش خیلی زیاده من لینکش رو میذارم.در ضمن این بازی 30 مارس امسال منتشر میشه.
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/46371120060107_132458_0_big.jpg

++++++++
5 عکس جدید هم از گیم پلی Juiced: Eliminator منتشر شد:






موفق باشید.

 
آخرین ویرایش:

ChaosTheory

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 23, 2005
775
نام
آرشام.ج
Gran Turismo on PSP in spring

سلام.
خیلی مختصر میگم.Gran Turismo 4: Mobile بهار امسال برای کنسول PSP منتشر میشه.

++++++

چند عکس جدید از Def Jam: Fight for NY: The Takeover منتشر شده:


 

ChaosTheory

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 23, 2005
775
نام
آرشام.ج
همین الان Eidos اولین عکسهای Tomb Raider: Legend نسخه ی PSP رو منتشر کرد.گفته شده نزدیکترین نسخه به PSP نسخه ی PS2 هست.این بازی در کل 10 مرحله داره و بهار امسال منتشر میشه:
 
آخرین ویرایش:

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
847
نام
سید محمد حسین
واقعا خیلی خوشحالم حامد جان که قصد خرید psp را داری .مطمئن باش که پشیمون نمیشی.امادر مورد قیمت باید بگم به طور کلی 2 نوع psp در بازار وجود دارد یکی basic pack و دیگری value pack که basic pack فقط شامل خود psp به همراه اداپتور و مموری 32 مگ شرکت سونی است و value pack که علاوه بر اینها وسایل جانبی دیگه مثل کاور مخصوص psp یک بند برای اتصال به psp و... دارد.اما من تو ایران تا حالا basic pack ندیدم و هر چی بوده همان value pack هستش که خوب قیمتش هم بیشتر است.الان psp را حول و حوش 270 هزار تومان میشه خرید.البته الزامی است که در کنارش یک مموری حداقل 1 گیگ هم بگیرید که اون هم چیزی حول و حوش 70 تا 80 هزار تومان است.پس میشه چیزی حدود 350 هزار تومان.البته شاید بعضی ها بگن که ما صبر می کنیم نا ارزون بشه اما مطمئن باشید psp تا 1 سال اینده همین قیمت خواهد ماند فوقش 10 تا 20 هزار تومان کمتر بشه. البته اگر تو دبی یا جایی دیگه اشنا داشته باشید با 240 هزار تومان هم میتونید صاحب یک psp بشوید.​
اما یک نکته جالب در مورد firmware اینکه سونی داره تلاش میکنه با بیرون دادن نوع های جدیدی از ان راه را بر هکرها ببنده چرا که الان ا کثرا دارند بازی های psp را از طریق اینترنت download می کنند و کسی دیگه بابت اورجینال پول نمیده. اما مطمئن باشید هر کاری از دست این هکرها بر میاد.چند وقت پیش سونی ادعا کرد که firmware 2.00 به هیچ وجه قابل هک کردن نیست در حالی که الان به راحتی میشود روی 2.00 بازی های کنسول های قدیمی تر را اجرا کرد فقط مونده که fast loader را هم با 2.00 انطباق دهند دیگه حرف نداره.
مثلا از ترفندهایی که سونی به کار برد این بود که بازی معروف gta:liberty stories را فقط با firmware های 2.00 به بالا تطبیق داد.بدین معنی که شما حتما باید psp ای با firmware 2.00 به بالا داشته باشید تا بتوانید این بازی را بازی کنید.یا جالب بدونید بازی mega man که به تازگی در japon منتشر شده به firmware های 2.50 به بالا احتیاج دارد.به هر حال جنگ بین سونی و هکرها ادامه دارد اما شما مطمئن باشید که برنده این جنگ هکرها خواهند بود.
 

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
847
نام
سید محمد حسین
نقدی کوتاه بر pro evolution soccer 5 (psp version)


واقعا حتی تصور اینکه بتوان یک بازی فوتبال سطح بالا را هر جا که مایل هستید بازی کنید بسیار هیجان انگیز استچه برسه به اینکه واقعا همچین اتفاقی رخ بده و امروز به مدد psp چنین امکانی مهیا شده است.بله pes5 اواخر نوامبر برای کنسول psp ریلیز شد و من قصد دارم اطلاعاتی مختصر در مورد این بازی در اختیار شما قرار دهم.
اگر بخواهیم در مورد گرافیک این نسخه صحبت کنیم باید گفت که گرافیک کمی نسبت به نسخه ps2 پایین تر است .بازی در هنگام زدن کاشته های پشت هیجده قدم کند می شود. و کمی در بازی لرزش وجود دارد.اما در کل راضی کننده به نظر می رسد. اما کاستی هایی در بازی وجود دارد که من به شخصه بابت انها بسیار ناراحت شدم.اول اینکه چیزی به نام cup mode و master league در بازی وجود ندارد و شما فقط قادر هستید بازی های دوستانه و league mode را بازی کنید که خوب این از ارزش بازی بسیار کم می کند .نکته بعدی نبود گزارشگر در این نسخه است که بسیار عجیب به نظر می رسد .حتی فوتبال هایی که روی ps1 هم می امدند گزارشگر دارند!!! خیلی دوست دارم توجیه کنامی در این ضمینه را بدونم.اخه مگه قرار دادن گزارشگر چقدر از حجم سی دی را خواهد گرفت.بازی کاستی های دیگری هم دارد.از جمله اینکهصحنه ورود بازیکنان به داخل زمین در ابتدای بازی حذف شده است. highlight های بین 2 نیمه و اخر بازی حذف شده است و داور هم در بازی وجود ندارد.
واقعا این همه حذفیات در حالی که اصلا لزومی هم نداشت بسیار عجیب است. بخش training تقریبا حذف شده است و فقط شما قادر به انجام دادن basic training هستید. کنترل بازی هم کمی در نسخه psp سخت شده است و کمی زمان می برد تا به ان عادت کنید.
در کل اگر بخواهیم این بازی را با نسخه ps2 ان مقایسه کنیم بسیار مایوس می شویم اما اگر با این دید به این بازی نگاه کنیم که داریم یک بازی فوتبال را روی یک کنسول دستی انجام میدهیم انوقت ارزش بازی بسیار بالا می رود و نکته اصلی هم همین جاست.
MD3EB7mH.jpg

 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,691
نام
محمدرضا
سلام
من خوشحالم از اینکه تایپکی در مورد این کنسول تو سایت راه افتاده.منم خبرهای خوبی دارم:

1.یک پک جدید هم به بازار اومده با نام Giga Pack که یک مموری 1 گیگابایت روی اون هست و الان قیمتش 380 تومن هست.
2.بازی های کوپی Psp هم در ایران موجود که روی Firmware 1.50 اجرا میشه.و همه ی بازها روی مموری 1 گیگابایت ریخته واجرا میشه.

در ضمن اگه کسی Firmware 2 داره می تونه با Mph Downgrader به 1.5 برگرده.
من که ورژن 2.5 است و متاسفانه نمی تونم داونگرید کنم.

درضمن Bluetooth هم برای Psp توسط یک شرکت ژاپنی ساخته شده که اولین عدد از اون 500 دلار بفروش رسیده.

فعلا تابعد.
 

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,691
نام
محمدرضا
در ضمن یادم رفت که بگم Value Pack و Basic Pack که الان در بازار هستن همه ساخت کشور چین هست.
فقط گیگا پک ژاپنی است.

چند نوع Psp داریم که عبارتند از:

Psp-1000=این نوع مخصوص ژاپن هست.
Psp-1001=این نوع مخصوص آمریکاست.
Psp-1002&1003=این دو نوع مخصوص اروپا خاورمیانه و استرالیا است.

در ایران الان Psp-1001 بیشتر از همه است و بقیه گیر نمیاد.
 

SUPERMHR

کاربر سایت
Nov 1, 2005
1,942
خبری از مجله فوق العاده نرم افزار که در مهر ماه به چاپ رسید و در تعجبم چرا کسی اشاره ای بهش نکرده:
دومین نسخه نرم افزار پی اس پی هک شد.
جهت جلوگیری از کپی نرم افزار ها و بازی یا بهره برداری نادرست که ضررهای هنگفتی را به شرکت سونی وارد می آورد این شرکت هر از چند گاهی نرم افزارهای امنیتی و کدهای شخصی را برای کاربران مهیا میسازد.
ارتقای نرم افزار صرفا به این معنی نیست که امنیت کاربران بیشتر میشود بلکه بسیاری از موارد زیر بهبود میابد.آخرین نرم افزار ارایه شده سونی Firmware میباشد که یک جستوجوگر وب را در اختیار شما میگذارد و علاوه بر این به عنوان یک دیواره امنیتی در مقابل هکرها هم فعالیت میکند.البته بسیاری از کاربران پلی استیشن قابل حمل دوست ندارند این نرم افزار مکمل را نصب کنند چرا که آنها دارای نرم افزارهایی روی دستگاهشان هستند که با وجود Firmware 2.0 دیگر مجاز به عملکرد نخواهد بود.
وب سایت پی-اس-پی ادعا میکند که مجالی به هکرها نداده است ولی گفته میشود یک برنامه نویس آماتور توانسته است از طریق جریان بافر منوی تصاویر در نسخه دوم این نرم افزار رخنه کند.این امر از نظر تکنیکی بسیار پیچیده است و امکان بروز سایر مشکلات را نیز فراهم کرده است.
نویسنده این کد گفته است که هدف وی فراهم آوردن شرایطی جهت کپی بازی ها یا برنامه ها نبوده است بلکه آنها به نرم افزارهای کد باز open source معتقد هستند و میخواهند که نرم افزارهای جذاب در اختیار همگان باشند.افراد میبایستی بتوانند کدهای مورد نظرشان را ادیت کنند و از استفاده PSP لذت ببرند.
امیدوارم شما هم لذت ببرید.
با تشکر....
 

ChaosTheory

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 23, 2005
775
نام
آرشام.ج
در مجله ی CPM اعلام شده که Guerilla تصمیم دارد نسخه ای از بازی Killzone با نام احتمالی Killzone Liberation برای کنسول PSP بسازد.هم چنین اعلام شده که این نسخه دارای سبک FPS نیست و دارای دوربین ایزومتریک هست.در ضمن یکی دیگر از سایتها اسم این بازی رو Killzone: Release اعلام کرده.

++++++++

عکسهایی جدید از Splinter Cell Essentials :

 

ChaosTheory

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 23, 2005
775
نام
آرشام.ج
سلام.
به نظر میرسه اسم درست اون بازی Killzone: Liberation هست.در ضمن یه معذرت خواهی هم بکنم چون اسم اون مجله OPM (Official PlayStation Magazine) بود که من اشتباها اون رو CPM تایپ کردم .3 عکس هم از این بازی منتشر شده:

108ngqS1.jpg


tPsWUnCB.jpg


9Ew3epEj.jpg
 
آخرین ویرایش:

SUPERMHR

کاربر سایت
Nov 1, 2005
1,942
هست.در ضمن یه معذرت خواهی هم بکنم چون اسم اون مجله OPM (Official PlayStation Magazine) بود که من اشتباها اون رو CPM تایپ کردم
که حتی OPM هم نیست.اونی که بالاش مینویسه Official Playstation Magazine اسمش هست PSM.مجله جالبیه.یه بار یه نسخه ازش توی نمایشگاه خریدم.برای تبلیغ سایفون فیلتر Syphon Filter یه صفحه داده بود که وقتی دستتو روش میذاری مثل سنسورهای لمسی رنگی میشد.خیلی جالب بود!!!
با تشکر.....
 

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,525
نام
امیر
بچه ها من میخوام یه Psp 1.51 بخرم این مدل میتونه بازیها رو از روی مموری اجرا کنه ؟؟؟؟ زود یه دونه ارزون به دستم رسیده !!!
 

T_A_M_B_A_L

مدیر سابق
کاربر سایت
Feb 2, 2006
936
نام
Milad
بازی های کپی فقط 1.5

نوشته شده توسط amir_amd:
بچه ها من میخوام یه Psp 1.51 بخرم این مدل میتونه بازیها رو از روی مموری اجرا کنه ؟؟؟؟ زود یه دونه ارزون به دستم رسیده !!!
(اگه از اجرا شدن بازی رو مموری همون بازی های کپی باشه)
بازی های کپی تا اونجایی که من اطلاع دارم فقط رو ورژن 1.5 اجرا میشن.
 

SUPERMHR

کاربر سایت
Nov 1, 2005
1,942
(
اگه از اجرا شدن بازی رو مموری همون بازی های کپی باشه)
بازی های کپی تا اونجایی که من اطلاع دارم فقط رو ورژن 1.5 اجرا میشن
چرا بچه!!رو گمراه میکنی؟؟
Psp تا ورژن 2 و نه حتی یک صدم بالاتر قابلیت اجرای بازیها و برنامه های کپی دارند.منتهی باید اون رو دانگرید کنین تا دوباره به ورژن 1.5 بگرده.دانگریدر هم که فت و فراوون هستش.با اولین سرچ پیدا میشه.
باتشکر....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر