PlayStation Vita کوچک تر هم اکنون در آمریکای شمالی به قیمت 200 دلار

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,992
نام
مهدی


PlayStation Vita (با سایز کوچک تر) هم اکنون در آمریکای شمالی به قیمت 200 دلار به فروش می رسد. به علاوه، سونی می گوید بیش از 100 بازی امسال برای این کنسول دستی عرضه خواهد شد.

پس از شروع مجدد پارسال ژاپن و امسال در اروپا، مدل براق تر و کوچک تر از PlayStation Vita هم اکنون در آمریکای شمالی در دسترس می باشد. (شما می توانید باندل ویژه Borderlands 2 به همراه 8GB مموری کار را به قیمت 200 دلار خریداری کنید)
این مدل از PS Vita نزدیک 20% کوچک تر و 15% روشن تر از مدل اصلی است. سونی میگوید لبه های گرد این مدل به راحتی گیمرها در حین انجام بازی ها کمک میکند. این مدل 1GB مموری داخلی، LCD جدید دارد و عمر باتری آن بیشتر است (4-6 گیم پلی در مقایسه با مدل اصلی)

مدل جدید


همچنین PS Vita توسط قابلیت Remote Play با PS4 مرتبط هست و طبق محاسبات صاحبان PS Vita در آمریکا نزدیک 1.7 میلیون ساعت وقت صرف این قابلیت کرده اند.به علاوه، سونی می گوید بیش از 1000 عدد بازی در حال حاضر برای Vita وجود دارد و حدود 100 بازی هم امسال برای آن عرضه خواهد شد.
برای پیشرفت این کنسول دستی برنامه ریزی شده است و سیستم قدرتمند استریم سونی و PlayStation Now می توانند وسیله ای برای این مهم باشند .
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر