ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Phil Spencer از احتمال باز نشر بازیهای Xbox Original خبر داد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 3843781" data-attributes="member: 4591"><p>NGII سعی داشت از هر نظر از NGB بهتر باشه و واقعا هم بزرگ تر بود اما به همون اندازه هم مشکلات خودش رو داشت!</p><p></p><p>مشکل اصلی NGII بالانس نبودنش بود. چه طراحی مراحل، چه دشمن ها و چه درجه سختی. با اضافه شدن اون همه سلاح کار ایتاگاکی برای ساخت یه بازی متعادل خیلی سخت شد و بنظر خوب هم از پسش بر نیومد. البته منظور از این حرف اینه که تنها یه قدم با شاهکار فاصله داشت نه اینکه بد بود! مشکلات فنی هم که دیگه خودت بهتر میدونی.</p><p></p><p>NGII طراحی مراحل عالی داشت. باس هاش بد بودن. اما باز حس رترو خوبی داشت. موافقم که اگه روش بیشتر کار میشد و در درجه اول مشکلات تکنیکیش رفع میشد و در درجه بعدی روی بالانس بازی بیشتر کار میکردن میشد بهترین اما در حال حاضر اینطوری نیست. در نتیجه NGB به مراتب بازی کم نقص تریه! همونی که داره رو عالی ارایه میده!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 3843781, member: 4591"] NGII سعی داشت از هر نظر از NGB بهتر باشه و واقعا هم بزرگ تر بود اما به همون اندازه هم مشکلات خودش رو داشت! مشکل اصلی NGII بالانس نبودنش بود. چه طراحی مراحل، چه دشمن ها و چه درجه سختی. با اضافه شدن اون همه سلاح کار ایتاگاکی برای ساخت یه بازی متعادل خیلی سخت شد و بنظر خوب هم از پسش بر نیومد. البته منظور از این حرف اینه که تنها یه قدم با شاهکار فاصله داشت نه اینکه بد بود! مشکلات فنی هم که دیگه خودت بهتر میدونی. NGII طراحی مراحل عالی داشت. باس هاش بد بودن. اما باز حس رترو خوبی داشت. موافقم که اگه روش بیشتر کار میشد و در درجه اول مشکلات تکنیکیش رفع میشد و در درجه بعدی روی بالانس بازی بیشتر کار میکردن میشد بهترین اما در حال حاضر اینطوری نیست. در نتیجه NGB به مراتب بازی کم نقص تریه! همونی که داره رو عالی ارایه میده! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Phil Spencer از احتمال باز نشر بازیهای Xbox Original خبر داد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft