Phil Spencer از احتمال باز نشر بازی‌های Xbox Original خبر داد

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
xbox-one-backwards-compatibility-.png




به نظر می‌رسد که امکان عرضه بازی‌های قدیمی کنسول Xbox Original توسط Backward Compability وجود دارد.


BC قابلیتی است که در E3 2015 معرفی و باعث خوشحالی طرفداران کنسول Xbox شد چرا که می‌توانستند بار دیگر عناوین محبوبشان در کنسول Xbox 360 را دوباره تجربه کنند.
چگونگی این امکان امری پیچیده است و به طور کلی، یک Xbox 360 مجازی بر روی سخت افزار Xbox One اجرا می‌شود، البته تمامی ناشران حاضر به آماده سازی بازی خود برای این قابلیت نیستند اما تعدادی که مهر تایید را گرفته‌اند، ارزش نگه داری دیسک‌های قدیمی را دارد.
اما چه می‌شود اگر کسی به دنبال عناوین کلاسیک‌ و قدیمی‌تر بگردد؟ مثل اثاری که در زمان Xbox Original منتشر شد.
Phil Spencer در جواب یکی از طرفداران گفته است:
به نظرم کار خوبیه، من از تیم BC دائم در حال پرسیدن این سوالم اما اول باید کار با Xbox 360 به اتمام برسه.


نباید فراموش کرد که فراهم ساختن این امکان نیازمند سرمایه‌گزاری است که این سوال را با خود به همراه می‌آورد که آیا ارزشش را دارد یا خیر؟



منبع
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
یکسری بازی کمیاب و انحصازی بودن رو xbox ارجینال که ارزشش داده اگه بتونن اونم تو BC پیاده کنن
 

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
ایده خیلی خوبی میتونه باشه . نسل قبلم یادمه روی PS3 طرح PS Classic بود که از این طریق مثلا من رفتم بازیهایی مثل Crash Team Racing و Silent Hill خریدم . امیدوارم هم مایکروسافت و هم سونی چنین ابزاری برای تجربه بازیهای قدیمی روی کنسول های نسل هشتم ایجاد کنن
 

SerJ TanKiaN

کاربر سایت
Aug 26, 2012
410
نام
پویا
Ninja Gaiden Black (بهترین HnS تاریخ;;)) رو برای X1 تایید کن من همون روز میرم X1 میخرم!:D

You're not alone buddy
مریض ترین گیم پلی این سبکو NG داشت؛ حتی اونایی که نسخه اولو بازی کردن میگفتن نسخه دومش ضعیف تر بود. واقعا حیف به چه روزی افتاد.

_______________________

به نظرم بازیهای Xbox Original رو ریمیک یا ریمستر کنن خیلی بهتر هست. الآن هیلو یک و دو که ریمیک شدن؛ بازیهای Rare هم که کالکشن دادن، فیبل 1 که یه ریمستر مشتی شد تو X360، میمونه یه نینجا گایدن بلک. به حافظم چیز خاصی خطور نمیکنه جز اینا مگر اینکه بازیهای 3rd Party اون زمان رو بخوایم بازی کنیم. فکر نکنم ارزششو داشته باشه رو چیزای دیگه تمرکز کنن بهتره.
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
فکرکنین اون اونیموشا 1 که واسش ریبوت کردنو بزنن بعد این تازه کارا بازی میکنن میفهمن چه بازی شاخی بوده اونوقت وان یه انیموشا داره که سونی نداره اینام چیکار میکنن کاپکمو مجبور میکنن یه انیموشای جدید بده بیرون چون تبش داغ شده اونوقت به ما چی میرسه چوب دوسر طلا :d:))
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
بسیار حرکت عالی و خوبیه
ولی فکرنکم حالاحالا ها ازش بشنویم ولی همین که مطزح شده خیلی خوبه
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
You're not alone buddy
مریض ترین گیم پلی این سبکو NG داشت؛ حتی اونایی که نسخه اولو بازی کردن میگفتن نسخه دومش ضعیف تر بود. واقعا حیف به چه روزی افتاد.
قطع شدن اعضای بدن + تغییر و جابجا شدن دشمنا توی هر درجه سختی + انتقام حتی به قیمت خودکشی (!!) + اسلحه های منحصربه فردی که همشون قابل استفاده بودن و خیلی چیزهای دیگه. Ninja Gaiden II فقط 6 ماه وقت بیشتر و دلخوشی ایتاگاکی رو کم داشت تا همه NGB رو فراموش کنن.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,211
نام
ماکان
قطع شدن اعضای بدن + تغییر و جابجا شدن دشمنا توی هر درجه سختی + انتقام حتی به قیمت خودکشی (!!) + اسلحه های منحصربه فردی که همشون قابل استفاده بودن و خیلی چیزهای دیگه. Ninja Gaiden II فقط 6 ماه وقت بیشتر و دلخوشی ایتاگاکی رو کم داشت تا همه NGB رو فراموش کنن.


NGII سعی داشت از هر نظر از NGB بهتر باشه و واقعا هم بزرگ تر بود اما به همون اندازه هم مشکلات خودش رو داشت!

مشکل اصلی NGII بالانس نبودنش بود. چه طراحی مراحل، چه دشمن ها و چه درجه سختی. با اضافه شدن اون همه سلاح کار ایتاگاکی برای ساخت یه بازی متعادل خیلی سخت شد و بنظر خوب هم از پسش بر نیومد. البته منظور از این حرف اینه که تنها یه قدم با شاهکار فاصله داشت نه اینکه بد بود! مشکلات فنی هم که دیگه خودت بهتر میدونی.

NGII طراحی مراحل عالی داشت. باس هاش بد بودن. اما باز حس رترو خوبی داشت. موافقم که اگه روش بیشتر کار میشد و در درجه اول مشکلات تکنیکیش رفع میشد و در درجه بعدی روی بالانس بازی بیشتر کار میکردن میشد بهترین اما در حال حاضر اینطوری نیست. در نتیجه NGB به مراتب بازی کم نقص تریه! همونی که داره رو عالی ارایه میده!
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
NGII سعی داشت از هر نظر از NGB بهتر باشه و واقعا هم بزرگ تر بود اما به همون اندازه هم مشکلات خودش رو داشت!

مشکل اصلی NGII بالانس نبودنش بود. چه طراحی مراحل، چه دشمن ها و چه درجه سختی. با اضافه شدن اون همه سلاح کار ایتاگاکی برای ساخت یه بازی متعادل خیلی سخت شد و بنظر خوب هم از پسش بر نیومد. البته منظور از این حرف اینه که تنها یه قدم با شاهکار فاصله داشت نه اینکه بد بود! مشکلات فنی هم که دیگه خودت بهتر میدونی.

NGII طراحی مراحل عالی داشت. باس هاش بد بودن. اما باز حس رترو خوبی داشت. موافقم که اگه روش بیشتر کار میشد و در درجه اول مشکلات تکنیکیش رفع میشد و در درجه بعدی روی بالانس بازی بیشتر کار میکردن میشد بهترین اما در حال حاضر اینطوری نیست. در نتیجه NGB به مراتب بازی کم نقص تریه! همونی که داره رو عالی ارایه میده!
وقت کافی نداده بودن پول کافی به پروژه تزریق نشده بود وعده های مالی که به ایتاگاکی داده بودن انجام نشده. همین که بازی رو گلد کردن هنره خودش :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر