PC پلتفرم اصلی Assassin’s Creed IV است

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
29012567978520900510.png


Hugues Ricour تهیه کننده ارشد استدیو شعبه سنگاپور Ubisoft در مصاحبه با EDGE بیان کرد PC پلتفرم اصلی بازی جدید Assassin’s Creed 4 است و 5 استدیو دیگر به استدیو Ubisoft Montreal برای ساخت بازی کمک خواهند کرد. Ubisoft Singapore نقش بزرگی را در ساخت Assassin’s Creed III داشته است و بخش گیم پلی مربوط به کشتی‌های دریایی توسط این استدیو ساخته شده است و نقش بزرگی را به عنوان یک استدیو کمکی همراه با سایر استدیو‌ها در ساخت نسخه 4 بازی دارد. شعبه Annecy و Bucharest وظیفه توسعه بخش مولتی پلیر بازی را برعهده دارند. در واقع کار ساخت بازی از سال 2011 با همکاری شعبه سنگاپور Ubisoft شروع شده است.

بازی برای PC،Xbox 360،PS3 به همراه Wii U و PS4 و احتمالا Xbox جدید عرضه خواهد شد. ولی اشاره‌ای به تفاوت بازی‌های برروی کنسول‌های این نسل و نسل بعد نشده است. کنسولی مثل PS4 باعث می‌شود بیشتر از نسخه‌های قبلی تبدیل به یک تجربه اجتماعی می‌شود.

Hugues Ricour":
ما کار توسعه بازی را برروی یک PC high-end شروع کرده‌ایم. و این موضوع باعث شده ساخت بازی و سایر چیز‌ها برایمان آسان شود. ما در حال حاضر در جستوجوی فرصت‌های جدید در Assassin’s Creed هستیم و می‌دانیم که بازی بیش از قبل اجتماعی‌تر می‌شود و می‌توان ارتباط بیشتری با آن برقرار کرد، و این را هم می‌دانیم کنسول‌های نسل جدید به ما در این زمینه کمک می‌کنند و ما بازی را از PC برای کنسول‌های پورت خواهیم کرد.
نسخه اول بازی بیشتر بر روی بخش تکنفره تمرکز داشت. اما هم اکنون طرفداران به بخش چندنفره بازی نیز علاقه دارند. و بسیاری از طرفداران بازی بیشتر مجذوب داستان و نحوه روایت آن هستند. و ما باید چطور این تجربه‌ها را گردآوری کنیم؟ این موضوع هنوز برسی می‌شود و ما نیز چند ایده خوب داریم. این بازی به ریشه‌های اصلی خود وفادار است، و ریشه‌های این بازی و نوع رویات داستان گیمر را درگیر یک تجربه داستانی خواهند کرد."

Assassin’s Creed IV: Black Flag هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و قرار است برای PC،Xbox 360،PS3،Wii U و PS4 عرضه شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:

teznade

کاربر سایت
Jun 28, 2009
1,180
نام
محمد رضا
دیگه الان همه دارن بازی هارو از روی پی سی پورت میکنن این غول کنسول ها امتحان خودشو پس داده پس مطمئنم بازی دپشی میشه گرچه من تا شماره دو بیشتر بازی نکردم و از این بازی زده شدم
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
به دلیل ورود به نسل بعد و عرضه نشدن کنسولهاش پلتفرم اصلی بازیها می شه PC و از اونجا که ساخت بازی از سال ۲۰۱۱ کلید خورد و Dev Kit های اولیه PS4 در اواسط سال ۲۰۱۲ بین سازنده ها پخش شده و شاید کمی زودتر بین استدیوهای درجه یک سونی،پس زیاد تعجب آور نیست،مهم پس از عرضه کنسولهای نسل بعد هست که اگر باز هم این کار انجام بگیره به دلیل نزدیک بودن ساختار کنسولهای جدید یعنی معماری X86 می باشد.
 

Battle Realms

کاربر سایت
Apr 8, 2013
83
نام
وحید


37418473372437521056.png

اقا یوبی با این کاراش بدجور داره خودشو تو دلم جا میکنه


اون از Watch Dogs که پلتفروم اصلی PC بود و اینم از این ... اورین .. اورین

البته یوبی زرنگه از همین الان داره خودشو اماده میکنه برای کنسولهای نسل بعدی ...

و چون ساختار کنسول های نسل بعدی بسیار شبیه PC هست دیگه برای ما pc gamer ها میشه زندگی .

:>

 
آخرین ویرایش:

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
در عوض 20 ماه دیرتر بازیش رو روی PC میده و آخر هم یه DRM میزاره که کسایی هم که بازی اصل خریدن نتونن بازی کنن.:|
یعنی این یوبی چقدر مردم رو خر فرض کرده که باز هم میخواد خرشون کنه؟!:|
همون پورت های TCGRFS و AC3 کافی بود تا یه چند سالی Hater شون بشیم. خودشون رو بکشن هم نمیتونن اینا رو جبران کنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر