درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

sianamak

کاربر سایت
Oct 12, 2012
99
تو قسمتِ جدید برنامه‌ی Kojima Station، یه نمایش کوتاهی از بازی نشون دادن که یه سری ویژگی جدید از گیم‌پلی رو نشون می‌ده. اول اینکه حتی اسب‌ها هم قابل شخصی‌سازی‌ان. (اسبی که تو این نمایش هست، اون اسبی نیست که تو ویدئوهای قبلی بوده.)
دوم اینکه می‌شه تو دستشویی‌ها قایم شد و می‌شه توشون صداهایی ایجاد کرد برای اینکه هواس دشمن رو پرت کنیم. :D نکته: صدایی که داخل دستشویی در میاریم کامل نیست و کوجیما به کارمندهاش گفته فیکس‌اش کنن. تانکر آبی هم که بالای دستشویی‌ هست، شلیک بهش ممکنِ برامون مزیت داشته باشه.

MetalGearInformer
Kojima Station Episode 32

این آرت‌ورک فن‌مید هم نمی‌دونم کسی گذاشته یا نه ولی خیلی قشنگ بود:
original.jpg

يه زماني (اوايل ريليز gz) كوجيما استيشن هم انگليسي بود هم ژاپني. من ورژن انگليسي شو زنده ميديدم يه وقتايي! ديگه قطع كردن انگليسيشو! ژاپنيشم با اينكه از تصاوير ميشه يه چيزايي فهميد ولي كلا اعصاب خورد كنه. كسي نميدونه زيرنويس انگليسي براش موجود هست يا نه؟ ويديويي كه گذاشتي رو ديدم، اره اسبه كاستومايز ميشه. دستشويي صحراييه هم خوب بود. اگه دقت كني ميبيني توالتشون فرنگي نيست! مثل توالت هاي ايرانيه!! اين تحقيقات و استفادشون تو بازي واقعا عاليه! ميدونستي اولا كه كوجيما ميخواست فانتوم پينو بسازه بجاي افغانستان ميخواست از لوكيشن ايران استفاده كنه؟!؟! ولي به دليل محدوديت تو فيلمبرداري و عكاسي تو ايران كلا بيخياله ايران شد!
بازم اگه دقت كرده باشي تو لوكيشن هاي افغانستان رو در و ديوار آفتابه به وفور ديده ميشه! انگار تو افغانستان از آفتابه كه استفاده ميكنن بعدش قابش ميكنن ميزنن به ديوار! نكته جالبش اينه آفتابه ها رنگش آبيه! من تو ايران خيلي كم ديدم آفتابه آبي، شايد كوجيما پرسپوليسيه :)
f00f1e0b1e8415467ce406a77ca9c4ff.jpg



"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
داشتم الان GZ رو PC بازی می کردم. با یه مپ به اون کوچیکی ببین چه کارهایی که نمیشه انجام داد. چه قدر بی نقص.
مردشور داستان، من منتظر گیم پلیِ TPPام!
 

v12 ezio

کاربر سایت
Feb 5, 2013
14
آقای old snake عزیز میشه خواهش کنم تمام تریلر های متال گیر 5 از زمان معرفی رو بذارین ؟ شما فقط این اواخر هر چی بوده رو گذاشتی . اگه همش باشه منبع خوبی می شه برای عکس ها و تریلر های بازی .


دلیل اینکه زندم امید لمس دستتاته رییس...
 

sianamak

کاربر سایت
Oct 12, 2012
99
پريشب براي چند دهمين بار داشتم GZ بازي ميكردم
مرحله GZ رو بازي كردم و تمومش كردم و تيتراژ اومد و رفت
همونطور كه همه ميدونيم وقتي GZ رو كامل تموم كنيم (چيكو و پاز رو ازاد كنيم)، وقتي به منوي اصلي بازي بر ميگرديم بيگ باس نشسته تو هلي كوپتر با صورت خونين و داره سيگار برگ ميكشه (دقيقا قيافه اش واسه بعد از حمله به مادربيسه)
يه نكته كشف كردم:
جاي اون شاخي كه تو قانتوم پين ميبينيم يه حفره (زخم يا سوراخ) كوچيكه!
اين نشون دهنده اينه بيهوشي و بكما رفتن بيگ باس بعد از GZ بر اثر همين ضربه به سرشه، و اينكه تئوريه اون شاخ حاصله تركش هلي كوپتره كاملا مردوده!
چيزي كه هويداست اينه بر اثر اون ضربه قسمتي از استخوان جمجمه بيگ باس بسمت بيرون رشد ميكنه، واين رشد به اين معناست كه در طول اين ٩ سال و واقعه فانتوم پين اين استخوان شاخ مانند بمرور بزرگ و بزرگتر ميشه، بقسمي كه تو سكانسي از تريلر بازي كه نماي بيگ باسو از زاويه پايين ميبينيم اون شاخ به بزرگترين حد خودش رسيده.
كوجيما يه دم هم واسه بيگ باس گذاشت و رسما Demonاش كرد!
bbe8b2a082050fb5504d59e32894147d.jpg

5fa62a51698838aaf5e48863399b845d.jpg

bd0dce7b3014a678a34b40ad59b8db21.jpg

e1c8b72f9f885b99eafe0b3bfac99dc3.jpg

b8f175116bb4f6c8991d4a7f5f6cd4de.jpg

3cfcfae6b858de071eea353f6aae9660.jpg



"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مسله اصلی درباره این شاخ این هست که ت نسخه های اینده از لحاظ بازه زمانی این شاخ وجود نداره حتی اثری هم ازش نیست و حتی ریز ترین اشاره ای هم تو کل این سری بهش نشده .نشون میده کوجیما کلا از قبل طرح و برنامه ریزی برای این نداشته یک چیزه خودش جوش به ذهنش امده اخره بازی هم سر و تهش رو هم میاره
 

chaos.theory

کاربر سایت
Apr 1, 2014
60
نام
Amir
به نظر من فرستادن دشمن با بالون به هوا یا جعبه ps4 جنبه طنز داره و هرکی نخواد میتونه بازی رو بدون جنبه و اقدامات خنده دار جلو بره....
خیر،این اقدامات فان(!) بخش مهمی از روند بازی رو تشکیل میدن، ب این صورت ک واسه upgrade کردن مادر بیس و تجهیزات بیگ از این سربازای فولتون شده استفاده میشه،بر اساس اینکه چ قابلیتی اون سربازه داره اونو تو ی گروه قرار میدیم ک با تحقیق و .... باعث بشه گجت های جدید واسه بیگ باس واسه رد کردن مراحل باز بشه.اونایی ک peace walker رو تجربه کردن دقیقا میدونن ک قضیش چیش...اما چیزی ک من فکر میکنم اینه ک استفده ازش ی جور محدودیت هایی داره،مثلا از پول رایج تو بازی ک GMP نام داره کم میکنه(هر بار 300تا)پس اگه منابع GMP محدود باشه مجبور میشیم تو فولتون کردن احتیاط کنیم ک زود تموم نشه و ازش واسه خرید gadget ها استفاده کنیم....حالا شاید محدودیت دیگه ای هم باشه ک فعلا ازش خبر نداریم... :)
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
- یه نفر احتمالا شاخشو میشکونه. (هه هه :d)

- اختلاف خبلی بزرگی بین بیگی با میلر شکل میگیره. ("اون یه هیولاست")

- معلوم نیست اما بیگی نهایتا XOF رو نابود میکنه اما در ارتباط با زیرو... یا در مقابلش شکست میخوره یا اصلا کاری انجام نمیده. (احتمالا دومی)

- Outer Heaven

- در کنارش، رهبری دوباره Foxhound

- و شروع کار Solid Snake و مبارزه آخر و کمای دوباره.


Big_Boss.jpg
 

sianamak

کاربر سایت
Oct 12, 2012
99
^^نه خداییش کی دیده شده وقتی جمجمه انسان ضربه میخوره رو ب بیرون رشد کنه :| خیلی هنر کنه بتونه ترمیم بشه اونم تو این سنو سال...

اينكه تو mgs مسائل ماوراي بشري وجود داره كه شكي نيست
و بقول بقيه بچه ها كوجيما استخوان بندي رو تو ذهنش داشته، ولي جزئيات هر داستانو خودش موقع ساخت بازي شكل ميده
ولي اون هر چي هست تركش نيست، چون تو اين سكانس هم اثري از تركش نيست.
پس نتيجه ميگيريم اون بر امدگي يه جور استخوانه كه از بدنه ببگ باس رشد ميكنه، نه يه جسم خارجي مثل تركش!
5dbf990a92a842b6587f99080402bee7.jpg



"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 

sianamak

کاربر سایت
Oct 12, 2012
99
- یه نفر احتمالا شاخشو میشکونه. (هه هه :d)

- اختلاف خبلی بزرگی بین بیگی با میلر شکل میگیره. ("اون یه هیولاست")

- معلوم نیست اما بیگی نهایتا XOF رو نابود میکنه اما در ارتباط با زیرو... یا در مقابلش شکست میخوره یا اصلا کاری انجام نمیده. (احتمالا دومی)

- Outer Heaven

- در کنارش، رهبری دوباره Foxhound

- و شروع کار Solid Snake و مبارزه آخر و کمای دوباره.


Big_Boss.jpg

"اون يه هيولاست" جمله ميلر هست، ولي كدوم ميلر؟
اگه يادت باشه تو MGS1 ليكوئيد خودشو شبيه ميلر كرده بود، و ميلر به دست افراد ناشناس تو خونه اش كشته ميشه!
پس ميشه نتيجه گرفت ممكنه بين بيگ باس و ميلر اختلافي صورت نگيره- البته بعيد بنظر ميرسه، اين بيگ باس از كنترل خارج شده اس، بعيد نيست با هم رزم هاش اختلاف پيدا نكنه
cfb12c18aefa24fb87b9a578523ea100.jpg



"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 

BLACK.HAWK

کاربر سایت
Apr 7, 2008
6,504
نام
علی
"اون يه هيولاست" جمله ميلر هست، ولي كدوم ميلر؟
اگه يادت باشه تو MGS1 ليكوئيد خودشو شبيه ميلر كرده بود، و ميلر به دست افراد ناشناس تو خونه اش كشته میشه

"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
بابا این قضیه کشته شدن میلر تو وقایع و زمان متال گیر 1 اتفاق میوفته...اونجا که اسنیک متوجه میشه کمپل بهش میگه جنازه میلر دو هفته پیش (فک کنم) تو خونش پیدا شده
 

sianamak

کاربر سایت
Oct 12, 2012
99
بابا این قضیه کشته شدن میلر تو وقایع و زمان متال گیر 1 اتفاق میوفته...اونجا که اسنیک متوجه میشه کمپل بهش میگه جنازه میلر دو هفته پیش (فک کنم) تو خونش پیدا شده

خوب ديگه، اين جمله "اون يه هيولاست" رو در واقع ليكوئيدي كه خودشو شبيه ميلر كرده به ساليد اسنيك ميگه تو MGS1
مگه جاي ديگه اي ميلر اين حرفو ميزنه؟؟


"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 

BLACK.HAWK

کاربر سایت
Apr 7, 2008
6,504
نام
علی
خوب ديگه، اين جمله "اون يه هيولاست" رو در واقع ليكوئيدي كه خودشو شبيه ميلر كرده به ساليد اسنيك ميگه تو MGS1
مگه جاي ديگه اي ميلر اين حرفو ميزنه؟؟


"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
میلر فک کنم جمله رو در وقایع افریقا و زنزیبار میگه...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر