درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

max93

کاربر سایت
May 29, 2012
354
نمیدونم چرا انقدر ازین فالتون ریکاوری داره انتقاد میشه !!!!! مثلا چرا کسی نگفت مکس پین چطور زمان رو آهسته میکنه !!! چرا از بازی ویچر و اسکایریم که طرف از دستش اتیش میاد انتقاد نمیشه ! اونم غیر ریل هست دیگه !!! (((تازه خیییلی هم خفن نیست اگه سربازا ببینن کسی رو فالتون میکنی تر اندازی میکنن . )))) متال هم المان های تخیلی داره و همونا باعث شدن انقدر بازی محبوب بشه وگرنه میشه اون اقاهه که سه تا چراغ داره رو کلش :dالبته احتمال این اینکه بشه مراحل بازی رو بدون استفاده از فالتون ریکاوری تموم کرد شاید باشه! چون اگه مخفی کاری بخوایم بریم مراحل رو یک خفه کن لازمه فقط :-$ ولی خب مسیله گسترش پایگاه میم/نه که بدون سرباز نمیشه . ما که با این تخیلات حال کردیم مخصوصا ویزه گی های کوایت...

از قرار معلوم این جنبه هایه fun از اول تو mgs بوده ! حالا خیلی از ماها اولین بار هست که میخواییم تجربه کنیم و بیشتر به اون اقاهه با 3 تا چراغ عادت کردیم !
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,649
صحبت هایی در مورد اینکه شاید The Boss در فلش بک ها در MGSV حضور داشته باشه ( که احتمالاً علتش 9 سال در کما بودن ِ که ذهن به گذشته برمیگرده ) و صدا پیشه باس لرا آلن هم نه تایید کرده و نه تکذیب و فقط گفته بود : Maybe ( شاید ! ) ، در توئیتر Metalgearsolidsagaworld عکسی با تِم MGSV طراحی شده و توئیت شده با این موضوع : باس باز می گردد !! که این توئیت توسط توئیتر رسمی Lori Alan ری توئیت شده و این احتمال حضور باس رو در MGSV به شدت افزایش خواهد داد.

 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
فقط محض اطلاع دوستانی که اخیر به عاشقان راستین فرانچایز افسانه ای متال گیر و به دوست داران استایل بازی پیوستند:
هیچوقت از متال گیر رئال بودن و همراستا بودن اون با رئالیسم رو طلب نکنید چون سناریو و محوریت و ماهیت متال گیر با رئالیسم در تضاد کامل قرار داره و پایه های این عنوان برپایه ی همین مکانیزم و مکانیک ها علم شده و بنیان اون به تکامل کامل رسیده و درون مایه ی داستانی براساس اون به تشکلی دست یافته...!
فولتون ریکاوری مکانیزمی لذت بخش محسوب میشه و چون در نمایش های بازی به دفعات از اون use شده به این معنی نیست که در محصول نهایی بدین شکل خواهد بود (در نمایش های بازی بیشتر برای اشنایی دوستداران و طرفداران جدید و نوستالژی برای دوستداران قدیمی بکار رفته) و cost هایی براش در نظر گرفتن و شما برای هر بار فولتون کردن نیاز به تعداد زیادی GMP دارید که باید خریداری بشه و نیاز مند پیدا کردن مقدار زیادی الماس میشه و اون دسته از کسانی که PW رو تجربه کرده باشند و طرفداران بازی میدونن منظظورم چیه...!
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
875
نام
محسن
فقط محض اطلاع دوستانی که اخیر به عاشقان راستین فرانچایز افسانه ای متال گیر و به دوست داران استایل بازی پیوستند:
هیچوقت از متال گیر رئال بودن و همراستا بودن اون با رئالیسم رو طلب نکنید چون سناریو و محوریت و ماهیت متال گیر با رئالیسم در تضاد کامل قرار داره و پایه های این عنوان برپایه ی همین مکانیزم و مکانیک ها علم شده و بنیان اون به تکامل کامل رسیده و درون مایه ی داستانی براساس اون به تشکلی دست یافته...!
فولتون ریکاوری مکانیزمی لذت بخش محسوب میشه و چون در نمایش های بازی به دفعات از اون use شده به این معنی نیست که در محصول نهایی بدین شکل خواهد بود (در نمایش های بازی بیشتر برای اشنایی دوستداران و طرفداران جدید و نوستالژی برای دوستداران قدیمی بکار رفته) و cost هایی براش در نظر گرفتن و شما برای هر بار فولتون کردن نیاز به تعداد زیادی GMP دارید که باید خریداری بشه و نیاز مند پیدا کردن مقدار زیادی الماس میشه و اون دسته از کسانی که PW رو تجربه کرده باشند و طرفداران بازی میدونن منظظورم چیه...!
مساله این نیست فقط. موضوع دیگه که حداقل ذهن من یکی رو مشغول کرده اینه که برخلاف اینکه همیشه به snake گفته میشد "یادت باشه این یک ماموریت مخفی (دزدانه) هست" (remember snake this is a sneaking mission) تو این گیم پلی هایی که نشون داده عملا من هیچ فرق خاصی با سری GTA نمیبینم. برخلاف مثلا نسخه 3 که بحث درمان زخم هاش بود ، غذا خوردنش یا لباسش ...
گیم پلی ش خیلی خوبه از نظر من ، یعنی خیلی عالی بود اگه اسمش MGS نبود!
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,649
این دیگه مشخص که نمیان در نمایش عمومی و تبلیغاتی بازی رو به صورت مخفیانه انجام بدن، بخاطر بازار و تبلیغات میان به اکشن ترین حالت ممکن بازی رو برای مردم نمایش میدن با اینکه در نمایش آخر بجز انتهای کار در بقیه موادر مخفیانه بود ماموریت، اون دیگه انتخاب شماست که می خواید یه نفر با یه تفنک بیهوش کننده بزنید به دل حنگل یا سه نفر همراه با پیشتیبانی هوایی کل جنگل رو آتیش بزنید ! اصولاً وقتی تغییر داده بشه نمیشه همه رو راضی کرد مهم اینه که فرانچایز متال گیر پیشرفت کنه، که اینطوری که مشخصه در همه زمینه ها پیشرفت کرده و سعی کرده هم فن های جدید رو ساپورت کنه و هم المان هایی که طرفدارهای قدیمی باهاش خاطره داشتند و امضای بازی هستند رو نگه داره.
همون کات سین ِ گرفتن Queit حرکات صورت شخصیت های، لب و دهن بیگ باس، موزیک و کارگردانی به کل بازی های دیگه میارزه.

"یادت باشه این یک ماموریت مخفی (دزدانه) هست" "یادت باشه این یک ماموریت مخفی (دزدانه) هست"

اولین ماموریت که Ground Zeroes باشه میلر به بیگ باس میگه بخاطر حساسیت این ماموریت باید " تنها " این ماموریت رو انجام بدیم و خبری از پشتیبانی نیست.
 
آخرین ویرایش:

only4you_mehr

کاربر سایت
Jul 23, 2006
244
نام
مهرداد
آقا در نهایت این یه بازیه نمیخواد زیاد تعصب به خرج بدید بازی کنید حالشو ببرید قراره بازی کنیم سرگرم شیم و یه سری پیامهایی که کوجیما میخواد برسونه رو بگیریم
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
اقا یه سوال از اخرین تریلر این پیستوله که استفاده میکرد مگه نمیکشت ؟ پس چرا وقتی دشمنا را میبست به بالون موقه بالا رفتن نعره میزد طرف ؟! :d
 

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
کوجیما هیچ وقت اصالت بازی رو از بین نمی بره و با وجود رعایت استاندارد های امروزی و ساخت گیم پلی به صورت Open World که حالت های مختلفی برای مخفی کاری وجود داره و المان ها و ویژگی های جدید گیم پلی که لذت بازی رو چند برابر می کنن و Level Design بازی , از آبجکت ها و آیتم های کلاسیک و برخی ویژگی های گیم پلی گرفته تا حتی بعضی افکت ها صوتی و دیالوگ های بازی (مثلا وقتی میلر به بیگ باس , که در حال بالا رفتن از صخره بود , گفت : age hasn't slowed you down one bit که در MGS1 هم Campbell به Solid Snake این رو گفت و شاید لذت بخش باشه این دیالوگ) که حس نوستالژی رو برای طرفدارای قدیمی زنده می کنه . مثلا با وجود این که بازی تغییرات بزرگی کرده و شاید Card Board Box برای طرفدار های جدید خوش آیند نباشه اما اصالت بازی جدا از مخفی کاری به این آبجکت ها و گجت ها هم ممکن هست باشه . شوخی ها و جنبه های فان همیشه در MGS بوده و میشه گفت بازی از برخی جنبه ها هم رئالیستیک هست و هم غیره واقعی که ممکن هست لذت گیم پلی رو چند برابر کند . البته این ویژگی ها که زیاد هستند و حس نوستالژی برای طرفدارهای قدیمی دارند در وهله دوم قرار می گیرند چون اصل و ریشه گیم پلی بازی "مخفی کاری" هست .

این دیگه بستگی به گیمر داره که چطور بازی رو به اتمام برسونه , بدون حالت مخفی کاری و درجه سختی آسان و یا به صورت مخفی کاری و درجه سختی Hard و حالت Reflex Mod رو غیره فعال کردن که برای طرفدارهای دو آتیشه مخفی کاری خیلی لذت بخش هست به خصوص این که بازی Open World هست و محیط گسترده با جلوه های بصری فوق العاده وجود داره .
قرار نیست هر جور که نمایش تریلر بازی باشه ما هم به اون صورت بازی رو انجام بدیم .
 
آخرین ویرایش:

atlas

کاربر سایت
Feb 27, 2009
361
نام
اطلس
اقا یه سوال از اخرین تریلر این پیستوله که استفاده میکرد مگه نمیکشت ؟ پس چرا وقتی دشمنا را میبست به بالون موقه بالا رفتن نعره میزد طرف ؟! :d
اون خوابشون میکنه - سرباز مرده رو با بالن نمیفرسته که
 

v12 ezio

کاربر سایت
Feb 5, 2013
14
اسنیک بعد از حادثه هلیکوپتر خودش بر میگرده به مادربیس نابود شده انگار اشک تو چشاش جمع شده ... واقعا اون یه تیکه از نمایش آدم رو گیج میکنه . چون دقیقا توی همون نمایش میبینیم که اسنیک بدون زخم صورت در حال شلیک هست ! دقیقا همون صحنه توی بازی گراند زیروس !
پس نمیشه یه جورایی گفت اون صحنه با صورت خونی از بازی اصلی گراند زیروس حذف شده. چون اگه همچین چیزی درست باشه که حذف شده چرا صحنه ای که اسلحه دستشه صورتش خونی نیست؟؟؟
من تصور میکنم اسنیک به کما نمیره با اون حادثه ولی چی باعث میشه به کما میره رو باید یه سال صبر کرد

- - -ویرایش - - -

ولی خب الن که بیشتر دقت کردم دیدم هلیکوپتری که تو نمایش اسنیک با صورت زخمی داشت نگاه میکرد همون هیلیکوپتری هست که تو گراند زیروس تصادف کرد . چون طرف دماقه جفتش عدد 794 نوشته ! که این نشون میده احتمال حذف شدن اون صحنه هست ،
اما من نمیفهمم چرا باید تو اون نمایش ، صحنه حذف شده رو بذارن کنار صحنه اصلی ( همون صحنه ای که بعد نمایش صورت اسنیک سالمه و تیر اندازی میکنه) !!!!
شایدم رو همه هلیکوپتر های msf عدد 794 نوشته شده !
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
Konami has revealed that a new Metal Gear Solid V: The Phantom Pain location and updated content will be shown
during this year’s edition of Igromir
the largest consumer computer and video gaming event in Russia
میخوان لوکیشن جدید نشون بدن ، این همایش از 2 اکتبر شروع میشه تا 5 اکتبر ادامه داره . :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر