درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

kazuhira mille

کاربر سایت
Apr 25, 2014
12
نام
kazuhira miller
بازی خوبی هستش ولی نظر من و تمام دوستان و آشنایان و اقوام اینه که متال گیر سالید وی فانتوم پین بهتره.البته من که نمی تونم از فانتوم پبن استفاده ببرم.تو یه فیلم سرعت اجراش رو تو xbox 360 دیدم ،طرف یک ربع بازی کرد دستگاه داشت می سوخت!!!
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,649
تویئت های کوجیما مِن باب تریلر E3

I've been making trailers since Policenauts. Editing process hasn't changed thou machine's improved. Wonder which trailer you like the most.

Again, No explosion, collapse, crash, or hanging in my next trailer this time.

It was important to show trailer at every show event when internet wasn't so spread back then.Load of people gather to see the trailer(cont)

at every release. So I was making trailer for E3 in May, Gamescome in Aug, and TGS in Sept while working on the game development.

But the toughest part of editing trailer is gameplay scene. Esp battle scene rather than sneaking is hard to shoot. AI doesn't move as(cont)
 

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
It was important to show trailer at every show event when internet wasn't so spread back then.Load of people gather to see the trailer(cont)
اوه اوه راست میگه قدیما چه زجر کشی میشدیم سر دانلود تریلرا اونم با اینترنت دایل آپ :| با سرعت 2 کیلو بایت !!!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,086
نام
آریا
واقعاً توی ساخت تریلر کمتر کسی به پای کوجیما میرسه!
زمان MGS2 که زیاد دسترسی به اینترنت نداشتم و اگه داشتم هم تریلر نمی دیدم به اون صورت. ولی این طور که ملت فرنگی میگن، تریلر معرفی MGS2 میخکوب کننده بوده و راحت جزو خفن ترین لحظه های تاریخ E3 محسوب میشه.
از MGS3 که شروع کردم به دیدن تریلرهاش واقعاً تک تک ـشون توی خاطرم مونده. هر تریلر MGS3/MGS4 (و الآن هم GZ/TPP) رو انقدر می دیدم که با وجود حافظه ضعیفم، نصف دیالوگ ها و قیافه کاراکترها و ... رو یادمه. :D
به امید یک تریلر خفن دیگه توی E3! :D
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,649
The edit has come near to completion.



اون تریلری که سر صندلی شخصیت اول بازی دعوا بود توی E3 مال نسخه دوم بازی بود؟؟؟

فکر کنم برای نسخه سوم یا چهارم بود، اما دوم نبود مطمئنم.
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
همینطور که همه الان اطلاع دارند فصل 9 سریال 24 پرده برداری شد و داره فیلم برداری میشه .

اقای کیفر ساترلند هم به شدت مشغول اون کار هستش .

سوالی که برای من پیش اومده اینه . ایا صحنه های موشن کپچر بازی metal gear solid v کلا تموم شده ؟ که ایشون رفتن سره کار اصلی خودشون .

اگه تموم شده باشه نشون دهنده اینه که بازی در مراحل پایانی ساخت قرار داره .و چه بسا همین امسال منتشر بشه

اما یه احتمال هم وجود داره اونم اینکه بازی هنوز تموم نشده و اقای کیفر رفتند سریال 24 رو تموم کنند و بعد از اون برگردند واسه ادامه ( که این مورد خیلی خیلی بعیده )
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,649
همینطور که همه الان اطلاع دارند فصل 9 سریال 24 پرده برداری شد و داره فیلم برداری میشه .

اقای کیفر ساترلند هم به شدت مشغول اون کار هستش .

سوالی که برای من پیش اومده اینه . ایا صحنه های موشن کپچر بازی metal gear solid v کلا تموم شده ؟ که ایشون رفتن سره کار اصلی خودشون .

اگه تموم شده باشه نشون دهنده اینه که بازی در مراحل پایانی ساخت قرار داره .و چه بسا همین امسال منتشر بشه

اما یه احتمال هم وجود داره اونم اینکه بازی هنوز تموم نشده و اقای کیفر رفتند سریال 24 رو تموم کنند و بعد از اون برگردند واسه ادامه ( که این مورد خیلی خیلی بعیده )

درسته که به شدت مشغول هستند ولی کار صداگراری هم زیاد کار سختی نیست با یک روز در هفته هم میشه چندین ساعت صداگذاری کرد.
و اینکه حتی اگه صداگذاری بازی هم تموم شده باشه دلیل بر اتمام کل پروِژه نیست تازه کار اصلی بعد از صداگذاریه ..
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,946
نام
حسین
بنا به دلایلی وقت نشده بود بازی را تمام کنم که دیروز تمامش کردم رسما با ی ابر شاهکار طرف بودیم از همه لحاظ عالی بود بهترین نمی شد!!!!!!!!! استاد حجت را تمام کرده و همگان را منتظر ظهور ادامه این ابر شاهکارگذاشت :x:d
زنده باد استاد کوجیما کبیر
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,086
نام
آریا
اون تریلر صندلی برای MGS4 بود. :D اولین تریلر بازی بود که توی E3 2005 پخش شد و با انجین نسل قبل Konami ساخته شده بود. واقعاً چیز خنده دار و جالبی بود! :D از شوخی با Splinter Cell تا جناب Raiden و صندلی کارگردانی و ... بعدش اولین تریلر درست حسابی MGS4 توی TGS 2005 اومد که حال و هوای بازی رو نشون میداد.
============
کل Ground Zeroes یه طرف، اون XOF Badgeـی که توی خنده دارترین جای ممکن قرار گرفته هم یه طرف! =)) واقعاً این کوجیما دیوانه هست! :D یعنی جای مناسب تر از اون نمیتونست براش گیر بیاره! :D
برای دوستانی که از موقعیت XOF Badgeها ندارن و حال و حوصله دیدن راهنماها رو هم ندارن:
همون اول بازی که Big Boss داره از صخره بالا میاد و سربازها علامت هاشون رو میندازن پایین، یکی از این علامت ها میره پشت لباس Big Boss گیر میکنه! :D برای بدست آوردنش هم باید چند ثانیه روی زمین قِل بخورین تا XOF Badge از زیر لباس و شلوار Big Boss بپره بیرون! =))
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,649
صحبت های کوجیما مِن باب تریلر E3

Again, No explosion, collapse, crash, or hanging in my next trailer this time.
During this process Kojima talked a bit about his experiences with creating game trailers over the course of his career.
I’ve been making trailers since Policenauts. Editing process hasn’t changed thou machine’s improved. Wonder which trailer you like the most. The trailer included in PC Engine version of Snatcher pilot disc was not created by trailer editing but by programming.
As being a producer in case of “Anubis” “Castlevania””Rising”, it was easier for me to edit since all elements were completed at that time. It was important to show trailer at every show event when internet wasn’t so spread back then.Load of people gather to see the trailer at every release. So I was making trailer for E3 in May, Gamescome in Aug, and TGS in Sept while working on the game development.
But the toughest part of editing trailer is gameplay scene. Esp battle scene rather than sneaking is hard to shoot. AI doesn’t move as expected, or moves differently every time. I seclude myself in the studio editing, esp 2000E3(MGS2) and 2004E3(MGS3) were the hardest ones.
Different from creating interactive game, all images and music time axis can be controlled and furthermore instead of big game development, editing trailer can be done just by oneself structuring from the stage of concept, config, edit, sound and run a telop. Because of that I enjoy editing but sometimes I question myself “Why am I doing this?”

 

Hunter lord

کاربر سایت
Dec 1, 2008
733
نام
رامتین
من امروز بازی رو خریدم بعد نیم ساعت دیدم اسم سازنده اومد رو صفحه اول گفتم شاید مثل Killzone Shadow Fall و Batman Arkham City که مسخره بازی نشون میدن دوباره برمیگرده عقب ادامه پیدا میکنه هستش
دیدم نه واقعا تموم شد بعد نیم ساعت دقیقا فکر کنم یه ربعی هم کات سین داشت = 45 دقیقه :|

واقعا ته مسخره بازی بود . هیچی نداشت چطوری روشون شده اینو بدن بیرون ! مرحله تمرینی COD MW2 از این طولانی تر بود .
برداشته 4 تا SideMission هم توی Map تکراری داده بیرون .

من که از سری متال گیر مخصوصا شماره 3 و 2 به شدت خوشم اومد و MGS4 هم که شاهکاری بود برای خودش ولی Ground Zeroes مثل یک دمو می مونه که ارزش بازی کردن جز برای طرفداری ناب بازی نداره .
حیف پولی که برای این رفت .....

البته گیم پلی بازی عالی بود - بخش مخفی کاری خوب بود ولی حیف که کلا نیم ساعت بشتر نیست بخش اصلی بازی
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
رامتین بازیو سامورایی تموم کردی :| ؟ ( منظورم اینه که تند تند ردش کردی :| ؟ ) چون اصلش اینه که مرحله اصلیو رو درجه سختی آخر بری ! خیلی سخت میشه ( اگه بخوای اصلا دیده نشی ) ساید هاشم بدک نیستن ها :D بلاخره خواسته یه چیزی بده عطش رو زیاد کنه دیگه حالا باز خوبه کات سیناش کمتر از قبلیاس :D 4 که فیلم سینمایی بود انقدر کات سین داشت :D
در کل درمورد پرداخت منم باهات موافقم ( گرچه من عاشق این سری ـم ) چون برا ما گرون درمیاد نمیصرفه ! ( نهایت 2 ساعته دیگه :| )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر