Max Payne 3 | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

bruce

کاربر سایت
Nov 6, 2005
656
نام
مهران
من نوکرشم . مکس سرور ماست فقط اگه از این حالت فقیر فقرا در بیاد چی بشه ؟؟؟؟؟؟ از داستان چیزی معلوم نشده ؟؟؟؟ حتما X میخوره فکر میکنه زن و بچش زندن
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
من نوکرشم . مکس سرور ماست فقط اگه از این حالت فقیر فقرا در بیاد چی بشه ؟؟؟؟؟؟ از داستان چیزی معلوم نشده ؟؟؟؟ حتما X میخوره فکر میکنه زن و بچش زندن
با این شکل رو شمایلی که داره داستانش باید در حد سری Mario باشه و بس :D.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074

1172.max.jpg


درود.

Gameinformer يك Preview انحصاري براي Max Payne 3 نوشته است كه داراي اطلاعات جديد و جالبي است.

اين چه احساسي داره كه همه چيز رو از دست بدي ؟ بيشتر ما اين رو نخواهيم فهميد. ولي اگر كارتان را از دست بديد چي ؟ عشق واقعي ؟ سلامت رواني ؟ دليلتان براي زندگي ؟ . قهرمان تاريك Rockstar يعني Max Payne جواب تمام اين سوالات را مي داند.

Max Payne پس از سال 2003 تا به حال مفقود شد و حال ما باز هم با او رو به رو شده ايم. مكس جديد پيرتر و سخت تر شده ، با زخمهايي روي صورتش ، ولي بازهم او يك مرد سرسخت براي كارهايش است .

يك مرد كه ديگر هيچ چيز را براي از دست دادن ندارد ، چه كاري براي به دست آوردن فرصتي ديگر انجام مي دهد؟ ... اين سوال با بازي ماجراجويي حماسي جديد Rockstar پاسخ داده خواهد شد.

قسمت سوم

مكس پس از حادثه ي غم انگيز قسمت دوم پيرتر شده .

Rob Nelson ، كارگردان هنري بازي مي گويد : " اين خيلي گول زننده است، شما اين عنوان دوست داشتني را جايي برديد كه ما واقعا همچين كاري نكرده ايم".

"شما بايد تمام المانهاي ويژه اي كه مردم عاشق آن بودن را ادامه دهيد. ولي در اين راستا شما بايد چيزهاي جديدي هم خلق كنيد. ما Remedy نيستيم ، ولي احترام بسياري به كارهايي كه آنها انجام داده اند مي گذاريم. ما تمام المانهايي كه 9 سال پيش مخاطبان را جذب خود كرد را ادامه داده ايم و مي خواهيم همان تاثير را در اين زمان هم ببينيم".

سخته كه شما يك بازي با همان حال و هواي 9 سال پيش بسازيد و در همين راستا بخواهيد جوي تازه در سال 2009 به آن بدهيد.

" ما سعي كرده ايم با بنيه خود حركت كنيم و به غريزه خود اعتماد كنيم ... ما مي خواهيم خودمان را به چالش بكشيم".

ما به دفتر Rockstar در New York رفتيم و توانستيم براي اولين بار نگاهيي به اين بازي بيندازيم. اگر از اين بازي ادامه اي بر حسب شماره (3) انتظار داريد. خود را براي يك سورپرايز بزرگ آماده كنيد . قسمت سوم از افسانه ي Max Payne اين بار در جايي اتفاق مي افتد كه ما هيچ گاه در آن نبوديم. بازي سعي كرده نسخه قبل را ادامه دهد و سيستم تيراندازي بازي هم ارتقا بدهد كه خيلي خوب از آب در آمده. مثل بيشتر بازي هاي Rockstar اين عنوان هم با عشق ساخته شده (البته با كمي جنون).

0841.max01.jpg


جنگل شهري

بيش از هر ناشري ، Rockstar خيلي در مورد مكان و تمدن جايي كه بازي در آن اتفاق مي افتد حساس است. چه مي خواهد محيط شلوغي مثل Liberty City باشد ، چه منطقه اي كوچك همانند Bully ويا بيابان بي آب و علفي مثل Red Dead Redemption. گاهي اوقات قهرمانهاي اين شركت بازتابي از خود آن است. آنها مي دانند چگونه يك محيط را بسيار جذاب و پيچيده طراحي كنند به قدري كه به اندازه خانه خودمان با آن همزاد پنداري كنيم.

محيط تاريك و مرموز New York اتمسفري noir مانند به جو 2 شماره قبلي داده بود.
صحنه هاي سينمايي بازي همانند The Maltese Falcon و A Touch of Evil بود. سبك graphic novel و تاريك سناريو ، نوعي حس ممنوعه و درام را تداعي مي كرد.

Rockstar Vancouver اين بار ما را به دنياي خلاف كارانه Sao Paulo در برزيل با جمعيتي بيش از 20 مليون نفر برده است.

Jeronimo Barrera مي گويد :" اگر نگاهي به فيلم هاي City of God و Elite Squad بيندازيد ، متوجه شرايط سخت و اتفاقات عجيبي كه آن جا مي افتد مي شويد."

زاغه هاي Sao Paulo ، جزو خطر ناك ترين مناطق روي زمين است. جدا از وضعيت وحشتناك مواد مخدر در آنجا ، اين محله ها بستري براي بدنام ترين گنگسترها است. بالا ترين درصد اغتشاش و فرار از زندان براي اين شهر است. آدم ربايي هاي دست بالايي در اين مكان صورت مي گيرد. جدا از پليس فاسد و رشوه خوار اين منطقه به اين امر كه براي زنده بودن بايد همه يك اسلحه داشته باشند مي رسيم. در واقع بيشتر آمار مرگ و مير در بين جوانان در اين شهر مربوط به قتل است.

نمايش محيط Sao Paulo با تمام اين تنش هاي انساني ، بهترين جا براي دست مايه هاي اصلي Max Payne يعني "خشونت و رستگاري" است.

" ساختمان هاي بلند با پنت هاوس هاي مولتي ميليون دولاري را خواهيد ديد كه محيطي براي زيستن است"
" Sao Paulo بيشترين ماكن براي فرود هليكوپتر روي سقف خانه ها را در سرتاسر جهان دارد. براي ثروت مندان ، امن ترين راه براي سفر با هليكوپتر و گاردها و نيروي امنيتي خصوصيشان است."

Rockstar اين بار گامهاي بلندي برداشته و 10 نفر از كار كنان خود را تحقيق و گرفتن عكس به اين منطقه فرستاده. حتي آنها اسكن هاي سه بعدي از مناطق آنجا برداشته اند تا محيط را فوق العاده شبيه سازي كنند.

Nelson مي گويد:"ما به هزار بدبختي اين اسكن ها را توانستيم از گمرك آنجا رد كنيم":biggrin1:.
" ما بيش از هزار نفر از مردم آنجا را اسكن كرديم. ما به مامور برداشت خود گفتيم: مي خواهيم هزاران هزار عكس برايمان بفرستيد. مردم به داخل فروشگاه مي آمدن ، لباس مي خريدند و ما هم آنها را اسكن مي كرديم."

Barrera مي گويد: " اين يك كار واقعي است . ما تمام اين المانها را كنار هم گذاشته ايم. تكنولوژي، تحقيقات،داستان . اين دليلي است كه بازي ما احساس درست بودن و ظاهري درست دارد. اين يك كار بزرگ است كه ما با مردم همكاري كرديم و با استفاده از آنها تحقيقات خود را انجام داديم.

5314.max2.jpg_2D00_610x0.jpg




نمونه اي جديد از Noir

مكس پين چيست ؟ كاراگاه NYPD كه در Sao Paulo كار مي كند ؟. همانند يك Noir خوب تشخيص آن خيلي سخت است.

Rockstar خيلي در اين مورد مخفي كاري كرد ، ولي هر آنچه ما مي دانيم اين ها هستند.

مكس پس از ماجراي Max Payne 2 عذاب زيادي كشيده. او ديگر بي آبرو شده. يك الكلي كه معتاد به دارو هم شده. او از NYPD جدا شده. او 12 سال از زندگيش را در بدبختي و وحشت زندگي كرده. Rockstar فاصله زماني بين اتفاقات قسمت دوم و سوم را هنوز توضيح نداده ، ولي آن چيزي كه مي دانيم اين است كه در اين مدت اتفاقات وحشتناكي براي او افتاده ، چه فيزيكي و چه روحي.

"ضربه مغزي" ، اين اصطلاحي است كه الكلي ها به كار مي برند. يعني زندگي شما در نقطه اي قرار گرفته كه ديگر از اين بدتر نخواهد شد. در واقع مكس دچار همين "ضربه مغزي" در Sao Paulo شده است. اينجا شهري است كه مكس به آن پناه آورده تا از دست شياطين و ناكامي هاي New York فرار كند. او حال به عنوان يك " نيروي امنيتي خصوصي" براي يكي از ثروت مند ترين خانواده هاي اين شهر كار مي كند. در اينجا است كه ماجرا به محيط زيرزميني و مخفي Sao Paulo كشيده مي شود كه به قيمت جان آدم تمام مي شود.

در ابتدا اين خيلي عجيب است كه مكس را با ماهيچه هاي سنگين ، تاس و ريشو ببينيم كه در خيابانهاي شهر حركت مي كند. اينجا جايي بسيار دور تر از خيابانهاي باراني New York است.
تيم سازنده بازي اعتقاد دارد كه تنظيمات بازي كاملا درست و مرتبط با جو Noir مانند 2 قسمت قبل است.

Barrera مي گويد: " بعضي از مردم مي گويند ، مكس پين يك بازي Noir است كه در فضاي سياه و سفيد New York اتفاق مي افتد". "ولي سبك Noir نيازي به مكان و رنگ خواص ندارد. اين سبك دنيايي است بي حصار و غم افزا. كاري كه ما انجام مي دهيم بسيار مدرن و به روز تر است".

از آنجايي كه مكس پيرتر شده تيم با اين كه James McCaffrey دوباره كار صداگذاري را انجام دهد مخالف بود. در عوش آنها از شخصي حرفه اي تر كه در زمينه بازي گري سر رشته دارد استفاده كرده اند. منتظر يك نام بزرگ هاليوودي نباشيد ، ولي اين شخصي بسيار حرفه اي است.

Rockstar فضايي تازه به بازي داده است . Nelson مي گويد: " تمام تم هاي مكس پين دست نخورده باقي مانده است. دسيسه ، خيانت و چيزهايي را كه واقعا مكس پين را ساخت."
"آيا مراحلي در شب همراه با كابوس وجود دارد؟ البته كه هست. ولي مرحله به مرحله همه چيز خيلي قديمي مي شود. پس ما فهميديم كه اين بار اين كابوس ها را در اين محيط قرار دهيم."

محيط پرتراكم Sao Paulo فرصت خوبي براي رنگهاي زياد و يك گيم پلي قوي است. تصور راه رفتن مكس در مناطق فقير نشين favela با دشمنان زيادي كه از همه جا ظاهر مي شوند بسيار جالب است.

6746.max03.jpg


مسيري براي اسلحه

slow-motion در 2 شماره قبلي فوق العاده بود و هميشه بازيباز را به وجد مي آورد. اين سيستم در قسمت سوم خيلي ارتقاء داده شده و بسيار معتاد كننده تر شده است.
8 سال از عرضه آخرين نسخه گذشته و حال سيستم Slow-Motion به يك استاندارد در سبك سوم شخص تبديل شده.

Barrera مي گويد: " ما Bullet Time خواهيم داشت به اين خاطر كه اين يك Max Payne است.". بازيهاي زيادي با اين حالت آمده كه از مكس تقليد كرده اند. " ما چه كاري بايد انجام مي داديم تا مكس را دوباره در اين حالت به تخت پادشاهي برسانيم؟ در اين حلات همه چيز آرام شده و شما ريز ترين تاثيراتي كه اين مكانيز انجام مي دهد را خواهيد ديد."

بازي با موتور RAGE engine ساخته شده كه قبلا در GTA IV يدده بوديم. انيميشن هاي فوق العاده قوي كه با قوي ترين Motion-Capture ها همراه است را در بازي خواهيد ديد. وقتي مكس به جايي مي پرد يا شيرجه مي زند ، شما دستان او را مي بينيد كه طوري قرار مي گيرد كه وزن او را تحمل كند ، اين صحنات آنقدر خوب طراحي شده كه شما واقعا آنها را احساس مي كنيد.

Rob Nelson مي گويد سيستم كاور گيري بازي بسيار خوب است و البته اين بازي نيست كه شما دائم در آن كاور بگيريد و از جايي به جاي ديگر براي پيدا كردن كاورد بپريد. كمي شبيه به GTA IV. البته شما از انسانها براي كاور گرفتن هم مي توانيد استفاده كنيد.

Nelson گفته است ، قسمت Bullet-Time فوق العاده شما را سورپرايز خواهد كرد.

wol_error.gif
سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 710x398 می باشد.
0636.max3.jpg


قرار دادن تمام تكه ها كنار هم !

در بازي سيستمي وجود دارد به نام “Bullet Cam” كه در آن با شليك گلوله دوربين آن را تعقيب مي كند تا به هدف بخورد.
پس از شيرجه زدن مي توانيد روي زمين بمانيد و تيراندازي كنيد و يا هنگامي كه در حال بلند شدن از روي زمين هستيد با يك دست تيراندازي كرده و با دست ديگر خود را از زمين بلند كنيد.

مي توان گفت Rockstar با قرار دادن خشونت و اكشن كنار هم و همچنين محيط واقعي و تاريك بسيار موفق بوده. Barrera معتقد است بازي خيلي دراماتيك و يك visceral thrill همانند نسخه هاي قبل است.
 

hustler

کاربر سایت
Mar 18, 2008
3,140
خیلی خوبه، عالیه
فری جون جدیدا خیلی فعال شدی ها
فکر کنم باید دیگه کاربره خیلی فعال بشی:biggrin1:

من منتظره مکس کچلم
راستی کی میاد بازی؟
 
آخرین ویرایش:

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
ممنون از حمیدرضا و ممنون از فریدون بابت کپی !:biggrin1:
واقعا پیش نمایش عالی ای نوشته...
من که شدید منتظر شاهکار دیگری هستم ...
 
آخرین ویرایش:

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
بهتر بود R* اسم این بازی رو عوض میکرد.
آخه این مکس پینه؟
کسی که طرفدار واقعی بازی باشه مطمئنن از این وضع اصلا راضی نیست
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
بهتر بود R* اسم این بازی رو عوض میکرد.
آخه این مکس پینه؟
کسی که طرفدار واقعی بازی باشه مطمئنن از این وضع اصلا راضی نیست
موافقم. یه IP جدید تولید میشد. طرفداران پیدا میکرد. این بازی به احتمال خیلی بالا از طرف طرفداران بازی بایکوت میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر