L.A Noire | Xbox 360

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
بدلیل اینکه اون تاپیک تریلر بازی یه جورایی مرده بود گفتم نظرم رو در مورد تریلر اینجا بزارم تا روش صحبت کنیم( البته اگه اینجا هم مثل اونجا نباشه!)

من الان تریلر بازی رو دیدم
همه چی خوب بود.خیلی ها نقاط مثبتش رو گفتن پس اون چیزایی رو می گم که گفته نشده یا کمتر گفته شده
اول اینکه سیستم دیالگ بازی نشون داده نشد.اینش برای من یکی خیلی مهم بود ولی متاسفانه با وجود اینکه دیالگ توی این بازی خیلی مهمه ولی توی این تریلر چیزی نشون داده نشد. فقط اون قسمت که باید مشخص کنیم دروغ داره میگه یا راست می گه نمایش داده شد.حالا سوال اینجاست که چرا این قدر این قسمت ساده طراحی شده؟ یعنی من یه سوال از یکی می پرسم و بعد با یه لیست از کلمات روبرو میشم.دروغ، حقیقت،شک و دفترچه یادداشت.این لیست بیش از حد ساده طراحی شده.یعنی بهتر بود که چند تا جواب با مضمون اینکه یارو راست می گه یا دروغ روی صفحه نمایش نقش می بست و ما با فهم و درکمون نسبت به داستان یکی رو انتخاب می کردیم.(این چیزی بود که من انتظار داشتم توی این تریلر ببینم ) یا شاید اصلا سیستم دیالگ بازی همینه؟! یعنی شما میاد در حین بازجویی و بعد از دیدن بازرسی کول(به شکل کات سین) باید توی یه صحنه مشخص کنید که مظنون راست می گه یا دروغ! که اگه این باشه خیلی بده و کار ما فقط مشخص کردن دروغ و راست بودن گفته های فرد مورد بازجویی هست( که توی تریلر چندین بار این کار نشون داده شد که کمی آدم رو نگران می کنه.امیدوارم که این کاملا اشتباه بوده باشه و توی تریلر بعدی مشخص بشه)
بررسی صحنه جرم مورد بعدی هست. شما به صحنه جرم میرید.بعد جسد و بقیه چیزها رو بررسی می کنید.بررسی که به نظر میاد به این شکل هست که یه چیز رو با آنالوگ می چرخونید و با لرزش دسته و زوم کردن دوربین روی یه چیز پی به یه سرنخ می برید و اون ثبت می شه توی دفترچه. اینم خیلی ساده هست. توی ذهن من این بود که مثلا ما می ریم روی یه صحنه وبعد که خودمون بدون هیچ ویبره یا زوم دوربینی صحنه رو بررسی می کنیم بعد توی دفتر یا مثلا هر جای دیگه می شینیم و با بررسی سر نخ ها در کنار هم به نتایجی می رسیم.مثلا یه دسته سوال چند جوابی در هر مورد تنظیم میشه که ما باید اونها رو درست جواب بدیم تا سریع تر کیس رو حل کنیم ( یه چیزی تو مایه های هوی رین ولی بهتر و حرفه ای تر) ولی مثله اینکه فقط به وسیله اون دفتر چه باید تشخیص بدیم اون فرد فقط راست می گه یا دروغ!!

wol_error.gif
سایز این عکس تغییر کرده است. برروی نوار کلیک کنید تا سایز اصلی عکس را ببینید. سایز اصلی عکس 700x394 می باشد.
swfp2mt1ughkzz2hwop0.jpg

اینم یه عکس که توش نحوه بررسی لوازم صحنه جرم توضیح داده شده

بعد در مورد گرافیک چرا گیر دادین به مافیا!؟! مافیا یکی از بهترین و زیباترین گرافیک های این نسل رو داشت.نور پردازی، انیمیشن ها، جزییات صورت اشخاص و بافت محیط واقعا بی نظیر بود و من شاید بگم نزدیک به 50 تا عکس از دکور و نماهای زیبای این بازی گرفتم و توی ارشیوم نگه داشتم. با وجود اینکه بسیاری از بازی های این نسل به هیچ وجه وسواس بالای سازنده های مافیا رو توی دکوراسیون و توی جزییات محیطی ندارن.

به دلیل تکنولوژی سنگین انیمیشن های صورت در برخی از قسمت های تریلر ،بطور واضح از بافت های ضعیفی استفاده شده که به دلیل سخت افزار محدود کنسول ها چیز طبیعیی هست ولی در کل گرافیک بازی چشنواز و زیبا کار شده و انیمشن صورت افراد به قدری زیباست که بقیه نقص ها در این قسمت به کل فراموش میشه. اینجاست که ادم حسرت نسخه PC رو میخوره که می تونست این محدودیت رو برداره و باعث زیبایی بیشتر گرافیک بازی بشه.
تیراندازی و رانندگی هم خوب بود ولی انتظار کیفیت بازی های درجه یک ژانرهای اکشن رو نداشته باشید.

در مورد چیزهایی که حمید گفت باید بگم که شاید کمی بزرگنمایی شده! من حمید رو همه جوره قبول دارم و واقعا لذت می برم از اطلاعات بالایی که در این زمینه ها و دید کارشناسانه و حرفه ای که نسبت به این مسایل داشته و داره و قلم زیبایی که این اطلاعات غنی رو به رشته تحریر می کشه ولی( اگه بهش برنخوره و ناراحت نشه) باید بگم که بعضی اوقات با 2-3 تا جمله کوتاه که حتی داره واقعیت رو می گه، باعث به اشتباه افتادن افراد میشه و باعث میشه که ناخواسته بازی بیش از حد در ذهن بعضی ها بزرگ بشه و بعد هم اون مسایلی که گفت اتفاق بیفته که شاید خودش هم نخواد ولی اون طرز بیانش این مشکل رو بوجود بیاره و بعضی ها با دیدن نمرات شروع می کنن به تعنه زدن به ایشون. این بازی هم داره همون اتفاق واسش میفته
یکی اینکه اون موضوع پیدا کردن ادرس که اگه واقعا باشه بی نظیره و فوق العاده هست ولی توی این عکس مکان ماموریت مشخص شده
xkafjxtlavt7h0m01u0.jpg


بعد در مورد بررسی محیط مثلا بعد از بررسی یه شی بازی خودش خودکار اون رو ثبت می کنه به عنوان یه سر نخ و بعد بوسیله این نوشته ها در قسمت بازپرسی بازی ماموریت های دیگه ای برای گیمر قرار میده.
بعد در بقیه موارد هم حمید درست میگه ولی انتظار اینکه بازی تست تخصصی کاراگاه یا یه روانشناس رو در حین بازجویی ها جلومون بزاره رو نداشته باشید ولی مطمئنا با چیز جدیدی رو برو هستیم که با نمونه های قبلی تفاوت داره
در کل من همیشه طرفدار بازی هایی بودم که داستان محور بودن و تلاش کردن بازی ها رو به فیلم های سینمایی نزدیک کنن. این بازی هم یکی از همون هاست و شاید بهترینشون ولی مشکلاتی هم خواهد داشت که مطمئنا به مزاج خیلی ها خوش نخواهد اومد.

این رو بگم که تمام گفته های من بر اساس این تریلر و اطلاعات قبلی بوده و هیچ چیزی رو از خودم در نیاوردم( برای جلوگیری از اسپم هایی مثل این که شما کی بازی بدستت رسید و چند دور تمومش کردی و ...) ممکنه همه این چیزایی که من گفتم اشتباه باشه.پس زیاد به خودتون سخت نگیرید
 
  • Like
Reactions: semejpc

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
اگر میشه در این مورد کمی توضیح بده کسی خوبه
قضیه پیدا کردن آدرس چیه؟
همون جور که توی اول پستم گفتم این پست مربوط میشه به یه تاپیک دیگه
توی اون تاپیک صحبت شد که توی بازی واسه مکان ماموریت ها ادرس داده میشه و باید ادرس رو خودتون پیدا کنید
حالا توی این عکس مشخص هست که این ویژگی وجود نخواهد داشت
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,777
تریلر بازی رو دیدم و بسی حال کردم .... ماشالاه عجب چیزی ساختن و چقدر تقلید از بازی های دیگه!!!
مافیا+هوی رین+CSI=لوس آنجلس تاریک!
گرافیک که زیاد بالا نیست ! اما تکنولوژی موشن کپچر و صورت و دهان کاراکترها رو تا الان نظیرش رو تو هیچ بازی ای ندیدم، واقعا عالی هست . یه جورایی حس کاراکتر رو به بازیکن القا میکنه .
منتظریم تا نسخه نهایی ریلیز بشه.
 

sycho

کاربر سایت
Oct 30, 2008
205
من تريلر بازيو نديدم ولي هرچي تو اين عكسا نگاه مي كنم و پيش نمايش ها رو مي خونم چيز خاصي پيدا نمي كنم توش هر چي هست قبلا تو بازيهاي ديگه امتحان شده و چند تا سبك مختلف رو با هم مخلوط كردن.
حالا دليل اينكه اينقدر خرج اين بازي كردن رو نمي دونم چيه اگه خواستن مثلا احساسات و حركات واقعي نشون بدن قبلا تو بازيه Enslaved اين كار به بهترين نحو ممكن اجرا شده بود و اينم چيز جديدي نيست.
اين نظر منه
 

sycho

کاربر سایت
Oct 30, 2008
205
دوست عزیز پیشنهاد می کنم تریلر رو حتما ببین بعد نظرتو اعلام کن.

تريلر رو دانلود كردم ديدم نظرم رو در مورد انيميشن ها پس مي گيرم چون واقعا حالت و جزئيات صورتاشون طبيعي بود دقيقا مثل فيلم هاي سينمايي يا انيميشن هاي پيكسار.
ولي در مورد گيم پلي هنوز شك دارم مثل يه جور CSI تو محيط باز بود و قسمتهاي اكشن هم كه دقيقا منو ياد مافيا انداخت.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
نمیدونم چرا گرافیک محیطش زیاد بدلم نشست!!!(نه شست:D)شاید بخاطر کیفیت بد ویدیو بود!
ولی انصافا خیلی چیز شاخیه!
خدا کنه خودمون بتونیم از پشت کاور اخطار بدیم!!
 

Kenshi

کاربر سایت
Apr 13, 2010
579
نام
Milad
در کل به نظر شخصی من فکر کنم سختی بازی بیشتر باشه...چون بازی بیشتر روی صحبت هایی که انجام میشه جلو میره...مثلا یه مورد پیش میاد باید فلان چیز تو فلان جا رو به یاد داشته باشی و بتونی معما رو حل کنی(البته این برای کسایی که زبان انگلیسی شون قوی باشه به نظرم مشکلی نیست) مثل بازی HR انتخاب فقط یکی دو مورد از راه نیست کلی باید دقیق حواس گیمر به بازی باشه تا به راحتی و بدون دغدغه بازی رو ببره جلو...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر