L.A Noire | Xbox 360

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
باتشکر از حمید جون ( MANIX):

lanoire.jpg


درود.

به تازگي Teambondi سازنده L.A Noire اعلام كرده است كه براي اجراي Motion Capture و همچنين صداپيشگي كركترهاي اين بازي نياز به افراد با استعداد در اين ضمينه دارد.

گفته شده است كه سازندگان شهر لوس انجلس دهه 1940 تا 50 را به طور كامل بازسازي كرده اند.

نام شخصيت اصلي بازي Cole Phelps است و قرار است كار مدل سازي و صداگذاري آن 3 ماه از November تا January به طول انجامد.

به نظر كار موشن كپچر و صداگذاري بازي فوق العاده عظيم خواهد بود و تمام بازيگران بايد حتما سابقه اي داشته باشند و حتما در يك يا دو فيلم كوتاه بازي كرده باشند ، همچنين حقوق در نظر گرفته شده براي هر نقش بسيار بالا است و تا به حال 50 نقش مختلف براي صداگذاري و اسكن چهره در نظر گرفته شده است.

اين بازي بسيار شبيه به سبك فيلمهاي Noire قديمي است كه حتي در اعلاميه ها هم بازي را يك Film Noir معرفي كرده اند.

قرار است اطلاعات جديد از اين بازي در همايش GCAP 2009 كه در استراليا از تاريخ 6 تا 8 December است نمايش داده شود.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
از این لحاظ که رسما پرهزینه ترین بازی تاریخ است.
بیش از 100 میلیون دلار!

اگه بیش از 5 میلیون نفروشه = شکست تجاری !! 100 میلیون هزینه ساخت !! 300 میلیون فروش !

هیلو 3 کلاً 30 میلیون هزینه ساختش بوده و 30 میلیون تبلیغات و بین 580 تا 600 میلیون درآمد زایی داشته ! :biggrin1:
 

kasra5004

کاربر سایت
Feb 13, 2007
393
منظورم این بود که با توجه به اینکه تا الان گرافیک یا گیم پلی خارق العاده ای ازش ندیدیم( در واقع هیچی ندیدیم!) این هزینه صرف چه کاری شده و باید منتظر پیشرفت چه بخشی باشیم؟!
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
این هزینه صرف چه کاری شده و باید منتظر پیشرفت چه بخشی باشیم؟!
ساخت و تکمیل موتور، استخدام و گسترش تیم، همکاری با تخصصی برای صدابراداری و موسیقی و ... .
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
هنوز اطلاعات زيادي از اين بازي عرضه نشده ، ولي در كل از زمان تاييد تا الان من اين اطلاعات رو از بازي به دست آوردم كه بد نيست اينجا بگزاريم.

Brendan McNamara كه قبلا در Sony Computer Entertainment سمته Director of Development آنجا را به عهده داشت (نويسنده و كارگردان The Getaway كه بيش از 4 مليون روي PS3 فروخت) ، سال 2005 از سوني جدا شد و تصميم گرفت در شهر سيدني واقع در آستراليا شركت مستقل خود را با نام Team Bondi تاسيس كند. از همان سال اين استوديو با 100 نفر كار خود را روي بازي براي Rockstar به نام L.A Noire آغاز كرد كه در آن زمان اعلام شده بود يك عنوان انحصاري براي PS3 است.

تا به حال تنها يك تريلر از بازي عرضه شده كه چيز خاصي از بازي را نشان نمي دهد. پس از آن سايت Team Bondi اعلاميه براي كار در تيم داد كه در آن "كار روي كنسولهاي نسل" ذكر شده بود. در همين راستا شايعاتي مبني بر مولتي پلتفرم شدن بازي عرضه شده كه نه Rockstar و نه Team Bondi آن را تاييد كردند. (هرچند نيازي به تاييد نيست ، چون معلوم است اين بازي براي PC و Xbox 360 هم عرضه مي شود).

و اما L.A Noire چيست ؟
در دهه 1940 تا 1950 دوران طلايي براي فيلم هاي Noire بود. فيلمهايي كه خشونت ، س..ك..س ، سياهي و تباهي در آن به وضوح معلوم بود. در توصيف اين سبك مي توان به فضا سازي و خلق جوي خاص در فيلم اشاره كرد. پايانهايي نه چندان خوش (Happy Ending) در اين فيلم ها وجود نداشت و جو سياه و سفيد آنها نوعي ترس و شك را به ذهن القا مي كرد.

Team Bondi تصميم گرفته بازي با همين شكل بسازد. آن ها به طور كامل از عكس ها و مستند هاي مختلف Los Angeles را بازسازي كردند . ماجرا مربوط به پرونده و حل يك سري قتل هاي زنجيره اي در اين دوره است. اين طور كه از شواهد پيداست و همچنين از تجربه اين تيم مخصوصا در ساخت بازي The Getaway معلوم است با يك بازي Open-World در LA در دهه 40 تا 50 رو به رو هستيم.

اين بازي يكي از پر خرج ترين بازي هاي تاريخ است. هر كدام از شخصيت هاي L.A Noire بازيگر و صداگذار خاص خود را دارند كه جالب اين جا است تمام آنها افرادي حرفه اي و با سابقه بوده اند. اين طور كه Rockstar گفته است ، اين بازي سبك گرافيكي فوق العاده خيره كننده و متفاوتي دارد. به نظر مي آيد استفاده از رنگها تيره (سياه و سفيد) و رنگهاي كدر و آرام مانند زرد پررنگ ، استفاده شده.

اين بازي يك اثر فوق العاده چه از لحاظ تكنيكي و چه از نظر هنري است. ساخت بازي بسيار زمان برده و سابقه سازندگان بازي در The Getaway ، همچنين حمايت مالي فوق العاده Rockstar نويد يك شاهكار را مي دهد.
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
با تشکر از نیما (HL2-GF)

111353.jpg



خب بلاخره مجله ی GameInformer در شماره ی جدید خود اطلاعاتی از بازی پرهزینه ی شرکت RockStar و TeamBondi اعلام کرد .

- بازی L.A. Noire به صورت open-world action-adventure خواهد بود و محل بازی در لس انجلس خواهد بود و اتفاقات ان در سال 1974 میگذرد ! همین طور که متوجه شدید بازی در مکان واقعی اتفاق میافتد پس انتظار نداشته باشید مانند GTA بتوانید در محل های عمومی به شهروندان شلیک کنید . این بازی کاملا با اون بازیها متفاوت خواهد بود .

- شما در بازی در نقش Cole Phelps خواهید بود ، یک پلیس ضربت در L.A که وظیفش پاکسازی خیابان ها است . اما به این اسانی ها نخواهد بود وقتی قرار است با باتوم به مردم ضربه بزنید . cole با این وظیفه ی خود مشکلاتی دارد ! و اون اینه که این کار بعضی خاطرات بدش رو از جنگ جهانی دوم به یادش میاره ! او این وظیفه را به ارامی انجام داد و در حین طیی کردن این دوره با پیشرفتی که داشت صاحب یه کار دفتری در دپارتمان پلیس میشود او با پیشرفت در کارش به ترتیب در دپارتمان های حمل و نقل ، بزهکاری و در نهایت بخش جنایی صاحب پست میشود

- اکنون به عنوان یک کاراگاه وظیفه ی شما حل پرونده هایی است که شامل مصاحبه ، تحقیقات و بازجویی خواهد بود است . وقتی شما از یک صحنه میگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید ! صحنه ی جرم به گفته ی GI بسیار طبیعی به نظر میرسد ، و شما نیاز به چشمان تیزبین برای پیدا کردن سرنخ دارید . برداشتن یک عینک در صحنه ی یک جنایت میتواند کمک بزرگی برای شما باشد تا بتوانید با ایتفاده از نام برند حک شده روی Frame به سرنخ هایی برسید . البته اینها فقط اطلاعات مختصری هستند که لازم است شما در دفترجه ی خود یادداشت کنید .

- نکته ی جالب دیگری که در بازی به ان اشاره شده است سیستم مصاحبه در بازی است .
Team Bondi از یک سیستم انقلابی در این بازی استفاده کرده است که میتواند راه و روش ساخت بازی ها را تغییر دهد . یک موشن کپچر از تنها از چهره ی بازیگران در یک اتاق بسیار بزرگ با دوربین هایی که دورتادور اتاق را فرا گرفته اند . در طول گریم ، بازیگر دیالوگ ها را دریافت میکند ! در هنگام خواندن انها تمام احساسات و حرکات صورت ضبط خواهد شد . از اغراق امیز ترین حرکات تا کوچکترین حرکات چشم . دیالوگ های ضبط شده در این زمان باعث ایجاد یک صحنه ی یک پارچه میشوند که تمام اینها باعث میشود که کل بازی حتی نیاز به یک انیماتور نیز نداشته باشد ! که طبق نوشته ی GameInformer این باعث خلق صحنه های رندرینگ خارق العاده در صحنه ی بازی میشود که این در گیم پلی بازی نیز بسیار مهم است .

- وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید .مثل Mass Effect ! انتخاب دیالوگ هم در بازی شامل چند گزینهی انگشت شمار عمومی میشود که شامل : تمسخر کردن ، متهم کردن یا اعمال زور است . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید ! شما همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید .

متاسفانه GI اطلاعتی در باره ی گیم پلی اکشن ( GunPlay ) بازی ارائه نداده است . پس سکانس های اکشن این بازی هنوز هم حکم راز را دارند .

منبع


با تشکر از نیما (HL2-GF)


پ.ن:فری وقتی اومدی -یک PM بده- اینا رو ت پست بالایت کپی کن-من اینو ویرایش میکنم-(تاپیک جماعت باید یکدست باشه:D)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر