^^ اتفاقا Tekken بازا خدای دکمه زنی ان! با چشم بسته هم دیده شده مواردی از دوستان که نتایج بدی هم نگرفتن...
من که کلاً خیلی اهل بازیهای فایتینگ نیستم ولی اونایی که اهل فن هستن معمولا حرفشون اینه:
Tekken با اختلاف زیاد، سختترین فایتینگِ موجود هست. Master شدن توی Tekken فوقالعاده سخته.
اتفاقاً یکی از ایرادهای Tekken همینه که دیگه به قدری سخت و پیچیدست مکانیز گیمپلیش، که اکثراً بیخیالش میشن!
معمولاً وقتی توی Scaleـه 1-10 بازیهای فایتینگ رو از نظر سختی نمرهدهی میکنن نتایج این طور خواهد بود:
MK = 2
SFIV=6
Tekken=9
در این حد مستر شدن در این بازی رو سخت میدونن.
بازم میگم، چون خیلی اهل بازیهای فایتینگ نیستم، نمیتونم از خودم نظریه صادر کنم، ولی این طور که اهل فن میگن، مکانیزم گیمپلی بازی خیلی فراتر از دکمهزنی رَندوم هست!
--------
این بازی Injustice هم یه مشکل اساسی دارم باهاش، چرا اینقدر اصرار داشتن که از ابزار موجود در استیجها استفاده کنیم؟! یه جورایی مشخصه که نتونستن واسه همهی کرکترها به اندازه کافی کمبو و Special Move طراحی کنن و با استفاده از المانهای موجود تا حدودی اون ضعف رو پوشوندن. ولی طراحی کرکترها خیلی خوبه :d