PlayStation Infamous: Second Son

35330215844820241380.jpg


ناشر:Sony Computer Entertainment
سازنده:Sucker Punch
پلتفرم:PS4
تاریخ انتشار:1st quarter 2014


نسخه اول این بازی در سال 2009 عرضه شد و باعث شد که نظر منتقدان را به خود جلب کند.در نسخه اول شما در نقش یک قهرمان به نام کول مک گران بودید و که بر اثر یک حادثه در شهر امپایر سیتی باعث شد که او قدرت های زیادی به دست اورد و جریان برق را به دلخواه کنترل کند.نسخه دوم در سال 2011 عرضه شد و شما باز هم در نقش کول بودید و این شماره هم توانست مثل نسخه اول موفق شود.پس از این دو نسخه این بازی طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و میشه این بازی یکی از بهترین انحصاری های کنسول PS دانست.در کنفرانس معرفی کنسول جدید سونی یعنی PS4 این بازی همراه با چند بازی دیگر معرفی شد.یکی از بزرگترین تغییراتی که در بازی رخ داده است تغییر شخصیت بازی می باشد که حال شما در نقش فردی به نام دلسین رو (Delsin Rowe) هستید.این شخصیت که به نظر قوی تر از کول می اید 24 سال سن دارد و یک نقاش گرافیتی می باشد.اکثر مردم او را به عنوان یک تروریست و یک مرد شرور می شناسند.او به صورت دودی حرکت می کند و سلاح و قدرت های خارق العاده و شگفت انگیزی دارد که این خود یکی از تفاوت های نسخه قبلی می باشد.ژانر بازی هم اکشن - ماجراجویی می باشد.




+ تـــصـــــاویــــــــــر





+ تریـــلــر هــــآ





m29587.jpg

Announcement Trailer
Size : 9.65 - 31.12 MB
Download : SD HD


m30188.jpg

E3 Trailer
Size :10.13 - 33.71 MB

Download : SD HD


infamous_second_son-2282874.jpg

Gameplay Trailer E3
Size : 35 MB
480p

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



+ اخــــبــــار


باتشکر از (HoR!ZoN و ɑidɐn )



Infamous: Seceond Son دارای بخش چند نفره و آنلاین خواهد بود

files_news_9011694016_50bd8f7e7d_o_26092.nphd[3616ecfa3ac1075e3b81edbc4c104d87].jpg


یکی از عناوین انحصاری و مشهور کنسول جدید PlayStation 4 و شرکت Sony، بازی Infamous: Seceond Son می باشد، اما ظاهرا ساخت این بازی برای کنسولی جدید، از تنها تغییرات محسوس آن نیست. در یک بروشور ذکر شده است که بازی دارای چندین مود بخش Multiplayer نیز خواهد بود. که اگر درست باشد، برای اولین بار در این فرانچایز به شمار می رود.
در این بروشور ذکر شده است که یک نفر بصورت Offline ( اشاره به Single ) بازی می کند، دیگران آنلاین خواهند بود.
دیگر بازی Single Player در این بروشور، از جمله Knack، بنابر این گزارش شامل چنین لیستی نمی شوند.
بازی Infamous: Second Son در سه ماهه اول سال 2014 بصورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. Sony تنها بخش Single آن را تایید کرده و حرفی از بخش چند نفره به میان نیاورده است.





تاریخ انتشار و اطلاعاتی از گیم پلی و داستان Infamous: Second Son

با توجه به اطلاعاتی که دیروز از کاور مجله GameInformer در مورد بازی Infamous: Second Son فاش شد، تایید شد که این بازی در تعطیلات 2013 روانه بازار خواهد شد. در زیر اطلاعاتی از گیم پلی این بازی می باشد که به آن اشاره شده است:

شما به عنوان شخصیتی به نام Delsin Rowe، ایفای نقش خواهید کرد که 24 ساله است و یک آمریکایی بومی هنرمند به حساب می آید و همواره از قوانین برگرفته از سوی دولت نفرت دارد و مخالف آن است. شما به عنوان Rowe، قابلیت این را دارید که Smoke (دود) ایجاد شده را کنترل کنید. این کنترل با استفاده از DualShock 4 قابل کنترل خواهد بود. شما به قدرت دشمنانتان قادر خواهید بود؛ که این دشمنان، گروه حفاظت متهدین نامیده می شود.

DUP، شاخه ای از دولت به شمار می رود که اولویت اصلی آن، "کنترل bio-terrorists ها" می باشد. Bio-terrorist یک اسم جدید با نام "conduits" در بازی Infamous: Second Son می باشد.

Smoke اصلی ترین اسلحه Rowe می باشد. او قادر به ساخت، طراحی و استفاده از Smokeهای پرتابی، Somkeهای آتشین توپی و انجام حرکات و مانورهای آکروباتیک مانند smoke-dash می باشد. او همواره از Somke ها برای پرت کردن هوش و حواس دشمنان استفاده می کند. در این بازی شما می توانید، با استفاده از دودکش ها اتومبیل ها را از منفجر کرده و میزان دود خود را دوباره پر کنید.






 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
بهترین گرافیک بازی های نمایش داده شده توی E3 ـه! انیمیشن های صورت خارق العاده ست ! باورم نمیشه توی یک بازی OW اونم برای لانچ به همچین کیفیتی رسیده باشند وای بحال بازی های 3-4 سال بعد . رسماً CG بود:D!

این گیف از گیم پلی ! WOW

نسل بعد واقعی رو توی کنفرانس سونی دیدیم !
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,842
نام
مرتضی
بهترین گرافیک بازی های نمایش داده شده توی E3 ـه! انیمیشن های صورت خارق العاده ست ! باورم نمیشه توی یک بازی OW اونم برای لانچ به همچین کیفیتی رسیده باشند وای بحال بازی های 3-4 سال بعد . رسماً CG بود:D!

این گیف از گیم پلی ! WOW

نسل بعد واقعی رو توی کنفرانس سونی دیدیم !
لانچ تایتل نیست! خیلی ناراحت شدم از این که موقع لانچ نمیاد بازی بهار 2014 ریلیز میشه
ولی واقعا لذت بردم از نمایشش :x برای لانچ که درایو کلاب خریدش حتمیه! بین کیلزون و knack هم باید تصمیم گرفت
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
گوتی 2014 :p ! الکی:D!
آقا یکی بیاد فک من رو از کف زمین جمع کنه. این چی بود!
چه شروع شکوهمندانه ای رو شاهدیم با PS4؛ کنسولی که اولین بازیاش این شکلی باشن، فکر کردن به آخریاش مغز آدم سوت میکشه.
 

Angry man

کاربر سایت
Jul 9, 2011
702
نام
علیرضا

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
یه شایعه نگران کننده اومده منبی برداشتن مالتی پلیر. هر بازی رو نمیشه بهش MP اضافه کرد. امیدوارم وقت و هزینه رو حروم چیزی که جواب نمیده نکنن مثل MP ـه GoW: A.

احتمالا همون حالت مولتی پلیر I2 هست که طراحی مرحله بود . یچیزی مثل همون Contract Mode بازی Hitman Absolution . کلا مولتی پلیر رقابتی نیست و فکر کنم همون طراحی مرحله و شیر کردن هست .
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
[h=1]Infamous: Second Son بخش مولتی پلیر هم خواهد داشت[/h]
انحصاری کنسول PS4 از استدیوی Sucker Punch ، عنوان Infamous: Second Son ممکن است به نوعی دارای بخش مولتی پلیر باشد. اینرا میتوان از بروشور رسمی Playstation 4 فهمید.
این بروشور حاوی نوشته هایی است که گفته :
یک بازیکن آفلاین و دیگر بازیکنان آنلایند (باید تایید شود)
با برداشتهایی که از این نوشته میتوان کرد به نظر میرسد سازندگان بازی برای عنوان نسل هشتمی خود خواب های بسیار خوبی دیده اند و لازم به ذکر هم هست که هیچکدام از عناوین infamous تا کنون هیچگونه بخش مولتی پلیری رانداشته اند.
این حرکت میتواند قدم بزرگی برای فرنچایز Infamous باشد
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
نظر Digital Foundry در مورد کیفیت گرافیکی inFAMOUS: Second Son که به نظر من هم نزدیک هست:D!

At a confirmed 1080p resolution as well, Sucker Punch's latest is the most polished and CGI-like title on display.

"It takes a seriously impressive game to make jaws drop at Digital Foundry - Sucker Punch's latest was the biggest surprise for us."

کیفیتی در حد CG اونم برای یک بازی اوپن ورلد و تقریباً لانچ!
 

Sir Nate Drake

کاربر سایت
Aug 31, 2011
438
نام
سید پرهام
مطمئناً بازی از لحاظ گرافیکی بهترین بود در E3 و بهترین گرافیک رو داره فعلاً بین بازیهای معرفی شده برای نسل بعد و واقعاً انیمیشنهایی که آدم میدید توی این بازی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین بودن و با Polycountـی که اعلام کرده بودن اونم همچون مقداری برای NPCها باید هم چنین طراحی رو برای شخصیتها هر کسی حدس میزد:bighug:وااااای نمیشه واسه این بازی و نمایشهای بیشترش صبر کرد:x
اگه بخوام در مورد نمایش بازی حرف یزنم که به راحتی برای من در کنار دو سه تا بازی دیگه(مثل MGS و The Order و Watch Dogs) بهترین نمایش در E3 بود:bighug:این Delsin عجب چیزیه بدجوری بهش میخوره که شخصیت خفنی باشه و Sucker Punch هم که Cole رو اونطوری بهش پرداخت مطمئناً میتنونیم شخصیت پردازی خیلی خفنی رو از سوی این شرکت برای Delsin ببینیم مخصوصاً که یک شخصیت Fun هم هست که دیگه همه چیز عالی میشه:x
در مورد یک قسمت از Stage Demoی داخل کنفرانس سونی برادر Delsin بهش گفت که Delsin در واقع Normal BioTerrorist نیست یعنی همون Normal Conduit نیست که میشه در inFamousهای اول و دوم هم این نتیجه گیری رو داشت که کول هم نرمال نبود در بین Conduitها و قدرت زیادتری داشت چون در مرکز اون انفجار بود پس فکر میکنم که Delsin هم باید در مرکز یک انرژی یا یک انفحاری بوده که نرمال نیست و در واقع قویتر و دارای قدرت بیشتری نسبت به باقی BioTerroristهاست که حالا باید منتظر بود و در بازی جواب این فرضها رو گرفت:dالبته شاید همچین چیزی نباشه و بعداً مشخص بشه که در واقع Delsin یا Cole از قبل آمادگی لازم برای تبدیل به یک Conduit قوی رو داشتن و برای همینه که در واقع از بقیه قویتر بودن از لحاظ قدرتهاشون:dباز اینها فرضهایی هست که باید صبر کرد تا دید درست هستن یا نه:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر