PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
بالاخره بازی را تمام کردم(از چند روز پیش دستم رسیده) نکات مثبت و منفی اش را اینجا می نویسم:
+گرافیک فنی بازی شاهکار است,هیچ استدیویی به این زودی ها نمی تونه به همچین سطحی از گرافیک فنی نزدیک بشه,فکر نکنم این بخش نیاز به تعریف خاصی داشته باشه,همه ویدیو های بازی را دیدند
+مبارزات بازی بزرگترین نقطه قوت گیم پلی است,دلیلش هم طراحی منحصر به فرد هر دایناسور است,همین باعث می شه ترکیب شدن نژاد های مختلف دایناسور ها مبارزات را منحصر به فرد و تازه نگه داره,هر چند اواخر بازی ممکن است مبارزات کمی خسته کننده بشه ولی اکثر اوقات سرگرم کننده باقی می مانند
+بازی هیچ مشکل فنی نداره و یکی از polish ترین بازی هایی است که در این نسل وجود داشته

-با این که خود داستان بازی ضعیف محسوب نمی شه ولی روایت کلیشه ای و دیالوگ های ضعیف باعث شده که پتانسیل داستان از بین بره,شخصیت های نه چندان جالب هم این موضوع را تقویت کرده
-یکسری از المان های RPG بازی فقط جنبه ظاهری دارند و هیچ تاثیری یا فایده ای ندارند,به طور مثال dialogue wheel نه تنها در داستان و روند دیالوگ تاثیری نداره,بلکه شکل های نمادین که برای هر پاسخ گذاشتند حس یک گفتگوی واقعی را کاملا از بین برده
-هوش مصنوعی انسان ها ضعیف است,همین

یکسری نکات وجود داره که نه مثبت بودند نه منفی,به طور مثال موسیقی بازی هم soundtrack های خوب داره و هم soundtrack های ضعیف ولی استفاده کلیشه ای که از soundtrack ها شده حالتی است که در هر صحنه انگار به زور می خواهد به مخاطب القا بکند که باید چه حسی در آن لحظه داشته باشه,ولی با این حال نکته منفی محسوب نمی شه
شخصیت Aloy بهترین شخصیت بازی است ولی دلیلش این است که بقیه شخصیت های بازی ضعیف و به شدت فراموش شدنی هستند,با این حال حالتی هم نبود که بخوام شخصیتش را نکته منفی حساب بکنم
quest های بازی,چه اصلی و چه فرعی,مثل اکثر بازی های open world دیگر هستند و هیچ نکته خاصی ندارند که بخواهم نکته مثبت یا منفی محسوبشان بکنم
گیم پلی بازی جدای از مبارزات از تمام پتانسیل بازی های یوبی سافت بهره کامل را برده و هیچ مشکل خاصی نداره,ولی نبود هیچ گونه ریسک پذیری باعث شد که به عنوان یک نکته مثبت بهش نگاه نکنم,امیدوارم در نسخه های بعدی سازنده ها کمی ریسک بکنند
برعکس خیلی از نظرات دیگر مبارزات melee را یک نکته منفی محسوب نمی کنم,مسلما ایده آل نیستند,ولی مشکل خاصی هم ندارند
در مجموع Horizon: Zero Dawn برای من به شخصه مثل Captain America: Civil War بود,یک بازی سرگرم کننده,انتظار خاصی از بازی نداشتم به همین خاطر ناامید هم نشدم(سعی کردم تا جای ممکن هیچ بخشی از مکانیک ها یا داستان بازی را اسپویل نکنم)
 
آخرین ویرایش:

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
خب من سعی کردم تا امشب وارد بازی نشم .

ولی یه آرت خفن میزارم براتون

این آرت و آرتهایی که بعدا میزارم مربوط به نسخه DELUX بازیه .
یه مشکلی که دارم و واسم درست کردن اینه که نمیشه از آرتهای شگفت انگیز پس از ورود اسکرین شات بگیرم . ولی بزودی کلک مرغابی میزنم :D براتون میزارم . ما ایرانی ایم .:D

فعلا اینو داشته باشید . خوراک شاسیه

 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,594
نام
حسین
#پشمام:|
#WTF :|
از ساعت 6 که دیتا بازی دانلود شد بیدارم تا زمانی هم دیتا رو ریخت بازی NIOH رو تموم کردم:D حالا اینا ولش:D
من دارم رو کنسول معمولی بازی رو میرم فقط یه چیز بگم تمامی عکسایی که قبل بازی لیک شد که میگفتن از کسنول معمولیه و من و چندتا از بچه ها باور نمیکردیم که رو معمولی اجرا شده باشه همش واقعیه گرافیک بازی همون لحظه اول میخ کوبت میکنه این تازه اولشه وقتی وارد محیط جهان باز میشی دهنت کلا باز میمونه:| اینا چیکار کردن:| بازی ورای تصورات منه چه گیم پلی خفنی داره چقدر سیستم اسکیل بازی خفنه چقدر تخریب پذیری رباتا خفته چقدر سیستم اسکن بازی خفنه:| چقدر حرکات پارکور الوی خفنههههه:| من نمیتونم اینا رو هضم کنم:|
داستان بازی که نمیتونم چیزی بگم ولی لحظه اولش با اون اهنگش عالی بود کف کردم:x شروعش که خیلی باحال بود
ساید کوئست ها تا اینجا عالی بودن جنبه های جالبی داخلش هست تعداشدون بالاست اونو تموم نکردی دوتا دیگه اضاف میشه
درضمن اون حرکات صورت که بعضیا میگفتن بی حسه تا اینجا که من با افراد صحبت کردم قشنگ حس رو منتقل میکنه:D واقعا عالی بوده من مشکلی ندیدم خودم فکر میکردم جالب نباشه ولی واقعا جا خوردم که اینقدر طبیعیه ولی خب در حد انچارتد نیست:D
تیرکمون الوی که حرفی باقی نمیذاره ولی اینو بگم جا همه تیرا به همرا تیر باقی میمونه:D
من هنوز به ربات های بزرگ نرسیدم نمیدونم اونا رو دیگه چجوری هضم کنم:|
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,085
نام
نـــــــویـــــــــد
چه خبره توی توئیچ ، کسی نیست که بازی رو شروع نکرده باشه از دیشب و امروز صبح :D
فروشش هم قطعا عالی میشه ، نوش جونشون
گرافیک بازی باور نکردنیه ! من یه جاهایی از بازی رو دیدم واقعا چه کردن اینا !
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
فک نکنم زوره بایو بچربه عمو!:D برا XBOXم داره میاد بازی و اینو در نظر داشته باش!:D
چه ربطی داشت خب :)) چون مولتی پلتفورمه پس گرافیکش خوب نیست؟
سری مس افکت همیشه از نظر گرافیک بهترین تو سبکشون بودن! ویدئو هاشم که هست فکر میکنم رقیب خیلی سرسختیه برای تمام بازیهای 2017
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,536
نام
علی
چه ربطی داشت خب :)) چون مولتی پلتفورمه پس گرافیکش خوب نیست؟
سری مس افکت همیشه از نظر گرافیک بهترین تو سبکشون بودن! ویدئو هاشم که هست فکر میکنم رقیب خیلی سرسختیه برای تمام بازیهای 2017
عمو متوجه شرایط باش! نمیتونن رو یه پلتفورم گرافو تا خرخره ببرن بالا بعد رو اون یکی که زورش نمیرسه یه گرافه تو دیواری بدن که!:D البته من زیاد پیگیر مس افکت نبودم!:D امیدوارم که کلو بخوابونه ولی خو بعید میدونم!:D
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,594
نام
حسین
چه ربطی داشت خب :)) چون مولتی پلتفورمه پس گرافیکش خوب نیست؟
سری مس افکت همیشه از نظر گرافیک بهترین تو سبکشون بودن! ویدئو هاشم که هست فکر میکنم رقیب خیلی سرسختیه برای تمام بازیهای 2017
من تمام تریلر های بازی رو دیدم شکی در گرافیک بالاش نیست ولی اینو بهت بگم سخت در اشتباهی این بازی از همون اول گرافیکی رو نشونت میده که به منطق شک میکنی:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر