Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,840
نام
مرتضی
7 - 7.5 هم دیدین Gamespot یا Eurogamer و منتقدین مشابه دادن امادگی شنیدنش رو داشته باشید
الان میدونی با این حرفت چه بلایی سر خودت اوردی من چند صفحه قبل گفتم احتمالا 9 بگیره ریختن رو سرم که فیلان و بیسار....
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
حالا نمیدونم بحث سلیقست یا بحث تعصب روی جناب شخص مارتی ؟:D ولی به شخص با موسیقه halo4 به شدت حال کردم نسبت به هیلو ریچ و حتی هیلو 3 .
موسیقی واقعا فوق العاده و ماورای تصور من بود تم اهنگها به نحو حیرت انگیزی با موقعیتی که قرار داشتی عوض میشد و دقیقا موسیقی با محیطی که قرار داشتی به شدت همخونی داشت یعنی موسیقی بازی به شدت باعث میشد اون جو خبیسی که تو محیط بود را قشنگ درک کنی من که به صورت روانی وار با موسیقی بازی حال کردم ! تو عمرم موسیقی که به این شدت با محیط با مغزت بازی کنه من نشنیدم ! ادم فکر میکنه که خود محیط این اهنگ را ساخته ! فقط چند ساعت داشتم فکر میکردم اینا از چه موسیقیدانهای مغز متفکر و با این شدت ظرافت و حساسیت تونستند چنین چیزی بسازن ؟! واقعا از شاهکارای تاریخه . موسیقی فقط شنیدن نیست که ببینی به مزاقت خوش میاد یا نه باید بشینی با محیطی که قرار داری تطابقش بدی و درکش کنی .
موسیقی از خیلی جهات سلیقست ولی اون چیزی که من از موسیقی برداشت دارم و درکش میکنم برام مافوق تصور هست . حالا کسی نمیتونه درک کنه مشکل من نیست :D

موسيقي سري halo هميشه عالي بوده ;)

اينو دشمنان خوني اين سري هم قبول دارند

آخه این یکی فرق میکنه نمیتونم منظورم را برسونم ! اصلا یه جوری موسیقی با شرایط محیطی ساخت شد که ادم فکر میکنه اون محیط خودش این صدا را داره در میاره ! بازم نمیتونم منظورم را برسونم :D ولی عجیب منو شگفت زده کرده این کار 343 !
 
آخرین ویرایش:

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,164
نام
آرمان
حالا نمیدونم بحث سلیقست یا بحث تعصب روی جناب شخص مارتی ؟:D ولی به شخص با موسیقه halo4 به شدت حال کردم نسبت به هیلو ریچ و حتی هیلو 3 .
موسیقی واقعا فوق العاده و ماورای تصور من بود تم اهنگها به نحو حیرت انگیزی با موقعیتی که قرار داشتی عوض میشد و دقیقا موسیقی با محیطی که قرار داشتی به شدت همخونی داشت یعنی موسیقی بازی به شدت باعث میشد اون جو خبیسی که تو محیط بود را قشنگ درک کنی من که به صورت روانی وار با موسیقی بازی حال کردم ! تو عمرم موسیقی که به این شدت با محیط با مغزت بازی کنه من نشنیدم ! فقط چند ساعت داشتم فکر میکردم اینا از چه موسیقیدانهای مغز متفکر و با این شدت ظرافت و حساسیت تونستند چنین چیزی بسازن ؟! واقعا از شاهکارای تاریخه . حالا کسی نمیتونه درک کنه مشکل من نیست :D

موسيقي سري halo هميشه عالي بوده ;)

اينو دشمنان خوني اين سري هم قبول دارند
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
حالا نمیدونم بحث سلیقست یا بحث تعصب روی جناب شخص مارتی ؟:biggrin1: ولی به شخص با موسیقه halo4 به شدت حال کردم نسبت به هیلو ریچ و حتی هیلو 3 .
موسیقی واقعا فوق العاده و ماورای تصور من بود تم اهنگها به نحو حیرت انگیزی با موقعیتی که قرار داشتی عوض میشد و دقیقا موسیقی با محیطی که قرار داشتی به شدت همخونی داشت یعنی موسیقی بازی به شدت باعث میشد اون جو خبیسی که تو محیط بود را قشنگ درک کنی من که به صورت روانی وار با موسیقی بازی حال کردم ! تو عمرم موسیقی که به این شدت با محیط با مغزت بازی کنه من نشنیدم ! فقط چند ساعت داشتم فکر میکردم اینا از چه موسیقیدانهای مغز متفکر و با این شدت ظرافت و حساسیت تونستند چنین چیزی بسازن ؟! واقعا از شاهکارای تاریخه . موسقی فقط شنیدن نیست که ببینی به مزاقت خوش میاد یا نه باید بشینی با محیطی که قرار داری تطابقش بدی و درکش کنی .
حالا کسی نمیتونه درک کنه مشکل من نیست :biggrin1:
موسیقی بازی خیلی خوب بود، ولی اون حس و حال حماسی رو نداشت . . .
موسیقی بازی ضرب آهنگش با خود بازی خیلی هماهنگه، با محیط هم شدیدن هماهنگی شاهکاری داره یعنی قشنگ اون حس و حالی که محیط به آدم میده اون حالتی که محیط باید به آدم بده اکثریتش رو موسیقی به عهده داره.
ولی هیچ وقت نمیشه با کارای مارتی مقایسه کرد :|.
بازی کوتاهه ؟ :|؟ چرا اینقدر زود تموم کردی؟ :D؟
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
موسیقی بازی خیلی خوب بود، ولی اون حس و حال حماسی رو نداشت . . .
موسیقی بازی ضرب آهنگش با خود بازی خیلی هماهنگه، با محیط هم شدیدن هماهنگی شاهکاری داره یعنی قشنگ اون حس و حالی که محیط به آدم میده اون حالتی که محیط باید به آدم بده اکثریتش رو موسیقی به عهده داره.
ولی هیچ وقت نمیشه با کارای مارتی مقایسه کرد :|.

خب داری حرفه منو میزنی ببین قشنگیه مسیقی را بزار کنار که بگیم مارتی یا این ! کلا قشنگیه موسیقی کاملا یه چیزه سلیقه ای هست مثلا ممکنه 100 تا خواننده پاپ باشه همشون هم سبکش پاپه ولی این مردم هست که با سلایقشون خواننده را اتخاب میکنند !

بالا هم گفتم نوع موسیقی و ریتم هیلو 4 با شرایطی که تو محیط هستی به شدت به صورت خداگونه ای :D همخونی داره و هماهنگه . از این نظر به نظرم کارشون نسبت به بانجی واقعا چند پله جلوتره . تنها مثالی که زدم بالا احساس میکردم خود محیط داره اون صدا را در میاره !

حالا شما اهنگ مارتی را میزاری تو ماشین گوش میکنی و حالش را میبری کاری ندارم :D ولی کاری که 343 کرده با محیطی که تو هیلو 4 هست و براش اهنگ طراحی کرده به نظرم پیشرفته تر از کارای بانجی هست .

بازی کوتاهه ؟
yahoo_22.gif
؟ چرا اینقدر زود تموم کردی؟
biggrin1.gif
؟

بازی کوتاه نیست ! مثل تمام استانداردهای امروزی گیم پلی داره :D به نظر من برای سبک بازی های مثل هیلو کاملا مناسب هست که اعصاب بتونه بکشه :D فکر کنم حدودهای 8 تا 9 ساعت گیم پلی داره که خیلی از بازی های بزرگ این نسل حتی تو سبکهای مختلف داشتیم که از این کوتاه تر بود !
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
باور کنید ماکروسافت یک دهنی از ما سرویس کنه سر این بازی ! :d

داشبورد جدید که داده ، 2 بار هم User Agreement رو عوض کرده .... یه کارایی داره میکنه .... ! :d
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,134
خُب بازی رو رو لجندری تموم کردم (فکر کنم بازم اولین نفر تو ایران باشم ;;) :D).

oap38qvd4b6zhbw6t32.jpg



خداییش آسون بود:D یعنی اصلا جایی نداشت که اذیت کنه، فقط یه تیکه تو مرحله چهارم گیر کردم که اونم با قایموشک بازی ردش کردم:D البته بازم باید استراتژی داشته باشید، به هیچ وجه نمیشه سر رو انداخت پایین رفت جلو، اما خُب بازم آسونتر از هیلوهای قبلی بود.

اما پایان لجندریش:| یعنی وقتی دیدم یه لحظه سکته زدم. کسایی که بازی رو تموم کردن بخونن:
هیچ فرق خاصی با پایان معمولی نداشت به جز صحنه ی آخره آخر. اون CG آخری که نشون میده دیگه چیف داره آرمورش رو درمیاره، وقتی کلاهش رو برداشت یادتونه تصویر سیاه شد؟ اینجا دیگه سیاه نیست:) دیگه خودتون بگیرید منظورم رو:D البته صورت کاملش رو نشون نداد، روی چشم هاش زوم بود، ولی بازم شوکه شدم ناجور، قلبم وایساد یه لحظه:D اصلا انتظارش رو نداشتم.
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
باحال ترین نکته بازی این مبارزه هاش هست که خیلی پویا و زنده هست.یعنی بری پشت یه چیزی قایم شی دشمنا مثل گاو همونجا نمیمونن میان دنبالت.درکل گیم پلیش یه حس خیلی جالبی داره که توی کمتر بازی ای هست.
ولی برام جای سوال هست چرا یه مبارزه با سفینه های بزرگ که توی هیلو3 بود توی ریچ و4 نیست؟:-/
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,635
نام
محمد
ولی برام جای سوال هست چرا یه مبارزه با سفینه های بزرگ که توی هیلو3 بود توی ریچ و4 نیست؟
Scarab :D
==
این اسلحه های جدید واقعا عالی هستن، فکر نمی کردم یه روزی بتونم از Assault Rifle دل بکنم ولی گویا Light Rifle قراره جاش رو بگیره :| :D خداییش خیلی عالی طراحی شده، کمتر بازی هست بتونه از نظر کیفیت اسلحه با Halo رقابت کنه، این شماره که دیگه ترکونده رسما :D
 

arash9

کاربر سایت
Sep 17, 2011
372
ینی امروز یه چیزی دیدم واقعا کف کردم به معنای واقعی :-o

تو مرحله پنجم (shutdown) وقتی که جان دنبال دایدکیت میره خیلی خونسرد و با اعتماد به نفس ولی وقتی تهدیدهای یارو شروع میشه جان دست و پاش شروع به لرزش میکنن و ترس رو حسابی تو حرفاشم میشه فهمید :|
 

ahmad mashti

کاربر سایت
May 27, 2011
265
نام
احمد رضا
تا قبل از مرحله پنج هی داشتم پستا رو میخوندم و با خودم میگفتم که چه جماعت جوگیری ، نمیتونن ببینن سری محبوبشون به فنا رفته اومدن هی دارن به به و چه چه بیخود میکنن ...
ولی بعد از مرجله 5 بود که به عمق فاجعه پی بردم ....
واقعا کارشون درسته ...
به غیر از چند تا لیپ سینک نا هماهنگ و یه انیمیشن ضعیف همه چیز عالی بود تا اینجا ....
ولی یه واقعیتی هست ، اونم اینکه انگار اوایل کار خیلی دستشون نبوده باید چیکار کنن ، واسه همین هر چی میری جلوتر ، بازی پخته تر میشه ...
اون انیمیشن :
همین اویل بازی تو حالت بی وزنی ، وقتی که سیستم موشکی رو فعال میکنین و یه سفینه کاوننتا میترکه ، انیمیشنش خیلی زد تو ذوقم ، حرکت موشکه و آتیشی که دنبالش بود واقعا دور از انتظار بود ، ولی بعد دیگه همه چیز عالی شد
 

yuri

کاربر سایت
Nov 10, 2011
71
دوستان اين بخشاي اسپارتان و بقيه که رو ديسک دوي بازيست رو بايد لايو بازي کرد يا تک نفره هم ميشه؟ ممکنه اين با نسخه 20 روز ديگه تفاوت داشته باشه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر