Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,134
این دشمن های جدید یه جوری طراحی شدن که اون گیم پلی هیلو حفظ بشه:

Crawler ها یه جورایی ترکیب گرانت ها و Flood هستن و ضعیفترن و به صورت دسته ای حمله میکنن
250px-H4-Crawler.png
. Promothean Knight ها هم شبیه الیتن، ولی قابلیت های بیشتری دارن، هم به سرعت جا به جا میشن و یهو هجوم میارن. Watcher ها هم که پرواز میکنن یاد اون Bugger های کاوننت ها میندازن آدمو، منتها خیلی بدتر:D چون اگه با یه Knight باشن کلی ساپورتش میکنن، نارنجک بندازی برمیگردونن، به Knightـه سپر میده و ترمیمش میکنه. به قول IGN اگه Watcher دیدی اول باید اونو بکشی، وگرنه بیچاره میکنه:D
300px-H4-Watcher.png

300px-H4-Knight.png

ywye24ymb6s0oygvwoau.jpg
چیزی که جالبه انگار Knight ها اندازه های مختلف دارن. مثلا این یکی زیادی بزرگه و آدم رو به جای الیت، یاد هانتر میندازه:D
bwnlp6uv414ikm1pv1z.jpg
خیلی حال کردم با این کارشون که دشمن ها رو متنوع طراحی کردن تا اصالت گیم پلی هیلو حفظ بشه. تو دنیایی که خیلی از بازیها از اصلشون فاصله میگیرن، داشتن همچین سازنده ای که انقدر به فن هاش اهمیت بده غنیمتیه>:d<:D

IGN هم فوق العاده از Spartan Ops تعریف کرده، مولتی پلیر هم خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم بهش چیز میز اضافه کردن. بعدا کامل بررسیش میکنم:D

اسلحه ها رو مثلا IGN از اون شاتگان فوررانر (Scattershot) خیلی تعریف کرده و گفته تیرش به در و دیوار بخوره کمونه میکنه (!):D

فقط من همچنان از این که Loadout ها کاملا قابل Customize ـن یه کم میترسم. باید خیلی تستش کنن تا بالانس به هم نخوره، کار ریسکی ایه.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
خیلی حال کردم با این کارشون که دشمن ها رو متنوع طراحی کردن تا اصالت گیم پلی هیلو حفظ بشه. تو دنیایی که خیلی از بازیها از اصلشون فاصله میگیرن، داشتن همچین سازنده ای که انقدر به فن هاش اهمیت بده غنیمتیه>:d<:biggrin1:

مطمئن باش اگه فن های هیلو محدود بودن همین غنیمت هم نداشتین :D هیلو همونطور که گفتی عامه پسنده و یه فرمول موفق . 343 هم مثه بقیه استودیوها و شرکت هاست اگه عامه پسند نبود هامه پسندش می کرد درست مثه یوبی سافت .
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,120
نام
محمد امین
واااای عجب پستهایی این همه سال تو غفلت و گمراهی بودم که فن هیلو بودم الان فهمیدم چون تخیلیه نباید فن داشته باشه . آمریکایی هم نیستیم که بتونیم فنش باشیم . خاک بر سر شدیم رفت .
باید بریم فنه بازیه گرشاسپ شیم ! :(
با فلسفه-ی ایشون فقط تعداد کمی بازی هستن که میشه فنشون بود چون تخیلی نیستن ! که نصف بیشترشون هم بازیهای ورزشین ! :biggrin1:

اینقدر خوشم میاد یکی از تو کوچه میاد کامپیوتر رو روشن میکنه و قبل از اینکه لباسش رو دربیاره یک پست میده مثل این بالایی..؟

حالا خوبه خودم تو جا جای پستم گفتم که تخیولی بودن نشانه بد بودن نیست بعد این جناب شایان میاد این پست بالا رو تحویل ملت میده..

اینم شده قضیه The Last of Us چون من گفتم داستانش کلیشه ای هست همه فن های سونی ریختن سر من که تو توانا ای های ND و نمیدونی و اصلا نمیفهمی آنچارت چقدر فروش کرده و چه امتیازی گرفته و... حالا هی من بیام بگم مگر کلیشه ای بودن چه مشکلی داره..؟ اینها اصلا نمیدونن دوشنبه چند شنبست و هی میگن تو چون گفتی کلیشه ای پس حتما کفر کردی..

حالا هم قضیه هیلو شده این معلوم نیست تخیولی بودن چه مشکلی داره..؟ الان چون من گفتم تخیولی هست یعنی گفتم هیلو بدرد نمیخوره ، امتیازاش رو با پول گرفته و گرشاسب از هیلو بهتره و...

در کل برین بالا بیایین پایین هیلو جزء بازی های درجه یک تخیولی محسوب میشه تخیولی بودن هم مثل کلیشه ای بودن هیچ مشکلی نداره و احیانا فحش یا کفر محسوب نمیشه..
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
دوستان عزیزم
با داشتن سابقه طولانی تون در فروم و مطلع بودن از شرایط افتضاح نت، انتظار میره ازتون عکسها رو بندانگشتی بزارید. به خدا 2 مگ اینترنت طول میکشه صفحه ها رو لود کنه. به فکر بقیه ام باشید.

دوستان ممنون ميشم به منم بگيد چجوري و چيكار كنم كه با اين سري بازي ارتباط برقرار كنم


فقط بزاريد بگم با چيه اين سري مشكل داشتم :


1- گرافيك بازي هاي اين سري بود كه چه بخوايد و چه نخوايد هميشه يه چند سالي عقب تر بود ولي خب الان تا نمايش Halo 4 رو ديدم نظرم 180 درجه فرق كرد !


2- گيم پلي خشك !! ( البته به فن هاي بازي توهين نشه اين از نظر من هست ) كه اميدوارم تو نسخه 4 بهتر بشه و با نظر نزديك تر باشه


3- اسلحه هاي بي مزه كه خب متاسفانه هنوز وجود داره !!




تو اين سري هم فقط Halo Reach و Halo 2 رو بازي كردم كه كه دوتاش هم از مراحل دوم به بعدشون گذاشتم كنار !!


بخدا قصدم ترول نيست يه راه حل بديد من با اين سري اشتي كنم
i7694_15407730486915205457.jpg
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,134
تایید شد بازی با 10 تا مپ منتشر میشه. برای مقایسه هیلو 3 ، 11 تا مپ داشت. Reach هم 12 تا (البته 5 تاش برای Forgeworld بودن:D). فرقش هم با ریچ اینه که مثل هیلو 3 مپ ها هیچ ربطی به محیط های Campaign ندارن و مپ های مولتی و مراحل Campaign هر کدوم جداگانه برای اون قسمت ساخته شدن.
در کل استاندارده، زیاد نیست، کم هم نیست:D

ضمنا مولتی پلیر مثل CoD کیل استریک هم داره:| ولی خیلی بالانس تره و مثل اون بهت هلیکوپتر و اینا نمیده که خیلی overpower بشه. یه bar گوشه صفحه وجود داره که با گرفتن kill و assist اون کم کم پر میشه و وقتی کامل شد بهمون سه تا انتخاب میده که تا جایی که من فهمیدم اکثرا اسلحه یا Armor Abilityـه. اسلحه ای که میده هم یه super weapon مثل راکت لانچر نیست و شاید مثلا یه چیزی مثل شاتگان بده. بعد اسلحه رو هم یه گوشه میندازه، اینجوری نیست بیاره تقدیم کنه دستمون:D کلا خیلی سعی کردن برای بالانس کردنش (هرچند بازم باید خودمون بازی کنیم).
 

Clueless

کاربر سایت
Aug 4, 2011
78
شما ها چه جور هیلو بازی هستین که نمیدونید اسپارتانها غیب میشن..

در کل من نگفتم این تخیولی بودن چیز بدی هست من دارم براش درجه میگزارم همین COD هم خیلی جاهاش تخیولی هست ولی خوب به نسبت هیلو کمتر..


======

آریا@
من نمیگم نشدنی هست میگم تخیولش بیشتره شاید تا 100 سال دیگه به این مهم برسن ولی قبول کن تخیولش زیاد هست
شاید تو آینده خیلی نزدیک ما دنیایی مثل دنیایی هیلو بسازیم ولی این به مراتب تخیولش از مثلا چیزی های که تو فیلم I Robot میدیدم بیشتره..

ولله ما تخیول :d نشنیده بودیم ولی اگه فکر کنید کل این بازی هایی که ما مشغول هستیم همه یه درجه تخیل دارن ... مهم این هست که چی میخوان بگن و چی بیارن توی میدوون وگرنه همه چیز از فیلم و بازی و ... گرفته همه fiction هستن... تخیل هم واژه خوبی نیست که وارد فارسی شده در مقابله Fiction ولی در کل این که چه قدر تخیلی هست مهم نیست اینها همه پیش زمینه هستش ... مثلاً توی مس افکت پشت خیلی از این موجودات فضایی فکرهای جالبی هستش که تم خیلی از داستان هاش بوده...یا تو سری Halo خیلی اوقات گیم پلی جذابی رو میاره..یا اینکه نیروهایی که انسان ها توی این سری باهاش می جنگند خیلی مجهز تر هستن میتونه ریسک و خطر رو بالاتر ببره ...پشت این ها خیلی چیز میتونه باشه..حالا هر کسی یه برداشتی داره دیگه ..مال شما هم محترم ولی این که واقعی تر باشه بهتر هست بازی یا داستان و آدم بهتر بتونه باهاش ارتباط برقرار کنه دو چیز کاملاً متفاوت هستن... حالا شما شاید از اسلحه های فضایی بدتون بیاد از این بازی خوشتون نیاد بعضی کس ها شاید بخاطر تنوع اسلحه ها این رو دوست داشته باشن ..مثلاً میگم من خودم خیلی عاشق اون اسلحه های سوزنی هستم(اسمش یادم نمیاد احتمالاً بچه های اینجا بدونن) خُب اگه این توی بازی کال اف دیوتی باشه یه جورایی مسخره میشه چون همه انتظار اسلحه واقعی دارن...امیدوارم منظورم رسیده باشه همین درون مایه تخیل میتونه خیلی چیزها رو اضافه کنه حالا گیم پلی... طراحی...داستان...یه مقدار بازتر نگاه کنیم
 
آخرین ویرایش:

SiLeNt DeλtH

کاربر سایت
May 12, 2008
900
نام
توری | مسیح
بابک Reach وقتی عرضه شد 13 تا مپ داشت ، تازه الان باز به تعداد مپ های Forge World اضافه شده ... !
البته تو Video Review هایی که از Reach دیدم همه 9 تا مپ حساب کردن [ به خاطره اینکه Forge World خودش 5 تا مپ حساب می شه ] و ازش ایراد گرفتن ... فک کنم این 10 تا مپ Halo 4 هم باعث بشه از بازی نمره کم کنن ! :| مخصوصا اینکه بعضیاش هم واسه Big Team Battle هستن و Slayer عادی نمی شه توشون بازی کرد :( .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,634
نام
محمد
حالا این بحث ها به کنار، من موندم این وسیله نقلیه رو دقیقا چطوری درست کردن :-/ دیشب یکی از بچه ها عکسش رو گذاشت زیاد دقت نکردم، الان که می بینم می ترسم ازش :D





لامصب اندازه یه سفینه غول پیکر هست :D هر 6 تا لاستیکش تو حلقم >:d< :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,068
نام
آریا
حالا این بحث ها به کنار، من موندم این وسیله نقلیه رو دقیقا چطوری درست کردن :-/ دیشب یکی از بچه ها عکسش رو گذاشت زیاد دقت نکردم، الان که می بینم می ترسم ازش :biggrin1:





لامصب اندازه یه سفینه غول پیکر هست :biggrin1: هر 6 تا لاستیکش تو حلقم >:d< :biggrin1:
بابا الآن دوباره میان میگن تخیلیه ! lol
خیلی چیز باحالیه این ! یعنی حال میده بیاد وسط میدون جنگ ملت رو له کنه بره ! :D چهره مظلومی هم داره ! :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,634
نام
محمد
بابا الآن دوباره میان میگن تخیلیه ! lol
خیلی چیز باحالیه این ! یعنی حال میده بیاد وسط میدون جنگ ملت رو له کنه بره ! :D چهره مظلومی هم داره ! :D
فکر کن یه مرحله اینو بدن سوار بشیم 8-| :D جدا چیز فجیعی ساختن، خیلی کم پیش میاد از یه وسیله نقلیه تو بازی خوشم بیاد ولی این انصافا گودزیلایی هست واسه خودش :D
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,134
صحبت های کسی که Spartan Ops رو بازی کرده:
We fought both Covenant and Promethean ai. Fighting against the Covenant felt great, but when I first starting taking on Promethean enemies I felt like I had to hug the closest person around me. Promethean's, Knights in particular, were some of the most thrilling ai opponents I have ever fought against. I consider myself a component Halo player and I was being slapped around and out smarted. Knights dodge, evade, advance, and are just completely unpredictable and super lethal. David, who was kind enough to walk me through the mission, pointed out that we weren't seeing the entirety of their battle prowess. Consider me wowed. I will sum this up by saying that Spec Ops isn't some Firefight mode in a contained map with tacked on story. It played like a campaign mission and in terms of story it seemed to be as ambitious as a campaign. Spartan Ops was definitely a highlight for me. I would like to point out that on my first play through of Spartan Ops I could of sworn I picked up a grenade type that wasn't a plasma or a frag. What I threw was orange, but I never encountered it again.
vrxinvmfffb1br07crhk.jpg
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
Holy Mother of Enel !!.
صحبت های کسی که Spartan Ops رو بازی کرده:
We fought both Covenant and Promethean ai. Fighting against the Covenant felt great, but when I first starting taking on Promethean enemies I felt like I had to hug the closest person around me. Promethean's, Knights in particular, were some of the most thrilling ai opponents I have ever fought against. I consider myself a component Halo player and I was being slapped around and out smarted. Knights dodge, evade, advance, and are just completely unpredictable and super lethal. David, who was kind enough to walk me through the mission, pointed out that we weren't seeing the entirety of their battle prowess. Consider me wowed. I will sum this up by saying that Spec Ops isn't some Firefight mode in a contained map with tacked on story. It played like a campaign mission and in terms of story it seemed to be as ambitious as a campaign. Spartan Ops was definitely a highlight for me. I would like to point out that on my first play through of Spartan Ops I could of sworn I picked up a grenade type that wasn't a plasma or a frag. What I threw was orange, but I never encountered it again.
رسما یه چیزی ساختن که میخواد استاندارهای فعلی رو از بیخُ بُن تغییر بده.

p.s. bobby Kotick: Look Closely to 343's New Idea and Copy\paste in Next Call of Duty Boys
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر