این دشمن های جدید یه جوری طراحی شدن که اون گیم پلی هیلو حفظ بشه:
Crawler ها یه جورایی ترکیب گرانت ها و Flood هستن و ضعیفترن و به صورت دسته ای حمله میکنن
. Promothean Knight ها هم شبیه الیتن، ولی قابلیت های بیشتری دارن، هم به سرعت جا به جا میشن و یهو هجوم میارن. Watcher ها هم که پرواز میکنن یاد اون Bugger های کاوننت ها میندازن آدمو، منتها خیلی بدتر چون اگه با یه Knight باشن کلی ساپورتش میکنن، نارنجک بندازی برمیگردونن، به Knightـه سپر میده و ترمیمش میکنه. به قول IGN اگه Watcher دیدی اول باید اونو بکشی، وگرنه بیچاره میکنه
چیزی که جالبه انگار Knight ها اندازه های مختلف دارن. مثلا این یکی زیادی بزرگه و آدم رو به جای الیت، یاد هانتر میندازه
خیلی حال کردم با این کارشون که دشمن ها رو متنوع طراحی کردن تا اصالت گیم پلی هیلو حفظ بشه. تو دنیایی که خیلی از بازیها از اصلشون فاصله میگیرن، داشتن همچین سازنده ای که انقدر به فن هاش اهمیت بده غنیمتیه>:d<
IGN هم فوق العاده از Spartan Ops تعریف کرده، مولتی پلیر هم خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم بهش چیز میز اضافه کردن. بعدا کامل بررسیش میکنم
اسلحه ها رو مثلا IGN از اون شاتگان فوررانر (Scattershot) خیلی تعریف کرده و گفته تیرش به در و دیوار بخوره کمونه میکنه (!)
فقط من همچنان از این که Loadout ها کاملا قابل Customize ـن یه کم میترسم. باید خیلی تستش کنن تا بالانس به هم نخوره، کار ریسکی ایه.
Crawler ها یه جورایی ترکیب گرانت ها و Flood هستن و ضعیفترن و به صورت دسته ای حمله میکنن
IGN هم فوق العاده از Spartan Ops تعریف کرده، مولتی پلیر هم خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم بهش چیز میز اضافه کردن. بعدا کامل بررسیش میکنم
اسلحه ها رو مثلا IGN از اون شاتگان فوررانر (Scattershot) خیلی تعریف کرده و گفته تیرش به در و دیوار بخوره کمونه میکنه (!)
فقط من همچنان از این که Loadout ها کاملا قابل Customize ـن یه کم میترسم. باید خیلی تستش کنن تا بالانس به هم نخوره، کار ریسکی ایه.