Mil@D-777

کاربر سایت
Jul 16, 2006
950
نام
میلاد
دوستانی که بازی رو دانلود کردن و بازی کردند مثل اینکه زیاد راضی نیستند از بازی !؟!؟
پس چرا نمیاین توضیحاتی از بازی بدید ! معمولا وقتی بازی توپ باشه گیمرها جو گیر میشن و کلی تعریف
میکنن ازش اما مثل اینکه خبری نیست . یکی که بازی رو بازی کرده بیاد یه سری توضیحات کلی به همه بده
و ما رو از نگرانی بیاره بیرون ...


تو صفحه قبل يه سري توضيحات دادم . حالا كه بيشتر بازي كردم كاملترش مي كنم . بازي حرف نداره مخصوصا انيميشنها كه واقعا عاليه از آب دراومده (مثلا كسانيكه Saint Row رو بازي كرده باشن مي دونن كه طرف وقتي از شيشه ماشين به بيرون پرتاب ميشد چطور تابلو و بد فرم روي زمين مي غلتيد انگار كه اصلا استخون نداره ) ولي توي اين بازي بسيار طبيعي و خيلي بهتر شده انيميشنها . سيستم تخريب اتومبيلها واقعا زيبا طراحي شده به طوري كه واقعا مي تونم بگم تخريب ميشه وقتي تصادف مي كنيد كم كم جلو بندي ماشين جمع تا جايي كه حتي لاستيك ها هم كج ميشن و به جايي ميرسه كه موتور ماشين شروع ميكنه به آتش گرفتن و به زيبايي آتش سرايت مي كنه به كل ماشين و بعد BooooM . جلوه آتش بسيار فوق العاده طراحي شده . سيستم مبارزات هم خيلي بهتر و جامع تر شده به طوري كه وقتي هدف رو انتخاب مي كنيد چند كليد براي زدن مشت و لگد براي شما وجود داره . سيستم دويدن سريع هم همونطور كه مي دونين و شنيدين با زدن پي در پي كليد A انجام سيستم Cover هم خوب طراحي شده هرچند كه هنوز توي يه صحنه تيراندازي امتحانش نكردم . سيستم سرقت ماشينها هم مثل قبله با اين تفاوت كه ماشينهايي كه پارك هستش رو اگه بخوايد بدزديد بايد اول شيشه رو بشكنيد بعد با دستكاري كردن سيم استارت اونو روشن كنيد . يكي از صحنه هاي جالب بازي اين بود كه وقتي ماشين يه نفر رو به زور گرفتم ازش وقتي خواست دوباره بياد و منو بيرون بندازه ، وقتي دستشو گذاشت روي دستگيره اينجا بود كه پامو گذاشتم رو پدال و طرف همينطور كه به زيبايي روي زمين كشيده ميشد با من ميومد تا جايي كه سرعت ماشين زياد شد و دستش رها شد . :biggrin1: پليسها هم توي بازي تغيير كردند به طوري كه وقتي بهتون نزديك ميشن در بار اول به هيچ وجه شليك نمي كنن و فقط به شما اخطار ميدن كه به ايستيد در اينجا اگه شما وايسيد و پليسها به شما نزديك بشن نيكو به صورت خودكار دستشو بالا ميبره . حالا اگه به سرتون بزنه و در اين حالت بخوايد فرار كنيد ديگه ماخطاري وجود نداره و شروع مي كنن به شليك كردن . سيستم سلامتي بازي هم به صورت خودكار پر ميشه . كلا توي بازي چيزهاي جالب زيادي هست كه اصلا نمي تونم توضيح بدم همين چند مورد 10 خط شد . و در آخر بايد حتما خودتون بازي رو امتحان كنيد . هنوز خط داستاني بازي رو شروع نكردم و فعلا دارم يكم با بازي و كنترل اون آشنا ميشم تا يواش يواش شروع كنم . ;)

مکس دیگه کجاست
Max Game
 
  • Like
Reactions: SiminSecret

playMORGH

کاربر سایت
Apr 10, 2008
41
نام
شایان
بابا من که سیر تا پیاز 30 دقیقه اول بازیو تعریف کردم که تو صفحه ها ی قبله من الان ماموریتام رفته تو قسمت 2 شهر:cheesygri
بچه ها خواهشا اسم نبرین هر کیم اسم مغازه ای رو که برده ویرایش کنه و پاک کنه براشون دردسر میشه (الان اقا مسعود به من گفت اسم ... پاک کنین خواهشا
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
دیروز خیلی راحت توسط یکی از دوستان بازی برام پیک شد.دیالوگ ها و صداگذاری خوبه .گیم پلی هم زیبا تر و جذابتر و واقعی تر شده و شهر کاملا پویاس ولی هنوز رانندگیش به دلم ننشسته مخصوصا دوربینش.
قسمت موبایلش هم خیلی عالی کار شده مثلا من زنگ زدم به 911 همون 110 خودمون یه دفعه نیکو به پلیس گفت یه افسر بفرستین فلان خیابان بعد 40-50 ثانیه بعد پلیس اومد.کلا بازی بسیار جالبیه :love:
ولی همش تیکه به هم میندازن و نصف دیالوگ ها فحشه
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
منم بازی را دیشب از پیکسل گرفتم .در اینکه بازی خداست شکی نیست .اما به نظر من یکی دوتا ایراد داره .یکی اینکه بازی نسبت به شماره های قبلی یکم کند تر شده .اگه خودتون بازی کنید کاملا متوجه میشید.یکی هم بحث دوربین بازی است .مخصوصا وقتی پیاده هستید دوربین یکم ول هستش و راحت نمیشه جمع و جورش کرد (نمیدونم منظورمو درست رسوندم یا نه )
اما تا الان 2 تا نکته که برام جالب به نظر رسیده .یکی تلویزیون هستش .وقتی شما داخل safehouse هستید میتونید بشینید به کانال های مختلف نگاه کنید که واقعا جالبه .یکی هم تئاتر است .شما میتونید با girlfriend خود به تئاتر برید و یه نمایش کامل را با اون ببینید .
البته اخر شب خونه دوستتون هم میرید .حالا شاید دوباره یه رمزی ,کدی ,چیزی پیدا کردند تا بتونیم توی خونه را هم ببینیم :cheesygri
 

Saba47

کاربر سایت
Mar 12, 2008
181
منم بازیو گرفتم (از فروشگاه Max که چند ساعت هم معطل شدم ولی می ارزید) البته دیروز گرفتم ولی نمی شد ولش کنم بیام اینجا پست بدم. چیز هایی که تا الان از بازی فهمیدم:

1- اول از همه، من تا حالا بازی رو ندیدم که اینقدر رو جزییاتش کار شده باشه. منظورم همه چیزه، یعنی اول از همه گیم پلی عالیه، بعد هم گرافیک و فیزیک و صداگذاری و ... و بسیاری از این جزییات نوآوری هستند و تو بازی های دیگه دیده نشدن.

2-کنترل ماشین ها از بازی های قبلی خیلی بهتر شده و برای اولین بار بعد از Mafia می شه کاملا درست و واقعی رانندگی کرد. فیزیک ماشین ها خوبه، یعنی کمک فنر ها واقعا عالی واکنش می دن و مثلا اگر تو خیابون ها تا ته گاز بدین کنترل ماشین سخت می شه و به همین راحتی هم نیم شه نگه ش داشت. و یا مثلا تو هوای بارونی ماشین ها لیز می خورن و ... حتی می تونید چراغ ماشینتون رو تنظیم کنید (نور بالا یا نور پایین). جدا از اون انیمیشن نیکو موقع چرخوندن فرمون هم واقعا عالیه.

4- سیستم خرابی ماشین ها خوبه، اما عالی نیست. ولی در کل در حد این نسل قابل قبوله.

3-سیستم مبارزه Hand To Hand بازی هم خیلی بهتر شده، حالا می شه خا خالی داد و مثلا چاقوی دشمن رو از دستش گرفت. علاوه بر اون یه دکمه لگد می زنه ، یه دکمه مشت و ...

4- فیزیک بازی خیلی خوبه و روی خیلی از اجسام می شه تاثیر گذاشت. در ضمن موتور Euphoria که قبلا راجع بهش گفته بودن عالی عمل می کنه. مثلا وقتی نیکو مسیر حرکتشو عوش می کنه بدنش یه مقدار کج می شه و یا اینکه جایی که پای نیکو قرار می گیره نسبت به محیط تعیین می شه، یکی ممکنه نیکو یج وایسه که یه پاش روی یه سطح بالاتری قرار داشته باشه و پای دیگه ش روی یه سطح پایین تر.

5- طراحی شهر خیلی عالیه، مردم طبیعی تر رفتار می کنن و کارهای خیلی بیشتری انجام میدن. درضمن وجود مردم و ماشین ها به زمان هم بستگی داره، مثلا ماشین آشغالی فقط شب ها می آد بیرون.

6-گرافیک پرجزییات برای اولین با در سری GTA ، البته نه اینکه گرافیک انقلابی باشه، اما نور پردازی محیط واقعا عالیه، Bump Mapping خوبه و جزییات زیادی وجود داره که می ذارم خودتون ببینید.

7-حالا یه چیز خیلی مهم، قبلا خونده بودیم که بعضی جاها در بازی انتخاب هایی هم وجود داره.برای مثال:
وقتی تازه با یه دختری به اسم Michel آشنا شده بودم، اون بهم زنگ زد و گفت که با هم بریم بیرون و من هم قبول کردم و قرار شد یه ساعت دیگه اونجا باشم. بعد یه دفعه Roman هم بهم زنگ زد و گفت که یه سری از طلبکارها یه جا گیرش آوردن و دارن می زنننش. من رومن رو ول کردم و رفتم دنبال Michel بعد با هم رفتیم بولینگ بازی کردیم و برگشتیم. بعد رومن به من زنگ زد و گفت که چرا نرفتم کمکش کنم و از این حرف ها و گفت که طلبکارها یه طوری زدنش که الان بیمارستانه، بعد گفت که من برم بیمارستان دنبالش. وقتی اینکارو کردم تا آخر راه نیکو همش عذر خواهی می کرد و ... .
این جور انتخاب ها تا حالا تو هیچ بازی دیگه ای نبودن و واقعا لذت بخشند. و همینطور Replayability بازی رو خیلی بیشتر می کنن.

8-Cutscene ها واقعا عالین، حرکات دوربین درست مثل فیلم های هالیوودیه و همین طور Motion Capture هم عالیه ، جدا از اون صداگذاری شخصیت ها هم عالیه و گوینده ها سنگ تموم گذاشتن. روی دیالوگ ها هم خیلی کار شده، بارها حس می کنین دیالوگ ها شبیه فیلم هایی مثل Godfather یا Goodfellas هستند و خیلی جالبن. در ضمن استفاده از لغت f**k هم خیلی کمتر شده.

9-صداگذاری واقعا حرف نداره، جدا ار رادیو عالی و موسیقی های زیبا، تکنولوژی صداگذاری بازی فوق العاده س، یعنی واقعا حس می کننین صدا از چه فاصله ای می آد یا در چه وضعیتی به وجود اومده. در ضمن می شه تلئیزیون هم نگاه کرد و تمام ایون تریلر های تبلیغاتی که از بازی اومده بود رو می تونید ببینید.

10- من فقط در یه جای بازی افت فریم دیدم. یه بار از لب جزیره ای که توش بودم داشتم به دوردست و ساختمون ها نگاه می کدم که فریم ریت شاید 5 تا کمتر شد اما خوب تصویر انجا خیلی شلوغ بود. جدا از اون وقتی که تو شهرین بازی با فریم ریت 30 به راحتی اجرا می شه و خیلی روونه.

11-هوش مصنوعی یه جهش واقعی کرده و چه مردم عای چه راننده ها و چه دشمنا خیلی بهتر رفتار می کنن.

12-سیستم پلی س بازی عالیه، وقتی می آن دنبالتون باید سریع گمشون کنید، و بعد یا با ماشین خودتون یا با یه ماشین دیگه از دایره ای در که پایس ها دنبال شما می گردن فرار کنید.

13-دزدیدن ماشین ها هم خیلی طولانی نیست، اول شیشه رو می شکونه بعد در رو باز می کنه و بعد با سیم های ماشین ور می ره،در اینجا اگر به ترتیب دو تا Trigger رو پشت سر هم بزنید ماشین رو سریع تر هم روشن می کنه. تاکسی گرفتن هم خوبه و بعضی وقت ها کلی تو وقت صرفه جویی می کنه.

14-تو این بازی شما یه رابطه با هر شخصیت دارین، یعنی بنا بر رفتار شما هر کسی یه مقدار شما رو دوست داره، اکر با هر کسی تا یه حد مورد نیازی دوست بشید، توانایی ویژه ی اون شخص باز می شه، مثلا وقتی با رومن زیاد دوست شید بهتون می گه هر وقت خواستین زنگ بزنین بهش تا یه تاکسی براتون بفرسته.

15-موبایل وسیله ی خیلی پر کاربردیه، مثلا بهتون زنگ می زنن یا SMS می فرستن که بیا فلان جا باهات کار داریم، یا شما می تونین به بقیه زنگ بزنین، مثلا زنگ بزنین به رومن بگین که حاضر شه با هم شام برین بیرون ، یا حتی ممکنه رومن زنگ بزنه و بگه که این کارو بکنید.

ببخشید که این پست اینقدر طولانی شد، ولی اینقدر مطلب راجع به این بازی زیادی که این هایی که من گفتم 10 درصدش هم نیست.
 
  • Like
Reactions: SiminSecret

F1

کاربر سایت
Apr 21, 2008
32
ترو خدا در مورد بازی مینویسید توی اسپویلر بزارید
اینقدر که نوشتید اگه کسی بخونه دیگه نیازی نیست بازی کنه
به نظر من این دوستمون کاملا خوب توضیح دادن بدونی که چیزیرو از بازی لو بدن اون اسپویلر هم مال موقعی که اگر قسمتی از بازی خواست لو بره اون توی اون بزارن به نظر من هیچی از بازی لو نرفته پس نیازی به اسپویلر نداره فقط خواستم از اون دوستمون واقعا تشکر کنم دستت درد نکنه هرچی رو که باید میدونستم دونستم موفق باشید
 

bazi_khor

کاربر سایت
Jan 19, 2008
414
نام
مهدی
این دوستمون که میگه به شما تلفن میکنن گزینه میاد یا طوری دیگه است و برای کسایی که انگلیسیشون خوب نیست مشکلی ایجاد میکنه؟
من هم سفارش دادم حالا کی به دستمون برسه خدا میدونه.نیاز به عضو شدن هم نبود که ، فقط خدا کنه تا سه شنبه دستم برسه
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
منم خریدم !!!!!!!!!!!!!!
متاسفانه به خاطر درس فعلا نمیرسم بازی کنم اما 4 ساعت بازی کردم !!!! باید بگم فوق العاده است -
درست همون چیزی هست که من فکر میکردم. بازی واقعا پیشترفته است و اونطوری که من بررسی کردم خیلی به دنیای واقعی نزدیکتر شده و امکانات فوق العاده زیادی در بازی است و امکان نداره که شما از بازی خسته بشوید .
 

Hooshi

کاربر سایت
May 8, 2007
1,082
نام
Houshang
عجب چيزيه پسر!:biggrin1:
رفتم سوار هليکوپتر شدم!پليس اومد دنبالم!:biggrin1:
دم هليکوپترم خورد به دم هليکوپتر پليس دم جفتشون کنده شد!!!!!!:eek:
جفت هليکوپترا ميچرخيدن و به سمت پايين ميرفتن!!!:biggrin1:
کفم بريد!بال هليکوپترم خورد به يک ساختمون کنده شد!:-"
ديگه بدن هليکوپتر مونده بود!که عين يک تيکه آهن از اون بالا اوفتاد پايين!!:biggrin1:
منم مردم:biggrin1:
 

Good Boy

کاربر سایت
Apr 9, 2007
842
نام
K1
اینجا تاپیک در و دلی با مسئولان هست یا تاپیک GTA IV ! :biggrin1:

عجب چيزيه پسر!:biggrin1:
رفتم سوار هليکوپتر شدم!پليس اومد دنبالم!:biggrin1:
دم هليکوپترم خورد به دم هليکوپتر پليس دم جفتشون کنده شد!!!!!!:eek:
جفت هليکوپترا ميچرخيدن و به سمت پايين ميرفتن!!!:biggrin1:
کفم بريد!بال هليکوپترم خورد به يک ساختمون کنده شد!:-"
ديگه بدن هليکوپتر مونده بود!که عين يک تيکه آهن از اون بالا اوفتاد پايين!!:biggrin1:
منم مردم:biggrin1:

فیلم سینماییه یا بازی!:love::biggrin1:
 

LEERY

کاربر سایت
Jan 16, 2008
2,833
نام
رامين
ميگن اين بازي چه انلاين بازي كني چه نكني باعث بن شدن ميشه:confused:!خداكنه نشه چون من ديگه پول ندارم يك دستگاه ديگه بخرم.:(
 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
درسته ولی واسه کسایی که ریجین کنسولشون جی هست یو سی دارها باید از یه لینکه دیگه بگیرن
راستی پس چرا کنار جی و یوسی یه پال میندازه :cheesygri یعنی می نویسه ntsc/j and pal
این کاری که اینا کردن درسته چون J & PAL با هم اجرا میشه یعنی هر دو یکیه

ميگن اين بازي چه انلاين بازي كني چه نكني باعث بن شدن ميشه:confused:!خداكنه نشه چون من ديگه پول ندارم يك دستگاه ديگه بخرم.:(

تا 29 April نباید آنلاین بازی کردم اما بعد اون مشکلی نداره و بن نمیشی
 

kaletopol

کاربر سایت
Oct 17, 2006
221
نام
Payam
این حرف کاملا اشتباست که اگه تا 29 April آنلاین بازی کنی بن میشی !
شما اگه بازی هم نکنی اگه با لایو وصل بشی تابلو میشه که GTA رو داری ، ولی در کل بازی ریلیز شده و مشکلی نداره ، این نسخه تو استرلیا ریلیز شده و زودتر اومده .
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
t-gate اونجور که من می دونم خیلی توپه ;)

آره این دیسک جنس خیلی خوبی داره.البته افرادی هم هستن که ناراضی از این دیسک باشن.

ميگن اين بازي چه انلاين بازي كني چه نكني باعث بن شدن ميشه:confused:!خداكنه نشه چون من ديگه پول ندارم يك دستگاه ديگه بخرم.:(
آنلاین که نباید بشی تا 29 آوریل اما GamerTag رو هم Sign Out کن و یکی دیگه بساز و با اون بازی کن.چون اگر تا 29 آوریل با GamerTag خودت آنلاین بشی و لوگو بازی GTA دیده بشه و شناسایی بشی سریعا بن خواهی شد.

این حرف کاملا اشتباست که اگه تا 29 April آنلاین بازی کنی بن میشی !
شما اگه بازی هم نکنی اگه با لایو وصل بشی تابلو میشه که GTA رو داری ، ولی در کل بازی ریلیز شده و مشکلی نداره ، این نسخه تو استرلیا ریلیز شده و زودتر اومده .

این مشکل راه حل داره که می تونی بالا بخونی... ;)
بله بازی هم در استرالیا عرضه شده.اولین جایی هم که نسخه Special Edition لو رفت یکی از همین خرده فروشی های استرالیا بود. ;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر