PlayStation Gran Turismo Sport

i1juUYMctT1Wgz-638x269.jpg

نام بازی: Gran Turismo Sport
استدیو سازنده: Polyphony Digital
طراح: Kazunori Yamauchi
ناشر: Sony Computer Entertainment
پلتفرم: PlayStation 4
سبک: Real Driving Simulator




1yhuzjrx8j5xkp3t4vlr.png



  • نام بازی، Gran Turismo Sport خواهد بود
  • دارای سه مود، «کمپین»، «اسپورت مود» و در آخر «آرکید مود»
  • در حد یک نسخه اصلی در سری بازی خواهد بود
  • افزایش قابل توجه عناصر بصری و اللخصوص صداگذاری
  • نسخه‌ای که سازنده بازی یعنی «پولیفونی دیجیتال» مدت زمان طولانی بدنبال آن بوده و برای چندین سال آپدیت خواهد شد
  • بتا در فصل بهار برای علاقه مندان بر روی PSN قرار خواهد گرفت
  • بازی در سال 2016 عرضه خواهد شد
  • توجه زیاد به بخش آنلاین
  • پشتیبانی کامل از PSVR یا همان دوربین واقعیت مجازی سونی
  • با استفاده از خودرو های سازنده محبوبتان از آن‌ها حمایت می‌کنید
  • شما در بازی نماینده کشورتان خواهید بود
  • در کنار قهرمانان واقعی مسابقات اتوموبیل رانی، مسابقه خواهید داد
  • قرارداد 100 ساله با FIA Champions

آپدیت:



emolad4pmvv3fk1j9c3b.png


e02or2h76oys8war4vhj.jpg


Alfa Romeo 4C '15
Alfa Romeo 4C Gr.3 (S)
Alfa Romeo Mito N-Series

x79882nmpddl6xs2b3kq.png


Alpine Vision Gran Turismo Gr.1

9wedkxor91t0rsf8fv20.jpg


Audi R18 TDI (Audi Sport Team Joest) '11
Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT) '15
Audi TTS Coupe '15



ksim1ms4ybutacdz7vde.jpg


Aston Martin One-77 '11
Aston Martin V12 Vantage GT3 '12


uucqh43vzz2m9ce7b3lm.png


BMW Z4 GT3 '11
BMW M4 Coupe '14
BMW M4 Coupe '14 Safety Car
7k27ninswprodtxujgdm.png


Chevrolet Corvette Stingray N-Series
Chevrolet Corvette C7 Gr.3


5nqavjnv85b3knvk2c2g.png



zb7mb84xym1g4a5yfhjv.png



Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo Gr.1
Dodge Charger SRT Hellcat '15

ute5rcliffydhawfc65o.png


Ferrari LaFerrari '13
Ferrari 458 Italia GT3 '13 (S)

0iv67ephnzp7v263yf2a.png


Ford Mustang GT Premium Fastback '15
Ford Focus ST '15 N Series
Ford Mustang GT Group B Rally Car​


1f06zrs8ad8ozov2qjwj.png


zup6vyiq2jy6bfkr37z5.jpg



Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo


0hjmpnvbryhr626xdzu3.png

Jaguar F-Type Gr.3

5edwyfbzyz60flvm2cqb.jpg


Lamborghini Veneno '13

grd0xo3vu3ebagtwm214.png


Lexus RC-F
Lexus RC-F Gr.4

5jeh60k9hk2dghn5ikrx.png


Lotus Evora '09

vtg7fme3pinkn5imensk.jpg


Mazda LM55 Vision Gran Turismo
Mazda LM55 Vision Gran Turismo Gr.1
Mazda Roadster S (ND) '15
Mazda Roadster S (ND) '15 Gr.4
Mazda Roadster S (ND) N200

gf1kloy0b5qn5ht0ayjm.png



McLaren 650S GT3 '15

oe5m8e3dtiwyzgl8498f.jpg


Mercedes-Benz SLS AMG GT3 '11 (S)
Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT S '14
Mercedes-Benz Mercedes-AMG GT S '14 Safety Car

rcka1xkxjp2mkwk1n80r.png


Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.3
Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Gr.4
Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition Group B Rally Car
Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition

rgzda6r5nl0xvaoqe1uc.png


Nissan GTR '17
Nissan GT-R Nismo GT3 N24 Schulze Motorsport '13
nrl64r7d0c9h0o7y5t15.png


Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total '10
Peugeot 208 GTi '15
Peugeot Vision Gran Turismo Gr.3

v69n3jzbeo0sqlu3rljn.png


Renault Megane R.S.
Renault Sport R.S.01 GT3

sh77ekl2zkubpp7ynhtx.png


Subaru WRX Gr.3 (S)

jvzymiczxnsuu83vk2wq.png


Toyota TS030 Hybrid '12
Toyota FT-1 Vision Gran Turismo Gr.3


ol1pmnwuj0pgzpe4iwhr.png


Volkswagen GTI Vision Gran Turismo Gr.3 (S)
Volkswagen GTI Vision Gran Turismo Gr.B Rally Car
Volkswagen Golf VII GTI '14



w2wxbbde9r64xenkmaaz.png

** با آمدن اطلاعات رسمی آپدیت می‌شود **

dh0qsa82m7h2n5g1i4ci.png


** با آمدن اطلاعات رسمی آپدیت می‌شود **

9uc57hbkczvglq2fu4vm.png


** با آمدن اطلاعات رسمی آپدیت می‌شود **





0hc4i2e8622yjfy1bsfo.png





تریلر معرفی بازی:

Gran Turismo Sport


با تشکر از:

احسان عزیز و گل @Kaine
 
آخرین ویرایش:

Mir7anA

کاربر سایت
Oct 28, 2008
837
نام
Maj!D
حالا بخش آنلاینش اونجوری هست یا کلا بدین شکل چیزی تو بازی نیست ؟ ینی بخش آنلاینش کامل باشه باز یه ته امیدی دارم ولی اگه اونم فقط find match و پلی کردن بی هدف باشه که هیچی ...
متاسفانه (بعد از شكست عشقي در زمينه بخش كرير) اخبار بازي رو زياد دنبال نميكنم و اطلاعات دقيقي درمورد بخش آنلاينش ندارم. صفحات ٣٦-٣٨ همين تاپيك رو ببين شايد كمك كرد.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,531
نام
مــاکــان
میشه گفت شبیه به GT PSP که Career نداشت . درست میگم؟
پس بخش اصلی آنلاینش هست
آره دیگه یجورائی مثل نسخه PSP.
===================
من یکی با وجود اینکه از این حالت آنلاک کردن ماشینها تو سری GT خوشم میومد اما دیگه باید قبول کنیم که خیلی این سیستم تکراری شده.
اونم اینکه شما با یک ماشین ضعیف بازیو شروع میکنی،چندتا مسابقه برنده میشی پول بدست میاری، ماشینتو آپگرید میکنی، دوباره چندتا مسابقه برنده میشی و پول ، ماشین جدید میخری و... این سیکل همینطور تکرار میشه.
کل لذت یا بهتر بگم هدف از بازی میشه اینکه شما آخر بازی نزدیک به 200 تا ماشین تو گاراژت داری، حالا بگذریم که احساس، شخصیت و رفتاری که از این ماشینها بهت انتقال داده میشه کلا یجوره و تفاوت زیادی با هم ندارن.

در آخر هم که آخرین ماشین رو آنلاک کردی ، کلا یا از بازی زده میشی چون به هدفی که بازی برات طراحی کرده بود رسیدی.
یا اگه خیلی پوست کلفت باشی هفته ای چندبار میری تو بازی بعد یه چندتا عکس و شاید یکی 2تا ریس و تجدید دیدار از بازی میای بیرون..
این سیستم خیلی پیر و قدیمی (تقریبا 4-3 نسلی میشه که با ماست) ،فرسایشی (به قول اونوریها grinding)، و غیر منصفانست.
البته درصد خیلی کمی هم از قسمت آنلاین لذت میبرن،اونهائی که عاشق رقابت هستن و از اینکه خودشون و دیگران رو بر سر این رقابت به چالش بکشن هراسی ندارن.
همونهائی که اکثرا توسط طراحان بازی نادیده گرفته شدن.

طراحان این ریسینگها همیشه بحای اینکه روی نکاتی که یک بازیِ ریسینگ رو به ریشه خودش یعنی بحث رقابتی و شبیه سازی خودش نزدیکتر بکنه ، بیشترین
تایم ( حداقل زمان قابل توجهی ) از توسعه بازی رو برای بخش کریر در نظر میگرفتن .
اینکه شما برای اینکه به اتوموبیل مورد نظرتون دسترسی داشته باشید، باید حداقل 50-40 ساعت سعی و تلاش کنی (اونم محتوائی که براش پول دادی).
این اجبار بازی که شما رو مجبور به اتمام بخش آفلاین میکنه اصلا حرکت شایسته ای نیست، حداقل از این به بعد اونطور توجیه نداره.
در عوض سیستم باز اتوموبیلها یعنی اینکه همون اول همه ماشینها در دسترستون باشه، هیچ منافاتی با یک بخش کریر خوب نداره.
پس لزوما وجود یکی دیگری رو نفی نمیکنه. مهم اینه که اون بخش کریر نوآوری لازم رو داشته باشه تا بتونه پا به پای این سیستم باز پیش بره.
البته این سیستم قبلا هم وجود داشته، ولی تو سالهای اخیر به طور مهم در P.Cars و AC والان GT Sport واحتمال زیاد تو Forza بعدی هم خواهد بود.

متن طولانی شد، اما خیلی دلایل دیگه هست که در آینده بازیهای بیشتری به این سمت میرن.
اصلا این سبک برای پیشرفت چاره دیگه ای نداره.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: s.1

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
کل لذت یا بهتر بگم هدف از بازی میشه اینکه شما آخر بازی نزدیک به 200 تا ماشین تو گاراژت داری، حالا بگذریم که احساس، شخصیت و رفتاری که از این ماشینها بهت انتقال داده میشه کلا یجوره و تفاوت زیادی با هم ندارن.

این بخش متنت اصلاً درست نیست :D GT همیشه بین رقبا اگه نگیم بهترین ، یکی از بهترین ها توی انتقال حس واقعی هر ماشینه :D نمی دونم الان به خاطر انتقادات به GT ـه یا توی جو نسل بعدی و از روی مقایسه مثلاً با AC یا PC و ... داری این حرفو میزنی یا چی ولی مقایسه ی بین دو نسل اصلاً درست نیست :D سر همون GT5 (یا 6) درسته به خاطر کمبود های لانچ به بازی گیر دادن ، درسته بچه ها به صدای تایر ها و این چیزا گیر میدن و چه و چه و چه ولی GT حتی همون ماشین های استانداردش هم حس یونیک و متفاوت رانندگی با اون ماشینو به پلیر منتقل میکرد ، انواع و اقسام تعریف ها هم از این بخش میشد که خبراش توی تاپیک هاش بود چه زمانی که Vettel و لوب بازی رو تست می کردن چه جرمی کلارکسون که یادمه گفته بود هندلینگ ماشین ها خیلی نزدیک به واقعیته :D
درسته GT یه سری مشکلات پیش پا افتاده و ضایع داره ولی دیگه انقدم زیر مشت و لگد نگیریدش که نکات مثبتش هم بشه منفی :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,057
نام
آریا
من هم با Grinding موافق نیستم و حالم ازش بهم میخوره، ولی خب میشه راحت یه بخش Career خوب طراحی کرد که طرفدارهای این جور بخش ها رو راضی نگه داره و کاری هم به Grinding نداشته باشه. یعنی مثلاً توی بخش Arcade و آنلاین، همه ماشین ها باز باشن و ملت با هر ماشینی دوست دارن مسابقه بدن، ولی بخش Career این طوری نباشه و از اول با ماشین های داغون شروع کنی و کم کم بری بالا. همون قضیه پول و جایزه و آزاد شدن ماشین های جدید، خودش کلی انگیزه میده که این بخش رو تموم کنی. توی بازی هایی مثل Project Cars کلاً بخش Career یه جوری طراحی شده که آدم به خودش میگه آخرش که چی؟! :D مثل این می مونه که بخش اصلی Uncharted فقط حالت Hordeمانند داشته باشه و تا بینهایت دشمن بریزه سرت، خب یه جایی دیگه ولش میکنی. یعنی هیچ حسی از پیشرفت نداره. ولی GT/FM قضیه ـشون فرق میکنه و مسابقات کاملاً مشخص هستن و توی هر کدوم میتونی رتبه خوبی بگیری و بعدش بری سراغ مسابقه بعدی که انگیزه کافی داشته باشی.
الآن هم نمیتونم درک کنم که دلیل حذف Career از GTS چیه. یعنی اگه Career بذارن، صدمه ای به بازی میزنه؟! خب هر کی دوست داره فقط آنلاین بازی کنه و ماشین ها هم براش باز باشه و هر کی هم میخواد بره سراغ Career. والا راحت ترین کار ممکن هم طراحی Career توی بازی های ریسینگ هست. ماشین ها دم دستشون هست، پیست ها دم دستشون هست، نیازی به داستان و طراحی شخصیت و موسیقی و ... هم نیست. فقط باید یه بنده خدایی بشینه برای هر مسابقه یه عکس (!) طراحی کنه و تمام! دیگه بقیه ـش رو یه بچه 10 ساله هم میتونه ترتیب بده. مثلاً یه مسابقه بین ماشین هایی میخوایم که قدرتشون پایین هست، کل ماشین های مجاز رو برمیداریم میذاریم توی لیست و یه پیست هم انتخاب میکنیم و تموم شد رفت. یه مسابقه میخوایم بین ماشین های تولید کمپانی فراری، باز همین کار رو انجام میدیم و تموم میشه میره. حالا این وسط یه سری بخش های ویژه مثل GT5,6 هم باشه که چه بهتر، ولی نباشه هم مشکلی ندارم و فقط همون Career معمولی برام کفایت میکنه که اساتید PD ترجیح دادن خبری ازش نباشه و منم ترجیح میدم بازی رو نخرم!
شانس هم که نداریم! هر ریسینگی روی PS4 میاد یه مشکلی داره. حالا DC با آپدیت ها خیلی بهتر شد، ولی Project Cars و Assetto Corsa که کلاً Career درست حسابی ندارن، GTS هم که این مدلی شده، NFS هم که باید آنلاین باشی و اگه یه لحظه اینترنت قطع بشه، کل زحماتت به باد میره. فقط یه Dirt Rally هست که خیلی با گیم پلی ـش حال کردم، ولی اون هم مشکل داره و Grinding رو به اوج خودش رسونده و همه بازی های ریسینگ تاریخ رو از این نظر پشت سر گذاشته!
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
من به شخصه همچنان سیستم خرید ماشین رو دوست دارم . حالا درسته سخته تهیه یکسری ماشین ها و کلی ساعت زمان میبره اما حسی که میده به آدم رو دوست دارم . من یکی از دلایلی که از Project cars چندان خوشم نیمد همین بودش که از اول بازی همه چی آزاد بودش . به شخصه دوست ندارم اینطور بشه .
 
  • Like
Reactions: KiNGERC

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,531
نام
مــاکــان
این بخش متنت اصلاً درست نیست :D GT همیشه بین رقبا اگه نگیم بهترین ، یکی از بهترین ها توی انتقال حس واقعی هر ماشینه :D نمی دونم الان به خاطر انتقادات به GT ـه یا توی جو نسل بعدی و از روی مقایسه مثلاً با AC یا PC و ... داری این حرفو میزنی یا چی ولی مقایسه ی بین دو نسل اصلاً درست نیست
آره حق داری، اشتباه از من بود که متن ناقص نوشتم. آره در مورد GT انصاف نیست که بازی نسل قبلی با حال مقایسه بشه ، اما همین فورزا تو نسل جدید هم با اینکه خیلی پیشرفت تو زمینه های دیگه داره، باز هم این نقص توش هست.
(به اعتقاد یک سری فیزیک فورزا تو نسل قبل هم بهتر از GT بود،نظری ندارم چون تجربش نکردم)
==================================

در ادامه پست قبلیم نمیخوام بحث VS کنم، من کلا با این نوع گیم پلی بخش کریر به این صورت مخالفم، راحت 20 سال یا بیشتر هست که با ماست.
6 تا GT داشتیم، AI هنوز تعطیل تشریف داره، ازاون ور فورزا میره Driveatar میاره که فقط صورت مسئله رو پاک میکنه.
مسلما خیلی خرج تحقیق و توسعه فقط تو همین یک مورد میشه.

کل منظور من اینه که یه بازی ریسینگ، مسابقه ای و... بالفطره یک بازی رقابتی هست.
چرا باید گیمر مجبور به سرو کله زدن 40-30 ساعته با AI بشه که در آخر حتی 50% هیجان و لذتی که میتونست از یک مسابقه شبیه سازی شده با پلیرهای واقعی نصیبش بشه رو نمیبره؟


به نظر من برای همچین سبکی بخش آنلاین و رقابتی از همون اول باید تو بالاترین الویت قرار میگرفت.
مثل بازی FIFA. شما الان کیو پیدا میکنید که بازیو برا قسمت کریر (نمیدونم داره یا نه) خریداری کنه؟ اصلا خیلی بیهودست اینکار.
قبل تر اگه اصراری برای وجود همچین بخشی بود، کاملا قابل فهم بود.
چون نه بستر آنلاین مناسبی بود، نه همه دسترسی داشتن بهش.
کریر باید باشه به نظر من نباید و نمیشه حذفش کرد، اما برای همچین بازی و این سبک نباید تبدیل میشد به همه چیز!

آریا درست میگه شاید گذاشتن کریری حداقل در حد 70-60% GT 6 برای استودیو کاری نداشت، حداقل کپی پیستش هم
قابل قبول بود:D
اما حذف این بخش برا یامائوچی و این تیم کاملا به نظر من هدفدار بوده،اونم هل دادن بیشتر پلیرها به تجربه یک رقابت هیجان انگیزتر و واقعی تر نسبت به AI هست.
طرفدارهای سری GT با GTS بک پاگرد رو تجربه میکنن، و اون سوق پیدا کردن اونها به رقابت با همدیگه به جای سروکله زدن با AI هست. اگه و فقط اگه پلی فونی درسش رو خوب بلد باشه که به نظرم تنها استودیویی که میتونه اینکار رو بکنه پلی فونی هست.
اینو تو همین سال اول ریلیز GTs خواهیم دید.
شاید تصور دیدن آمار بازی GTS بین 3 یا 5 بازی اول PSN برای مدتها و سالها ، خیلی سخت نباشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
آره حق داری، اشتباه از من بود که متن ناقص نوشتم. آره در مورد GT انصاف نیست که بازی نسل قبلی با حال مقایسه بشه ، اما همین فورزا تو نسل جدید هم با اینکه خیلی پیشرفت تو زمینه های دیگه داره، باز هم این نقص توش هست.
(به اعتقاد یک سری فیزیک فورزا تو نسل قبل هم بهتر از GT بود،نظری ندارم چون تجربش نکردم)
در کل نمیخوام بحث VS کنم، من کلا با این نوع گیم پلی بخش کریر به این صورت مخالفم، راحت 20 سال یا بیشتر هست که با ماست.
6 تا GT داشتیم، AI هنوز تعطیل تشریف داره، ازاون ور فورزا میره Driveatar میاره که فقط صورت مسئله رو پاک میکنه.
مسلما خیلی خرج تحقیق و توسعه فقط تو همین یک مورد میشه.

کل منظور من اینه که یه بازی ریسینگ، مسابقه ای و... بالفطره یک بازی رقابتی هست.
چرا باید گیمر مجبور به سرو کله زدن 40-30 ساعته با AI بشه که در آخر حتی 50% هیجان و لذتی که میتونست از یک مسابقه شبیه سازی شده با پلیرهای واقعی نصیبش بشه رو نمیبره؟


به نظر من برای همچین سبکی بخش آنلاین و رقابتی از همون اول باید تو بالاترین الویت قرار میگرفت.
مثل بازی FIFA. شما الان کیو پیدا میکنید که بازیو برا قسمت کریر (نمیدونم داره یا نه) خریداری کنه؟ اصلا خیلی بیهودست اینکار.
قبل تر اگه اصراری برای وجود همچین بخشی بود، کاملا قابل فهم بود.
چون نه بستر آنلاین مناسبی بود، نه همه دسترسی داشتن بهش.
کریر باید باشه به نظر من نباید و نمیشه حذفش کرد، اما برای همچین بازی و این سبک نباید تبدیل میشد به همه چیز!

آریا درست میگه شاید گذاشتن کریری حداقل در حد 70-60% GT 6 برای استودیو کاری نداشت، حداقل کپی پیستش هم
قابل قبول بود:D
اما حذف این بخش برا یامائوچی و این تیم کاملا به نظر من هدفدار بوده،اونم هل دادن بیشتر پلیرها به تجربه یک رقابت هیجان انگیزتر و واقعی تر نسبت به AI هست.
طرفدارهای سری GT با GTS بک پاگرد رو تجربه میکنن، و اون سوق پیدا کردن اونها به رقابت با همدیگه به جای سروکله زدن با AI هست. اگه و فقط اگه پلی فونی درسش رو خوب بلد باشه که به نظرم تنها استودیویی که میتونه اینکار رو بکنه پلی فونی هست.
اینو تو همین سال اول ریلیز GTs خواهیم دید.
شاید تصور دیدن آمار بازی GTS بین 3 یا 5 بازی اول PSN برای مدتها و سالها ، خیلی سخت نباشه.

نمی دونم چقدر از این پست در جواب من بود :D در مورد بخش شبیه ساز که کلاً روی GT بحثی نیست و روی کنسول همیشه بهترین و رئالترین تجربه ی رانندگی رو منتقل کرده ولی در مورد بخش رقابتی :D من نظرم به نظر آریا نزدیکتره ، دیگه چمیدونم GT یا بازیای ریسینگو هر چقدر هم بخواهیم به رقابت و این حرفها ربط بدیم دیگه از یه بازی فایتینگ که رقابتی تر نیست که جماعتی بازی میکنن واسه Event هاش :D ولی با اینحال بازم نمیشه منکر داشتن بخش آفلاین شد و اصن حیاتیه ! حالا الانم هر چقدر هر تیپ بازی ریسینگی بخواد روی بخش آنلاین مانور بده یا حتی مثل GT کارو به مسابقات گنده بکشونه بازم توجیه مناسبی براش نیست که نخواد بخش آفلاین داشته باشه :D اون آفلاین سنتی از رده های پایین شروع کن ماشین بهتر بخر بیا بالا هم به نظرم هنوز که هنوزه جوابگو ـه و لذت بخش و صد البته هیچ کدوم از این دو بخش نمی تونه مانع لذت بردن از اون یکی بخش بازی بشه :D اینکه بخش عظیمی از بازیا از هر سبکی دارن به فقط آنلاین روو میارن نه تنها جالب نیست بلکه صرفاً نشون دهنده ی تنبلی سازندس ، از طرفی پول خیلی خوبی هم از بابت این بازیا میره توی جیب سونی و ماکرو و طبیعیه ککشون هم نگزه !!! چرا ؟ چون اون بابایی که میره 60 دلار پول این بازیو میده یعنی به هوا پول داده و می تونه با استنشاق بوی کاور بازی لذت ببره چون تا پلاس یا گلد نخره از بازی کردن خبری نیست (چون بخش آفلاینی درکار نیست) یعنی یهو میبینی طرف پول دوتا بازی رو داره میده واسه یه عنوان فقط آنلاین ! خب از سازنده بگیر تا ناشر کیه که بدش بیاد :D
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,531
نام
مــاکــان
نمی دونم چقدر از این پست در جواب من بود :D
همون 2 خط اول :D
بقیش در ادامه پست قبلیم بود. الان درستش کردم.
باز هم کلی جواب میدم، کریر خوب ولازم هست اما برای این سبک نباید تبدیل به رکن اصلی میشد که شده.
الان هم حرف این نیست که حذف شدنش خوشحال کنندست نه، همونطور که گفتم لازم هست که باشه.
چون یکسری گیمر هرکاری کنی از رقابت آنلاین و... هراس دارن، اصلا اسم آنلاین میاد کهیر میزنن :D
به علاوه اینکه کریر از لحاظ سرگرمی هم جذابه، کسی نمیتونه منکرش بشه.
اما نه تو هر سبکی!
من که آنتی کریر نیستم، نمیام بگم عناوینی مثل ,Resident Evil, Uncharted , Tomb Raider باید آنلاین باشن، غیر از RE که عناوین آنلاین موفقی داره:D باقیشون اصلا تو مغز هم نمیگنجه.
سبک شبیه ساز رانندگی باید و باید مهمترین رکن توش بحث رقابتی باشه و سازنده باید هر عنصری که باعث بشه گیمر از بخش اصلی این سبک که رقابت با بقیه گیمرهاست جا بمونه ، چشم پوشی کنه.
به نظر من این نوع کریر که تو سری GT بود همچین خاصیتی داشت و داره، غیر از اینکه اونجور که باید گیمر رو پس از اتمام بازی ترغیب به تجربه و ادامه بازی تو قسمت آنلاین نمیکنه، بلکه گیمر با اتمام این بخش یجورائی ارضاء میشه و انگار که یه بازی داستانی تموم کرده.
البته این جمع و جورتر شدن کریر تو 2 نسخه اخیر خودش آدرس بود، الان توجیه پیدا میکنه که چرا.
من منکر این نمیشم که یه سری از گیمرها شب و روز تو لابیهای GT 5-6 زندگی کردن و میکنن.
بحث درصد گیمرهائی هست که بازیو میخرن و درصد اونهائی که به قسمت آنلاین میپردازن.
این نظر من هست که فکر میکنم سیاست P.D با این نسخه کاملا به نفع سری هست، به رشد طرفدارهاش کمک خیلی زیادی میکنه،حتما نگاه خیلیها به این سبک رو هم عوض میکنه.
 

xbla69

کاربر سایت
Oct 4, 2014
518
نام
سید
نمیشه به استودیو pd درخواست کرد این بخشو اضافه کنه ؟ =((
من نسل قبل ps3 نداشتم رسما 6 ساله منتظرم یه تجربه ناب داشته باشم از gt دقیقا عین تجربه ای که از gt4 و قبلیاش داشتم ...ولی تمام رویاهام انگاری به فنا رفت
 
  • Like
Reactions: sadegh93

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
نمیشه به استودیو pd درخواست کرد این بخشو اضافه کنه ؟ =((
من نسل قبل ps3 نداشتم رسما 6 ساله منتظرم یه تجربه ناب داشته باشم از gt دقیقا عین تجربه ای که از gt4 و قبلیاش داشتم ...ولی تمام رویاهام انگاری به فنا رفت
شاید مثلا اگه کم بشه فروش و برخورد گیمرا خوب نباشه با این بازی و امتیازات خوبیم نگیره , شاید اضافه کنند به نظرم یا در GT بعدی اضافه کنند مثلا اگر GT 7 باشه
==============================
منکه Project Cars رو مثلا به خاطر همین آزاد بودن همه ی ماشیناش خیلی خوشم نیمدش !
به نظرم این چیزی بدی نیستش اتفاقا اگه بد بود من نشنیدم منتقدی بیاد مثلا از forza ms 6 به خاطر همین سیستم خرید ماشینش عیب بگیره .
همچنان مخالف اینکارشون هستم
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,531
نام
مــاکــان
!
به نظرم این چیزی بدی نیستش اتفاقا اگه بد بود من نشنیدم منتقدی بیاد مثلا از forza ms 6 به خاطر همین سیستم خرید ماشینش عیب بگیره .
اصلا بحثم VS نیست.
اینجا تاپیک GT هست و فقط در مورد همین بازی صحبت میکنیم.
من نگفتم بخش کریر GT ضعیف هست یا ایراد داره.
نه من و نه هیچ کس دیگه نمیتونه اینو بگه، اصلا چیز پیچیده ای نیست.
من میگم شبیه ساز ریسینگ باید منجر به یه تجربه رقابتی بشه، که از این حیث این نوع کریری که GT داره، منجر به این قضیه نمیشه.
یعنی پلیر بعد از تجربه اون ترغیب نمیشه که تو قسمت آنلاین همین روند رو ادامه بده.
این اتفاقا میتونه پررنگ بودن و قدرت بخش کریر رو برسونه.
اما این منجر نشده که تعداد پلیرها بیشتر بشه، یا بخش آنلاین بازی که باید هدف اصلی باشه همیشه شلوغ باشه.
در نتیجه همین نوع نگاه بود که منجر به کوتاه شدن بخش کریر شد که تو 2 قسمت آخر اتفاق افتاد. به نطر شما چرا اینکارو کردن، نمیتونستن بزرگترش کنن؟
چرا میشد، اما چون بحث آنلاین تو GT 5 مهم بود، میخواستن با کم کردن محتوای آفلاین گیمرها رو بکشونن به قسمت آنلاین بازی.
بخوام ادامه بدم حرفهام تکراری میشه، تو پستهای قبلی نظرمو گفتم.
 
آخرین ویرایش:

Radiance

کاربر سایت
Sep 19, 2007
1,663
نام
امین
فیفا میری تو بازی در عرض 30 ثانیه یک حریف پیدا میکنی میری داخل بازی.ماشین سواری کلی دنگ و فنگ داره آنلاینش.مخصوصا با این لودینگای GT.من تو نسل قبل سه چهار بار تلاش کردم برم آنلاین بازی کنم که هر دفعه پشیمون شدم.همه اش لگ و انتظار گیرم اومد.یک بدی دیگه هم که داره اینه که اگر همون اول یک سوتی بدی دیگه شاید تا آخر بازی نرسی به نفر اول.تازه ماشین و تنظیماتش و ... هست.
ضمنا واسه ما ایرانیا با این وضع نتمون خیلی سخت میشه.

عشق من که فقط لایسنس گرفتن بود.یک هفته ای سرمو گرم میکرد.اینم حذف کرده باشن دیگه هیچی دیگه.:D
 
  • Like
Reactions: xbla69 and sadegh93

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
اصلا بحثم VS نیست.
اینجا تاپیک GT هست و فقط در مورد همین بازی صحبت میکنیم.
من نگفتم بخش کریر GT ضعیف هست یا ایراد داره.
نه من و نه هیچ کس دیگه نمیتونه اینو بگه، اصلا چیز پیچیده ای نیست.
من میگم شبیه ساز ریسینگ باید منجر به یه تجربه رقابتی بشه، که از این حیث این نوع کریری که GT داره، منجر به این قضیه نمیشه.
یعنی پلیر بعد از تجربه اون ترغیب نمیشه که تو قسمت آنلاین همین روند رو ادامه بده.
این اتفاقا میتونه پررنگ بودن و قدرت بخش کریر رو برسونه.
اما این منجر نشده که تعداد پلیرها بیشتر بشه، یا بخش آنلاین بازی که باید هدف اصلی باشه همیشه شلوغ باشه.
یک موردش کوتاه شدن بخش کریر هست که تو 2قسمت آخر اتفاق افتاد. به نطر شما چرا اینکارو کردن، نمیتونستن بزرگترش کنن؟
چرا میشد، اما چون بحث آنلاین تو GT 5 مهم بود، میخواستن با کم کردن محتوای آفلاین گیمرها رو بکشونن به قسمت آنلاین بازی.
بخوام ادامه بدم حرفهام تکراری میشه، تو پستهای قبلی نظرمو گفتم.
من مخلاف بخش آنلاین قوی نیستم اتفاقا موافقم . اما بخش کریر رو دیگه به نظرم نباید به کل حذف میکردند . به نظرم باید باشه ولی تمرکز اصلی بخش آنلاین باشه . بالاخره عده ی نه چندان کمی از علاقه مندان به سبک ریسینگ هنوزم بخش کریر رو دوست دارند در بازی های ریسینگ برای مثال گفتم فورزا و نه که بخوام VS کنم . میگم وجود این بخش در صورتی که سازنده خوب مدیتریت کنه ساخت بازی رو میتونه لطمه نزنه به بخش آنلاین بازی . به هر حال اون فن هایی از جی تی که علاقه مند به خرید ماشین و بخش کریر و این موارد بودند الان از این وضعیت نبود کریر و آزاد بودن همه ی ماشین ها به نظرم خوشحال نیستند
تشکر
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر