من از این چیزایی که رکورد زدن لازم داره ، بیکاریش رو که دارم ، خیلی بیکارم ، خیلی هم دوس دارم GT رو ، دوس دارم رکورد بزنم ، حوصله هم دارم
ولی تمرین کردن بلد نیستم ، مهارت هم که ندارم . مثلا من یه جور Tune میکنم جواب میده ، ولی کافی نیست ، یه کم عوض میکنم ، بدتر میشه ، بعد یادم میره که قبلیه چی بود ، نهایت سوتی هم دیشب دادم که رکورد خودمو Save نکردم که فیلمشو ببینم و مقایشه کنم با نفر 12 ام ! ( که الان نمیدونم چندمه )
ولی خوب مقایسه که میکنم ، رسما دارم میبینم که ماشینش داره بهتر میپیچه ، لاستیکای جلوش چنگ انداختن محکم جاده رو گرفتن ، یعنی امکان نداره understeer واسش ، تنظیمات Top Speed همه فکر کنم به هم نزدیک باشه ولی در مورد شتاب یه کارایی میشه کرد به نظرم که هرچی تمرکز کردم دیشب نتونستم .
در هر صورت ، اون مواد لازمی که گفتی رو خیلیا دارن ، ولی فقط 12 نفر از اول تا 12 میشن ، جالبش اینه که بین نفر اول تا 12 حدودا 1.2 ثانیه اختلاف وجود داره ، یعنی یه کسایی خیلی چیزای بهتری میدونن که خیلیا نمیدونن . ( نمیگم مهارت ندارنا ) .
مهارت که حتما داری ,
3 تا Tune مختلف برای خودت انجام بده , یه پیست رو با این 3 تا Tune برو , ببین اختلاف زمانت چقدر میشه ,
1.2 ثانیه یعنی تقریبا 0.1 ثانیه نفر اول فرمون رو بهتر پیچونده , چون وقتی فرمون رو خوب می پیچونی از اونور هم سریعتر از پیچ خارج میشی و اختلاف خیلی بیشتر از 0.1 ثانیه میشه
به نظرم خیلی رو Tuning داری تمرکز می کنی , بیشتر رو پیچ ها به نظرم باید تمرکز کنی , یه پیچ رو به چند روش مختلف برو و Ghost رو سیو کن , بعد پشت Ghost ها برو , ببین کدوم حالت ماشینت سریعتر پیچ رو رد می کنه , تمرین کردن همینه کار سختی نیست فقط حوصله می خواد , الان اولین پیچ رو امتحان کن ببین تو کدوم حالت زمان بهتری رو بدست میاری
چون 1 ثانیه رتبت رو نزدیک به 200 تا شاید بالا پایین کنه , Replay نفرات اول رو هم حتما خودت نگاه می کنی , ببین پیچ ها رو چجوری رد می کنن , چون بیشترین زمان اتلاف زمان تو نحوه ی پیچیدن ـه
کدوم پیست رو با چه ماشینی می خوای رکرود بزنی ؟
---
در مورد اینکه می گی پایستگی ماشین یارو تو پیچ خیلی بهتره , یه مدت رفته بودم تو نخ رکرود زنی , اسم پیست رو یادم نیست ( همون پیستی که توش یه تونل صاف داره بعد از تونل سر بالایی میشه و می رسی به اون برگ های 2 بعدی :d بعدشم یه پیچ ـه نسبتا تند داره ) ولی یادمه همه با این سوروکی 4WD بازی می کردن , پیچ اول پیست بعد از یه پستی بلندی بود و مجبور بودی ترمز کنی چون اگه با سرعت می رفتی ماشین بلند می شد و کنترلش سخت بود ,
من اون یه تیکه پستی بلندی رو با هزارتا Tune مختلف رفتم و به پیچ که می رسیدم ترمز می کردم , ماشین می رفت سمت بیرون پیچ ولی قبل از اینکه خارج بشه از پیست با دنده 2 ادامه مسیر رو می دادم , Ghost نفر اول رو که load کردم تا نرسیده به پیچ توش بودم :d ولی بعد از پیچ می دیدم از سمت داخل پیچ با یه شتاب شاخی می کنه میره ,
هر کاری می کردم نمی تونستم بگیرمش آخر سر به این نتیجه رسیدم که این یارو اقوامش تو GT5 کار می کنن :d
ولی یه بار ازش عقب افتادم , دیدم این یارو به جای اینکه ترمز کنه , یه چند ثانیه زودتر از من دستش رو از رو گاز بر میداره , به پیچ که می رسه یه معکوس و سری فرمون رو بر می گردونه , با وجود اینکه پیچش تند هست خیلی راحت با این روش میشه پیچ رو رد کرد و بعدشم با یه شتاب خیلی خوب از پیچ خارج شی ,
من اینکار رو کرده بودم ولی با ترمز یعنی ترمز می کردم به جای اینکه گاز رو ول کنم , چون لاستیک ها sport hard بود بازم ماشین لیز می خورد ,
منم فکر می کردم این یارو یه کار های شاخی بلده ولی همش همین بود :d