PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,290
نام
امیر حسین
بازی تو بستر اساطیر خلق شده، ولی به طعم خودش! اینجوری نیست که خیلی پرت باشه!
خیلی پرت و صرفا گرفتن اسم، میشه یه چیزی مثل Darksiders !

مثلا نامیرایی بالدر توی اساطیر هست، ولی توی اساطیر فریا میره از تک تک موجودات غیر از همون گیاه قول میگیره بهش صدمه نزنند، اما اینجا با حادو و طلسمه!
و البته غیر از همون حس نکردن درد، کلا احساساتشم از بین رفته!
ترکیدنش و شروع راگناروک هم مثل اساطیره

یا مثلا یورمونگاند پسر لوکی هست ، ولی اینجا احتمالا یکی از سامون های لوکی هست

همین چیزا رو برای سه گانه ی قبل هم میشه گفت!
نمیشه گفت اونقدر پرت، مخصوصا سری جدید که World Building خفنی هم انجام دادن و خیلی چیزای دنیای بازی مثل اساطیره!
اینجکری بگیم تاریخ گذشته ی بازی تقریبا دست نخورده ست، ولی آینده با عنصر جدیدی به نام کریتوس اساطیر تغییر میکنند!:D

اتفاقا جذابیت بازی به اینه که خیلی چیزا برات آشنا هستن، ولی اونقدر هم تغییر داره که داستان اورجینالی بهت ارائه بدن و نه چیزی که شاید هزار بار شنیدی :-"
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,473
نام
مسلم
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D

ویرایش: با عرض پوزش والکریاها رو فراموش کرده بودم و برای همین نوشتم که مینی باس نداره:D
 
آخرین ویرایش:

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D
واقعا تعداد باس فایتها همین تعداد که فرمودین!!!!؟؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: Jack cooper

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,473
نام
مسلم
واقعا تعداد باس فایتها همین تعداد که فرمودین!!!!؟؟؟؟؟
اون اژدهای بالای کوه، مودی و مگنی و البته بالدر که سه بار باهاش میجنگین باس های اصلی بازی هستن و بقیه همون دشمن های معمولی هستن که جونشون رو زیاد کردن. البته من یه اشتباهی کردم و گفتم مینی باس نداره چون والکری ها رو فراموش کرده بودم:D
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D

ویرایش: با عرض پوزش والکریاها رو فراموش کرده بودم و برای همین نوشتم که مینی باس نداره:D
اول اینکه از روز معرفی بازی گفتن کریتوس کریتوس یونان نیست ولی بازم وقتی مجبور بود بی رحمی گذشته رو نشون میداد! اتقاقا اگه کریتوس رو نمیزاشتن این بازی کاملا بی معنی و کلیشه ای میشد ! دوما اکثر ماموریت فرعی ها رو پسرش قبول میکرد و کریتوس رو می انداخت تو درد سر و از طرفی طلب معامله میکرد که این کار رو میکنم چی بهم میدی !؟ و چقدر خوب سد که استخون ها رو اشاره کردی که از اول تا اخر جمع کردن استخون ها کریتوس پسرش رو سرزنش میکرد که نباید به ارواح و چیزایی که میگن اعتماد کنی و اخرشم که فیل شد بهش گفت تا درس عبرتی برات باشه !
اینکه ترول های بازی رو جز باس که هیچی جز مینی باس هم به حساب نیوردید ممنون ! این که یه چند تا باس فرعی خفن رو تو مراحل فرعی هم جز باس به حساب نیوردید هم هیچی !
ولی اینکه بازی تنوع دشمن نداره رو من هیچ حرفی ندارم بزنم !۹۰ درصد جذابیت بازی و گیم پلیش همین تنوع دشمنانش و ابیلیتی هاشون بود ! حتما باید اشکال و ظواهر مختلف میداشتن که بگیم وای چه دشمنان متفاوتی که از لحاظ نوع دشمنان هم بازی متنوع بود !
من به جز یه مقطع بازی هیچ احساس کمبود باس نکردم چون بازی به اندازه کافی برام سخت بود و عر کی میومد جلوم حس باس رو داشت~X(:D ! اتفاقا من باس هاش رو راحت تر از تیر ها و بعضی دشمنا تو مراحل فرعی میزدم !
در اخر یه سوال میپرسم ! سود سلاح های بیشتر چی بود ؟ خصوصا اگه باعث میشد کیفیت و اسکیل ها و توانایی سلاح های فعلی بیاد پایین ! مگه گاد ۳ چند تا سلاح داشت ؟! که حالا اینجا کم بود ؟
مگه کم سلاح ها و مشت و سپر اسکیل و قابلیت ها متنوع داشتن ؟
 
آخرین ویرایش:

mortal10

کاربر سایت
Jun 18, 2014
350
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D

ویرایش: با عرض پوزش والکریاها رو فراموش کرده بودم و برای همین نوشتم که مینی باس نداره:D
نسخه 1 gow هم شروع داستان بود که باس های زیادی به اون صورت نداشت این نسخه هم همینطور. شماره های دیگه ادامه این داستان باس کم داشت بگو بازی همچین نکته منفی داره
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,057
نام
آریا
خب بالاخره این شاهکار تموم شد و غم و غصه بر ما سایه انداخت که چرا تموم شد! :( البته هنوز 100% نشده و کلی چیز مونده که باید برم سراغشون. :D
حالا شاید بعداً یه پست مفصلی بدم، ولی هر چی میخواستم بگم رو امیر اکیبا گفته و همون پست رو بخونین و فکر کنین پست من هست! :D
فقط دو تا موضوع:
بازی چیزهای جالب زیادی داشت، ولی یکی از بزرگترین علامت سوال ها ایشون بود:



من (و قاعدتاً همه!) فکر میکردیم توی همون منطقه یا اواخر بازی به عنوان یه باس بریم سراغش، ولی هیچ خبری نشد! :D با اون ابعاد بسیار عظیم (که از اون فاصله مشخصه به شدت بزرگ هست)، فقط داره دوردست رو نگاه میکنه و تمام!
یه سرچی کردم، ملت میگن احتمالاً Hræsvelgr باشه. یه Giant که شکل و شمایل عقاب پیدا کرده و در انتهای دنیا نشسته و وقتی بال هاش رو بهم میزنه، بادها شکل میگیرن. اسم دیگه استاد هم Corpse Swallower هست یا بلعنده اجساد! :D
---------------
موضوع دیگه هم اینکه دم سازنده های بازی گرم که تونستن انقدر صرفه جویی کنن و کلی از کاراکترها و موجودات معروف نورس رو وارد بازی نکردن و با این حال همچین شاهکاری تحویل دادن. شاید اگه یه تیم دیگه بود، بازی رو خیلی شلوغ تر میکرد و همه بچه معروف ها رو مینداخت توی بازی (حالا نه لزوماً به شکل باس) که عظیم تر بشه و موفقیتش بیشتر تضمین بشه، ولی توی این نسخه حتی قیافه خیلی ها رو هم ندیدیم چه برسه به اینکه باهاشون بجنگیم. و این یعنی نسخه های بعدی تازه اصل ماجرا شروع میشه! :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
قبلا هم گفتم یکجا درباره باس ها به نظرم لازم بود این حرکت و اتفاقا نمیشه اصلا جز نکات منفی گذاشت نقدها رو هم بخونید کمتر نقدی اومده خیلی رو این مورد حساسیت گذاشته چون تغییرات کلی بازی از گیم پلی تا محیط بازی و کریتوس و تم و باعث شده ابن مورد اینطوری دربیاد با نسخه های گذشته نمیشه مثایسه کرد چون اونا خطی بودن یکجورایی باید رو باس ها مانور میدادن
 
  • Like
Reactions: ce7en44

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,022
نام
نـــــــویـــــــــد
خب بالاخره این شاهکار تموم شد و غم و غصه بر ما سایه انداخت که چرا تموم شد! :( البته هنوز 100% نشده و کلی چیز مونده که باید برم سراغشون. :D
حالا شاید بعداً یه پست مفصلی بدم، ولی هر چی میخواستم بگم رو امیر اکیبا گفته و همون پست رو بخونین و فکر کنین پست من هست! :D
فقط دو تا موضوع:
بازی چیزهای جالب زیادی داشت، ولی یکی از بزرگترین علامت سوال ها ایشون بود:



من (و قاعدتاً همه!) فکر میکردیم توی همون منطقه یا اواخر بازی به عنوان یه باس بریم سراغش، ولی هیچ خبری نشد! :D با اون ابعاد بسیار عظیم (که از اون فاصله مشخصه به شدت بزرگ هست)، فقط داره دوردست رو نگاه میکنه و تمام!
یه سرچی کردم، ملت میگن احتمالاً Hræsvelgr باشه. یه Giant که شکل و شمایل عقاب پیدا کرده و در انتهای دنیا نشسته و وقتی بال هاش رو بهم میزنه، بادها شکل میگیرن. اسم دیگه استاد هم Corpse Swallower هست یا بلعنده اجساد! :D
---------------
موضوع دیگه هم اینکه دم سازنده های بازی گرم که تونستن انقدر صرفه جویی کنن و کلی از کاراکترها و موجودات معروف نورس رو وارد بازی نکردن و با این حال همچین شاهکاری تحویل دادن. شاید اگه یه تیم دیگه بود، بازی رو خیلی شلوغ تر میکرد و همه بچه معروف ها رو مینداخت توی بازی (حالا نه لزوماً به شکل باس) که عظیم تر بشه و موفقیتش بیشتر تضمین بشه، ولی توی این نسخه حتی قیافه خیلی ها رو هم ندیدیم چه برسه به اینکه باهاشون بجنگیم. و این یعنی نسخه های بعدی تازه اصل ماجرا شروع میشه! :D

یه جا از نزدیکش رد میشیم همون اواخر بازی، رسما از کرونوس بزرگتر بود :D
خب بالاخره این شاهکار تموم شد و غم و غصه بر ما سایه انداخت که چرا تموم شد! :( البته هنوز 100% نشده و کلی چیز مونده که باید برم سراغشون. :D
حالا شاید بعداً یه پست مفصلی بدم، ولی هر چی میخواستم بگم رو امیر اکیبا گفته و همون پست رو بخونین و فکر کنین پست من هست! :D
فقط دو تا موضوع:
بازی چیزهای جالب زیادی داشت، ولی یکی از بزرگترین علامت سوال ها ایشون بود:



من (و قاعدتاً همه!) فکر میکردیم توی همون منطقه یا اواخر بازی به عنوان یه باس بریم سراغش، ولی هیچ خبری نشد! :D با اون ابعاد بسیار عظیم (که از اون فاصله مشخصه به شدت بزرگ هست)، فقط داره دوردست رو نگاه میکنه و تمام!
یه سرچی کردم، ملت میگن احتمالاً Hræsvelgr باشه. یه Giant که شکل و شمایل عقاب پیدا کرده و در انتهای دنیا نشسته و وقتی بال هاش رو بهم میزنه، بادها شکل میگیرن. اسم دیگه استاد هم Corpse Swallower هست یا بلعنده اجساد! :D
---------------
موضوع دیگه هم اینکه دم سازنده های بازی گرم که تونستن انقدر صرفه جویی کنن و کلی از کاراکترها و موجودات معروف نورس رو وارد بازی نکردن و با این حال همچین شاهکاری تحویل دادن. شاید اگه یه تیم دیگه بود، بازی رو خیلی شلوغ تر میکرد و همه بچه معروف ها رو مینداخت توی بازی (حالا نه لزوماً به شکل باس) که عظیم تر بشه و موفقیتش بیشتر تضمین بشه، ولی توی این نسخه حتی قیافه خیلی ها رو هم ندیدیم چه برسه به اینکه باهاشون بجنگیم. و این یعنی نسخه های بعدی تازه اصل ماجرا شروع میشه! :D

آخرای بازی یه جا از نزدیکش رد میشیم خیلیییی بزرگه، یعنی به کرونوس گفته برو کوچولو دنبال بازیت :D
ولی mimir همچین گفت هیچوقت اونجا نرو کریتوس بنده خدا کرک و پرش ریخت :D خیلی چیزا هست که توی نسخه یا نسخه‌ها بعدی بهش پرداخته میشه و واقعا هممون هیجان‌زده‌ایم واسشون :D ازونجایی که بیس کار آماده و ساخته شده امیدوارم زودتر روی پلی۵ ببینیمش نسخه بعد رو :D
وقتی بازیو ۱۰۰% کنی یه حس پوچی سنگینی میاد سراغت :D
تو این گرونی گاو میتونه خداحافظی باشکوهی با گیم باشه :D
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
درود
یا با سری god of war خاطره نداری یا داری بی انصافی می کنی دوست عزیز :x
این لحظه خودش یه دنیا معنیه
View attachment 87581
وقتی از کنترل خشم و عواقبش میگه 13 سال شخصیت پردازی پشت سرش View attachment 87582
یا =))

View attachment 87583

وقتی میگه
there are consequences to killing a god
View attachment 87584

یه دنیا خاطره View attachment 87585
یکی از شگفت انگیز لحطات تاریخ گیم

god of war 1 هم 3 تا boss fight داشت
View attachment 87587 View attachment 87588 View attachment 87589
God of War: Chains of Olympus هم 4 تا داشت
God of War: Ghost of Sparta
God of War: Ascension
بله 2 و الخصوص 3 باس های بسیار بیشتری داشت اما علتش پایه ریزی بود که در 1 صورت گرفت قطعا در نسخه های بعدی شاهد boss های بیشتری خواهیم بود \m/
دیگه دوران بازی های خطی با 6 تا 8 ساعت گیم پلی بدون بخش انلاین با بودجه های کلان گذشته و ناشر ها به سختی روی این یازی ها سرمایه گذاری می کنن ساننا مونیکا و کوری بارلاگ مجبور بودن با تغییرات زیاد بازی رو طولانی تر کنن و ماموریت های فرعی رو اضافه کنن این ایراد نیست و جبر زمانه است :-bd


بحث پیشرفت هست شما بعد از نسخه ی 3 انتظاراتت از بازی خیلی بیشتر می شه یکی از مزیت های این بازی باس فایتهای زیباش شده بودن به نکته ی ظریفی هم اشاره کردید بازی ای که به جای 6 ساعت 20 ساعت گیم پلی داره قطعا باید تعداد باس ها یا دشمنانش هم بیشتر بشه که نشده کمترم شده البته هر نکته ی منفی از این بازی بگیریم توجیهی پشتش میاد به خاطر علاقه و طرفداری که پشت این بازی و سونی هست منم اگر اینا رو می گم نه اینکه بازی خوبی نشده اتفاقا برعکس بسیار هم دلچسب هست تا اینجاش که اخراش باشه واقعا لذت بردم اما خوب هر چیزی ایراداتی داره که نمی شه نادیده گرفتش
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,481
نام
Nimo
بحث پیشرفت هست شما بعد از نسخه ی 3 انتظاراتت از بازی خیلی بیشتر می شه یکی از مزیت های این بازی باس فایتهای زیباش شده بودن به نکته ی ظریفی هم اشاره کردید بازی ای که به جای 6 ساعت 20 ساعت گیم پلی داره قطعا باید تعداد باس ها یا دشمنانش هم بیشتر بشه که نشده کمترم شده البته هر نکته ی منفی از این بازی بگیریم توجیهی پشتش میاد به خاطر علاقه و طرفداری که پشت این بازی و سونی هست منم اگر اینا رو می گم نه اینکه بازی خوبی نشده اتفاقا برعکس بسیار هم دلچسب هست تا اینجاش که اخراش باشه واقعا لذت بردم اما خوب هر چیزی ایراداتی داره که نمی شه نادیده گرفتش

دوست عزیز بازی فقط 9 تا باس فایت نفس گیر با Valkyrie ها داره .
 
  • Like
Reactions: ce7en44

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
به نظرم مشکل اصلی اینه که باس های این بازی رو با باس های gow3 مقایسه میشه. باس های gow3 رو با شماره 3 این سری که اومد باید مقایسه کرد:D
الان مثلا توی gow1 زئوس و همه رو میکشت شماره های بعدی میخواست چیکار کنه؟ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر