PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,913
نام
نریمان
اطلاعات جدید:
  • The E3 2016 demo sequence is present in the game, but different
  • Twenty five to thirty % of the game involves using the boat
  • you do actually use the axe to chop a tree in the game
  • Atreus gets stronger and helps you out more throughout the game
  • there is a map in the game
  • no combo counter
  • Cory has played the game from start to finish ''many, many times''
  • game has ''a lot'' of puzzles and side quests (though the team dont call them that)
  • the game will come out when it's done (عجب /:) )
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,534
نام
علی
اطلاعات جدید:
  • The E3 2016 demo sequence is present in the game, but different
  • Twenty five to thirty % of the game involves using the boat
  • you do actually use the axe to chop a tree in the game
  • Atreus gets stronger and helps you out more throughout the game
  • there is a map in the game
  • no combo counter
  • Cory has played the game from start to finish ''many, many times''
  • game has ''a lot'' of puzzles and side quests (though the team dont call them that)
  • the game will come out when it's done (عجب /:) )
ینی بگم این سی دی پراجکت چی بشه با اینی که گفت:| البته قبلشم میگفتن بشینید تا آماده شه لول:|
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,303
نام
امیر حسین
تغییرات همینطور بیشتر و بیشتر و مشهودتر میشه با اطلاعات جدید:-"
یه مدت دیگه صبر کنیم و کامل اطلاعات بیاد، بعدا یه نظرسنجی میزنیم ببینیم اصلا چه حسی نسبت به تغییرات داریم!
با دوستان صحبت مینماییم، هرکی یه فازی با اطلاعات بازی گرفته:-"
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
تغییرات همینطور بیشتر و بیشتر و مشهودتر میشه با اطلاعات جدید:-"
یه مدت دیگه صبر کنیم و کامل اطلاعات بیاد، بعدا یه نظرسنجی میزنیم ببینیم اصلا چه حسی نسبت به تغییرات داریم!
با دوستان صحبت مینماییم، هرکی یه فازی با اطلاعات بازی گرفته:-"
مخالف بازی نیستم ولی واقعا نمیفهمم چرا باید اسم بازی GOW میشده چرا نباید یه ای پی با اسم جدید باشه؟به نظرم اگه ای پی جدید بود بیشتر تو چشم بود.
حتی کوری گفته خود سونی بعد GOW:AS پایان کار این سری رو در نظر داشته باید یه چیز خاصی رو رو میکردم که بتونم چراغ سبز رو ازشون بگیرم حتی خود سونی هم
نمیخواسته ساخته بشه خب این همه تغیرات همه چی هم اوکیه شخصیت رو عوض میکردن با یه اسم جدید بخدا بیشتر تحویل گرفته میشد.الان از بخش Hns بازی کم کردن گذاشتن رو بخش نریتیو و ادونچر بازی.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,303
نام
امیر حسین
مخالف بازی نیستم ولی واقعا نمیفهمم چرا باید اسم بازی GOW میشده چرا نباید یه ای پی با اسم جدید باشه؟به نظرم اگه ای پی جدید بود بیشتر تو چشم بود.
حتی کوری گفته خود سونی بعد GOW:AS پایان کار این سری رو در نظر داشته باید یه چیز خاصی رو رو میکردم که بتونم چراغ سبز رو ازشون بگیرم حتی خود سونی هم
نمیخواسته ساخته بشه خب این همه تغیرات همه چی هم اوکیه شخصیت رو عوض میکردن با یه اسم جدید بخدا بیشتر تحویل گرفته میشد.الان از بخش Hns بازی کم کردن گذاشتن رو بخش نریتیو و ادونچر بازی.
به نظرم کنسل شدن اون یکی بازیشون تاثیر 100%ی روی این بازی داشته!
اینکه کریتوس رو میبینیم و اسم GOW ، به خاطر اینه که بازی 100% میفروشه!
اون پروژه ی کنسل شده کم ضرر نزد به استودیو و سونی، بالاخره یه جوری باید جبران بشه...در سریع ترین زمان ممکن:-"

همین الان این تاپیک با دو خط اطلاعات جدید رو مقایسه کن با Ghost of Tsushima ... تفاوت خیلیه:D
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
من به شخصه ، نه تنها هيچ إيرادي نميبينم از اينكه اسم بازي GOW هست و شخصيتش هم كريتوس ، بلكه اگه داستان و شخصيت چيزي غير از كريتوس ميبود هيچ موقع آنقدر تشنه بازي نميشدم .
خيلي ساده اس . كريتوس يه شخصيت بسيار دوست داشتني و پرطرفدار در بين گيمر هاي دنيا در طول تاريخ هست . قطعا نه طرفدار نه سازنده نميتونه با كنار گذاشتن اين شخصيت كنار بياد .
و با توجه با اينكه GOW با سيستم قديمي ديگه نميتونست ساخته بشه ، اين رويه اي كه در نظر گرفتن " بهترين حالت ممكن " براي سانتا مونيكا و GOw بود .
اگه يه شخصيت ديگه جاي كريتوس بود ، و داستان طور ديگه ، براي من و مطمئنا خيلي هاي ديگه ، اين جذابيت الان كمه كم نصف ميشد .
 

Deliverer

کاربر سایت
Oct 19, 2016
555
مخالف بازی نیستم ولی واقعا نمیفهمم چرا باید اسم بازی GOW میشده چرا نباید یه ای پی با اسم جدید باشه؟به نظرم اگه ای پی جدید بود بیشتر تو چشم بود.
حتی کوری گفته خود سونی بعد GOW:AS پایان کار این سری رو در نظر داشته باید یه چیز خاصی رو رو میکردم که بتونم چراغ سبز رو ازشون بگیرم حتی خود سونی هم
نمیخواسته ساخته بشه خب این همه تغیرات همه چی هم اوکیه شخصیت رو عوض میکردن با یه اسم جدید بخدا بیشتر تحویل گرفته میشد.الان از بخش Hns بازی کم کردن گذاشتن رو بخش نریتیو و ادونچر بازی.
اتفاقا من دوست دارم سانتامونیکا هم راه ناتی داگ رو در این نسل بره. یعنی تغییراتی که ناتی داگ رو U4 به استادانه ترین شکل ممکن پیاده کرده بود، در GOW هم پیاده بشه.اکشن U4 بطور بسیار لذت بخشی کمتر شده بود و تاکید بازی بر یک داستان زیبا، نریتیو سینماتیک، و گیمپلی مخفی کاری متمرکز شده بود. همین عناصر به همراه تمرکز بیشتر بر ادونچر بجای اکشن، U4 رو به بهترین بازی نسل برای من تبدیل کرده.
امیدوارم همه استودیوهای سونی از این فرمول پیروی کنن، البته bend با DG داره همین کارو میکنه:
گیمپلی مبتنی بر مخفی کاری بجای اکشن،
داستان زیبا،
تاکید بر ادونچر بجای اکشن.

پ.ن. اینا نظر منه البته :D
 

THELASTOFUSA_IR

کاربر سایت
Dec 18, 2016
344
دکمه مربع تو گادآووار یعنی زندگی چرا باید این دکمه رو بزارن واسه پسره
یادش بخیر کریتوس میپرید اونم چه جورم دو بار میپرید :D دو پرشه میزدیم یه زمانی .

خدا کنه تا عید بیاد پارسال هورایزن عیدی دادن امثال گاد بدن دیگه:D
سال بعدم لست۲ عیدی بدن میشه اوایل ۲۰۱۹:D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اتفاقا من دوست دارم سانتامونیکا هم راه ناتی داگ رو در این نسل بره. یعنی تغییراتی که ناتی داگ رو U4 به استادانه ترین شکل ممکن پیاده کرده بود، در GOW هم پیاده بشه.اکشن U4 بطور بسیار لذت بخشی کمتر شده بود و تاکید بازی بر یک داستان زیبا، نریتیو سینماتیک، و گیمپلی مخفی کاری متمرکز شده بود. همین عناصر به همراه تمرکز بیشتر بر ادونچر بجای اکشن، U4 رو به بهترین بازی نسل برای من تبدیل کرده.
امیدوارم همه استودیوهای سونی از این فرمول پیروی کنن، البته bend با DG داره همین کارو میکنه:
گیمپلی مبتنی بر مخفی کاری بجای اکشن،
داستان زیبا،
تاکید بر ادونچر بجای اکشن.

پ.ن. اینا نظر منه البته :D


ناتی داگ اکشن رو کمتر کرد ولی از سمت مقابل مثلا امد پازلها رو ساده تر کرد که دیگه جدا از ریتم کند بعضی مراحل مخاطب یکساعت سر هر پازل هم الاف نشه، نقش داستان و نوع رابطه ها پراهمیت تر شد ولی بازم شوخ طبعی بازی از بین نرفت، و کلا تغییراتی که ناتی داگ داد مثل بزرگ کردن نقشه ها و یا اضافه شدن ماشین و... در راستای ماهیت ژانر اصلی بازی بود یعنی ماجراجویی.

ولی خب من ایرادی که خیلی ها دیدم به این تغییرات Gow میگیرند اینکه ماهیت اصلی و ژانر بازی خیلی بیش از حد تغییر کرده و به قول یکی از کامنت خارجیها میگفت یعنی چی تو خدای جنگ بریم پای هر درخت و بوته هی کلیک کنیم با لوت هی کرفت کنیم و ... تو نسخه های قبلی هم اپگرید سلاح ها بود ولی یک شمشیر ول میدادی تو محیط کل ایتم ها میشکست و یا نهایتا از یک نردبان میرفتی بالا و با بازکردن جعبه امتیاز لازم برای اپگرید رو بدست می اوردی ولی نه اینکه سرعت بازی تا این حد کند بشه.

یا درباره تنوع سلاح ها و کمبوها خیلی بحث هست. اینکه تایم پلی بازی 30 ساعت هست ولی تا الان بعد از دوسال نمایش فقط روی یک تبر مانور دادند (البته این مورد باید صبرکنیم ببینیم تو این یک ماه چه اطلاعات دیگه ایی میاد)

در کل بازی به نظرم باکیفیت هست شکی نیست ولی خب به قول دوستمون میتونست یک ای پی جدید هم باشه (البته منطق دنباله داستانی خیلی حائز اهمیت هست این وسط به هر جهت شخصیت اصلی کریتوسه) مثل کاری که ناتی داگ کرد، fun بودن انچارتد رو حفظ کرد درکنارش یک ای پی خیلی خشن به اسم دلست خلق کرد.
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
یه نکته رو باید بهش توجه و در نظر گرفت اینه که مثال ND با SANTA MONICA و بازی هاشون خیلی فرق میکنه .

اینجا الان یه سوال مطرح شده . ناتی داگ با رونق و پیشرفت یک سری المان ها در UNCHARTED همچنان در خدمت اکشن ادونچر بود و به کل 360 درجه تغییر سبک نداده و در همین راستا یه TLOU هم خلق کرده ، چرا سانتا GOW رو انقدر تغییر داده ؟ در واقع به کل تغییر داده ؟

جواب من به این سوال اینه که ، اولا ، ژانر خود بازی ، بازی شوتر باشه ، اکشن باشه ، ادونچر باشه ، محیط سند باکس و ازادی عمل ، به جرات میشه گفت امروزه محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های حال حاضر این صنعت ، بازی هایی هستن که از این سبک ها تشکیل شدند . نمونه های مشابه از همین خود UNCHARTED 4 بگیر برو تا GTA و بازی های دیگه .

اما سبکی GOW داشت قبلا . یه سبک H & S کلاسیک . الان واقعا H&S داره به یک سبک مرده تبدیل میشه . واقعا چندتا بازی توی این سبک داریم ؟ بازی هایی که توی این سبک هستند چقدر فروش میکنند ؟ خیلی خیلی کم نسبت به سایر ژانرها .

در نتیجه طبیعی هستش که رویکرد ناتی و سانتا فرق کنه . اونم فرق اساسی . دیدیم که سانتا برای تست ادامه حیاط این سبک GOW A هم رو بیرون داد که واقعا دیگه جوابگو نبود .

در نتیجه سانتا مجبوربود بیاد این سبک هایی که بالا گفتم . مثل ادونچر . باز کردن محیط ها . کرفت . میشن های فرعی . بزرگ شدن دیزاین بازی و اضافه کردن المان های RPG بسیار بیشتر از قبل و ...

الان انقدر ملت منتظر بازی هستن . انقدر تو یوتوب و شبکه های مجازی رکورد میزنه مطمین باش به خاطر تغییر سبکه . اگه یه چیزی مثل GOW A تحویل میدادن انقدری که الان طرفدار داشت رو هیچ وقت پیدا نمیکرد .

خلاصه اینکه از 2 حالت خارج نیست . 1- GOW ساخته نمیشد . 2- GOW ساخته میشد .

اگر حالت 1 رو میرفتیم جلو . خب شاید یه IP دیگه میساختن . ولی هر چی میساختن هیچ وقت شکوه و عظمتی که الان GOW در این روز ها داره ازش بهتره میبره رو نمیداشت . حالا هر چقدر هم میخواست شاخ باشه .

اگر حالت 2 رو میرفتیم . هیچ GOW ی بهتر از این نمیشد . اگه مثل قبلیا میخواستن بسازن ، میشد همون GOW AS خودمون :D

خیلی اعتراض نکنین برین حال کنین با شاهکار کوری .از این گیم ها انگشت شمارن تو دنیا :x
 
  • Like
Reactions: kratos 21

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
به نظرم کنسل شدن اون یکی بازیشون تاثیر 100%ی روی این بازی داشته!
اینکه کریتوس رو میبینیم و اسم GOW ، به خاطر اینه که بازی 100% میفروشه!
اون پروژه ی کنسل شده کم ضرر نزد به استودیو و سونی، بالاخره یه جوری باید جبران بشه...در سریع ترین زمان ممکن:-"

همین الان این تاپیک با دو خط اطلاعات جدید رو مقایسه کن با Ghost of Tsushima ... تفاوت خیلیه:D
اینا همش زیر سر اون زنست مدیر سانتا اونو بندازن بیرون همه چی حل میشه:D به نظرم بیشترین کلید رو GOW همون کرده + میتونن دیوید جف رو با همین کوری سر دوتا پروژه مشترک بذارن اونوقت ببینن چی میتونن تحویل بدن کاری که با GOW II کردن.از 90 درصد جهات هم سانتا و ناتی تنها استودیوهایی هستن که به هم شبیهن کی فکرمیکرد ناتی از اون تم شاد بزنه TLOU بسازه یا هورایزن رو کی فکر متیاس بتونه به بهترین شکل بسازه مگه یه تیم شوتر ساز چه تجربه ای تو این سبک داشتن که بازی متای 90 میسازن.اصلا حرفم این نیس GOW کنار گذاشته بشه دوس دارم سانتا هم در کنار GOW یه ای پی دیگه داشته باشه یه استودیو فوق العاده و تاپن با یه تیم کاربلد.حالا که HnS کم شده چرا سانتا نباید بشه سمبل این سبک و بازی های دیگه ای نسازه که گاد لایک بشه؟بازیشون رو هم تغیر دادن واسه فروش فکرنمیکنم واسه فروش مشکلی داشته باشن حتی بخش ادونچر هم نداشت گاو ای پی بفروشیه
خب اره اینم هست اصلا همین که کریتوس خودش یه ابهت و محبوبیت بسیار زیادی داره اما وقتی کوری میاد میگه میخوام محبوبیت بازی رو به اندازه سری انچارتد و اساسین برسونم هم مسخرست و هم خوبه.مسخره اینه که این ای پی به خودی خودش محبوب هست بخاطر سبک و سیاق خودش و اگه اساسین و انچارتد هم محبوبن بخاطر سبک خاص خودشونه انچارتد شوخی ها ادونچرش وقتی میان بازی رو بیشتر داستانی میکنن اتفاقا خوبه ها این مورد مخصوصا اینکه کوری تو بخش داستان نویسی حرف نداره و پایان هرچیزی رو به بهترین شکل باز میکنه ولی از بخش HnS بازی کم اگه بشه خب طرفدارای قدیمی یه کم ناراحت میشن ولی در عوض فن بیس جدیدی ایجاد میشه چون اروپایی ها عاشق بازیای ادونچر و داستان محورن ظاهرا هم بازی داستان محوره در کنار گیم پلی و مکانیک جدیدش.گیم پلی بازی با کمبوهای ترکیبی خدایی عالیه خرده ای بهش نیس اما این سیستم کرفتینگ دیگه چیه اخه خداییش مسخرست با کریتوس بریم لوت کنیم.منظورشون هم از ساید کوئست نمیفهمم اینکه بازی نقشه داره یعنی مثلا میریم پیش دورف ها واسه کشتن کسی شخصی؟خداییش این المان های RPG بازی اذیت کنندن.
من خودم موافق بازیم فقط بخاطر کریتوس و همون کوری ولی بعضی از المان های بازی به طرز بدی اذیت میکنن.بدبختی هم اینه تریلر درست حسابی نمیدن که نظرمون برگرده حتی همون اسکرین های جدید هم باز دشمنای قدیمی و اسکلتی رو نشون میده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر