PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
خدایی خیلی سمت AC رفته، اینو نمیشه انکار کرد بازی بوی المان های اصلی AC رو میده البته که این عیب نیست، کسی که بازی رو زیر نظر داشته باشه می تونه به چشم یه نقطه قوت بهش نگاه کنه و مهم تر طرفدارهای قدیمی AC.

AC دیگه اون چیزی که با نسخه دوم ارائه داد نمیشه، یوبی ثابت کرد دیگه توان شاهکار ساختن از این سری رو نداره، بازی خوبی میسازه خدایی اما نهایتا دو سال بعد همه یادشون میره همچین چیزی بوده... تو این شرایط چه بهتر که یه بازی دیگه بیاد جاشو بگیره...
 

Ni-oH

کاربر سایت
Dec 11, 2017
355
به شخصه دوست داشتم گیم پلی یکم سریعتر بود اما بازم عالی بود.
گیم پلی اش سریعتر میشد ، دیگه میشد Nioh
گرچه Nioh شاهکاره اما اتفاقا من به شدت دوست داشتم این بازی مثل نیوه نباشه .
یعنی اون‌ سنگینی و واقع گرایانه بودن سامورایی رو میخواستم . که خب تا اینجا عالی بوده
 

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
خب سیستم کامبت بازی دقیقا برعکس اون چیزیه که فکرشو میکردم. یه چیزی تو مایه ترکیب سیستم شمشیرزنی The Witcher 3 + Sekiro توی ذهنم بود.
انگار چالشی خاصی توی درگیری های تن به تن وجود نداره و ساکر پانچ هم تمرکزشو گذاشته روی روایت فیلم‌گونه‌ی بازی.
حقیقتا از این بابت نا امید شدم.
انگار مقدر شده که Jin خیلی راحت مغول هارو از سر راه برداره!

یه مورد دیگه هم که تو ذوق میزد این بود که وقتی بخوای با دوبله ژاپنی بازیو انجام بدی، چون موشن کپچر ها با زبان انگلیسی ضبط شدن و لب خوانی شخصیت ها با زبان انگلیسیه، یکم تو ذوق میزنه این sync نبودن

توی این تریلر تنها موردی که خیلی جلب توجه میکرد طراحی محیط و موسیقی بود برای من.
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,854
نام
حامد
اتمسفر و موسیقی عالی بود. فیزیک مبارزات تن به تن هم خوب بود. فیزیک کمان اصلا جالب نبود. همونجا که تیر اول رو با گوست میزنه اصلا داینمیک نیست. طرف روش به یه وره ولی با پشت میفته.
 
  • Like
Reactions: navid+267 and PAUSE

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اتمسفر و موسیقی عالی بود. فیزیک مبارزات تن به تن هم خوب بود. فیزیک کمان اصلا جالب نبود. همونجا که تیر اول رو با گوست میزنه اصلا داینمیک نیست. طرف روش به یه وره ولی با پشت میفته.
اون که معلوم بود به شکل اغراق شده ای موقع تیر خوردن دشمن با جهش زیاد پرت میشه اونور. :D

پ.ن: خدا شاهده نفهمیدم کی 18 دقیقه شد! :))
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,497
نام
محمد
البته مخفی کاری منو یاد بتمن ها هم مینداخت...همینطور معلومه بجز زلدا سر Exploration از هورایزن هم الهام گرفتن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر