Gears Of War: Judgment (پست اول حتما خوانده شود)

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
درود

تذکر : تمام مسائل مربوط به داستان ، اتفاقات و مراحل بازی حتماً داخل تگ اسپویلر قرار داده شود. در غیر اینصورت برخورد خواهد شد



Gears Of War: Judgment
Developer: People Can Fly / Epic Games
Publisher: Microsoft Game Studios
Genre: Third-Person Shooter
Platforms: Xbox 360
Release Date: March 2013
ESRB: Mature / +17




فرانشایز Cliff Bleszinski و تیم اپیک، جایگاه خود را در دنیای ویدیو گیم تثبیت کرده است. شوتر سوم شخصی که به نقطه ای قابل اعتماد برای Microsoft تبدیل گشته، چنانچه نمیتوان از نقش مثبت این بازی در آمار فروش کنسول Xbox 360 و شمار میلیونی بازیکنانی که به فضای Live پیوسته اند، چشم پوشی کرد.
Judgment به معنای دادرسی و داوری، نام چهارمین نسخه از این سری است.
این نسخه که با همکاری استدیو زیر مجموعه ی Epic Games به نام People Can Fly و تیم اصلی تحت نظر Cliff Bleszinski، کارگردان جوان و خوش نام Epic Games در حال ساخت است روایت داستانی جدیدی را از جزیره ی Sera برای ما به ارمغان خواهد آورد.
این نسخه یک Prequel است که ما را به 14 سال پیش از اتفاقات نسخه ی اول میبرد، قهرمان اصلی داستان Marcus Fenix این بار جایی در داستان بازی نخواهد داشت و در عوض Damon Baird و Augustus Cole یا همان Cole Train به همراه سه عضو دیگر از گروه Kilo به نامهای Garron Paduk, Ezra Loomis و Sofia Hendrik داستان بازی را رقم خواهند زد.
در عکس منتشر شده بر روی کاور مجله ی Game Informer تصویر Baird را در حالی میبینیم که دست بند به دست به جایگاه محاکمه برده میشود. اعضای گروه Kilo به دلیل خیانت به سرزمین و مردم با انجام کارهایی مانند سرپیچی از دستورات و دزدیدن تجهیزات جنگی دستگیر و محاکمه شدند.



  • طبق گفته ی Cliff Bleszinski قسمت مولتی پلیر بازی دستخوش تغییراتی خواهد شد که یکی از آنها بازگشت اِلمان های مخصوص بازیکنان قدیمی و حرفه ای سری خواهد بود و در کنار آن اِلمان های کژوال پسند که اخیرا به بازی اضافه شده اند نیز همچنان پا بر جای خواهند بود.
  • Cliff Bleszinski و اعضای تیم Poeple Can Fly، (که دوباره و بعد از همکاری در ساخت نسخه PC بازی Gears Of War به تیم Epic و Cliff Bleszinski پیوسته اند) قول داده اند که Gears Of War: Judgment، سخت تر، جذاب تر، و همراه با محیطی ترسناک و وحشت آور باشد. آنچنان که هنگام بازی عرق بازیکن را در بیاورد.
  • Adrian Chmielarz کارگردان تیم People Can Fly که سابقه ساخت بازی Bulletstorm را در کارنامه دارند، در مصاحبه ای با X360A می گوید: "ما المان های گیم پلی نسخه های قبل را با قدرت حفظ میکنیم. و صحنه هایی شلوغ تر با دشمنان به مراتب بیشتر خواهیم داشت." و ادامه می دهد: "اساساً شما لحظات دیوانه واری خواهید داشت، زمانی که احساس کنید کنترل اتفاقات از دست شما خارج می شود. در واقع، هر لحظه ممکن است که شما کنترل وقایع را از دست بدهید و شاهد یک شلوغی و هرج و مرج ناب باشید. و این جذابیت جنگ است."
    وی حرفهای خود را با این نکته به پایان میرساند که "شما دوباره از لوکاست ها خواهید ترسید." محیط های شلوغ و سختی بیشتر بازی را می شد از حرفهای Cliff Beszinski در E3 استنباط کرد که گفته بود: "ما بازی را زیادی آسان کرده بودیم." و همچنین یاد آور شده بود که "Dark Souls الهام بخش ما برای افزایش درجه سختی بازی است."

ویژگی های مولتی پلیر:

  • سیستم Respawn هوشمند خواهد شد
  • مد جدیدی به نام Overrun به بازی اضافه شده
  • حداکثر تعداد بازیکنان 10 نفر

  • انیمیشن برداشتن اسلحه از روی زمین سریعتر از نسخه های قبل شده
  • نارنجک رو نمیتونین به دیوار بچسبونین
  • Lancer, Hammerburst و Retro lancer از لحاظ قدرت مثل نسخه قبل هستن
  • استفاده از اسکین برای اسلحه تایید نشده
  • میتونین از ارتفاع بپرین، موقع پرش مقدار کمی بهتون آسیب میرسه و در هنگام پرش میتونین دشمنتون رو اره کنین و یا تیراندازی کنین
  • موقع اره کردن از اره دود بیرون میاد
  • خاموش شدن اره و از حرکت ایستادنش میزان بیشتری زمان نسبت به نسخه قبل میبره
  • دو مپ اصلی مپهای Gondola و Library هستن
  • مپ ها پستی و بلندی بیشتری نسبت به قبل دارن
  • تایم Spawn کمتر شده
  • تایم Spawn protection کمتر شده
  • برداشتن خودکار مهمات تایید شده

اسلحه های جدید:
Booshka

سازنده: Union of Independent Republics
نوع: نارنجک انداز
اندازه: متوسط
قدرت تخریب: زیاد
ظرفیت خشاب: 3 گلوله
نوع شلیک: نیمه اتوماتیک
سرعت شلیک: کم
دقت: متوسط
برد گلوله: متوسط

Breechshot

سازنده: Locust War
نوع: اسنایپر
قدرت تخریب: زیاد
ظرفیت خشاب: 4 گلوله
نوع شلیک: نیمه اتوماتیک
سرعت شلیک: کم
دقت: زیاد
برد گلوله: زیاد
اگه به سر برخورد کنه با یه تیر، و اگه به بدن بزنین با سه تیر دشمن رو از پا در میاره

Markza

سازنده: Union of Independent Republics
نوع: تفنگ
اندازه: متوسط
ظرفیت خشاب: 10 گلوله
دقت: زیاد
برد گلوله: متوسط

Beacon Grenade

با پرتاب کردن توی یه منطقه خاص میتونین دشمنانتون رو پیدا کنین، به صورت ردیاب کار میکنه و اگه دشمن پشت اجسام مخفی شده باشه میتونین اونو ببینین

Stim-Gas Grenade

با پرتاب توی منطقه مورد نظر میتونین دوستان زخمیتون رو احیا کنین



دشمنان جدید:
Rager


Shibboleth




_____
ویدئو ها:
E3 2012: Debut Teaser: SD HD
E3 2012: Trailer: SD HD
E3 2012: Developer Diary - Overrun Multiplayer: SD HD
_____
http://forum.bazicenter.com/thread62563/

 
Last edited by a moderator:

Seser.pesar

کاربر سایت
Feb 22, 2012
941
نام
...:: محمد ::...
اوو مای گاد .....
راستی مارکوس نیست ؟؟ حیــــف !!

فک کنم چون gow 4 تایید شد اینو در پاسخی به اون دادن بیرون ...
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
من که بر خلاف خیلی از دوستان به بازی امید دارم
pCF خودشو خیلی جاها اثبات کرده فقط از نظر داستان پردازی و شخصست پردازی میمونه که با نظارت مستقیم EPIC هیچ نگرانی وجود نداره
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,021
نام
محمد امین
خدایا خودت به آبروی Gears of War رحم بکن..

12328251883612582414.jpg
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
ﺁﺩﻡ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻪ ﻧﮕﺮاﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﻳﺎ ﻧﺒﺎﺷﻪ!
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻠﻴﻔﻲ ﻧﻆﺎﺭﺕ ﻛﺎﻣﻞ ﺩاﺭﻩ ﻳﺎ ﻧﻪ! ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﭘﺎﺭﻩ ﻭﻗﺖ ﺭﻭ اﻳﻨﻪ ﻳﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ! ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﻭاﺳﻪ Fortnite ﻭﻗﺖ ﻣﻴﺬاﺭﻩ و ﻳﺎ ﺑﻘﻴﻪ ي ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎ!
ﻛﻼ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﻢ ﭼﻪ ﺧﺒﺮﻩ
ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺑﻪ ﻛﻪ PCF ﺟﺪا اﺯ Epic ﻧﻴﺴﺖ و اﻳﻦ اﻣﻴﺪﻭاﺭ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺳﺖ, ﻣﻂﻤﺌﻨﺎ اﺯ ﻣﺪﺗﻬﺎ ﻗﺒﻞ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﺮﺩﻥ و ﻣﺪاﻡ ﺗﻮ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻛﺎﺭ ﺳﻪ ﮔﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ, ﺣﺘﻤﺎ اﺧﺘﻴﺎﺭ ﺗﺎﻡ ﻭاﺳﻪ ﺩﺳﺘﻜﺎﺭﻱ IP ﻧﺪاﺭﻥ
ﻭﻟﻲ ﺩﻭ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻣﻨﻮ ﻧﮕﺮاﻥ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﻓﺸﺎﺭﻫﺎﻱ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭ و ﺣﺎﻟﺖ ﻧﺎﭘﺎﻳﺪاﺭ ﺧﻮﺩ ﻛﻠﻴﻔﻲ
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
ﺁﺩﻡ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻪ ﻧﮕﺮاﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﻳﺎ ﻧﺒﺎﺷﻪ!
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻠﻴﻔﻲ ﻧﻆﺎﺭﺕ ﻛﺎﻣﻞ ﺩاﺭﻩ ﻳﺎ ﻧﻪ! ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﭘﺎﺭﻩ ﻭﻗﺖ ﺭﻭ اﻳﻨﻪ ﻳﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ! ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﻭاﺳﻪ Fortnite ﻭﻗﺖ ﻣﻴﺬاﺭﻩ و ﻳﺎ ﺑﻘﻴﻪ ي ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎ!
ﻛﻼ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﻢ ﭼﻪ ﺧﺒﺮﻩ
ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺑﻪ ﻛﻪ PCF ﺟﺪا اﺯ Epic ﻧﻴﺴﺖ و اﻳﻦ اﻣﻴﺪﻭاﺭ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺳﺖ, ﻣﻂﻤﺌﻨﺎ اﺯ ﻣﺪﺗﻬﺎ ﻗﺒﻞ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﺮﺩﻥ و ﻣﺪاﻡ ﺗﻮ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻛﺎﺭ ﺳﻪ ﮔﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ, ﺣﺘﻤﺎ اﺧﺘﻴﺎﺭ ﺗﺎﻡ ﻭاﺳﻪ ﺩﺳﺘﻜﺎﺭﻱ IP ﻧﺪاﺭﻥ
ﻭﻟﻲ ﺩﻭ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻣﻨﻮ ﻧﮕﺮاﻥ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﻓﺸﺎﺭﻫﺎﻱ ﻣﺎﻳﻜﺮﻭ و ﺣﺎﻟﺖ ﻧﺎﭘﺎﻳﺪاﺭ ﺧﻮﺩ ﻛﻠﻴﻔﻲ
این شماره خارج از سری اصلی هست و جائی هیچ نگرانی نداره. اگر بخوان تغییری و نواوری ایجاد کنن، اگر بخوان ریسک کنن و اگر ایده های جدیدی دارن واسه گیرز جاش اینجاست; Judgment.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر