به دو دلیل:
اول اینکه داستان Gears 3 در فصل تابستون اتفاق میافته. به همین خاطره که زره سربازا از اون حالت زره کامل خارج شده و دست و بازوهاشون پیداست. دلیل انتخاب فصل تابستون هم به خاطر طراحی محیطهای جنگلی و سرسبز بوده.
دومین دلیلش اینه که Epic گفته محیط بازی سرسبز و روشنتره برای اینکه شما واقعا حس کنید دارید برای نجات حیات و زندگی بر روی سیاره میجنگید.
دلیل هاش جالب نیست به نظر من بیشتر به خاطر اینکه قدرت اینجین رو به رخ بکشند این کار رو کردن..
امین این مراحلی که از باری نشون دادن همه مربوط به act 1 هست نگران نباش :d
میدونم مرحله تاریک هم تو بازی هست ولی باید قبول کنیم جو بازی به کل تغییر کرده آدم یاد توفان گلوله می افته..
دوستان متخصص یکم در مورد این شکستگی های بافت هاو ودندونه ایی که میگین کاملتر توضیح میدین که منظوره دقیقتون چیه؟
مثلا با عکس های همین شماره های قبلی GEOW مقایسه میکنید ببینیم مثلا این دندونه ایی که میگین کجاها ضایع بوده؟
اصلا دلیل این شکستگی هاو دندونه دار بودن بافت ها چیه دقیقا؟
من زیاد تو این مسائل فنی حرفه ای نیستم
شاید نتونم خوب توضیخ بدم
وقتی میخوان یک قسمتی از بازی رو طراحی کنند معمولا به خاطر محدودیت سخت افزاری یا محدویت وقت سطح اون جسم طراحی شده به صورت دندانه مانندی خودش رو نشون میده که اصلا جالب نیست
برای مبارزه با این مشکل معمولا شرکتها از تکنیک های خاصی استفاده میکنن مثل MLAA و در Gears 3 هم تکنیک XFAA استفاده شده که مخصوص سخت افزار 360 هست و باعث میشه تا حد زیادی این دندانه ها رو پوشش بده..
این عکس شما رو در پی بردن به این تکنیک خیلی کمک میکنه..
http://emurama.com/wp-content/uploads/2011/07/353e5f36fxaa001.jpg