شایعه Gears Of War 3 برای پاییز 2010

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
gow-ii_52.jpg


اخیرا شایعاتی از سوی EGM منتشر شده است. به نظر می‌رسد که کلیف‌بیلزینسکی و همه مسئولین Epic به شدت مشغول کار بر روی Gears3 برای X360 هستند. بر روی موتور بازی کار زیادی انجام شده تا قابلیت‌های ان را بالاتر ببرند و یک co-op پنج نفره نیز به بازی اضافه شده است.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، این بازی برای پاییز سال 2010 در نظر گرفته شده‌است. Gears3 به عنوان آخرین شماره از این بازی خواهد بود که داستان مقاومت در برابر حمله لوکاست‌ها را به سرانجام خواهد رسانید.

در کنار این پروژه، Epic مشغول کار بر روی یک عنوان horror نیز می‌باشد که بیلزینسکی مسئول آن است و به احتمال زیاد مولتی‌پلتفرم می‌باشد.

Source
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
عزيزان دارند از علايق خود مي گنند ... منم خيلي چيز ها دوست دارم درباره G.O.W3 ولي ...

همين طور كه G.O.W 2 موفق بود مطمئنم كه G.O.W 3 هم موفق ، اين حرفي كه ميزنم ميدونم پشتش هزار و يك نفر ميان و فرضيه سازي مي كنند ولي ميگم.

G.O.W 2 اگر درست نگاه كنيد دوسال ديگه گرافيكش در حد معمولي خواهد بود همين طور كه الان هر كس G.O.W One رو ميبينه گرافيكش به چشمش نمياد در صورتي كه زمان خودش براي خودش چيزي بود. اون موقع كه بازي ميكرديم خيلي ها بالاتر از اين رو براي G.O.W بعدي تصور نميكردن. بحث اين نيست كه G.O.W 2 گرافيكش كمه فقط ميگم مطمئن باشيد G.O.W 3 از لحاظ گرافيكي جاي پيش رفت داره چه بسا كه تو بازي به مكررات ميشد باگ ديد و مشكلات لود تسكچر و هزار يك درد ديگه ، كنار از اين ها يك داستان درست حسابي جهش از 1 به 2 از لحاظ داستاني خيلي خوب بود ولي تو نسخه دوم داستان اينقدر مبهم بود كه اصلا اگر مثل همون نسخه اول ميبود هم فرقي نميكرد بجز چند صحنه رمانتيك و اضافه شدن شخصيت ها و مردنشون چيز بهتري نداشت.

fardin_b جان حرفت درست ولي اينجا MGS هست نه SCEA ! Halo3 رو ببين! كاملا يك بازي از لحاظ گرافيكي معمولي رو به پايين با اين كه بعضي قسمت هاي بازي واقعا زيبا بود ولي در هر صورت Halo 3 يك بازي كاملا نسل قبل بود و اگر توي نسل خودش عرضه ميشد روي كاغذ (به قولي فوتبالي ها) در صد موفقيتش بيشتر بود نه از لحاظ فروش بلكه از لحاظ امتياز گرفتن ها و كلا كسب اعتبار ...

يك جا بحث Gears Of War 3 بود اونجا هم گفتم يك سال Halo رو ميبينيم يك سال هم Gears of war رو سال 2006 نوبت Gears Of war بود سال 2007 نوبت Halo 3 سال 2008 نوبت G.O.W 2 بود و سال 2009 نوبت Halo 3 Recon و سال 2010 هم نوبت Gears of war 3 هست ...

كنارش هم هر سال يك بازي بزرگ عرضه ميشه مثلا امسال Fable 2 بود سال ديگه AW هست و...
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
میثم جان کامل متوجه نشدم. اگه میشه یکم بیشتر توضیح بده. :love:
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,073
درود
سخت در اشتباهید اگر دنبال گرافیک بیشتر باشید اونم در شماره سوم اونم با این انجین اونم روی 360.
Gears of War 2 نهایت قدرتی بود که میشد با Unreal Engine 3.5 روی 360 پیاده کرد.
دوراه وجود داره (:D):

1. دوستان در Epic Games معجزه کنن ( که غیر ممکنه :D )
2. شماره سوم رو با یه Engine بهتر و قوی تر بسازن ( که غیر ممکن تره :D ).

شخصا برای قسمت سوم، دنبال میادین نبرد عظیم هستم تا گرافیک.

فن بوی های Gears نخونن لطفا:
Gears of War بازی بسیار خوبی بود. دیگه همه میدونید چند تا ازش الگو گرفتن و چندتا بازی الگو گرفته دردست ساخت هستن ولی متاسفانه Epic اون رو به ابزاری تبدیل کرد واسه تبلیغ Unreal Engine 3.
انصافا Gears of War 2 پیشرفت عالی داشت اما قبول کنید که دیگه 360 با این موتور و با این سازنده بیشتر از این کشش نداره.
.
 

A R A S H

کاربر سایت
Nov 1, 2006
390
مطمئنا geow 3 دیگه برای 360 نمیاد
چون مایکروسافت برای کنسول بعدش مطمئا به یه عنوان مثل این نیاز داره
اگه هم بیاد احتمالا spin-of ی از اون میشه
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
سخت در اشتباهید اگر دنبال گرافیک بیشتر باشید اونم در شماره سوم اونم با این انجین اونم روی 360
فریدون جان من ترسیدم اینطوری رک بگم بریزن سرم. خوب شد به دادم رسیدی :D
 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
كنارش هم هر سال يك بازي بزرگ عرضه ميشه مثلا امسال Fable 2 بود سال ديگه AW هست و...
سال قبل هم Mass Effect بود ! :D
پارازیت رو ببین :D
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
اینهمه پست زدید ولی من دلیل منطقی ندیدم که چرا GOW3 در سال 2010 گرافیکش پیشرفت نخواهد داشت ...
 

starx

کاربر سایت
Feb 9, 2008
407
این حرفی که بعضی از دوستان میزنن به نظر من منطقی نیست. گرافیک Geow 3 اگر برای 360 ساخته بشه (چون هنوز اصل خبر در حد شایعه هست) میتونه از این چیزی که هست بالاتر باشه همونطور که Geow 2 از یک بهتر بود بالاخره اونایی که تو اپیک کار میکنن غاز که نمیچرونن میشینن انجین بازی رو بهینه میکنن و روی طراحی هنری بازیم بیشتر کار میکنن همونطور که در بعضی صحنه ها تو Geow 2 به خوبی روی طراحی هنری بازی کار کرده بودن میتونن همون ترفندهارو تو بازی بیشتر کنن تا بازی بهتر به نظر بیاد در کنار این کار مطمئنن با آپدیت کردن انجین بازی میتونن گرافیک بهتری از 360 بگیرن.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
دوستان بحث سر این نیست که نمی تونن و موتور بازی نمیتونه. ما صحبتمون سر اینه که دیگه سخت افزار 360 قادر به این کار نیست. بالاخره محدودیت داره. (مثل PS3 )

خوب حالا نظر شما. :smile:
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
مطمئنا geow 3 دیگه برای 360 نمیاد
چون مایکروسافت برای کنسول بعدش مطمئا به یه عنوان مثل این نیاز داره
اگه هم بیاد احتمالا spin-of ی از اون میشه
والا مایکروسافت دیگه روی کنسول این نسلش مونده و به جز Alan wake بازی دهن سوزی برای اینده 360 نداره ولی مطمئنا در اینده ای نه چندان دور چند عنوانش رو معرفی خواهد کرد:love:
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,127
دليل منطقيش اينه كه 360 يا در كل كنسولها قدرت مشخصي دارن و از اونجا كه GOW2 از قدرت 360 بهترين استفاده رو كرد اگه 3 هم رو 360 بياد بعيده كه گرافيك بازي پيشرفت چشمگيري بكنه. (نه اين كه نكنه).
تصور كنيد كه God Of War 3 رو ps2 يا Halo3 رو XBOX ميومد. اونجوري بهتر بود يا الان؟
من فكر ميكنم اگه رو كنسول بعدي مايكروسافت بياد خيلي موفق تر ميشه.
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
خب اول از همه اینکه باید مشخص بشه Gow1 و 2 از چند درصد قدرت 360 استفاده کردن.این دلیل نمیشه که چون Gow از تمام بازیهای 360 (یا میشه گفت کل بازیها) گرافیکش از نظر تکنینی و همه چیز بالاتره پس از تمام قدرت 360 استفاده کرده باشه ! این اصلا منطقی نیست و حرف شما هم همینه.

اگر قرار بر تخمین های رو هوایی باشه (که توی این تاپیک زیاد زده شد) که کلیفی بی گفته بود Gow1 از 60% قدرت 360 استفاده کرده (که یادم نمیره این حرف) پس قاعدتا Gow2 هم از 80% استفاده شده پس Gow3 هم از 100% استفاده میشه ! اینجوری دیگه درست میشه.

ولی ببینم واقا این تخمین های آبکی که زده میشه منطقیه من هر چی فکر میکنم به وضوح دارم میبینم که تا چند سال آینده بازیهایی منتشر میشه که گرافیکشون خیلی از Gow بالاتره .. و اصلا مشخص نمیشه که Epic از تمام قدرت 360 و UE3.5 استفاده کرده باشه.

قبلا هم گفتم ، خیلی راحت میتونن با کار کردن بیشتر روی جلوه های ویژه بازی و محیط های بزرگتر و وسیع تر ، و یا چند افکت گرافیکی پیشرفته تر که در سال 2010 قطعا شاهدشون خواهیم بود رو بکار ببرن و تغییرات بازی کاملا نمایان بشه.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
علی جان به نظرت معقول میاد که بیان به خاطر 20% باقی مونده یکی از بزرگترین عناوین رو روی این نسل به اتمام برسونن ؟؟ فکر نکم این 20% تاثیرش خیلی چشم گیر باشه. اما اگه برای نسل آینده بیاد که چند نفر هم الان اسمشون یادم نیست گفته بودن نسل بعد بسیار به فیلمهای CGنزدیکه بهتره یا الان؟
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
من فکر میکنم کلیفی بی دلش سیاه شده میخواد هر طور شده داستان Gow رو به پایان برسونه !:biggrin1:
به احتمال زیاد یه برنامه ریزی خیلی بزرگتری توی سر این Epic واسه نسل بعد هست و خوب میدونید که تا UE4 آماده نشه نسل بعدی از طرف Epic درکار نیست.حالا فکرش رو بکنید اگه بخوان صبر کنن انجین آماده شه ، کنسول نسل بعد مایکروسافت آماده شه ، Gow3 همراه با یک گرافیک CG آماده شه !! که حداقل آب از 3-4 سال دیگه میخوره! (آخه تا Xbox اومد Gow3 که آماده نمیشه) اینهمه ملت هم منتظر هستند ببین آخر این Gow چی میشه حالا اگه قرار باشه بازی 4 سال دیگه بیاد که با سکته زدن افراد زیادی مواجه میشیم! (اولین نفر خودم هستم)
یک عنوان دیگه با یک سه گانه دیگه واسه نسل بعد از طرف کلیفی بی و Epic میتونه خیلی عاقلانه تر باشه تا اومدن ادامه ی یک بازی بعد از 4 سال که خیلی ها هم تو خماریش بمونن.
 

starx

کاربر سایت
Feb 9, 2008
407
دوستان بحث سر این نیست که نمی تونن و موتور بازی نمیتونه. ما صحبتمون سر اینه که دیگه سخت افزار 360 قادر به این کار نیست. بالاخره محدودیت داره. (مثل PS3 )

خوب حالا نظر شما. :smile:

سخت افزار همه کنسولها محدودیت داره این قبول , ولی 360 و PS3 هنوز پتانسیل بالایی دارن که تا به آخر رسیدن عمر این دوتا کنسول به نمایش در میاد.
توی این نسل از کنسولها با استفاده از افکتهای Depth Of Field و Motion Blur و Bloom و ... در کنار تعداد بالای چند ضلعی ها و نورپردازی و سایه زنی قوی میشه جلوه های بصری خیلی زیبایی به وجود آورد.
در حقیقت اساس این نسل از بازیها استفاده صحیح از این قابلیتها و تکنیکهاست که میتونه به طراحای هنری کمک کنه تا تصاویر فوق العاده زیبا و پیچیده رو به وجود بیارن آخرین نمونشم KZ2 و RE5.
همین بازی RE5 با همون انجین Lost Planet ساخته شده با همون تکنیکهایی که تو بازی Lost Planet بود ولی طراحای هنری بازی تو این مدت تونستن از همون تکنیکها به شکل صحیح تر و قشنگتری در یه بازی با اتمسفر قوی استفاده کنن که نتیجه بازی ای مثل RE5 شده که خودتون دیدید بازی خیلی روون و راحت اجرا میشه.و از LP هم خیلی زیباتر به نظر میرسه در حالی که از نظر تکنیکی شاید 10-15% پیشرفت داشته.
نتیجه حرف من اینه که با وجود محدود بودن این سخت افزارها هنوز پتانسیل کافی برای نمایش تصاویری که هر گیمری رو هیجان زده کنه وجود داره.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر