Gears of War 2

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
شما اگه یک ربع بری تحقیق کنی میبین هیچ جای دنیا چه در psn و چه در لایو کسیو به دلیل زودتر بازی کردن بن نکردن!
بازی که زودتر از تاریخ عرضه بازی شده باشه چه اورجینال چه غیره تخلف حساب میشه سر GTAIV هم یه بنده خدائی رو از PSN بن کردن که ظاهرا شما خبر نداری.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
سر GTAIV هم یه بنده خدائی رو از PSN بن کردن که ظاهرا شما خبر نداری.
خوب فریدون ایشونم گفتن که بن هم بکنن یکی دو هفته میکنن ! که اونطرف هم که gta زده بود فقط 2 هفته از psn بن شد
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
ببينم اينجا كه توي قايق هستيم و يك غول بزرگ مياد بايد به چشمش تير بزنيم بعدش بايد چيكار كنيم؟
 
Last edited by a moderator:

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
:confused: نميشد نگي حالا؟

ببينم اينجا كه توي قايق هستيم و يك غول بزرگ مياد بايد به چشمش تير بزنيم بعدش بايد چيكار كنيم؟

جواب شما

وقتی دهنشو بازکرد باید برید توی دهنش بعد که دهنشو بست یکسری شاخک ابی رنگ اونجا هست که اگه یکم به اونها شلیک کنید حلقش باز میشه بعد باید یه نارنجک بندازید توی حلقش
 

Ali-360

کاربر سایت
Feb 14, 2007
1,140
نام
شک داری؟؟؟ گفتم که علی
بازی بسیار زیبا بود...

اسپویلر زیر درمورد داستان نیست و فقط برداشت من از گیم پلی و تفاوت های این شماره هست:
داستان بیشتر به خود رنگ گرفته ، جلوه های سینمایی بیشتر شده ، گرفتن اچیومنت آسانتر شده ، هوش مصنوعی ضعیفه ، بازی بسیار آسان شده ، خشونت بازی بسیار فراوان هست (اصلا نزارید افراد زیر دوازده سال این صفحه ها رو ببینند و نزارید افراد زیر 16 سال این بازی رو انجام بدهند) ، بازی هیچ تنوعی ندارد و بیشتر شبیه یک Expaction Pack هست تا یک بازی ، محیط باز در بازی خیلی خیلی کم دیده میشود ، لرزش دسته فوق العاده و بهترین هست ، فقط بازی با تلوزیون HD تفاوت ها رو نسبت به نسخه قبل مشخص میکند ، هوش مصنوعی یارهای خودی زیاد جالب نیست و سه بار برای من پیش آمد که Dom گیر کرده بود و مجبور شدم چکپوینت آخر رو لود کنم ، در این شماره اول شما زخمی میشوید و بعد اگر یارتان به کمکتان نیاید میمیرید که بازی رو بسیار بسیار آسان کرده است (یه چیزی شبیه Army of Two) و....
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,088
نام
آریا
توی این سیل بازی ای که اومده , یه عالمه کار هم سر من ریخته که نتونم بشینم دو دقیقه راحت بازی کنم ! الآن هم دارم میرم بیرون و نمیتونم GeOW 2 رو ادامه بدم :( خب تا اینجایی که رفتم (یه کم بعد از مرحله غار) :
داستان بازی خیلی جالب تر به نظر میاد. نه اینکه خود داستان فرق خاصی بکنه , بیشتر روی جزییاتش کار شده و از اون حالت واقعآ خشک و تصنعی GeOW 1 درومده و خیلی خیلی بهتر شده. کلآ احساس و عواطف خیلی بیشتر از GeOW 1 شده !
گیم پلی که مثل قبل هست و تغییر خاصی نکرده (چون نباید هم میکرده ! گیم پلی قبلی برای یه بازی کنسولی عالی هست و مشکل خاصی نداره) اسلحه های جدید خوب هستن ولی هنوز Lancer (اره برقی) با وجود اینکه از نسخه قبل هست به نظرم از همشون بهتره و جذابیت بیشتری داره. دشمنهای جدید هم جالب هستن مخصوصآ Blood Mount ها و Kantus ها . از Kantus ها خیلی خوشم اومد ولی بیش از حد شبیه Archville توی DOOM هستن (هم از نظر حرکت و انیمیشن دستها و هم از نظر نوع کاری که میکنن)
موسیقی های بازی هم واقعآ بهتر از نسخه قبلی شده. نسخه قبلی با اینکه آهنگهای خوبی داشت ولی هم خیلی تکراری میشد و یه جوری بود ! ولی اینجا خیلی بهتر شده (مخصوصآ یه آهنگی که نمیدونم چرا منو یاد فیلم Equilibrium میندازه :D)
در مورد گرافیک هم به نظرم بهترین گرافیک X360 رو میشه توی این بازی دید ولی همون طور که قبلآ هم فکر میکردم بهترین گرافیک تاریخ رو نه. به نظرم کلیت گرافیک فرق واقعآ آنچنانی با GeOW 1 نکرده و بیشترین فرقشون توی رنگ آمیزی و نرم شدن هست. و البته یه سری بهبودهای واضح در جزییات و بافتها و همین طور بهتر شدن صورتها.
بازی خیلی نرم تر از بازی قبلی شده و یه حس خوبی به آدم میده. رنگهای بازی هم زیباتر شدن و همین موضوع باعث میشه تفاوت بین دو بازی زیادتر بشه.
تخریب پذیری محیط خوب کار شده ولی تا جایی که رفتم در حدی که تعریف میکردن و توی اون Techdemo بود نیست (که به هرچیزی تیر بزنی کنده میشه و میریزه و ...) یه سری جاها این حالت رو تقریبآ داره و خیلی جاها هم نه.
افکت آب عالیه (البته توی نسخه اول هم عالی بود ولی خیلی جاها انگار نه انگار داشتی به سمتش تیر میزدی !) ولی اینجا خیلی زیبا تآثیر میگیره (مثل موجی که از راه رفتن توش به وجود میاد)
بهترین قسمت فنی بازی به نظرم نورپردازی اون هست که خیلی خوبه و بعضی جاها فوق العاده میشه. مثل جاهایی که تاریک هست و یه نور روی شخصیتها میفته که واقعآ دیدنی و زیباست.
در مورد دیده شدن اشیاء از دور دست نظر خاصی ندارم. بعضی جاها خیلی زیباست (که البته نمیشه به اون زیبایی رسید !) ولی بعضی جاها هم ... . مثلآ یه تیکه بود که یه جنگل کنار دستمون بود و نمیشد توش رفت. پشت میله هایی که جنگل رو از ما جدا میکرد پر درخت بود و ... ولی همون اولین درختی هم که اونجا بود (شاید 5 متر هم فاصله نداشت) بیشتر شبیه کاغذ بود (البته کاغذ با تیر زدن سوراخ میشه ولی اون درخته نمیشد !) یا بعضی از دیوارها که تیر بهشون میرسه سوراخ نمیشن (اونهایی که فاصله دارن باهامون)
یه چیزی که خیلی اذیت میکنه هم غیب شدن جسد بروبچ بعد از مدت خیلی کم هست. بعضی وقتا که جلوی چشم خودمون ناپدید میشن و بعضی وقتا هم کافیه 3,4 متر بریم جلو و بیایم عقب تا فقط با یه اثر از خون روبرو میشیم و جسد رفته باشه. راستی از خون گفتم ! خون بازی خیلی جالب تر از قبل شده و یه حس خوبی به آدم دست میده :D
افت فریم هم خوشبختانه به جز یکی دو بار (اونم مرحله اول) دیگه هیچ جا ندیدم و جاهای شلوغ بدون هیچ افت فریمی دنبال میشه.
در مورد هوش مصنوعی نمیتونم نظر کامل بدم چون هنوز روی Insane بازی نکردم ولی به نظرم فرق خاصی با نسخه قبلی نداره (مثلآ هنوز موقع سنگرگیری یه تیکه از بدنشون افتاده بیرون !) هوش مصنوعی بروبچ دوردست هم تا جایی که رفتم دقیقآ همونی هست که توی تریلرها دیدم. یعنی مثلآ در دسته های 4 تایی همشون به یه سمت حرکت میکنن و یه سری جاها وقتی به سمتشون تیر میزنی بهت نگاه هم نمیکنن یا سرعتشون رو کم و زیاد نمیکنن و همون طوری به راهشون ادامه میدن) یارهای خودی هم هوششون خوبه فقط یکی دو بار طرف کنار من وایساده بود و به کسی هم تیر نمیزد , ولی به خودش زحمت نمیداد منو درمان (!) بکنه. دو بار هم نمیدونم چی شد که هم تیمی ها از آسمون فرود اومدن :D
جو بازی فوق العاده حماسی شده و این از همون اولین تریلر بازی هم مشخص بود که بازی خیلی حماسی تر از قبل شده. هم موسیقی های عالی بازی و هم شلوغ بودن محیط خیلی به این جو کمک میکنه و از اون حالت ساکت قبلی اومده بیرون.
خلاصه GeOW 2 مثل نسخه اولش خیلی عالیه و مشکل خاصی نداره ولی به اندازه ای که نسخه اولش اون موقع برام جالب بود , تآثیرگذار نیست. به هیچ وجه نمیگم بازیش نقص خاصی داره (همون طور که قبول دارم از نظر گرافیک بهترین بازی 360 هست و در کل جزو 5 بازی برتر این کنسول) ولی به خاطر کامل بودن نسخه اول (چه از نظر گرافیک که هنوز جزو چند بازی برتر کنسول هست بعد از دو سال و چه از انظار (!) دیگه) این نسخه به اندازه نسخه اول برام عجیب نیست (حداقل تا اینجای کار)
 
آخرین ویرایش:

McAfeex

کاربر سایت
Sep 24, 2008
1,015
نام
maziar
به دلیل زودتر بازی کردن بن نکردن!
دليل زودتر بازی کردن هر بازی فکر ميکنی چی ميتونه باشه رامين جان؟ ها؟ جز اینکه مشخص ميشه طرف داره بازی کپی انجام ميده چيزه ديگه ای داره؟
تاحالا مايکروسافت چی رو برای بن امتحان ميکرده؟ بازيارو درسته؟ فکر ميکنی این جز اون موارد نيست؟ اونم بازی به این مهمی. نميفهمه که الان که داری فلان بازی رو زودتر از ريليز بازی ميکنی دليل بر این ميشه که کنسولت کپی خور هست؟ موقعی که کنسولت کپی خور بشه جريمش چيه؟ بن دائم.!
دیشب هم با سعید داشتم صحبت میکردم این حرفو تایید کرد.

سعيد خودش فهميد که اشتباه ميگه. همونطور که به من دروغ گفت به تو هم دروغ گفت.
به من ميگه شرکتی که مسئول انتشار بازی بوده گفته ما 15 روز زودتر بازی رو عرضه ميکنيم به عنوان هديه ای برای طرفداران!!! بنابرين مازيار جان زود زود بيا از من بازيو بخر که اصلا بن نميشی.
اگر من ميرفتم ميگرفتم الان کلاه سرم رفته بود .چون من مثل شما پولم از پارو بالا نميره که همچين که کنسولم بن شد بندازمش تو انباری يکی ديگه بخرم.! از اون حرف سعيد خيلی ناراحت شدم. انگار داره با يک بچه کوچولو صحبت ميکنه.!
ديگه هم بسه . هر کار دوست داريد انجام بديد. خداحافظ

 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
اين يه تصوير از بازي با اون عكسهايي كه خيلي ها فكر ميكردند دست كاري مقايسه كنيد از tv برداشته شده البته تو يكي از وبلاگ هاي دوستمون :biggrin1:
واقعا چطور به اين نميگين پيشرفت؟ چون واقعا فوق العادست .

i6dwlc.jpg
 
آخرین ویرایش:

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
خب یه مقداری از اول بازی رو انجام دادم.از نظر گرافیکی بازی پیشرفتی خوبی داشته مخصوصا در مورد رنگ بندی بازی خیلی بهتر شده. طراحی شخصیت های بازی بهتر شده و جزییات بیشتری دارند. فیزیک بازی پیشرفت خوبی داشته و کاملا به روند گیم پلی بازی کمک کرده. گیم پلی کلی زیاد تغییر نداشته ولی همین المان هایی هم که به بازی اضافه شده کمک زیادی به اضافه شدن جذابیت بازی کرده. اسلحه های جدید خیلی خوب طراحی شدن و طوری هستند که واقعا به شما کمک میکنن و فقط جنبه ظاهری ندارند. در کل بازی پیشرفت خوبی داشته و میشه گفت انتظارات رو بر اورده کرده. در مورد داستان هم چیزی نمیگم تا Spoil نشه.
 

hossain

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,001
نام
محمدحسين
دوستان!!!من امروز 7 صبح تمومش کردم!!!
واقعا اشک ریختم!!!
چه گرافیکی داشت فقط کشتن آخریه!!!
به نظر من یکی از بهترین باز یهای عمرم بود!!!
من بدونه دروغ می گم!
از شماره 1این بازی بیش ترین خاطره و شماره 2 این بازی بیشترین حادثه رو دارم!!!
چون واقعا توی شماره 2ش من می جنگیدم و معنی جنگ رو فهمیدیم!!توی یه بازی!
گرافیک و جزئیات محشر.
و بالارخه توی یه بازی شد بزنیم 100 نف رو با هم تیکه تیکه کنیم!
یکی از آرزوهام سوار شدن یکی از جونور های بازی بود که نمی گم و نفهمن بقیه!!!
در کل شاهکاره گرافیکی این بازی توی زمین و توی بدن و روی هواست(مخصوصا هوا و رئیس کشتنش)
واقعا آفرین می گم به بکس epic ترکوند!!!
بی صبرانه منتظر 3 این بازی هستم که می دونمم توی همین نسل 2010 می یاد!!برای
همین 360 خودمون!
و به زیبایی باهاش خداحافظی میکنیم.!
خدایی بازی فقط همین!
کسی شک نکنه!!!
بهترین بوده و هست.
 

LEERY

کاربر سایت
Jan 16, 2008
2,833
نام
رامين
درود
کمک :D:
منظورت دقیقا کجاست؟
دليل زودتر بازی کردن هر بازی فکر ميکنی چی ميتونه باشه رامين جان؟ ها؟ جز اینکه مشخص ميشه طرف داره بازی کپی انجام ميده چيزه ديگه ای داره؟
تاحالا مايکروسافت چی رو برای بن امتحان ميکرده؟ بازيارو درسته؟ فکر ميکنی این جز اون موارد نيست؟ اونم بازی به این مهمی. نميفهمه که الان که داری فلان بازی رو زودتر از ريليز بازی ميکنی دليل بر این ميشه که کنسولت کپی خور هست؟ موقعی که کنسولت کپی خور بشه جريمش چيه؟ بن دائم.!
اگه ماکروسافت بن نکرد من خودمو بن میکنم!دهن مارو... جمعیا!!!
 

rsoft

کاربر سایت
Sep 14, 2007
1,008
نام
reza
بابا بگیر ولی تو LIVE باش بازی نکن
دوست عزیز راهنمایی غلط نکن.
من یک توضیحی درباره ی بن بدم.
شما وقتی برای اولین بار به Xbox Live وصل میشین یک آپدیت رو سیستمتون به طور خود به خود انجام میشه که این آپدیت یک فایلی مثل فایل TEXT روی هارد مادربورد ایجاد میکنه.این فایل یک خلاصه ای از کارهایی که شما با دسگاتون انجام میدین ثبت میکنه.حتی کم یا زیاد شدن ولتاژ کنسولتون واین مختصر کارهاتون رو برای Microsoft میفرسته.در نتیجه وقتی شما بازی رو میذارید تو کنسولتون و بازی رو لود میکنین اون فایل TEXT این حرکت شمارو ثبت میکنه و تاریخ هم میرنه.پس میفهمن دیسکتون کپیه و شناسایی میشید و در Ban Time خداحافظ......................:p
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر