Forza Motorsport 4 (پست اول تاپیک خوانده شود)

samss

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 27, 2010
ارسال ها
1,033
نام
سام


میگم این عکس یه مشکلی داره .... ماشین داره به سمته راست سر میخره ( از رد لاستیک معلومه ) ولی لاستیکه داره به سمته چپ خم میشه !:-/
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
تاریخ عضویت
Apr 18, 2007
ارسال ها
4,855
نام
امیرعلی


میگم این عکس یه مشکلی داره .... ماشین داره به سمته راست سر میخره ( از رد لاستیک معلومه ) ولی لاستیکه داره به سمته چپ خم میشه !:-/
وقتی کامل مایل شده یعنی دستی :d
 

DiRT MASTER

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 26, 2011
ارسال ها
36
احتمالا هر چی هست حتما قانون فیزیک رو یادشون نرفته عکسه مشکوکه:d
تو DiRT2 هم تغییر فیزیک تایرا بود.:dالبته نه اینجوری.
راستی همه که تریلری که از ساخت بازی تو لایو امده رو دیدنه که .
شاهکار 2011 می شه این بازی دقت کردم تیزر های CG که ماله DiRT3 بود با این گرافیک و جزییات بود.
خیلی کارشون درسته کلا داری یه CG بازی می کنی:)
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 7, 2008
ارسال ها
3,856
نام
Mohsen
این عکس رو که T10 نگرفته ! افراد عادیی که الان دارن بازی رو تست میکنن اجازه پیدا کردن ماشینهایی که تو بازی دارن و تست کردن و ... عکسهاش رو آپلود کنن روی سرور های T10 و این عکسها در واقع از طرف تستر ها هست نه T10 ! این حالت چرخها هم اتفاقاً درست هست ! فقط کافیه یه فیلم از دریفت زدن توی بازی ببینید تا درست متوجه بشین !

اصل کلی این هست موقع دریفت زدن در واقع شما اول فرمون رو به سمت پیچی که در مقابل دارین میچرخونید، بعد تمرز دستی رو میکشید، در ادامه چرخها شروع میکنن به سر خوردن روی جاده ( اون حالت دفورمیشن چرخها توی عکس برای همین سر خوردن هست ) و بخاطر اینکه قبلش فرمون دادین انتهای ماشین شروع میکنه به سر خوردن به طرف خارج پیچ منتها با چرخوندن فرمان ماشین در خلاف جهت پیچ شما میتونید جلوی ماشین رو در جهت پیچ نگه دارید و اینطوری کل مسیر پیچ رو رد کنید ! به همین سادگی !
 

Miesam

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 23, 2005
ارسال ها
6,142
نام
Miesam Sh


میگم این عکس یه مشکلی داره .... ماشین داره به سمته راست سر میخره ( از رد لاستیک معلومه ) ولی لاستیکه داره به سمته چپ خم میشه !:-/
این عکس از خود بازیه؟ :D.
کاری به سوتی بودنش ندارم، که سوتیه البته :D، ولی دمشون گرم ...
 
Last edited by a moderator:

Top Gear Stig

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Feb 15, 2011
ارسال ها
571
نام
نیما
عکس کاملا درست هست فقط مقداری زاویه ی عکس مشکل داره و مشخصه که عکس از جلوی 458 گرفته شده و چرخ های جلو تازه دارن برای شروع و کنترل حالت دریفت ماشین به سمت مخالف پیچ میپیچن که فشار بار ماشین اکثرش روی یه چرخه عقب ماشین (چرخ عقب سمت چپ بر طبق عکس) و مقداریش هم روی چرخ جلوی همون طرف هست.......(راستی محسن جان شما همیشه ترمز دستی میکشی برای شروع دریفت؟؟؟:-/)
 

samss

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 27, 2010
ارسال ها
1,033
نام
سام
عکس کاملا درست هست فقط مقداری زاویه ی عکس مشکل داره و مشخصه که عکس از جلوی 458 گرفته شده و چرخ های جلو تازه دارن برای شروع و کنترل حالت دریفت ماشین به سمت مخالف پیچ میپیچن که فشار بار ماشین اکثرش روی یه چرخه عقب ماشین (چرخ عقب سمت چپ بر طبق عکس) و مقداریش هم روی چرخ جلوی همون طرف هست.......(راستی محسن جان شما همیشه ترمز دستی میکشی برای شروع دریفت؟؟؟:-/)
ماشین که مزداست از ارمه رو رینگ معلومه ... من گفتم چون خط لاستیک رو اسفالت از چپ به راست عکس کشیده شده پس ماشین داره به سمته راست حرکت میکنه که خلاف خمه لاستیکه ... بیخیال مهم نیست اصلا ....
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 7, 2008
ارسال ها
3,856
نام
Mohsen
عکس کاملا درست هست فقط مقداری زاویه ی عکس مشکل داره و مشخصه که عکس از جلوی 458 گرفته شده و چرخ های جلو تازه دارن برای شروع و کنترل حالت دریفت ماشین به سمت مخالف پیچ میپیچن که فشار بار ماشین اکثرش روی یه چرخه عقب ماشین (چرخ عقب سمت چپ بر طبق عکس) و مقداریش هم روی چرخ جلوی همون طرف هست.......(راستی محسن جان شما همیشه ترمز دستی میکشی برای شروع دریفت؟؟؟:-/)

بستگی به شرایط داره ! بعض وقتها خود ماشین حالت پایداری کامل نداره و با یه فرمون دادن ساده شروع میکنه به سر خوردن ! در بقیه موارد هم ترمز دستی میزنم تو سرعت مناسب ( اگر از خط راهنما استفاده میکنی تو ناحیه های نارنجیش باید این کار رو انجام بدی ) .

یه توضیح کاملتر بدم دوباره ! وقتی شما یک سنگ رو به یک نخ میبندی و میچرخونی در واقع این نیروی کشش نخ هست که سنگ رو تو مسیر دایره ای نگه میداره، لحظه ای که نخ پاره میشه این نیرو هم قطع میشه و سنگ درست در مسیری مماس با بردار سرعت لحظه ایی که در لحظه پاره شدن نخ داشته به مسیر خودش ادامه میده ! سر خوردن ماشین در سر پیچها هم مثل همین قضیه هست ! یعنی وقتی چسبندگی لاستیکها با زمین کم میشه یا از بین میره ماشین شروع میکنه به سر خوردن و در همون جهی که قبل از ترمز گرفتن داشته از پیچ خارج میشه ! همونطور که شما گفتی چرخهای عقب تمایل دارن در همون مسیری که ابتدا ماشین داشته سر میخورده حرکت کنن ( تو عکس حرکت این چرخها به سمت چپ هست ) اما با قرار دادن چرخهای جلو در جهت مخالف پیچ میتونیم بر این تمایل چرخهای عقب غلبه کنیم ( اگر چرخهای جلو رو در خلاف حهت پیچ قرار ندیم و یا در جهت پیچ قرار شون بدیم اون موقع ماشین شروع میکنه به چرخیدن دور خودش و یا به عبارت دیگه بیشتر از چیزی که برای رد کردن پیچ نیاز داریم میچرخه )، البته این اتفاق به شرطی رخ میده که در سرعت مناسبی قرار داشته باشیم و نیرویی که چرخهای جلو به ماشین وارد میکنن توانایی غلبه بر اندازه حرکت اولیه ایی که ماشین به خودش گرفته رو داشته باشه !

اون چیزی هم که زیر چرخهاست احتمالاً بخاطر این هست که طرف عکس رو در حالتی که داشته Replay رو بررسی میکرده گرفته ! بعضی وقتها قاطی میکنه ! :D

اینم به عنوان نمونه !

 
آخرین ویرایش:

BIGnote

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Apr 14, 2010
ارسال ها
1,040
نام
مجید
مقایسه پیست Maple Valley:

i70753_forza-comparison-maple-valley.jpg

نکته عجیب و جالب توجه در این ویدیو های منتشر شده جزئیات بالای اطراف پیست ها و دورنمای محیطه که برای یه بازی 60fps فوق العاده و بی نظیره!
واقعا Engine قدرتمندی داره و به نظر میرسه از ابزار Mega Mesh برای افزایش چندضلعی ها و بالا بردن جزئیات مدلها که توسط Lionhead ساخته شده هم استفاده شده در این Engine طبق گفته Dan Greenawalt که از Lionhead هم کمک گرفتند:
”It’s not just that we’re doing optimisations and learning things, but we learn things from Epic and we learn things from Lionhead and we learn things from other developer communities"
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

samss

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 27, 2010
ارسال ها
1,033
نام
سام
الان داشتم گیم پلییه ماسکل کارو میدیدم ... بنظرم بهتر بود برای ماشین هایی که در واقییت تکنولوژی هایی مثل ای بی اسو و زدهرزگردی و اینا ندارن تو بازییم غیره فعال میبود ( نه این که خودمون دست کاریش کنیم ) این جوری سیمو تر بود ... نور پردازیشم منو یاده بتلفیلده 3 میندازه .... پیستا هم که انگار اجر به اجرشونو از اول طراحی کردن .... دمشون گرم
 

ZEN 2

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 8, 2009
ارسال ها
895
الان داشتم گیم پلییه ماسکل کارو میدیدم ... بنظرم بهتر بود برای ماشین هایی که در واقییت تکنولوژی هایی مثل ای بی اسو و زدهرزگردی و اینا ندارن تو بازییم غیره فعال میبود ( نه این که خودمون دست کاریش کنیم ) این جوری سیمو تر بود ... نور پردازیشم منو یاده بتلفیلده 3 میندازه .... پیستا هم که انگار اجر به اجرشونو از اول طراحی کردن .... دمشون گرم

منظورتون رو از ماسکل کار متوجه نشدم؟

منظورتون ماسل کار هستش؟muscle car
 

usmarine

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 21, 2009
ارسال ها
603
نام
ArashQ
الان داشتم گیم پلییه ماسکل کارو میدیدم ... بنظرم بهتر بود برای ماشین هایی که در واقییت تکنولوژی هایی مثل ای بی اسو و زدهرزگردی و اینا ندارن تو بازییم غیره فعال میبود ( نه این که خودمون دست کاریش کنیم ) این جوری سیمو تر بود ... نور پردازیشم منو یاده بتلفیلده 3 میندازه .... پیستا هم که انگار اجر به اجرشونو از اول طراحی کردن .... دمشون گرم

کاملا با حرفت موافقم ماسل و پونی کار دهه 60 و 70 که abc از این حرفا نداشتن (البته کیت abc هست که موقع بازسازی روشون سوار میکنند)
اگه میشه لینک این گیمپلی که میگی بزار ببینیم (عشق ماسل ولمون نمیکنه:d)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر