Multi Platform Fort Solis

header.jpg

این بازی داستان جک لیری (Jack Leary) را روایت می‌کند، مهندسی که به ایستگاهی در مریخ می‌رود تا زنگ هشداری را بررسی کند. اگرچه، هیچ یک از کارکنان آن ایستگاه به جز پزشکی به نام وایات تیلور (Wyatt Taylor) در آنجا حضور ندارند. با فرا رسیدن شب، اتفاق‌های عجیب‌تری هم رخ می‌دهد. لیری باید بخش‌های مختلف ایستگاه را بازرسی کند تا بفهمد چه اتفاقی برای سایرین افتاده است.
سازندگان برای ساخت بازی از آنریل انجین ۵ بهره برده‌اند. همچنین، این عنوان فاقد HUD و هر گونه صفحه‌ی بارگذاری یا برش دوربین است. شیوه‌ی بازی افراد نیز بر داستان تأثیر می‌گذارد و پایان‌های متفاوتی را رقم می‌زند.
دو صداپیشه‌ی دوست داشتنی جهان بازی‌های ویدیویی یعنی تروی بیکر (Troy Baker) و راجر کلارک (Roger Clack) در یک بازی ترسناک جدید به نام Fort Solis حضور دارند . این بازی توسط استودیوی Fallen Leaf، یک استودیوی مستقل ساکن لیورپول، توسعه یافته است.
Fort Solis یک بازی سوم شخص خواهد بود که با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته شده است. در این بازی از فناوری‌های بصری مدرن از جمله Ray-Tracing هم استفاده شده است.

بازی Fort Solis در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ (۲۲ آگوست ۲۰۲۳) برای کنسول‌ پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.





Title: Fort Solis
Genre: Adventure
Developer: Fallen Leaf, Black Drakkar Games
Publisher: Dear Villagers
Release Date: 22 Aug, 2023​
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
سبک خاصی هست واسه سلیقه همه نیست، کسایی مثل من که بازی‌های مثل Medium واسشون شاهکار بود و از لحظه‌لحظش لذت بردن با اینم کیف می‌کنن، اگه دنبال چیزی غیر از داستان و فضاسازی هستین از همون اول بیخیال این بازی‌ها بشین.
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,683
نام
طاها
توی ذوقم خورد . معلوم نیست بازی چی هست

ژانرش که زده اکشن ماجراجویی . وحشت بقا که نیست پس فرضیه اینکه شبیه به دد اسپیس و بیگانه باشه رد می شود
 
  • Like
Reactions: Rohshen

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,683
نام
طاها
بازی فاتحه خونده . گیم پلی کسالت بار . نبود چالش و اکشن . بیشتر پیاده روی هست و دویدن هم ندارد . پازل ندارد . کلا 4 5 ساعته . اینا توی چکیده نقدها به چشم می خورد .

هدف ساخت سازنده = نامعلوم
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Destro

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
833
نام
سید محمد حسین
همون تریلر ۱۴ دقیقه ای ign حجت را بر همه تموم کرد و نشون داد با چه فاجعه ای طرفیم .بازی فقط در صورتی ارزش بازی داره که بیاد روی سرویس پلاس .
 
  • Like
Reactions: Taha75

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر