FIFA 14 | Xbox 360

Uzumaki Naruto

کاربر سایت
Sep 5, 2010
1,124
نام
Rahman

rametzio

کاربر سایت
Feb 24, 2011
2,799
نام
رامین
من اون پست رو ندیدم و برای همین پست دادم.بله تریلر جدید همین ـه.
آخر نسل نباید انتظار گرافیک خاص و انقلاب باشیم.توی این نسخه هم انیمیشن ها پیشرفت کردن و هوش مصنوعی هم مثل اینکه پیشرفت کرده.کلا بازی از نظر گیم پلی روون تر میشه و فیس ها هم بهتر.
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
امیدوارم خوب از آب درآد . دوستان خواهشا ، تو رو خدا یکی به من بگه ، من میخوام FIFA 14 Collecter's edition رو پیش خرید کنم اون وقت اون توپی که داخلش هست اصلیه ؟؟؟

این طرفدارای پلی استیشن از ما تقلب کردن همگی امضاهاشون رو یکی کردن یا ما از اونا تقلب کردیم ؟؟؟ :D ذهنم رو درگیر کرده :D
 

mamad7

کاربر سایت
Sep 25, 2012
68
نام
محمد
سلام دوستان تریلر جدید فیفا 14 واسه نسل بعد اومده ...لطفا" هر کی ضد چیلتر داره واسه دانلود بذاره...اگه با همه ی کیفیتها باشه ممنون می شم
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
باکس رسمی بازی

fifa14x3602dpftexport_jpg_jpgcopy-110x156.jpg
 

Turok-71

کاربر سایت
Nov 28, 2009
508
چنتا خبر جدید از F14

steelbookهای اختصاصی مربوط به باشگاه های اسپانیا از طرف EA معرفی شدن که شامل باشگاه های بارسلونا،رئال مادرید،رئال بتیس،والنسیا،آتلتیکو مادرید و سویاست و برای X360 و PS3 منتشر میشن.
پ.ن: استیل بوک ها همونطور که از اسمشون پیداست پک های اختصاصی برای یک باشگاه خاص هستن که طرفدارهای دوآتیشه ی تیم ها میتونن اونهارو تهیه کنن.

----
دیوید روتر: قدرت کنسول های نسل بعد رویای هوش مصنوعی منحصر به فرد برای هر بازیکن را به تحقق خواهد پیوست.

ایشون که تهیه کننده ی فیفاست به این موضوع اشاره کرده و گفته که رویای ما رسیدن به AI مخصوص برای هر بازیکنه بطوریکه هربازیکن شخصیت و رفتار مخصوص به خودش رو داشته باشه.در حال حاضر چالش اصلی ما برای این امر پست های درگیری مثل وینگرهای چپ (LW)و دفاع چپ (LB) ،دفاع (CB) و هافبک های مرکزی چپ (LCM) هستند که نقش و تحرک بیشتری رو در بازی دارند.

باید شاهد جهش بزرگی در دنیای فیفا در نسل بعدی باشیم

----
احتمال انتقال ذخیره های نسخه نسل قبل به نسخه نسل بعد افزایش پیدا کرد.

دیوید روتر در پاسخ به این سوال گفت:
"در حال حاضر نمیتونم در این باره صحبت بکنم و اما مطمئنم خبرهای هیجان انگیز و خوشحال کننده ای در ماه های آتی به گوشتون میرسه"

اگر این قابلیت اجرایی بشه خبر فوق العاده ای برای علاقمندها به بخش UT هستش و به راحتی میتونن بازیکنهاشون رو انتقال بدن.


Source: FSB.COM

+

زشت ترین کاور سری فیفا: FIFA 14
مسی شبیه خاویر زانتیه!!:|
 
آخرین ویرایش:

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
فردا قراره کاور UK رو هم نشون بدن. اینو فعلا گذاشتن. من که هر چقدر نگاه میکنم میبینم به همه شبیه هستش یه جوری. :d الان من میتونم به جای اون جای خای بیل، فن پرسی، چمبرلین و یکی از بازیکنای اورتون که اسمش یادم رفته :d رو تصور کنم. :d
فعلا کاور 3 منطقه مشخص شده که با کاور فردا 4 تا میشن. چیچاریتو و مسی برای آمریکای شمالی، ویدال و مسی برای آمریکای جنوبی و لواندوفسکی و مسی برای لهستان.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر