FIFA 13 | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

fifa12

کاربر سایت
Apr 29, 2011
490
نام
پیمان
سلام.
اول از همه واقعا ازت ممنونم داداش زحمت کشیدی.
نمیدونم این مسئولین ea رویه چه حسابی به بازیکنا نمره میدن واقعا بعضی وقتها حس میکنم از رویه عناد و دشمنی با بایرن اینجور رفتار میکنن حالا خدارو شکر تو این چندسال یه تیم یه دست داشتیم و نتونستن زیاد غرض ورزیشون نشون بدن.
من از این بازیکنا ناراضیم
نوئر 87 دیگه نوئر ساله پیش باید چکار میکرد هم تو بوندسلیگا بهترین دروازبان شد هم ارزشاش تو لیگ قهرمانان نشون داد با دفعه پنالتیهایی که گرفت.
بواتنگ 79 خب این بازیکن یعنی هیچ پیشرفتی نسبت به ساله گذشته نکرده یعنی؟عجب!!!
کروس و مولر84 واقعا موندم چی بگم الان درست 3 سال هست که این سه بازیکن در واقعیت واقعا داران عالی کار میکنن و بدون مصدومیت و هیچگونه حاشیه بهترین بازیکنایه بایرن بودن اما تو سری فیفا یک امتیاز یک امتیاز میرن بالا دیگه کروس زیر 86 نامردیه.
شقیری 78 با ساله پیش هیچ تغییری نکرده در صورتی که این بازیکن یکی از بهترین جوونا و بازیکنایه اروپا و جهان میشه من شک ندارم.
پیزارو82 تا ساله پیش 84 بود بهترین عملکرد تو وردربرمن داشت اما چون امده بایرن باید دو امتیاز ازش کم کرد!!!!
الابا77 پیشرفتش نسبت به ساله پیش یک امتیاز!!!!!!!!!!!!!اصلا حرفی نمیمونه ادم بزنه.
روبن87 موقعی که بازیکن رو اوجش پیشرفتش که مسئولین بهزور یک شماره اضافه کنن اما خدا نکنه که یه نیمفصل اماده نباشی 3 تا 3تا کم میکنن.
شواینی اگر امسال 85 میدادن من شکایتی نداشتم فصله کابوس واریرو گزروند و با انواع مصدومیتا دسته پنجه نرم کرد .حقیقت باید گفت به این بازیکنمون لطف شده.
یادم نمیره ونبوملی که تو اوج امادگیش تو بهتزین شرایطش وقتی تو بایرن بود اورالش از 79 تجاوز نکرد اما همچین که پا به میلان گذاشت اورالش شد 82!!!!! یا بدشتوبر تو فیفا بیشتر از 75 نشده بود حتی ساله پیش واقعا عجیب بود حالا امسال لاقل بهش خوب نمره دادن.
البته اورالایه رافینیا و ونبویتن تو این لیست نبودن که من حدس میزنم با این تفاسیر یکیشون 78 او یکی 76 یا 77 باشه .
و همچنین مارتینز منتظرم ببینم به این بازیکن چند میدن تا ببینم مشکله این مسئولین ea با بازیکنایه المانیه!!! یا نه با تیم بایرن هست!!
البته اورالایه دورتمند اگر امسال نمیدیدم واقعا مطمئن میشدم این ea مشکل داره با المان هرچی تیمه المانیه
در مورد لباسایه چسبان هم واقعا کارشون درسته روبن از این لباسا میپوشه لباسایه اندامیه که اتفاقا خیلیم بش میاد.البته امسال یک بازیکن دیگمونم همین لباسار میپوشه که خیلیم بش میاد اونم شقیری واقعا بازیکن تنومندیه من اون با روبرتو کارلوس همتراز میدونم از نظر فیزکه بدنی
داداش من یکم انصاف داشته باش اگه به کروس 86 بدن خداییش به مسعود اوزیل باید چند بدن دوم شما برو آمار اوزیل رو امسال ببین تو بهترین لیگ دنیا در مقابل سه تا از خلاقترین بازیکنان دنیا(مسی.ژاوی.اینیستا)در موقعیت سازی واسه گل .مسعود اوزیل تعداد پاس هاس گلش از این سه تا رو هم بیشتر بوده که مطمعنم بیشتر از 87 بهش نمیدن ولی این حرفت رو قبول دارم خیلی بد امتیاز میدن مثلا این فابرگای در مقایسه با پیرلو و اوزیل حرفی واسه گفتن نداره بهش بیشتر امتیاز میدن یا به پیکه خداییش پیکه امسال از راموس و پپه خیلی ضعیف تر بود ولی امتیازش بیشتره اینو با دلیل بر امار میگم شما ببین امسال حتی واسه تیم منتخب اروپا هم انتخاب نشد و پپه و راموس دفاع آخرا بودن در صورتی که راموس پست اصلیش که به فوتبال معرفی شد هافبک دفاعی بعد هم دفاع راست بود
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,770
نام
امین
دوست عزیز خاموش روشن چیه اولا اونن اپدیت هفتگی fifa 12 رو باید800 پوینت جدا از 800پوینت انلاین پس بازی پرداخت کنی وب اپدیتی که هر هفته میاد اورال بازیکن دست خوش تغییر میشه مثلا اگر رنالدو واسه مادرید سه گل میزد اورالش میشد واسه من 96 و اگر کریس اصلا گل نمی زد می شد 89 در ضمن این اورال منچستر سیتی باتغییراتی که داشته نوشته شده نسبت به قبل ورشن خاموشی در کار نیست
آقا بازم دارم میگم داری اشتباه میکنی در موقع انتخاب بازی های دوستانه میتونی گزینه match day رو خاموش روشن کنی و اگه خاموش باشه قدرت عادی بازیکن ها رو نشون میده این علامت +- مال مود match day هستش که شما گفتی هارت میشه 86 نه عزیز هارت با این علامت شده 85 یعنی اورال عادیش 84 هستش من قدرت بازیکن های منچستر سیتس رو با ویدیویی که گرفتم دارم واین گزینه match day هست که روشن شده و داری اشتباه میکنی الان قدرت بازیکن های منچستر سیتی رو میذارم بعد دوست داری حرف من رو گوش بده دوستم نداری یکی دو هفته دیگه میاد بعد متوجه میشی داری اشتباه میکنی .
هارت 84
توره 82
کمپانی85
زابالتا 75
میلنر 80
دی یانگ 81
توره 85
کلارف 79
نصری 85
بالوتلی 84
توز 86
بقیه قدرت های بازیکن های منچستر سیتی رو پایینتر نرفت تا ببینم شرمنده این ویدیویی که گرفتم مربوط به مود کریر هستش که اون اول داره تیم مورد نظرش رو برای بازی در کریر مود انتخاب میکنه و تیم های مختلف دیگه انگلیسی هم میتونین قدرت های بازیکن های دیگه رو توش ببینین . آخری رو دانلود کنین
FIFA 13 YouTube Event – The Videos | FIFA Soccer Blog

---------- نوشته در 12:11 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:59 AM ارسال شده بود ----------

چند وقت پیش شایعه شده بود فیفا لایسنس CL رو میخواد بگیره,خبری نشد؟
نه متاسفانه امثال هم نگرفتن که کمی امیدمون زیاد شده بود ولی..............
 
آخرین ویرایش:

navid_x360

کاربر سایت
Jun 1, 2007
2,700
نام
نوید
داداش من یکم انصاف داشته باش اگه به کروس 86 بدن خداییش به مسعود اوزیل باید چند بدن دوم شما برو آمار اوزیل رو امسال ببین تو بهترین لیگ دنیا در مقابل سه تا از خلاقترین بازیکنان دنیا(مسی.ژاوی.اینیستا)در موقعیت سازی واسه گل .مسعود اوزیل تعداد پاس هاس گلش از این سه تا رو هم بیشتر بوده که مطمعنم بیشتر از 87 بهش نمیدن ولی این حرفت رو قبول دارم خیلی بد امتیاز میدن مثلا این فابرگای در مقایسه با پیرلو و اوزیل حرفی واسه گفتن نداره بهش بیشتر امتیاز میدن یا به پیکه خداییش پیکه امسال از راموس و پپه خیلی ضعیف تر بود ولی امتیازش بیشتره اینو با دلیل بر امار میگم شما ببین امسال حتی واسه تیم منتخب اروپا هم انتخاب نشد و پپه و راموس دفاع آخرا بودن در صورتی که راموس پست اصلیش که به فوتبال معرفی شد هافبک دفاعی بعد هم دفاع راست بود
سلام. به خدا من سعی کردم انصاف رعایت کنم داداش گلم.من فقط رویه بازیکنایه خودم اگاهی دارم فقط میتونم در مورد اونا صحبت کنم خب الان میگم چرا از نظر من کروس بازیکن با کارایی بهتریه از مسوت اوزیل. مسوت اوزیل بهترین پاسور و بهترین در پست خودش من شکی ندارم 87 یا 89 هرچی بگیره حقشه من تو این موضوع بحثی ندارم. اما کروس یه بازیکن 4 جایه زمین میتونه خیلی خوب بازی کنه شما میتونید مسوت اوزیل تصور کنید به جایه خدیرا؟ اما کروس میشه اونجا گذاشت عالیم بازی میکنه من تو این پست منظورم امتیاز 86 بود نه در پستی که مسوت اوزیل بازی میکنه.
همین الان کروس میتونه هم جایه مولر - روبن - ریبری و اشتایگر بازی کنه عملا بازیکن همه کاره. همین ساله پیش بایرن در غیاب لیدر بزرگش شواینی همین کروس تیم جمع کرد.
میدونید من به نظرم اینا تیمی به بازیکن امتیاز میدن تا تیم بالانس بشه. مثلا اگر بخوان بازیکنی امتیاز بدن همین بایرن تصور کنید چه تیمی میشه!!! همین کروس بره اینتر یا میلان قول میدم اورالش 86 میدن.
البته یک نکته خیلی مهم بگم اگر اورالاییی که این دوستمون(romel) از منسیتی گذاشته و اورالایی که شاهین عزیز از بارسا گذاشته باشن همینطور باشه من کاملا از اورالایه تیمم راضی میشم و حرفم پس میگیرم.
امسال با این تفاسیر ترکیبم اینطوری میچینم.
نوئر
بدشتوبر-دانته-مارتینز-لام
کروس-شواین اشتایگر
ریبری - مولر - روبن
گومز
در مورد cl من مطمئنم ea همه سوپرایزاش یک دفعه بیرون نمیده هرسال قدم به قدم رو به جلو حرکت میکنه من دیگه مطمئنم این فیفا13 بازیکنیم فکر میکنیم این دیگه نحایت پیشرفت و دیگه از این بهتر نمیشه درستم فکر میکنم اما فقط یکسال این تفکر ادامه داره تا شماره بعدی میاد میبینید بازهم هنوز راه داره این جریان ادامه داره.انشالله همیشه رو این خط حرکت کنه
 
آخرین ویرایش:

godblasteer

کاربر سایت
Nov 7, 2011
315
یه دو تا افغانی دیدم تو خیابون بعد از پرس جو متوجه شدم افغانی هستن !
اول فکر میکردم ژاپنی ـان !:|:D
این خانم احتمالا به جا مونده از قوم مایا هاست !
لامصبا دارن رخنه می کنن تو مملکت
ولی بعضیاشون ادمو یاد سوسونا می ندازن
 

LiverBarca

کاربر سایت
Jul 12, 2011
144
نام
علی
در مورد اورالها بحث شد و دوستان بازم به خاطر نفرت از بارسا اسمشو وسط کشیدن که البته طبیعی هم هست!!!
اما من خودم به عنوان یه بارسایی بگم که هیچ وقت و تو هیچ فوتبالی ندیدم قدرت واقعی بازیکنای بارسا رو بدن و همیشه برای اینکه تعادل برقرار بشه و مثل واقعیت نشه بازیکنای بارسا رو ضعیفتر از اونی که هست میکنن...
فقط اینو بگم که اگه قرار باشه قدرت واقعیشونو بدن فاصله ی مسی با رونالدو حداقل 5 تا و فاصله ی رونالدو با قوی ترین بازیکن بعدی بازم حداقل 4 5 تا باید باشه...
یعنی مسی باید با بازیکن سوم حداقل 9 تا فاصله داشته باشه که میبینیم همچین خبری نیست و فقط 2 3 تا اختلاف با ستاره های دیگه داره... strengh مسی هم خیلی جالبه! 48!!!!!!!!!!!!!!! برای اینکه مدافعان بتونن جلوشو بگیرن 48 دادن وگرنه حداقلش 70 باید میدادن!دیگه هر چه قدر ضعیف باشه ازمودریچ و روبینیو و... که قویتره!
درمورد پیکه هم پیکه فقط یه مدافع معمولی و مطلق مثل خیلیها نیست و میتونید به عوان یه هافبک و حتی یه مهاجم روش حساب کنید!!!(همین قدرت هجومی و پاسهاش هم هست که اورالشو 88 میکنه که باز برای پیکه کمه چون گفتم پیکه فقط یه مدافع نیست...)
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
کسی میدونه این matchday آپدیت های هفتگیش مجانیه یا نه ؟
قبلا یه همچین چیزی رو میشد انلاین خرید و بازی کرد اسمش هم لایو سیزن بود اگر اشتباه نکنم...این قابلیت جدید هم همونه ظاهرا منتها گسترده تر و کاملتر که شامل مصدومیت ها و محرومیت های دنیای واقعی میشه از قرار معلوم...البته فکر کنم فُرم بازیکنها رو هم به روز میکنه اون موقع مجانی نبود این لایو سیزن و بعیده این قابلیت جدید مجانی باشه.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
فقط اینو بگم که اگه قرار باشه قدرت واقعیشونو بدن فاصله ی مسی با رونالدو حداقل 5 تا
این نظر شمایی هست که اصلا صاحب نیست ! نظر اونایی که صاحبه و دنیا براش ارزش قائل هست به رونالدو و مسی یک اندازه رای می دن و هر دوشون با 17 رای در کنار هم قرار می گیرن ! ( بهترین بازیکن اروپا ) حالا چون شما فن بارسایی و مسی رو بیشتر دوست داری نمی تونن فاصله مسی با رونالدو رو 5 تا !!! بذارن . در بارسلونا هم همیشه به غیر از ژاوی انصاف رعایت شده و همه بازیکن ها دقیقا مثل واقعیت ساخته شدن .

p.s : در واقعیت هم ما اختلاف فاحشی ندیدیدم که کسی بخواد در فیفا با دستگاری به تعادل برسونه تیم هارو !

p.s 2 : ضمنا به هیچ عنوان طرفدار تیم رئال مادرید نیستم .


موفق باشید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر