FIFA 10 | Xbox360

Xavi

کاربر سایت
May 29, 2009
624
نام
فرشاد
خدایا فقط این منچستر ضایعشو درست کننن این رونی رو تو 09 که مثل گاو اسرائیلی ساختن اون رونالدوهم که قربونش برم
 

FIFA09

کاربر سایت
Mar 6, 2009
346
نام
هامون
کاکا هم که شبیه هویج بود امیدوارم حداقل بازیکنان معروف رو خوب بسازن
اینم یه پوست دیگه البته نمیدونم بچه ها گزاشتن یا نه
1245525705_fifa10.jpg
 

kasra5004

کاربر سایت
Feb 13, 2007
393
خوب البته این شرک و گاو اسرائیلی یه کم زیاده روی هست اما اصل موضوع که در مورد عکس روی کاور هست از ابتدای fifa تا الان یکی از بحث های جالب و پرطرفدار بود چه تو سایتهای ایرانی و چه سایت های خارجی.
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,168
نام
محسن
خوب البته این شرک و گاو اسرائیلی یه کم زیاده روی هست اما اصل موضوع که در مورد عکس روی کاور هست از ابتدای fifa تا الان یکی از بحث های جالب و پرطرفدار بود چه تو سایتهای ایرانی و چه سایت های خارجی.

اگه به من باشه علی دایی رو پیشنهاد میدم :laughing: بابا ول کنید این حرفارو مهم نیست کی باشه مهم اینه که خوب باشه : (بازی رو می گم):cool:
 

V E R G I L

کاربر سایت
Dec 31, 2008
27
نام
پویا ورجیل
eee...آقا یکی بیاد به اینا یه چیزی بگه دیگه...هی ما چیزی نمیگیم شما بیاید هر چی میخواید بگید...خوبه منم به تیم و بازیکن مورد علاقتون توهین کنم؟!
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
کلا نشدش که ما یک تاپیک FIFA مثل آدم داشته باشیم و خراب نشه. اون از اولش که همه میومدن با PES مقایسه می کردن این هم از الان
 

jeff hardy

کاربر سایت
Aug 2, 2009
420
نام
امیر حسین
به نظر من باید رو کاورش عکس اینا باشه:
:love:C.RONALDO
:love:KAKA
:love:BUFFON یا CASILLAS:sick:
ولی خداییش تو فیفا 10 دیگه باید سانتر هارو درست کنن(بعضی وقت ها سانتر ها خیلی کارتونی میشه)
یا مثلا باید اشکالات فیفا های قبلی مثل(الکی لایی خوردن دروازه بان ها-سعی نکردن دروازه بان برای دفع دوباره توپ در موقعی که یک توپ رو دفع کرده و یار حریف یک ضربه دیگه زده--وقتی دروازه بان ها توپ رو میگیرن بعد میخوایید با دست پرتاپ کنن خیلی بد پرت میکنه--سیستم بلند پرت کردن اوت ها--صحنه ای که نشون بده یه بازیکن مصدوم رو دارن با برانکارد میبرن--دادن کارت قرمز مستقیم به دروازه بان ها(توهر نسخه ای که اومده به هر شکلی(به طور خودکار نه اون موقعی که خودمون دروازه بان رو بیرون کشیدیم و تکل میزنیم)دروازه بان تو محوطه جریمه خطا میکرد همیشه کارت زرد می گیرفت)--نبودن عکس رونی روی کاور بازی:biggrin1:)رفع بشه;)
آقای PRINC OF PERSIA پوست هویج نه هویج(خود هویج):biggrin1:شرک رو هم که من قبلا یادم نیس تو روزنامه بود یا اخبار ورزشی گفت/نوشته بود که طبق رائ گیری بیشتری ها گفته بودن رونی شبیه شرک هست:biggrin1:
ولی از شوخی بگذریم تو 09 صورت رونی پر از سوراخ سوراخ و کک و مک بود:sick:
__________________________
I`m Jeff Hardy
I`m THE Enigma
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,043
نام
نـــــــویـــــــــد
دیشب اون Trailer که بازیه مکزیک و آمریکا بود رو دان کردم واقعا کارهای گروهی خیلی بهتر شده ! تور دروازه هم تغییر کرده بود ! مثل 09 نبود که شوت بزنی بخوره به تور برگرده بیرون ! گرافیک بازی زیاد تغییری نکرده بود اما Gameplay و کارهای تیمی خیلی بهتر شده بود ! ولی خب مدتش کم بود و مسلما خیلی چیزهای دیگه هست که ایشالا در Trailer های بعدی مشاهده خواهند شد !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر