Multi Platform FC 24

سازنده
EA Vancouver
تاریخ انتشار
جمعه - ۷ مهر - ۱۴۰۲
ناشر
Electronic Arts
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
Screenshot 2023-07-10 184433.png

شروع یک دوره جدید برای یک بازی بین المللی

شما می توانید انواع ویژگی های جدید که نوآوری و اصالت را پدید می آورد، در واقعی ترین تجربه فوتبالی جستجو کنید.​


اولین تریلر بازی FC 24


View attachment EA_SPORTS_FC_24_Official_Announce_Trailer_-vL01jbgENE_136.mp4

عکس های رسمی بازی

HyperMotionV


در فناوری HyperMotionV با استفاده از ضبط داده های حجمی ( volumetric data ) که در بیش از 180 مسابقه حرفه ای فوتبال مردان و زنان برای تأثیرگذاری بر حرکات بازیکن، بازی را همانطور که واقعا انجام می شود، ثبت می کند. این حرکت تمام سبک بازی تیمی و همچنین باعث شده که «1200 سبک دویدن» کپچر شود تا طرفداران بتوانند سبک و سیاق منحصر به فرد حرکت بازیکنان برتر را در دنیای واقعی را در یک بازی ویدیویی تجربه کنند.

Screenshot 2023-07-14 040317.png

سبک بازی ( PlayStyles ) بهینه شده توسط OPTA


PlayStyles بازیکنان درون زمین را ابعاد جدیدی میبخشد و این فناوری از قدرت هایی که با نمره به بازیکنان تعمیم داده می شود عمیق تر است تا باعث شود توانایی‌ها و مهارت های شخصی درون زمین بازیکنان را که منحصر به فرد می کند، در زمین به صورت زنده و پویا به شما نشان دهد. PlayStyles از داده‌های بازیکنان در دنیای واقعی از Opta و منابع دیگر به دست می‌آید که مستقیما بر گیم‌پلی تثیر می‌گذارد و به بازیکنان قابلیت‌های منحصربه‌فردی می‌دهد که باعث می‌شود شیوه بازی آنها معتبرتر به نظر برسد. PlayStyles+ این توانایی‌های هک شده را به استانداردهای جهانی ارتقا می‌دهد. به طور مثال شوت های قدرتی هالند که منحصر به خود این بازیکن است و این باعث می شود که بازتاب توانایی‌های بازیکنان سوپر استار در بازی در سطحی اجرا می شوند که کمتر بازیکنی می‌تواند به آن برسد.


PlayStyles که با داده‌های Opta در دنیای واقعی بهینه شده است، به ورزشکاران بُعد می‌دهد. فراتر از رتبه بندی های کلی برای زنده کردن توانایی های درون زمینی که بازیکنان را خاص می کند. هر PlayStyle به بازیکنان قابلیت‌های منحصر به‌ فردی را می‌دهد که می‌بینید و احساس می‌کنید که روش بازی آنها را معتبرتر می‌کند. PlayStyles+ به توانایی‌های DNA مانندی شباهت دارد که استانداردهای بازیکنان را در کلاس جهانی ارتقا را می‌دهد و به بازیکنان نخبه توانایی بازی در سطحی را می‌دهد که کمتر کسی می‌تواند به آن برسد.
  • PlayStyles: هر فوتبالیستی در جهان یک روش متمایز برای بازی دارد؛ PlayStyles این بُعد را با توانایی‌های امضا شده ای به بازی جهانی سوق می دهد که بازی بازیکنان را فراتر از امتیازات کلی می‌برد و به آنها کمک می‌کند در زمین برجسته شوند. هر یک از 34 سبک بازی که بر هر مرحله از بازی از گل زنی تا دفاع تثیر می گذارد، این ویژگی در در تمام مُد های بازی بازی به جز VOLTA FOOTBALL موجود است.​
  • PlayStyles+: فقط بهترین بازیکنان جهان دارای PlayStyles+ هستند که توانایی آن را از «ویژه و خاص» به «تماشایی و جذاب» افزایش می‌دهد. با Playstyles+ که به بازیکنان برتر کمک می کند تا در زمین بدرخشند، می توانید تفاوت را ببینید و احساس کنید.​

Screenshot 2023-07-14 040454.png

FROSTBITE یک موتور گرافیکی پیشرفته


Frostbite یک موتور گرافیکی پیشرفته است که جزئیات یک دنیای واقعی را در یک بازی ارائه می‌کند و سطح جدیدی از غوطه‌ور شدن را برای هر مسابقه به ارمغان می‌آورد. فناوری کاملا جدیداسکلت بندی به نام SAPIEN ظاهر و حرکت بازیکنان را با مدل‌های بدنی واقعی بازطراحی کرده که آناتومیک بدنی یک انسان را تا 10 برابر دقیق‌تر و حرکات را تا کوچک ترین جزئیات اندازه گیری می کند و همین طور فیزیک پارچه را که GPU CLOTH نام دارد شبیه ساز فیزیک پارچه بازیکنان را به بهترین شکل ممکن شبیه ساز می کند پارچ هایی که بیشتر تکان میخورند، موج می‌زنند تا رفتار بدنی بازیکنان بهتر به نمایش بگذارد و این فناوری در زمان های جشن های بعد از گل و نماهای نزدیک به زیبای خود نمایی می کند و بسیار به دنیای واقعی فوتبال نزیک است.

Screenshot 2023-07-14 192721.png

Screenshot 2023-07-14 193041.png

Screenshot 2023-07-14 151436.png

توضیحاتی درباره «HyperMotionV» و «Frames Captured»

Gameplay Deep Dive HyperMotionV

Gameplay Deep Dive Attacking

Gameplay Deep Dive Defending

Career Deep Dive Total Management System PART1

Advanced Defending Information


Screenshot 2023-07-19 130512.png

Gameplay Deep Dive PlayStyles PART1 and PART2

PlayStyles Instructions Part 1

SLIDER In EA FC 24​


این پست به طور دائم به روز رسانی خواهد شد.​



 
آخرین ویرایش:

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
15,231
نام
شیخ صدرا
اسلایدرها
سی پی یو
شوت ارور ۷۵
پاس ارور ۶۵
پاس اسپید ۴۰
مارکینگ ۶۵
LINE LENGTH 35
LINE WIDTH 40
FIRST TOUCH ERROR 65

اسلایدر یوزر
شوت ارور ۶۵
پاس ارور ۶۵
گلکیپر ابیلیتی ۱۰۰
مارکینگ ۶۵
LINE LENGTH 35
FIRST TOUCH ERROR 65
اينه اسلايدرها
 
  • Like
Reactions: ehsas1

Mehdi Bayern

کاربر سایت
Oct 4, 2010
261
بازی که اعصاب خورد کن شده به کنار چرا انقدر پک مضخرف میده؟ هرسال بدتر میشه از روزی که بازی اومده هنوز یه پک بالای 50کا نداده، فکر کنم بهتر بودن پک رابطه مستقیمی با خرج کردن دلار تو بازی داره
 

Alien87

Gold User
Dec 11, 2007
2,051
نام
علی
دوستان من از دیروز با هیچ دی ان اسی نمیتونم وارد شم. شما این مشکل رو ندارید؟
درود
برای بنده همینطوره رو ایکس‌باکس!
انواع و اقسام DNS تست کردیم ولی نشد که نشد! عزیزان رو ایرانسل کدومو استفاده میکنن؟
تشکر
 

Persian Creed

همه تنها میمیرند
کاربر سایت
Jul 21, 2009
811
درود
برای بنده همینطوره رو ایکس‌باکس!
انواع و اقسام DNS تست کردیم ولی نشد که نشد! عزیزان رو ایرانسل کدومو استفاده میکنن؟
تشکر

منم از دیروز با هیچ DNS و اینترنتی نمیتونم وصل شم 🫥🫥🫥
 
  • Sad
Reactions: Alien87

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,770
نام
امین

SLIDER IN EA FC 24


با سلام به همگی. همگی از وضعیت بازی های فوتبالی کنونی صنعت گیم با خبر هستیم و میدونیم که بازی های فوتبالی امروزه در چه جایگاه فاجعه بار و متزلزلی قرار دارن. دلایل این افول بازی های فوتبالی در صنعت بازی های ویدیوی در این مبحث نمیگنجه و همین طور اصلا نیازی نیست درباره کیفیت بازی EA FC حداقل در این مقاله توضیح اضافه ای داده بشه؛ گفتنی ها گفته شده و این مقاله فقط و فقط در رابطه با اسلایدر ها هستش و دربارش توضیح میدیم و باعث و بانی این نمیشه که به طور مثال قرار هستش معجزه ای رخ بده و بازی زیر و رو بشه و مشکلات ریشه ای و بنیادین بازی با تغییر اسلایدر ها برطرف بشه؛ پس هر صحبت، توضیح و ... که ما دربارش بحث می کنیم نیازی نیست که کیفیت کلی بازی رو هی بخوایم گوشزد کنیم و قصد اصلی اینه تمرکز این مقاله بر روی اسلایدر ها و تاثیرات مثبت و حتی منفی که میتونه بر روی گیم پلی بخش آفلاین همین بازی EA FC 24 بذاره توضیحاتی به شما خواهم داد.

در فروم operationsports سال هاست کاربر بسیار معروفی به نام مَت فعالیت ها در زمینه تنظیمات اسلایدر بازی های ورزشی داره. چه سری فیفا و چه بازی فوتبال آمریکایی EA که مَت تنظیمات اسلایدر هر نسخه ای از این بازی ها رو بر روشون کار میکنه و در طول سال اسلایدر ها به روز رسانی میشن تا در نهایت مت به یک جمع بندی کلی از اسلایدر ها میرسه. البته تنظیمات اسلایدری که مت در این فروم قرار میده با همفکری جمع بزرگی از گیمر های آفلاین باز که از عاشقان یک بازی فوتبالی شبیه ساز هستن میگیره و من هم سال هاست که اون جا هستم و در کنار گیمر های دیگه به تبال نظر در رابطه با اسلایدر می پردازیم و نظراتمون رو با هم در میون میذاریم و در نهایت مت نظرات رو میخونه و در تنظیمات اسلایدر خودش نظرات کاربرای دیگه فروم رو هم اضافه میکنه و من این تنظیمات اسلایدری رو که میذارم بخشیش از اسلایدر های مت الگو برداری شده و مابقی بخش ها رو با توجه به سلیقه و تجربه شخصی خودم برای شما میذارم.

یک نکته ای که در رابطه با اسلایدر ها باید گفت اینه که به هر حال سلیقه گیمر ها رو باید در نظر گرفت، یکی دوست داره بازی کند باشه و یکی دیگه سریع تر، یکی دوست داره پاس ها خطی تر به مقصد برسن و یکی دیگه دوست داره درصد خطای پاس ها بیشتر باشه. یکی دوست داره در زمان هایی از بازی شاهد یک بازی پر فشار، درگیرانه تر باشه و یکی دوست داره بازی آزاد تر باشه و کم فشار تر، یکی دوست داره در بازی موقعیت های گل زنی زیادی رخ بده و یکی دیگه کم تر. خلاصه منظور اصلی این هستش که اسلایدر هایی که من برای شما میذارم وحی منزل نیست و به هر حال با توجه سلیقتون میتونید دست کاری هایی روش انجام بدید و اول و آخر سلیقه شخصی و احساس رضایت مندی شما هستش که مهمه و واقعا برای رسیدن به تعادل و راضی کردن تمامی گیمر ها کاری بس سخت و دشوار هستش و به طبع نمیشه همه گیمر های فوتبالی رو راضی کرد. من توضیحاتی در رابطه با اسلایدر میدم، اعداد و ارقام رو برای شما میذاریم؛ ولی در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید از چه تنظیم اسلایدری استفاده کنید.

یک موضوعی که به شدت مهمه این هستش که تنظیم سرعت گیم پلی + درجه سختی + تنظیمات اسلایدر و تنظیمات کنترلر در زمینه شوت و پاس و بسیار موارد دیگر به صورت حلقه های یک زنجیر به متصل هستن و تنظیم درست و اتصال هر یک از این بخش ها اگر درست تنظیم بشه میتونه تجربه گیم پلی بازی رو به طرز محسوسی لذت بخش تر کنه و احساس رضایت مندی بیشتری به شما دست بده و من تنظیمات اسلایدر رو برای شما میذارم و اگر دوست داشتید توضیحات مربوطه به هر اسلایدر رو بخونید و اگر هم نه حوصله ای برای شما نبود، همون اسلایدر ها رو وارد کنید و به بازی کردن بپردازید

همین طور یک سری توضیحات ویدیویی میذارم و امیدوارم که مورد قبول دوستان واقع بشه و واقعا تو فروم های خارجی صفحه ها در رابطه با اسلایدر ها و بازی های فوتبالی شبیه ساز و ... صحبت میشه و حای خالی این نوع گفتگو ها در فروم های ایرانی به شدت حس میشه.




USER AND CPU SLIDER​

اسلایدر​

توضیح اسلایدر​

مقدار اسلایدر یوزر​

توضیح تنظیم اسلایدر یوزر​

مقدار اسلایدر سی پی یو​

توضیح تنظیم اسلایدر سی پی یو​

Sprint Speed

حداکثر سرعتی که یک تیم می تواند در مسافت طولانی به آن برسد.​

15 = دو و دو نیم ستاره

15 = سه و نیم ستاره

15 = چهار ستاره

10 = چهار و نیم ستاره

8 = پنج و نیم ستاره

7 = شش ستاره​
برای این که سرعت گیم پلی پیشنهادی ما SLOW هستش، ویژگی Sprint Speed یوزر با توجه به قدرت گوناگون تیم های مختلف تنظیم اسلایدر ها متغیر است. میزان تقاوت بسیار بالای سرعت Sprint Speed یوزر در مقابل سی پی یو به دلیل مشکلات ساختاری دفاعی سی پی یو در درجه سختی World Class بوده و این تغییر مقدار عددی در مقابل رقم انتخاب شده برای سی پی یو باعث جلو گیری از عدم تعادل سرعت میشود و باعث درگیرانه تر شدن بازی در کل طول زمین خواهد شد و همین طور جلو گیری خواهد کرد از استفاده بیش از حد و افراطی از سرعت در مسافت های طولانی.​

55​

برای این که سرعت گیم پلی پیشنهادی ما SLOW هستش، ویژگی Sprint Speed یوزر رو به عدد 7 تنظیم کنید. میزان تقاوت بسیار بالای سرعت Sprint Speed یوزر در مقابل سی پی یو به دلیل مشکلات ساختاری دفاعی سی پی یو در درجه سختی World Class بوده و این تغییر مقدار عددی در مقابل رقم انتخاب شده برای سی پی یو باعث جلو گیری از عدم تعادل سرعت میشود و باعث درگیرانه تر شدن بازی در کل طول زمین خواهد شد و همین طور جلو گیری خواهد کرد از استفاده بیش از حد و افراطی از سرعت در مسافت های طولانی.​

Acceleration

زمان لازم برای رسیدن بازیکنان از شروع شتاب به حداکثر سرعت را تعیین می کند​

51​

با توجه به سرعت پیشنهادی سرعت گیم پلی در حالت SLOW استفاده از مقدار اسلایدر 51 یک نیاز اساسی است و همین تغییر مقدار عدد از 50 به 51 باعث جلو گیری از مشکل قدیمی ای به نام CB Jocky می شود. در رابطه با CB Jocky در پستی پیوست شده به شما توضیح خواهم داد که چه مشکلاتی برای بازی به وجود خواهد آورد. همچنین ویژگی Acceleration علاوه بر شتاب بازیکنان، تاثیر بسیار زیادی بر توپ گیری های یک در مقابل یک، تحت فشار گذاشتن بر روی بازیکنان، درگیری های فیزیکی بیشتر و همین طور دفاع تیمی بهتر خواهد شد که در پست جداگانه توضیحات بیشتری خواهم داد.
70 = دو و دو نیم ستاره

67 = تیم های سه و نیم ستاره

65 = تیم های چهار ستاره

60 = تیم های چهار و نیم ستاره

59 = پنج و نیم ستاره

56 = شش ستاره​
دقیقا یکی از ارکان اصلی تنظیم اصلی جلو گیری از مشکلات ریشه ای ساختار دفاعی سی پی یو در درجه سختی World Class است که می توان با تنظیمات گوناگون در رده بندی کلی قدرت تیم های گوناگون تا مقدار بسیار زیادی ساختار دفاعی سی پی یو را در این درجه سختی کاهش داد و از آن جلو گیری کرد. مشکلات ساختار دفاعی سی پی یو در درجه سختی World Class مربوط به این است که فضا های بسیاری ایجاد می کنند و آن طور که باید و شاید دفاع تیمی سی پی یو به شما فشار وارد نمی کند و شما به راحتی می توانید در زمان هایی از بازی با یک بازیکن کل تیم حریف را با سرعت جا بگذارید و به دروازه نزدیک شوید. همین موضوع باعث می شود مکانیزم های کلی ساختار گیم پلی از کار بیفتد. تنظیمات گوناگون سی پی یو را که مشاهده می کنید، از هم پاشیدگی ساختار دفاعی سی پی یو جلو گیری می کنید و در طول جریان بازی شما شاهد یک بازی پر فشار خواهید بود. دفاع تیمی سی پی یو منسجم تر، سمج تر و پر فشار تر بازی می کند و به دلیل قدرت متفاوت تیم ها ما تنظیمات اسلایدر گوناگون برای تیم ها با ستاره های مختلف در نظر گرفتیم تا تعادل منطقی برای دفاع تیمی سی پی یو برقرار شود.​

Shot Error

میزان خطای اعمال شده درصد خطای شوت زنی یک تیم را افزایش/کاهش می دهد​

78​

این مقدار از درصد خطای شوت زنی با توجه به درجه سختی World Class تنظیم شده. مقداری که شما شاهد تنوع بیشتر شوت ها، خطای بیشتر شوت ها به مقدار کافی و طبیعی تر شدن میانگین شوت زنی نسبت به دنیای واقعی فوتبال را شاهد خواهید بود و همین طور این میزان درصد خطای شوت زنی باعث می شود شما شاهد اتفاقات بیشتر و طبیعی تری در روند شوت زنی و ایجاد موقعیت های گل و یا از دست رفتن موقعیت ها شوید.​

85​

سی پی یو در این تنظیمات اسلایدر با توجه به قدرت بازیکنان مختلف در بخش شوت زنی متعادل و لذت بخش عمل می کند و شما شاهد انواع و اقسام شوت ها در بازی خواهید بود. گاهی شوت هایی مشاهده می کنید که به ناکجا آباد فرستاده می شود و گاهی شوت های زیبا در چهار چوب و گاهی شوت های خارج چهار چوب با فاصله کمی از دروازه بیرون می رود. به طور کلی همیشه این احساس به شما دست می دهد که سی پی یو به حتی امکان دارد یک موقعیت گل صد در صد را از دست بدهد همانند واقعیت و یا موقعیت هایی که امکان گلشان کم است، تبدیل به گل شود !​

Pass Error

میزان خطای اعمال شده روی درصد خطای پاس ها را افزایش/کاهش می دهد.​

52​

این مقدار برای درجه سختی World Class و همین طور تنظیمات پاس دستی Ground Pass Assistance: Manual تنظیم شده. همان طور که می دانید تنظیم پاس زمینی به صورت Manual آزادی عمل به حد و مرز و واقع گرایانه ای را برای شما فراهم می کند و درصد خطای پاس به مقدار 56 چالشی لذت بخش تر را برای شما به ارمغان می آورد.​

52​

در درجه سختی World Class تنظیم اسلایدر دصد خطای پاس سی پی یو بر روی 52 منطقی به نظر می رسد و با توجه به سرعت پاسی که در نظر گرفته شده رفتار کلی پاس ها منطقی به نظر می رسد.​

Shot Speed

میزان سرعت اعمال شده در ضربات یک شوت معمولی یک تیم را افزایش/کاهش می دهد. این بر انواع دیگر شوت ها، مانند شوت های فنی تأثیری نمی‌گذارد.​

51​

سرعت شوت در تنظیم پیش فرض متعادل است​

51​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Pass Speed

میزان سرعت اعمال شده روی پاس های زمینی تیم را افزایش/کاهش می دهد. بر انواع دیگر پاس‌ها مانند Lobbed Through Pass تأثیری نمی‌گذارد.​

40​

با توجه به ویژگی True Flight Ball Physics که در بازی مورد استفاده قرار گرفته، روند حرکتی توپ و فراز و فرود توپ و کنترل سرعت توپ توسط این فناوری نسبت به سال های گذشته از پیشرفت محسوسی برخودار بوده و تنظیم سرعت 40 در حال حاضر قابل بوده. تعادل مابین تنظیم سرعت، لاین های دفاعی و همین طور Sprint Speed و Acceleration و Pass Error از چالش های بزرگی است که هر سال باید با آن دست و پنجه نرم کنیم. اشتباه تنظیم اسلایدر در هر کدام یک از آن ها می تواند ضربه اساسی به بخش های مختلف روند گیم پلی بازی بزند. اگر تنظیم سرعت از مقدار مورد نظر کم تر باشد، تیم حریف ( و حتی تیم شما ) می تواند راحت تر توپ ها را قطع کند، بازی برای شما خسته کننده می شود، نمی توانید از تنوع پاس ها در فضا های مورد نظر استفاده کنید و همین قطع کردن توپ با اسلاید تکل ها را در بازی دیگر شما نخواهید دید و بسیاری موارد دیگر؛ پس تنظیم سرعت پاس می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.

40​

الگوریتم های از پیش تعیین شده و اسلایدر مخفی باعث شده سی پی یو در زمان های گوناگون هر وقت اراده کند سرعت پاس را می تواند افزایش یا کاهش دهد.​

Injury Frequency

دفعات آسیب دیدگی بازیکنان تیم را افزایش/کاهش می دهد.​

85​

تنظیم اسلایدر های مربوط به مصدومیت هر ساله یک چالش اساسی برای ما بوده و تنظیم منطقی و متعادل اسلایدر مصدومیت نیاز به بازی بسیار در کریر مد دارد و فقط می توان با بازی کردن در چند فصل به میزان تنظیم اسلایدر مورد نظر رسید که اسلایدر مصدومیت به چه میزان باید تنظیم شود. برخی تیم ها بازیکنانی دارند که مصدومیت های بیشتری گریبان آن ها را می گیرد و برخی تیم ها کم تر. همین طور نوع تمرین تیم ها، بدنسازی، رکاوری و بسیاری موضوعات دیگر می تواند در به وجود آمدن مصدومیت بازیکنان نقشی اساسی داشته باشد. همین طور برخی از فصل ها با توجه به واقعیت می تواند تیم شما مصدومیت های کم تری سراغ بازیکنان بیاید و برخی فصل ها کم تر. در حال حاضر تنظیم اسلایدر 85 برای دفعات آسیب دیدگی قابل قبول می باشد، اما این تنظیم می تواند بر اساس بازی کردن و تجربه به دست آمده ما در آینده تغییر کند.​

85​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Injury Severity

هنگامی که بازیکنی آسیب می بیند، شدت آن آسیب را افزایش/کاهش می دهد.​

25​

با تنظیم این مقدار از شدت مصدومیت در بازی شما شاهد مصدومیت هایی خواهید بود که در طول جریان بازی به طور مثال بازیکنی مصدومیت موفقت می شود و پس از مدتی کوتاه مصدومیت او برطرف می شود. این شبیه به مصدومیت هایی در دنیای واقعی است که مثلا بازیکنی به یک باره با توجه به ضربه ای که به او وارد شده، کمی احساس درد می کند، ولی پس از مدتی کوتاه درد او برطرف شده و می تواند به بازی کردن ادامه دهد. البته مصدومیت های طولانی مدن و میان مدت بر سر جای خودش است و در حال حاضر این مقدار از تنظیم مصدومیت کافی به نظر می رسد.​

25​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Goalkeeper Ability

افزایش/کاهش توانایی رفلکس ها/سِیو ها برای دروازه بان تیم.​

55​

بالا بردن مقادیر افراطی تنظیم اسلایدر در بخش دروازه بانی منجر به این می شود که شما شاهد ابر دروازه بان هایی هستید که به طور دائم رفلکس های سریع و افراطی از خود نشان می دهند و به شدت باید برای تنظیم اسلایدر دروازه بان ها حساسیت به خرج داد. در حال حاضر تنظیم اسلایدر دروازه بان بر روی عدد 55 منطقی و متعادل به نظر می رسد.​

55​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​


Marking

افزایش/کاهش شدت یار گیر و تحت فشار گذاشتن مدافعان بر حریفان.​

52​

تنظیم اسلایدر یارگیری بر روی 52 در حال حاضر منطقی به نظر می رسد. افزایش Marking به صورت افراطی منجر به این می شود که دفاع تیمی حریف یارگیری های فشرده ای انجام دهد و همین موضوع باعث می شود که مدافعین پست اصلی خود را ترک کرده و به سمت بازیکنان حریف برای یارگیری فشرده یورش ببرند و در نهایت باعث می شود شکاف های بسیاری در خطوط دفاعی و میانی رخ دهد، پس بنا بر این تنظیم Marking بر روی عدد 52 کافی به نظر می رسد و باید اشاره کنم این بخش رابطه مستقیمی به تنظیمات اسلایدر Acceleration دارد و تنظیمات متعادل این دو برای طراحی یک دفاع تیمی منطقی و منظم امری حیاتی به نظر می رسد، به خصوص این که شما قصد داشته باشید بر روی درجه سختی Worl Class بازی کنید.

52​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Run Frequency

تعداد تحرکات و دوندگی هایی که هم تیمی های شما در بخش حجومی انجام خواهند داد را افزایش/کاهش می دهد.​

35​

تنظیم این اسلایدر در حالت پیش فرض برای یک بازی سریع، به شدت متحرک و به شدت رقابتی طراحی شده. مقادیر در نظر گرفته شده در حالت پیش فرض برای تجربه یک گیم پلی شبیه ساز بسیار زیاد است. ما تصمیم گرفتیم تنظیم این اسلایدر را به مقدار عدد 20 کاهش دهیم. آزمون و خطا ها و تنظیم های بسیاری را آزمایش کردیم و در نهایت تنظیم اسلایدر 35 در حال حاضر منطقی به نظر می رسد. تحرک بازیکنان و جنب و جوش آنان نسبت به فوتبال واقعی تا جایی که هسته گیم پلی بازی اجازه داده، نزدیک شده است. در دقایقی شاهد یک فوتبال ایستا خواهید بود و در دقایقی شاهد یک فوتبال پر جنب و جوش و متحرک نسبت به فوتبال واقعی. در این تنظیم اسلایدر عدد 10 در نظر گرفته شده تاکتیک های تیم های گوناگون نسبت به تنظیم اسلایدر پیش فرض چشمگیر تر و نمایان تر به نظر می آید.​

35​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Line Height

مشخص می کند که لاین خط دفاعی و فاصله آن نسبت به دروازه تا چه اندازه دور تر و نزدیک تر قرار می گیرد.​

62​

تمامی این سه خطوط همانند حلقه های یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند و با هم پیش می روند. تنظیمات این خطوط سه گانه در اسلایدر ها یکی از پر چالش ترین تنظیمات هر ساله ما گیمر ها می تواند باشد. باید آزمون و خطا های بسیاری را با بازی های مختلف آزمایش کنیم، تا بتوانیم پس از مدتی به نتیجه قطعی برسیم که بهترین تنظیم این ترکیب سه گانه خطوط دفاعی چه اعدادی می تواند باشد. همان طور که می دانید در بخش تاکتیکی تیم های گوناگون هم از خطوط دفاعی منحصر به فرد خود استفاده می کنند؛ پس بنا براین باید خطوط سه گانه اسلایدر ها که برای همه تیم ها کاربرد دارد طوری تنظیم شود که به تاکتیک اختصاصی تیم ها ضربه وارد نکند و همین طور به گیم پلی بازی آسیب نرساند. ما تنظیم این گزینه اسلایدر را در رقم 62 در حال حاضر ثبت کردیم؛ خط فاصله از دروازه نه خیلی نزدیک است و نه خیلی دور و همان طور که گفتم تاثیر خود تاکتیک دفاعی تیم ها بر روی هر تیم نقش مربوط به خود را دارد. موضوع اصلی تنظیم اسلایدر خطوط دفاعی این است که فاصله خطوط دفاعی، میانی و حمله منطقی باشد تا بتوانیم به نسبت شاهد یک بازی پر فشار در بازی باشیم.​

62​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Line Length

مشخص می‌کند که تیم چقدر در طول زمین تلاش می‌کند تا چه میزان کشیده یا فشرده داشته باشد.​

32​

تنظیم این اسلایدر در حال حاضر به عدد 32 ثبت شده. فاصله خطوط سه گانه تیمی نسبت به دنیای واقعی تا حد ممکن شبیه ساز شده و سعی شده خطوط سه گانه فاصله بیش از حدی که در حالت پیش فرض وجود دارد جلو گیری شود و همین طور بازیکنان میانی و هافبک های دفاعی در این تنظیم همانند دنیای واقعی به کمک خط دفاعی برای نبرد دفاعی به صورت خط مقدم انجام وظیفه می کنند.​

32​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Line Width

مشخص می‌کند که تیم چقدر تلاش می‌کند تا چه میزان کشیده یا فشرده در عرض زمین حفظ کند.​

52​

تا جایی که سعی شده میزان فشرده بودن و کشیده بودن بازیکنان تیم نسبت به دنیای واقعی طبیعی شبیه سازی شود. اگر تنظیم اسلایدر به صورت معنا دار و افراطی به سمت و سوی یک تنظیم فشرده صورت می گرفت، آن وقت کناره های زمین پاشنه آشیل حمله از طرف شما مورد استفاده قرار می گرفت. به طور مثال استفاده بیش از حد از حمله از کناره ها، استفاده بیش از حد از تعویض منطقه بازی به صورت پاس های بلند؛ چون بازیکنان به صورت افراطی و فشرده در مرکز زمین قرار می گرفتند. همین طور تنظیم اشتباه و افراطی اگر به سمت و سوی یک تنظیم کشیده قرار می گرفت، مرکز زمین و حمله از مرکز زمین پاشنه آشیل شما برای پیش برد اهداف شما برای گل زنی مورد استفاده قرار می گرفت. پس باید یک تعادلی مابین این دو صورت می گرفت تا شما نتوانید به طور دائم از یک روش برای گل زدن استفاده کنید و در حال حاضر تنظیم اسلایدر بر روی عدد 52 منطقی به نظر می رسد.​

52​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Fullback Positioning

افزایش/کاهش میزان جلو رفتن مدافعان کناری تیم.​

82​

82​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

Power Bar

تغییر سرعت/آهسته پر شدن نوار قدرت هنگام درخواست هر نوع پاس یا شوت.​

50​

تنظیم اسلایدر این گزینه در حالت پیش فرض متعادل است و نیازی به تغییر آن نیست​

50​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرقی با بخش سی پی یو ندارد​

First Touch Control Error

میزان درصد خطای اعمال شده در اولین کنترل لمسی توپ توسط بازیکن را افزایش/کاهش می دهد.​

85​

یکی از تاثیر گذار ترین اسلایدر های موجود در بازی که با تنظیم درست آن می توان جریان و روند گیم پلی بازی را دچار بهبود های چشمگیر و تاثیر گذاری کرد. درصد خطای لمس توپ توسط بازیکنان را به مقدار 85 افزایش دادیم. این موضوع باعث شده که شما در بازی لمس توپ های متنوعی را شاهد باشید و تفاوت بازیکنان رده پایین با میان رده و رده بالا محسوس تر از حالت پیش فرض باشد. همین طور این افزایش درصد خطای لمس توپ باعث شده شما در زمان هایی که توپ های ارسالی به سمت دروازه فرستاده می شود مجبور شوید همانند واقعیت دکمه مربع را فشار دهید و توپ های ارسالی را سر ضرب از دروازه دور کنید چون اگر توپ های ارسالی را قصد داشته باشید استپ کنید، همانند واقعیت امکان دارد مدافع شما یک لمس توپ اشتباه انجام دهد و خطرات بسیاری برای شما در پی داشته باشد. همین طور پاس هاس سریع با شدت ضرب بالا را بازیکنان شما نمی توانند به راحتی استپ کنند و همین طور برای یک لمس توپ عالی باید توپ های ارسالی که به سمت شما می آید آنالوگ کنترلر خود را حرکت نداده تا بازیکن شما بتواند به صورت ایستا توپ را کنترل کند و این بخش را به صورت ویدیوی برای شما نشان خواهم داد.​

85​

توضیحات داده شده در بخش یوزر فرق چندانی با بخش سی پی یو ندارد.​



تنظیمات کلی بازی که در پایین برای شما گذاشته شده بسیار مهم هستند و نکاتی را در این رابطه به شما توضیح خواهم داد.

  • سرعت گیم پلی بازی بر روی Slow انتخاب شده و در این حالت سرعت انیمیشن های بازی نسبت به حالت پیش فرض کمی کند تر و طبیعی تر جلوه می کند.
  • تنظیمات اسلایدر و همین طور تنظیمات پایینی که برای شما گذاشته شده برای مدت زمان 10 دقیقه بازی طراحی شده است.
  • اسلایدر های تنظیم شده و همین طور تنظیمات پایینی برای درجه سختی World Class طراحی شده.
  • پیشنهاد من این است گیم پلی بازی را بر روی درجه سختی World Class بازی کنید. حقیقی ترین و اصلی ترین درجه سختی همین درجه سختی World Class است. میزان اسکریپت در این درجه سختی نسبت به درجات سختی بالا تر بسیار کم تر است و سی پی یو متنوع تر، پویا تر، طبیعی تر و واقع گرایانه تر بازی می کند.
  • ویژگی پلی استایل در درجه سختی World Class نسبت به درجات سختی بالا تر، محسوس تر و اثر گذار تر عمل می کند.
  • با توجه به تنظیمات اسلایدر و همین طور تنظیمات پایینی که برای شما در نظر گرفته شده ساختار دفاعی سی پی یو در درجه سختی World Class منسجم تر و قدرتمند تر عمل می کند
  • حتما تنظیمات نوع پاس ها، شوت و .. که در توضیحات پایینی قرار داده شده توجه کنید.

Game Speed : Slow-Paced
Half Lenght : 10 minutes
Difficulty Level : World Class
Player Based Difficulty : On

Preset: Custom
Auto Shots: On
Assisted Headers: On
Shot Assistance: Precision
Timed Finishing: Off
Auto Flair Pass: On
Through Pass Assistance: Assisted
Lobbed Through Pass: Assistedi
Ground Pass Assistance: Manual
Cross Assistance: Manual
Lob Pass Assistance: Manual

Pass Receiver Lock: Late
Precision Pass Sensitivity: High
Auto Clearances: on
Clearance Assistance: Directional
Jockey: Assisted
Defending: Advanced Defending
Pass Block Assistance: On
Auto Switching: On Air Balls and Loose Balls
Auto Switching Move Assistance: None
Right Stick Switching: Classic
Right Stick Switching Reference: Player Relative
Right Stick Switching Sensitivity: Default
Next Player Switching: Classic
Player Lock: On
Icon Switching: On
Contextual Dribbling: On
Orbit Dribbling: On
Save Assistance: Semi
Analog Sprint: on
Trigger Effect: on
User Vibration Feedback: Intense

فعلا به صورت خلاصه یک ویدیو فقط مربوط به گزینه پاس ها برای شما میذارم :​


همین اول اشاره کنم گزینه پاس زمینی ( Ground Pass Assistance ) بر روی Manual تنظیم شده. در این حالت پاس ها آزاد تر، متنوع تر و صد البته چالش برانگیز تر میشن و برای این که به سمت و سوی بازی شبیه ساز برید پیشنهاد میکنم از این تنظیم استفاده کنید. شما همون طور که در ویدیو میبینید تیم من بایرن هستش و تیم مقابل دورتمند. دورتمند داره دفاع منطقه ای میکنه و قصد نداره آن چنان زیاد از نیمه زمین خودش جلو تر بیاد و منتظر این هستش که من در پاس دادن اشتباه کنم و دورتمند به من ضد حمله بزنه. وقتی شما با پاس زمینی Manual بازی می کنید باید استراتژی ذهنی و برنامه ریزی برای حمله داشته باشید. همون طور که میبینید پاس اول من با کیمیچ که پلی استایل پلاس پاس بلند داره و بازیسازی تیم من همانند دنیای واقعی بر دوش کیمیچ هستش. دورتمند راه ها رو بسته و من بعد از چند پاسی که رد و بدل می کنم، هدف اصلیم اینه که توپ رو به کیمیچ برسونم و از ویژگی پلی استایل پاس بلندش استفاده کنم و در نهایت شما مشاهده می کنید که خط میانی تیم دورتمند به دلیل پاس بلند کیمیچ (Lobbed Through Pass ) از دور خارج میشه و توپ رو لایمر در اختیار میگیره و سر انجام با لایمر یک سانتر کراس به محوطه جریمه دورتمند ارسال میشه.

هدف اصلی از این توضیحات :​

  • بازی چالش برانگیز تر به دلیل تنظیم Ground Pass Assistance: Manual​
  • چالش برانگیز تر شدن پاس ها منجر به این میشه که مجبور بشید همانند واقعیت با بازیکنان بازیساز خودتون بیشتر اقدام به بازیسازی کنید​
  • پاس های آزاد تر و متنوع تر در تنظیم Ground Pass Assistance: Manual​
  • پاس های بلند Lobbed Through Pass تنظیمش بر روی Assisted قرار گرفته​
  • سانتر های کراس Cross Assistance بر روی Manual تنظیم شده و همون طور که در ویدیو مشاهده می کنید سانتر لایمر به نقطه ای فرود میاد که اگر به صورت ssisted بود با احتمال بسیار زیاد نزدیک به دروازه فرود میومد.​
View attachment Film - PLAYSTATION® - 2023_11_18_1_46_55_ - Segment1(00_00_57.207-00_01_26.786).mp4

تنظیمات نوع پاسی که برای این اسلایدر ها من تنظیم کردم سه تاش Manual هستش و دو تاش Assisted

الان شما این ویدیو پایین رو شما مشاهده کنید. نوع پاس مربوط به Cross Assistance هستش که به صورت Manual تنظیم شده. همون طور که مشاهده می کنید. سانتر کراس سر ضربی که ارسال کردم به نقطه کور زمین فرستاده شد. این سانتر کراس اگر Assisted تنظیم شده بود با احتمالی بسیار بالا بر روی سر بازیکنان در محوطه جریمه فرود میومد. تنظیم Cross Assistance به صورت Manual باعث و بانی این میشه آزادی عمل و تنوع بیشتری در ارسال این نوع سانتر ها رو شاهد باشید و هر چقدر تنوع بیشتر باشه، شما شاهد انیمیشن های متنوع تر و بیشتری هم خواهید شد و با تجربه بازی کردن پس از مدتی به راحتی به این موضوع پی خواهید برد.​

View attachment Film - PLAYSTATION® - 2023_11_18_1_46_55_ - Segment3(00_02_02.806-00_02_07.627).mp4

شما در درجه سختی World Class به وفور شاهد چنین صحنه های جذابی خواهید بود. ارسال کراس بازیکن سی پی یو به محوطه جریمه و در ادامه ضربه سر شیرجه ای سی پی یو که صحنه زیبایی رو رقم زد. الان اگر این صحنه درجه سختی لجندری بود، اگر یک نسبت بندی بکنیم بازیکن کناری به سمت محوطه جریمه میرفت، هی با توپ به زاویه های مختلف حرکت می کرد و در نهایت یه روزنه ای پیدا می کرد و پاس زمینی میداد. البته نه این که درجه سختی لجندری دیگه شاهد هیچ صحنه جذابی نباشیم ! نه منظور این نیست، ولی اگر در مقیاس با درجه سختی World Class داشته باشید، صد در صد شما در درجه سختی World Class شاهد صحنه های متنوع تر و جذاب تری خواهید بود.​

View attachment Film - PLAYSTATION® - 2023_11_18_1_45_47_.mp4
تنظیمات اسلایدر این پست در طول زمان با توجه به تغییرات آپدیت های رسمی گیم پلی از سوی تیم سازنده ( در صورت نیاز ) و همین طور بهینه سازی بر اساس تجریبات بیشتر به روز رسانی خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,150
تا دیروز پینگم حدود 50 بود که همین پینگ هم حس میکردم واقعی نیست چون خیلی دیلی داشت...ولی باز دلم به عددش خوش بود :D
حالا امروز هر چی میخوام بازی کنم پینگ رو میزنه 120:|

همینطوریش هم نمیشد بازی کرد چه برسه با این پینگ.تست پینگ هم گرفتم و اینترنتم مشکلی نداره و بقیه جاها مثل 4.2.2.4 پینگم مثل قبل هست ولی نمیدونم چرا این یهو اینقدر پینگش رفته بالا:-??
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان

SLIDER IN EA FC 24


View attachment 319129
خسته نباشی امین جان.ممنون
این جور سانتر رو چطوری میشه زد؟
و اینکه مقدار Run Frequency روی 10 هست بازی خیلی کند و خسته کننده نمیشه؟
گلر ها رو هم روی 100 میذارم بازم گیج میزنن.خبری از ابر دروازبان نیست واقعا" :D
 
  • Like
Reactions: Romell

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,774
نام
محمد امین
سلام
آقا ما seasons میزنیم تو دو روز الان division 5 هستم تا اینجا که اینا خیلی راحت بودن :-" :D
کسی بازی میکنه بیاد بازی کنیم عشق کنیم :-"
EasyMoney#4146 : XBOX_ID
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,657
تا دیروز پینگم حدود 50 بود که همین پینگ هم حس میکردم واقعی نیست چون خیلی دیلی داشت...ولی باز دلم به عددش خوش بود :D
حالا امروز هر چی میخوام بازی کنم پینگ رو میزنه 120:|

همینطوریش هم نمیشد بازی کرد چه برسه با این پینگ.تست پینگ هم گرفتم و اینترنتم مشکلی نداره و بقیه جاها مثل 4.2.2.4 پینگم مثل قبل هست ولی نمیدونم چرا این یهو اینقدر پینگش رفته بالا:-??
منم دو شبه پینگم بالای ۱۲۰ رفته لتنسی هم قرمزه انگار به سرور‌ اروپا وصل میشه مثل اینکه دوباره این زیرساخت ها رو انگولک کردن اسکواد بتل هم حتی سنگین بود😑
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,770
نام
امین
خسته نباشی امین جان.ممنون
این جور سانتر رو چطوری میشه زد؟
و اینکه مقدار Run Frequency روی 10 هست بازی خیلی کند و خسته کننده نمیشه؟
گلر ها رو هم روی 100 میذارم بازم گیج میزنن.خبری از ابر دروازبان نیست واقعا" :D
خواهش می کنم احسان جان.

در رابطه با سانتر، منظورتون کدوم قسمت از پستم بود ؟ و چه نوع سانتری رو میگید ؟ ( سانتر های وسط زمین ؟ یا کراس های به سمت محوطه جریمه ؟ ) و اگر میتونید کمی بیشتر توضیح بدید تا بتونم به شما کمک کنم.

اما در رابطه با Run Frequency ببینید همون طور که در اول پستم اشاره کردم و بهش تاکید داشتم، سلیقه شخصی و علاقه مندی میتونه در تنظیمات اسلایدر به هر حال یه جاهایی دخیل باشه و اول و آخرش خودتون هستین که باید ببینید تنظیمات اسلایدر در چه جاهایی بهتر به سبک و سیاق شما میخوره و در ضمن صد البته خوبه که نظراتت رو میگی و اصلا شاید بشه روی عدد بهتری تنظیم کرد و اگر بشه تنظیم بهتری در این رابطه کرد، چرا که نه و ما تنظیمات رو میتونیم تغییراتی بدیم. هیچ فکتی و تعصبی روی تنظیمات نیست و بر اساس هم فکری جمعی میشه تغییراتی صورت داد.

ولی یه توضیحاتی من به شما بدم؛ ببینید تنظیم پیش فرض Run Frequency روی 50 که حداقل از دید من تحرک بازیکن های تیم سی پی یو و یوزر به شدت زیاد هستش و برای یک گیم پلی 6 دقیقه ای و همین طور یک بازی رقابتی (competitive) طراحی شده. یعنی حتی از یک بازی آرکد هم متحرک تر و سریع تر که اصلا پیشنهاد نمی کنم که البته میدونم خود شما هم قصد نداری روی این تنظیم کنی.

اگر شما حس میکنی به صورت میانگین بازی مقابل تیم های مختلف این حس رو به شما دست میده که تنظیم عدد 10 بر روی Run Frequency بیش از حد بازی رو کند میکنه و حتی مقابل تیمی مثل منچستر سیتی که به شدت سریع و پر فشار بازی میکنه و بازی بازم کند به نظر میرسه، این عدد رو افزایش بده. میتونی از 20 شروع کنی و چند دستی با تیم های مختلف بازی کنی. مثلا تیمم هایی که تو بخش تاکتیکی به صورت کند Slow Build Up - Possession و حفظ توپ بازی میکنن تا بازی مقابل تیم هایی که سریع بازی Fast Build Up - Forward Runs میکنن و ببین بازی مقابل تیم ها با سبک های مختلف در تنظیم 20 به چه صورت هستش !

من خودم بازم تست بیشتری انجام میدم. شما هم عدد رو ببر رو 20 ( و حتی دیدی بازم خوب نیست روی اعداد دیگه و نتیجش رو به من بگو ) ببین نظرت چیه ! در ضمن با تیمی که بازی میکنی و در لیگی که بازی میکنی هم به من لطف کن بگو تا درک بهتری از تست شما داشته باشیم.


این دروازه بان هم والا روی تنظیم 100 ؟ :D واکاشی زوما ( اسم درست ترش Wakashimazu هستش و الان طرفدار های فوق تعصبی این دروازه بان میان گیر میدن :D و گفتم قبلش بگم :D ) میشه خداییش و البته به دور از شوخی یه سری مشکلات بخش دروازه بانی به قوت خودش که باقی میمونه حتی تنظیم اسلایدر رو خیلی بالا ببری ولی تنظیم رو نبر روی 100 - این باعث از بین رفتن یه سری انیمیشن ها در تنظیمات بالای اسلایدر دروازه بان میشه ( یعنی شاهد کاهش یک سری انیمیشن ها میشه و به جاش در تنظیمات بالای اسلایدر، انیمیشن های با رفلکس سریع، جایگزین یک سری انیمیشن های با رفلکس کند تر میشه ) میتونی یه کار دیگه انجام بدی و شوت اسپید رو روی 49 بذار ( و حتی 48 و ببین تنظیم سرعت شوت روی 49 و یا 48 چه نتیجه ای به شما میده ؟! ) و شاید این طوری کمی بهتر بالانس بشه. سرعت شوت خیلی مهمه. خود مت هم به طور دائم داره سرعت شوت رو مابین 48 تا 50 هی تست میکنه. حالا شما روی 49 ( و یا 48 ) بذار و ببین نتیجه چی میشه. من راستش خیلی مشکلی سر بخش دروازه بانی با این تنظیمات اسلایدری که در پست بخش اسلایدر گفتم ندارم ولی بازم یه تست هایی انجام میدم.

خلاصه این که نتیجه تست ها رو بگی بسیار ممنون میشم. فکتی روی پست ها نیست، هم فکری جمعی بهترین راه ممکنه.
 
  • Like
Reactions: ehsas1

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,150
منم دو شبه پینگم بالای ۱۲۰ رفته لتنسی هم قرمزه انگار به سرور‌ اروپا وصل میشه مثل اینکه دوباره این زیرساخت ها رو انگولک کردن اسکواد بتل هم حتی سنگین بود😑
داشتم تو اپارات نگاه میکردم دیدم بقیه هم پینگشون قرمز شده
نمیدونم مشکل از اینترنت ما هست یا خود EA ولی چیزی که هست من پینگم با بقیه آدرس ها و سرورها فرقی نکرده و فقط این بازی اینطوری شده
 
  • Like
Reactions: Siavash_MH

barney stinson

کاربر سایت
Aug 8, 2012
3,111
نام
شایان
تا دیروز پینگم حدود 50 بود که همین پینگ هم حس میکردم واقعی نیست چون خیلی دیلی داشت...ولی باز دلم به عددش خوش بود :D
حالا امروز هر چی میخوام بازی کنم پینگ رو میزنه 120:|

همینطوریش هم نمیشد بازی کرد چه برسه با این پینگ.تست پینگ هم گرفتم و اینترنتم مشکلی نداره و بقیه جاها مثل 4.2.2.4 پینگم مثل قبل هست ولی نمیدونم چرا این یهو اینقدر پینگش رفته بالا:-??
والا حالا گفتی با بقیه بازی ها پینگت تغییر نکرده ولی برای من تمام بازی هایی که سرور خاورمیانه داشتن نابود شده
مشکل هم زیرساختیه مثل اینکه
الان کال آف هم میزنم پینگم 20 تا 30 بود ولی الان به سرور خاورمیانه وصل نمیشه پینگم شده 70 تا 80
تو fc24 هم پینگم حدود 40 اینا بود الان شده 80 تا 90
تو بتلفیلد 2042 هم حتی به سرور خاورمیانه وصلم نمیکنه مستقیم به اروپا وصل میکنه
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,150
والا حالا گفتی با بقیه بازی ها پینگت تغییر نکرده ولی برای من تمام بازی هایی که سرور خاورمیانه داشتن نابود شده
مشکل هم زیرساختیه مثل اینکه
الان کال آف هم میزنم پینگم 20 تا 30 بود ولی الان به سرور خاورمیانه وصل نمیشه پینگم شده 70 تا 80
تو fc24 هم پینگم حدود 40 اینا بود الان شده 80 تا 90
تو بتلفیلد 2042 هم حتی به سرور خاورمیانه وصلم نمیکنه مستقیم به اروپا وصل میکنه
بازی دیگه منظورم نبود.همون 4.2.2.4 اینا که پینگ میگرفتم تغییری نکرده

اگه چندتا بازی اینطوری شده پس مثل همیشه مشکل از اینترنت خودمونه :|
 
  • Like
Reactions: Siavash_MH

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر