Multi Platform FC 24

سازنده
EA Vancouver
تاریخ انتشار
جمعه - ۷ مهر - ۱۴۰۲
ناشر
Electronic Arts
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
Screenshot 2023-07-10 184433.png

شروع یک دوره جدید برای یک بازی بین المللی

شما می توانید انواع ویژگی های جدید که نوآوری و اصالت را پدید می آورد، در واقعی ترین تجربه فوتبالی جستجو کنید.​


اولین تریلر بازی FC 24


View attachment EA_SPORTS_FC_24_Official_Announce_Trailer_-vL01jbgENE_136.mp4

عکس های رسمی بازی

HyperMotionV


در فناوری HyperMotionV با استفاده از ضبط داده های حجمی ( volumetric data ) که در بیش از 180 مسابقه حرفه ای فوتبال مردان و زنان برای تأثیرگذاری بر حرکات بازیکن، بازی را همانطور که واقعا انجام می شود، ثبت می کند. این حرکت تمام سبک بازی تیمی و همچنین باعث شده که «1200 سبک دویدن» کپچر شود تا طرفداران بتوانند سبک و سیاق منحصر به فرد حرکت بازیکنان برتر را در دنیای واقعی را در یک بازی ویدیویی تجربه کنند.

Screenshot 2023-07-14 040317.png

سبک بازی ( PlayStyles ) بهینه شده توسط OPTA


PlayStyles بازیکنان درون زمین را ابعاد جدیدی میبخشد و این فناوری از قدرت هایی که با نمره به بازیکنان تعمیم داده می شود عمیق تر است تا باعث شود توانایی‌ها و مهارت های شخصی درون زمین بازیکنان را که منحصر به فرد می کند، در زمین به صورت زنده و پویا به شما نشان دهد. PlayStyles از داده‌های بازیکنان در دنیای واقعی از Opta و منابع دیگر به دست می‌آید که مستقیما بر گیم‌پلی تثیر می‌گذارد و به بازیکنان قابلیت‌های منحصربه‌فردی می‌دهد که باعث می‌شود شیوه بازی آنها معتبرتر به نظر برسد. PlayStyles+ این توانایی‌های هک شده را به استانداردهای جهانی ارتقا می‌دهد. به طور مثال شوت های قدرتی هالند که منحصر به خود این بازیکن است و این باعث می شود که بازتاب توانایی‌های بازیکنان سوپر استار در بازی در سطحی اجرا می شوند که کمتر بازیکنی می‌تواند به آن برسد.


PlayStyles که با داده‌های Opta در دنیای واقعی بهینه شده است، به ورزشکاران بُعد می‌دهد. فراتر از رتبه بندی های کلی برای زنده کردن توانایی های درون زمینی که بازیکنان را خاص می کند. هر PlayStyle به بازیکنان قابلیت‌های منحصر به‌ فردی را می‌دهد که می‌بینید و احساس می‌کنید که روش بازی آنها را معتبرتر می‌کند. PlayStyles+ به توانایی‌های DNA مانندی شباهت دارد که استانداردهای بازیکنان را در کلاس جهانی ارتقا را می‌دهد و به بازیکنان نخبه توانایی بازی در سطحی را می‌دهد که کمتر کسی می‌تواند به آن برسد.
  • PlayStyles: هر فوتبالیستی در جهان یک روش متمایز برای بازی دارد؛ PlayStyles این بُعد را با توانایی‌های امضا شده ای به بازی جهانی سوق می دهد که بازی بازیکنان را فراتر از امتیازات کلی می‌برد و به آنها کمک می‌کند در زمین برجسته شوند. هر یک از 34 سبک بازی که بر هر مرحله از بازی از گل زنی تا دفاع تثیر می گذارد، این ویژگی در در تمام مُد های بازی بازی به جز VOLTA FOOTBALL موجود است.​
  • PlayStyles+: فقط بهترین بازیکنان جهان دارای PlayStyles+ هستند که توانایی آن را از «ویژه و خاص» به «تماشایی و جذاب» افزایش می‌دهد. با Playstyles+ که به بازیکنان برتر کمک می کند تا در زمین بدرخشند، می توانید تفاوت را ببینید و احساس کنید.​

Screenshot 2023-07-14 040454.png

FROSTBITE یک موتور گرافیکی پیشرفته


Frostbite یک موتور گرافیکی پیشرفته است که جزئیات یک دنیای واقعی را در یک بازی ارائه می‌کند و سطح جدیدی از غوطه‌ور شدن را برای هر مسابقه به ارمغان می‌آورد. فناوری کاملا جدیداسکلت بندی به نام SAPIEN ظاهر و حرکت بازیکنان را با مدل‌های بدنی واقعی بازطراحی کرده که آناتومیک بدنی یک انسان را تا 10 برابر دقیق‌تر و حرکات را تا کوچک ترین جزئیات اندازه گیری می کند و همین طور فیزیک پارچه را که GPU CLOTH نام دارد شبیه ساز فیزیک پارچه بازیکنان را به بهترین شکل ممکن شبیه ساز می کند پارچ هایی که بیشتر تکان میخورند، موج می‌زنند تا رفتار بدنی بازیکنان بهتر به نمایش بگذارد و این فناوری در زمان های جشن های بعد از گل و نماهای نزدیک به زیبای خود نمایی می کند و بسیار به دنیای واقعی فوتبال نزیک است.

Screenshot 2023-07-14 192721.png

Screenshot 2023-07-14 193041.png

Screenshot 2023-07-14 151436.png

توضیحاتی درباره «HyperMotionV» و «Frames Captured»

Gameplay Deep Dive HyperMotionV

Gameplay Deep Dive Attacking

Gameplay Deep Dive Defending

Career Deep Dive Total Management System PART1

Advanced Defending Information


Screenshot 2023-07-19 130512.png

Gameplay Deep Dive PlayStyles PART1 and PART2

PlayStyles Instructions Part 1

SLIDER In EA FC 24​


این پست به طور دائم به روز رسانی خواهد شد.​



 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,151
نام
حسین
از چند سال قبل یادمه همیشه قبل از انتشار هر نسخه از بازی فیفا همه میان فقط غر میزنن ....
نمیدونم چه عادتی داریم فقط میگیم نمیخوایم نمیخوایم ! حالا چی میخوایم خودمونم نمیدونیم !!
بشینید بازیتونو کنید لذت ببرید اعصاب خورد و نامتعادل خودتونو هم گردن بازی نندازید
چیزی که واضح بوده فیفا همیشه نسبت به نسخه قبلی خودش کامل تر و کمی بهتر شده وهمین کافیه برای من
به نسخه 24 هم امیدوارم ...​
غر نیست، فکته.
فیفا از ۱۶ به بعد افتاده تو سراشیبی سقوط. متاش هم اینو نشون میده. این بازی انقدر آشغاله که ارزش نداره آدم وقت بزاره نکات منفی ش رو بگه. چون همش نکته منفیه و نکته مثبت کلا نداره.
آره هر سال پیشرفت کرده. حداقل برو متای بازی از نسخه ۱۲ تا الان رو ببین که هر شماره داره پسرفت میکنه. الانم که متاش ۷۰ میشه.
همین امثال شما هستن که هر آشغالی EA میسازه به به و چه چه میکنن و به دیگران انگ میزنن.
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,769
نام
امین

Screenshot 2023-07-18 070852.png


توضیحاتی قبل از معرفی فناوری Sapien : دوستان چند روز پیش در زمان رونمایی FC 24 از فناوری به نام Sapien رونمایی شد و اطلاع رسانی اندکی در این رابطه از سوی تیم توسعه دهنده داده شد و قرار هستش در هنگام تریلر GamePlay Deep Dive درباره این فناوری به صورت کامل اطلاعات بیشتری در دسترس قرار بگیره. این فناوری چند وقت پیش در بازی NADDEN24 رونمایی شد و اطلاعاتی از سوی تیم توسعه دهنده Madden در دسترس قرار گرفت که قرار هستش این فناوری در تمامی بازی های ورزشی EA SPORT مورد استفاده قرار بگیره. فعلا اطلاع رسانی این فناوری آمیخته ای از گزارشات بازی Madden در دسترس شما قرار میدم به همراه اطلاعات جسته و گریخته ای از این فناوری در خود بازی FC 24​


سری فیفا سال ها با مشکلات ریشه ای طراحی مدلینگ بدنی بازیکنان روبرو بوده و این مشکل همانند یک بیماری مُسری در دیگر بازی ها ورزشی EA Sport مشاهده می شود. مشکلات طراحی مدلینگ به یک مورد ختم نمی شود و این مشکلات عبارتند از :
  • طراحی آناتومی بدن بازیکن از نوک پا تا نوک سر بازیکن
  • به هم ریختن مفصل و عضلات بازیکنان درون زمین و ناهماهنگی بخش های مختلف مدلینگ بدنی بازیکن درون زمین
  • کم تنوع بودن مدلینگ بدنی بازیکنان که این مورد آخر در نهایت منجر به شباهت مدلینگ بدنی بازیکنان از نمای گیم پلی می شود.


اکنون برای رفع این مشکل بنیادین تیم توسعه دهنده FC 24 آمده از فناوری به نام Sapien سری بازی های ورزشی EA SPORT استفاده کرده است. اولین بار این فناوری در رونمایی بازی NADDEN24 معرفی شد. در زمان انتشار اخبار رسمی فناوری SAPIEN اعلام شد که در سال های آینده تمامی بازی های ورزشی EA SPORT از این فناوری استفاده خواهند کرد. شک و تردید هایی در رابطه با این که آیا این فناوری در FC 24 سر و کله اش پیدا خواهد شد یا خیر به وجود آمده بود که در نهایت اعلام شد SAPIEN در FC 24 استفاده خواهد شد و این فناوری اگر صحبت های تیم توسعه دهنده درباره آن درست باشد و به درستی کار کند میتواند بسیاری از مشکلات بنیادین طراحی مدلینگ بدنی بازیکنان را در بازی فوتبالی FC 24 برطرف کند.

فناوری SAPIEN در NADDEN24


در هنگام کوچ کردن به Madden NFL 24 تیم توسعه دهنده MADDEN اسکلت SAPIEN خود را پیاده سازی کرد تا مطمئن شود که حرکت بازیکنان در زمین تا حد امکان واقعی به نظر می رسد و احساس شود. برای دستیابی به سطح جدیدی از وفاداری انیمیشن و حرکات روان در زمین، سازندگان می دانستند که شاکله اسکلت بندی نیاز به به روز رسانی دارد. بنابراین، تیم توسعه دهنده یک اسکلت کاملا جدید از ابتدا طراحی کرد تا مطمئن شود انیمیشن ها واقعی به نظر می رسند.

View attachment adamssapien10fps.mp4

اسکلت SAPIEN تضمین می‌کند که تمام مدل‌های بازیکن و داده‌های ورزشکاران NFL پس از موشن کچپر به صورت روان عمل می‌کنند. این داده‌های اسکن به‌ عنوان پایه‌ ای برای مدل‌های شخصیت‌های درون‌ بازی منحصر به‌ فرد خواهد بود. در Madden NFL 24، این داده های اسکن را روی اسکلت SAPIEN اعمال شده و نتایج فوق العاده از آب در آمده است. نه تنها همه انیمیشن های جدید ما عالی به نظر می رسند، بلکه هزاران انیمیشن قدیمی فوراً ارتقا داده شدند.

m24-sidebyside-1920x1080.png.adapt.1920w.png

خروجی کار این است که انیمیشن ها برای بازیکنان ما روان تر شده اند و به خصوص در هنگام دویدن و از نظر بصری و به خصوص بدن شخصیت ها در حرکت بسیار واقعی تر به نظر می رسد. به علاوه، یک چیز عالی دیگر در مورد اسکلت SAPIEN وجود دارد و این فقط به ورزشکاران NFL محدود نمی شود، بهینه سازی های بسیاری صورت گرفته تا برای مربیان، تماشاگران و حتی شخصیت های زن از نظر طراحی مدلینگ بدنی عالی به نظر برسند.

16x9-2.png.adapt.1456w.png 16x9-4.png.adapt.1456w.png

فناوری Sapien در FC24


فناوری کاملا جدید اسکلت بندی به نام SAPIEN ظاهر و حرکت بازیکنان را با مدل‌های بدنی واقعی باز طراحی کرده که «آناتومیک بدنی یک انسان را تا 10 برابر دقیق‌تر» و حرکات را تا کوچک ترین جزئیات اندازه گیری می کند ( فعلا تا همین مقدار از سوی تیم سازنده EA FC به صورت رسمی در دسترس قرار گرفته )

View attachment 5cD7PIplNKlO7P5L.mp4

عکس رسمی از سوی تیم سازنده برای مقایسه مدلینگ سازی در بازی و دنیای واقعی


تیم سازنده هم برای این که نشون بده چقدر مدلینگ بدنی بازیکنان نسبت به دنیای واقعی پیشرفت کرده و شبیه به دنیای واقعی شده این دو عکس از هالند رو برای مقایسه گذاشته.

F07u8PuWYAMO5ij.jpg F07u8xMWYAYd_Ri.jpg

اطلاعات لیک شده


همین طور یک ویدیوی کوتاه از منوی بازی لیک شده و به همراه یک عکس مقایسه که میشه پیشرفت های بخش مدلینگ بازیکنان رو مشاهده کرد

View attachment g677xq8v1pG13zTY.mp4

photo_2023-07-16_06-17-54.jpg

در پایان باید اشاره بشه که این فناوری به صورت کامل تر از سوی سازندگان EA FC اطلاعات بیشتری در دسترس ما قرار بگیره و از سیستم اسکلت بندی در بازی های ورزشی یه سری صحبت های تکمیلی تر برای شما می نویسم.
 
آخرین ویرایش:

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,038
يه توضيح ميدي كه چيه ؟و چطوري ميشه خريد؟
یک آیتمی تو استیم هست که کلید بازی team fortress 2 هست.اینو از فروشگاه میخری بعد اضافه میشه به استیمت و اونجا میتونی بفروشیش.الان هر کلید 90 تومن تقریبا قیمتشه و تو استیم میشه حدود 51 لیر فروختش.مثلا من که 400 لیر میخواستم اگه گیفت کارت بخرم حدود 2 میلیون میشه ولی با کلید میشه حدود 700 تومن.
فقط موقع خرید باید لینک ترید استیمت رو بهشون بدی(که معمولا تو خود سایتها آموزشش گذاشته که کجا هست)بعد اون شخص کلید رو میفرسته به استیمت و شما باید تائید کنی.
برای فروشش هم باید استیم گارد رو موبایلت فعال باشه چون موقع فروش باید از رو موبایل تائید کنی.اولین بار هم که استیم گارد فعال کنی 15 روز بعدش میتونی فروش کنی.یعنی اگه الان استیم گاردت فعال نیست اول برو اونو فعال کن بعد 15 روز هم میتونی کلید بخری و بفروشی.امیدوارم توضیح کامل بوده باشه
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,769
یک آیتمی تو استیم هست که کلید بازی team fortress 2 هست.اینو از فروشگاه میخری بعد اضافه میشه به استیمت و اونجا میتونی بفروشیش.الان هر کلید 90 تومن تقریبا قیمتشه و تو استیم میشه حدود 51 لیر فروختش.مثلا من که 400 لیر میخواستم اگه گیفت کارت بخرم حدود 2 میلیون میشه ولی با کلید میشه حدود 700 تومن.
فقط موقع خرید باید لینک ترید استیمت رو بهشون بدی(که معمولا تو خود سایتها آموزشش گذاشته که کجا هست)بعد اون شخص کلید رو میفرسته به استیمت و شما باید تائید کنی.
برای فروشش هم باید استیم گارد رو موبایلت فعال باشه چون موقع فروش باید از رو موبایل تائید کنی.اولین بار هم که استیم گارد فعال کنی 15 روز بعدش میتونی فروش کنی.یعنی اگه الان استیم گاردت فعال نیست اول برو اونو فعال کن بعد 15 روز هم میتونی کلید بخری و بفروشی.امیدوارم توضیح کامل بوده باشه
یعنی الان با 700 تومن فیفا گرفتی از استیم؟
بعد نسخه التیمیتش چند در میاد
با چه شت پی انی به ip ترکیه وصلی
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,038
یعنی الان با 700 تومن فیفا گرفتی از استیم؟
بعد نسخه التیمیتش چند در میاد
با چه شت پی انی به ip ترکیه وصلی
نه کلش میشه 1200 لیر.من 800 تا داشتم که 400 لیر دیگه خریدم
نسخه التیمیتش هم 1600 لیر هست
به ترکیه هم قند شکن ندارم.هنوز خرید رو نهایی نکردم اگه منظورت عوض شدن ریجن هست.فعلا فقط پول ریختم داخل حساب که اونم نمیدونم قندشکن کجا وصل بود
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,151
نام
حسین
نمایش رو دیدم. انصافا خیلی پیشرفت کرده. ولی یه مشکلی هست که نمیدونم چرا نمیتونن حلش کنن. اونم تیکه تیکه اجرا شدن انیمیشن هست. به هم پیوسته نیست. سالهاست این مشکل وجود داره و ظاهرا از توان EA خارجه.

اگه کسی میدونه چرا اینجوریه یه توضیحی بده:-??
 
  • Like
Reactions: db07 and Locker

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,769
نام
امین
به زودی به صورت کامل Gameplay Deep Dive توضیحاتش در دسترس دوستان قرار میگیره.

این ویژگی PlayStyles واقعا فوق العادست و اگر مکانیزم هاش به درستی در هسته گیم پلی بازی تاثیر گذار باشه، تقاوت کیفی بازیکنان معمولی - ستاره و فوق ستاره رو بیش از پیش میتونید در بازی لمس کنید. امیدوارم واقعا به خوبی در بازی کار کنه. جزئیاتش که واقعا فوق العادست و به شدت گسترده هستش.
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,769
نام
امین

خبری در رابطه با Career Mode Online


طرفداران فیفا سال‌ها است که منتظر اضافه شدن Career Mode Online به این سری بوده‌ اند، و اگرچه این ویژگی در EA SPORTS FC 24 ارائه نخواهد شد، توسعه‌ دهندگان اعلام کرده‌اند که در آینده «به دنبال توسعه» آن هستند.

یکی از ویژگی های مورد انتظار که بار دیگر در EA FC 24 وجود ندارد، Career Mode Online است. اگرچه توسعه دهندگان اضافه کردن این ویژگی را در آینده رد نکرده اند. الکس کنستانتینسکو ( Alex Constantinescu ) طراح اصلی بازی EA FC 24 در مصاحبه ای با Dexerto توضیح داد که پشتیبانی آنلاین از Career Mode چیزی است که تیم توسعه دهنده برای آینده در نظر دارد.

این توسعه دهنده گفت:
این چیزی است که ما به دنبال توسعه آن در آینده هستیم، اما به فناوری و همچنین نگاه عمیق تر به آنچه انجمن و طرفداران از ما می خواهد نیاز دارد. منابع محدود است، ما نمی‌توانیم چیزی را بسازیم که قصد ساخت آن را نداریم. اما به دنبال این هستیم که بیشترین چیزی را که طرفداران از ما می‌خواهند برای آن ها ایجاد کنیم.​

مدیر طراحی بازی FC 24 آقای Pete O'Donnell همچنین اشاره کرد که یک ویژگی سینگل محور ( آفلاین محور بودن ) بودن چیزی است که Career Mode را از سایر بخش‌های بازی جدا می‌کند، بنابراین هنگام در نظر گرفتن ایده افزودن قابلیت‌ های آنلاین بیشتر باید مراقب باشید.​
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,769
نام
امین
@Romell
شما هر سال میای کلی زحمت میکشی حرفا و گفته‌های سازنده‌های بازیو میذاری تو تاپیک بازی ولی بعد که بازی عرضه میشه میبینیم همون آشغال قبلیه 😑
بله من درک میکنم شما منظورت چیه. به هر حال من خبر رسانی می کنم و وقتی تاپیک رو ایجاد می کنم، وظیفه دارم اخبار پیرامون بازی رو در دسترس دوستان قرار بدم و نباید تاپیک رو ایجاد کنم و بعد تاپیک رو به حال خودش رها کنم. حالا بازی می خواد هر کیفیتی داشته باشه.

یه بخشی هم مربوط میشه به ویژگی های بازی که تیم سازنده اعلام میکنه و منم وظیفه دارم صحبت های اونا رو بدون کم و کاستی در اختیار دوستان قرار بدم. یه بخش دیگه هم هست صحبت ها و نظرات شخصی که خب اول یا آخر مقاله ها بهش میپردازم و از نقاط ضعف و قوت بازی صحبت می کنم و دوستان دیگه بازیسنتری هم نظراتشون رو میگن. خبر رسانی بازی به جای خود، نظرات بازی در فروم و در نهایت نقد رسمی بازی در سایت هم به جای خود.

وگرنه تو مبحث کیفی که مشخصه بازی های فوتبالی در چه وضعیتی هستن و بار ها دربارش صحبت کردیم. همین الان هم میگم، این بازی ادامه دهنده همون فیفا 22 و فیفا 23 هستش. نقاط قوت بازی بهتر میشه و نقاط ضعف در اکثریت بخش ها پا برجا میمونه. دنبال هیچ تغییر و تحول خاصی نباشین.

اون رویا ها و انتظاراتی که از یک بازی فوتبالی AAA با کیفیت دارین و انتظار دارین با دیدن گرافیک، گیم پلی و بسیاری از بخش های دیگه بازی حیرت زده بشین گذشته و به سر رسیده. واقعیت تلخیه که وجود داره و هیچ کاریش هم نمیشه کرد متاسفانه.​
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,769
نام
امین

Screenshot 2023-07-19 140935.png

GAMEPLAY Deep Dive PART 1

Screenshot 2023-07-19 131152.png

بهبود گیم پلی در EA SPORTS FC 24​


با فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای که واقع گرایی بی‌نظیر را در هر مسابقه تقویت می‌کنند، فناوری HyperMotionV و ویژگی PlayStyles که توسط Opta بهینه سازی شده و همچنین ویژگی‌های گیم‌پلی جدید در سراسر زمین مانند ویژگی‌های جدید Precision Pass، Effort Dribble و Controlled Sprint در میان بسیاری موارد دیگر که تجربه گیم‌پلی شما را در FC 24 بهبود می‌بخشد.​

Screenshot 2023-07-19 131908.png

HyperMotionV​


View attachment X2Download.app-EA SPORTS FC 24 - Gameplay Deep Dive Pitch Notes - Hypermotion V-(720p60).mp4

HyperMotionV با بزرگ‌ترین جهش رو به جلو در واقع‌گرایی گیم‌ پلی تا به امروز توانسته ریتم و روان بودن فوتبال دنیای واقعی را با استفاده از داده‌های حجمی بیش از 180 مسابقه برتر از مسابقاتی مانند لیگ قهرمانان مردان و زنان - لیگ برتر و EA SPORTS LA Liga به یک بازی جهانی تبدیل می‌کند. این بدان معناست که ظبط حرکات در FC 24 از تیم‌ هایی مانند رئال مادرید، PSG و منچستر سیتی گرفته شده و انیمیشن‌های صدها بازیکن درون بازی تحت تثیر اقدامات حرفه‌ای‌های دنیای واقعی در زمین است.

11v11 Match Capture و Machine Learning پیشرفته با هم ترکیب می شوند تا HyperMotionV را زنده کنند:​


Screenshot 2023-07-19 131846.png

ضبط بازی پیشرفته 11 در مقابل 11​


داده‌های حجمی به تقویت HyperMotionV کمک می‌کند وتیم‌های کاملی که مسابقات کامل را در رقابت‌های برتر در سراسر جهان انجام می‌دهند، به‌طور زنده توسط مجموعه‌ای از دوربین‌های اطراف استادیوم‌ها ضبط می‌شوند، به این معنی که داده‌های بازیکنان بر نحوه حرکت آنها در بازی تأثیر می‌گذارد.

Screenshot 2023-07-19 132359.png

Machine Learning​


استفاده از داده‌های پیشرفته 11v11 Match Capture HyperMotionV به الگوریتم یادگیری ماشین اختصاصی EA SPORTS FC یاد می‌دهد که چگونه حرکت واقعی فوتبال را حتی در زمان واقعی بازآفرینی کند تا بازی جهان را فراگیر و منحصر به فرد کند.

در FC 24 ما از یادگیری ماشینی برای بهبود حرکت بین Technical Dribble touches و تکامل ویژگی ML-Flow استفاده کردیم.

فناوری HyperMotionV ویژگی های زیر را در EA SPORTS FC 24 باز می کند:​


Screenshot 2023-07-19 133122.png

Full Team Volumetric Motion​


View attachment Full Team Volumetric Motion-(720p60).mp4

داده‌های حجمی HyperMotionV با گرفتن ضبط حرکت همه ۲۲ بازیکن به طور همزمان در مسابقات رقابتی واقعی، حرکت واقعی ۱۱ به ۱۱ را تقویت می‌کند. نتیجه بیش از 11000 انیمیشن واقعی فوتبال است که تقریبا دو برابر سال گذشته است.

Screenshot 2023-07-19 133338.png

الگو برداری هوش مصنوعی​


View attachment AI Mimic-.mp4

AI Mimic داده های حجمی واقعی فوتبالیست ها را می گیرد و از هوش مصنوعی پیشرفته برای باز آفرینی حرکات بدن منحصر به فرد به صورت زنده در FC 24 استفاده می کند و به طرفداران اجازه می دهد تا سبک دویدن مخصوص هالند را تجربه کنند و همین طور سبک دویدن «1200 نفر دیگر از بهترین فوتبالیست ها» در بازی جهان باز آفرینی شده است.

Screenshot 2023-07-19 133534.png

Accelerate 2.0​


View attachment AcceleRATE 2.0-.mp4

شتاب 2 ( AcceleRATE 2.0 ) به طور قابل توجهی ویژگی AcceleRATE ما را گسترش می دهد و سیستم حرکت بازیکنان را به الگوهای منحصر به فردتر تقسیم می کند. این به ما امکان می‌دهد شخصیت‌های دقیق‌ تری را در شتاب بازیکن به نمایش بگذاریم و قابلیت دوام انواع مختلف بازیکنان را در EA SPORTS FC 24 بیشتر کنیم.

یک تجدید سریع در مورد انواع شتاب پایه:​

  • شتاب کنترل‌ شده : اکثر بازیکنان در FC 24 در نوع اصلی Controlled قرار می‌گیرند، زیرا به شیوه‌ ای متعادل‌ تر و کنترل‌ شده‌ تر شتاب می‌گیرند.
  • شتاب انفجاری : بازیکنان کوتاه‌ قدتر و چابک‌ تر که سریع‌ تر شروع می‌کنند، اما سرعت شتاب آن‌ها پس از انفجار اولیه شتاب کاهش می‌یابد.
  • مسافت طولاني : بازيكنان بلند قدتر و قوی تری كه آهسته شروع می كنند اما پس از شروع در مسافت‌های طولانی تر رشد می كنند.

در EA SPORTS FC 24، ما چهار الگوی شتاب جدید را برای نمایش سبک‌های حرکتی بیشتر بازیکنان معرفی می‌کنیم:​

  • شتاب انفجاری کنترل شده : 50٪ انفجاری، 50٪ کنترل شده
  • شتاب انفجاری بیشتر - 70٪ انفجاری، 30٪ کنترل شده
  • Controlled Lengthy که 50٪ طول، 50٪ کنترل شده
  • Mostly Lengthy که 70٪ طول، 30٪ کنترل شده

fc-24-gameplay-deepdive-img-01.png.adapt.1456w.png


AcceleRATE به طور خودکار بر اساس ترکیبی از ویژگی های شتاب، ارتفاع، چابکی و قدرت به بازیکنان اختصاص داده می شود. همانطور که گفته شد، شتاب و سرعت ( Sprint ) هنوز هم عوامل اصلی در تعیین سرعت کلی یک بازیکن هستند.

Screenshot 2023-07-19 134515.png

بازی فیزیکی جنبشی​


View attachment X2Download.app-EA SPORTS FC 24 - Gameplay Deep Dive Pitch Notes - Kinetic Shielding-(720p60).mp4

Kinetic Shielding​

  • انیمیشن‌های شیلد نبرد یک در مقابل یک جدید با استفاده از فناوری مشابه نبرد های هوایی جنبشی، زمانی که بازیکنی سعی در Shield کردن از حریف خود دارد، نبردهای معتبرتری را بر سر توپ ارائه می‌کند.

Shield Pushbacks : به شما این امکان را می دهد تا با دور کردن حریفان از توپ، فضا را برای حریف ایجاد کنید.​

  • برای درخواست Shield Pushback تریگر های L2 - LT را فشار دهید.
  • در زمان Shield Pushback هر چه تفاوت قدرت بین بازیکن شیلد کننده و بازیکنی که قصد هل دادن آن را دارند بیشتر باشد اثر کنندگی بیشتری از خود نشان خواهد داد.

Shield هنگام نگه داشتن L2 - LT​

  • هرچه دکمه Shield بیشتر نگه داشته شود، کارایی شیلدر کاهش می یابد.
  • هرچه بازیکن قوی‌تر باشد، مدت طولانی‌تری می‌تواند به طور موثر Shield کند.
  • تأثیر ویژگی ها در مکانیک Shield افزایش یافته است و استحکام بیشترین تاثیر را دارد.
  • بهبودهایی در سیستم Shield انجام شده است، از جمله اثربخشی Shield، استحکام و تعاملات.

View attachment Kinetic Shielding.mp4


Screenshot 2023-07-19 134648.png

AI True Flight Ball Physics​


View attachment AI True Flight Ball Physics.mp4

هوش مصنوعی AI True Flight Ball Physics یک تقویت کننده است که صدها پاس واقعی، شوت، ضربات آزاد و سانترها را مطالعه می‌کند و آنها را تنظیم می‌کند تا میزان انحنا، اوج گیری و فرود توپ را محاسبه کند.

Screenshot 2023-07-19 142009.png

دست های هوش مصنوعی​


دستکش‌های StretchSense حرکات طبیعی دست را در سطح جدیدی از جزئیات ثبت می‌کنند و این داده‌ها را به هوش مصنوعی منتقل می‌کنند تا حرکات دست در حین حرکت تولید کنند که نشان دهنده نحوه حرکت دست‌ها، مچ دست و انگشتان در هنگام بازی فوتبالیست‌ها است.

این گزارش به پست اول اضافه شد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر