Multi Platform FC 24

سازنده
EA Vancouver
تاریخ انتشار
جمعه - ۷ مهر - ۱۴۰۲
ناشر
Electronic Arts
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
Screenshot 2023-07-10 184433.png

شروع یک دوره جدید برای یک بازی بین المللی

شما می توانید انواع ویژگی های جدید که نوآوری و اصالت را پدید می آورد، در واقعی ترین تجربه فوتبالی جستجو کنید.​


اولین تریلر بازی FC 24


View attachment EA_SPORTS_FC_24_Official_Announce_Trailer_-vL01jbgENE_136.mp4

عکس های رسمی بازی

HyperMotionV


در فناوری HyperMotionV با استفاده از ضبط داده های حجمی ( volumetric data ) که در بیش از 180 مسابقه حرفه ای فوتبال مردان و زنان برای تأثیرگذاری بر حرکات بازیکن، بازی را همانطور که واقعا انجام می شود، ثبت می کند. این حرکت تمام سبک بازی تیمی و همچنین باعث شده که «1200 سبک دویدن» کپچر شود تا طرفداران بتوانند سبک و سیاق منحصر به فرد حرکت بازیکنان برتر را در دنیای واقعی را در یک بازی ویدیویی تجربه کنند.

Screenshot 2023-07-14 040317.png

سبک بازی ( PlayStyles ) بهینه شده توسط OPTA


PlayStyles بازیکنان درون زمین را ابعاد جدیدی میبخشد و این فناوری از قدرت هایی که با نمره به بازیکنان تعمیم داده می شود عمیق تر است تا باعث شود توانایی‌ها و مهارت های شخصی درون زمین بازیکنان را که منحصر به فرد می کند، در زمین به صورت زنده و پویا به شما نشان دهد. PlayStyles از داده‌های بازیکنان در دنیای واقعی از Opta و منابع دیگر به دست می‌آید که مستقیما بر گیم‌پلی تثیر می‌گذارد و به بازیکنان قابلیت‌های منحصربه‌فردی می‌دهد که باعث می‌شود شیوه بازی آنها معتبرتر به نظر برسد. PlayStyles+ این توانایی‌های هک شده را به استانداردهای جهانی ارتقا می‌دهد. به طور مثال شوت های قدرتی هالند که منحصر به خود این بازیکن است و این باعث می شود که بازتاب توانایی‌های بازیکنان سوپر استار در بازی در سطحی اجرا می شوند که کمتر بازیکنی می‌تواند به آن برسد.


PlayStyles که با داده‌های Opta در دنیای واقعی بهینه شده است، به ورزشکاران بُعد می‌دهد. فراتر از رتبه بندی های کلی برای زنده کردن توانایی های درون زمینی که بازیکنان را خاص می کند. هر PlayStyle به بازیکنان قابلیت‌های منحصر به‌ فردی را می‌دهد که می‌بینید و احساس می‌کنید که روش بازی آنها را معتبرتر می‌کند. PlayStyles+ به توانایی‌های DNA مانندی شباهت دارد که استانداردهای بازیکنان را در کلاس جهانی ارتقا را می‌دهد و به بازیکنان نخبه توانایی بازی در سطحی را می‌دهد که کمتر کسی می‌تواند به آن برسد.
  • PlayStyles: هر فوتبالیستی در جهان یک روش متمایز برای بازی دارد؛ PlayStyles این بُعد را با توانایی‌های امضا شده ای به بازی جهانی سوق می دهد که بازی بازیکنان را فراتر از امتیازات کلی می‌برد و به آنها کمک می‌کند در زمین برجسته شوند. هر یک از 34 سبک بازی که بر هر مرحله از بازی از گل زنی تا دفاع تثیر می گذارد، این ویژگی در در تمام مُد های بازی بازی به جز VOLTA FOOTBALL موجود است.​
  • PlayStyles+: فقط بهترین بازیکنان جهان دارای PlayStyles+ هستند که توانایی آن را از «ویژه و خاص» به «تماشایی و جذاب» افزایش می‌دهد. با Playstyles+ که به بازیکنان برتر کمک می کند تا در زمین بدرخشند، می توانید تفاوت را ببینید و احساس کنید.​

Screenshot 2023-07-14 040454.png

FROSTBITE یک موتور گرافیکی پیشرفته


Frostbite یک موتور گرافیکی پیشرفته است که جزئیات یک دنیای واقعی را در یک بازی ارائه می‌کند و سطح جدیدی از غوطه‌ور شدن را برای هر مسابقه به ارمغان می‌آورد. فناوری کاملا جدیداسکلت بندی به نام SAPIEN ظاهر و حرکت بازیکنان را با مدل‌های بدنی واقعی بازطراحی کرده که آناتومیک بدنی یک انسان را تا 10 برابر دقیق‌تر و حرکات را تا کوچک ترین جزئیات اندازه گیری می کند و همین طور فیزیک پارچه را که GPU CLOTH نام دارد شبیه ساز فیزیک پارچه بازیکنان را به بهترین شکل ممکن شبیه ساز می کند پارچ هایی که بیشتر تکان میخورند، موج می‌زنند تا رفتار بدنی بازیکنان بهتر به نمایش بگذارد و این فناوری در زمان های جشن های بعد از گل و نماهای نزدیک به زیبای خود نمایی می کند و بسیار به دنیای واقعی فوتبال نزیک است.

Screenshot 2023-07-14 192721.png

Screenshot 2023-07-14 193041.png

Screenshot 2023-07-14 151436.png

توضیحاتی درباره «HyperMotionV» و «Frames Captured»

Gameplay Deep Dive HyperMotionV

Gameplay Deep Dive Attacking

Gameplay Deep Dive Defending

Career Deep Dive Total Management System PART1

Advanced Defending Information


Screenshot 2023-07-19 130512.png

Gameplay Deep Dive PlayStyles PART1 and PART2

PlayStyles Instructions Part 1

SLIDER In EA FC 24​


این پست به طور دائم به روز رسانی خواهد شد.​



 
آخرین ویرایش:

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,324
نام
Amin
دوستان پینگ مناسب چنده برای بازی؟
من با 4.2.2.4 رو 110 و 120 میچرخه

و اینکه نسخه pc ارزونترینش چند میوفته؟

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
متوسط پینگ من ۱۰۰ هست روی همین ip که گفتی و توی بازی هنگام انتخاب حریف پینگم حدود ۳۸ تا ۴۴ میشه و قابل بازیه.خیلی سریع حریف رو پیدا میکنه.
اینترنت مخابرات
 
  • Like
Reactions: Sampler

sajadkharestani

کاربر سایت
May 11, 2021
98
دوستان یه راهنمایی میخواستم
کلیدهای ترکیبی برای دفاع کردن در xbox چه کلیدهایی هستن؟
(مشکل من تو بازی به دفاع کردن مربوط میشه)
لطفا یه راهنمایی کنید
با تشکر
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,066
دوستان یه راهنمایی میخواستم
کلیدهای ترکیبی برای دفاع کردن در xbox چه کلیدهایی هستن؟
(مشکل من تو بازی به دفاع کردن مربوط میشه)
لطفا یه راهنمایی کنید
با تشکر
اول از همه باید جاکی رو درست اجرا کنی که با L2 هست.مخصوصا با سیستم دفاع جدید که سختتر هم شده.این برای وقتی هست که حریف رو به روت هست و میخواد دریبل بزنه ولی با جاکی کردن بازیکنت تو حالتی میره که هوشیارتر عمل میکنه و سطح اتکا بدنش طوریه که بهتر عمل میکنه ولی تو این حالت سرعتش میاد پایین که اگه همزمان L2+R2 رو بگیری میشه اسپید جاکی ولی باز هم به اندازه وقتی عادی میدوه سریع نیست پس باید بدونی کی و کجا جاکی استفاده کنی
اگه از سیستم دفاعی advanced استفاده میکنی باید از دکمه های ضربدر و مربع(اگه تنظیمات کلاسیک استفاده کنی میشه دکمه دایره)استفاده کنی.ضربدر یه حالت پوش کردن یا با دست هل دادن داره و مربع تکل ایستاده میزنه.همین باعث شد سیستم جدید یکم سخت بشه.مخصوصا دم محوطه خیلی باید حواست باشه که کی مربع رو بزنی چون دربیل جدید R1 خیلی به مهاجم کمک میکنه و اگه زود مربع بزنی خیلی راحت دفاعت جا میمونه
کارهای دیگه هم اینه که با R1 یه یار کمکی میاد برای دفاع.وقتی اینو بزنی خود ai یکی رو میفرسته سمت اونی که توپ تو پاش هست ولی اگه دوبار بزنی و بگیری،2 نفر رو میفرسته اونجایی که حریفت داره فرار میکنه.ولی با این سیستم جدید خیلی R1 به کار نمیاد و اگه بلد نباشی بدتر دفاعت خالی میکنه.

به نظرم بهترین کاری هم که میتونی بکنی که دفاعت همیشه منظم باشه سوئیچ کردن با آنالوگ راست هست.تا جایی که میتونی با L1 سوئیچ نکن چون یه حالت تقه داره و یه لحظه بازیکنت گیج میزنه تا دوباره حرکت کنه
دوستان لطفاً اینم بگید که نگهداشتن ضربدر تو دفاع کردن چه تاثیری داره ؟
یه حالت هل دادن یا گرفتن با دست داره ولی دکمه رو نباید بگیری.یه تقه بزنی کافیه ولی خیلی باید به حریف نزدیک باشی وگرنه الکی بزنی باعث میشه جا بمونه.
 

Seyyedmasoud

کاربر سایت
Oct 3, 2021
41
اول از همه باید جاکی رو درست اجرا کنی که با L2 هست.مخصوصا با سیستم دفاع جدید که سختتر هم شده.این برای وقتی هست که حریف رو به روت هست و میخواد دریبل بزنه ولی با جاکی کردن بازیکنت تو حالتی میره که هوشیارتر عمل میکنه و سطح اتکا بدنش طوریه که بهتر عمل میکنه ولی تو این حالت سرعتش میاد پایین که اگه همزمان L2+R2 رو بگیری میشه اسپید جاکی ولی باز هم به اندازه وقتی عادی میدوه سریع نیست پس باید بدونی کی و کجا جاکی استفاده کنی
اگه از سیستم دفاعی advanced استفاده میکنی باید از دکمه های ضربدر و مربع(اگه تنظیمات کلاسیک استفاده کنی میشه دکمه دایره)استفاده کنی.ضربدر یه حالت پوش کردن یا با دست هل دادن داره و مربع تکل ایستاده میزنه.همین باعث شد سیستم جدید یکم سخت بشه.مخصوصا دم محوطه خیلی باید حواست باشه که کی مربع رو بزنی چون دربیل جدید R1 خیلی به مهاجم کمک میکنه و اگه زود مربع بزنی خیلی راحت دفاعت جا میمونه
کارهای دیگه هم اینه که با R1 یه یار کمکی میاد برای دفاع.وقتی اینو بزنی خود ai یکی رو میفرسته سمت اونی که توپ تو پاش هست ولی اگه دوبار بزنی و بگیری،2 نفر رو میفرسته اونجایی که حریفت داره فرار میکنه.ولی با این سیستم جدید خیلی R1 به کار نمیاد و اگه بلد نباشی بدتر دفاعت خالی میکنه.

به نظرم بهترین کاری هم که میتونی بکنی که دفاعت همیشه منظم باشه سوئیچ کردن با آنالوگ راست هست.تا جایی که میتونی با L1 سوئیچ نکن چون یه حالت تقه داره و یه لحظه بازیکنت گیج میزنه تا دوباره حرکت کنه

یه حالت هل دادن یا گرفتن با دست داره ولی دکمه رو نباید بگیری.یه تقه بزنی کافیه ولی خیلی باید به حریف نزدیک باشی وگرنه الکی بزنی باعث میشه جا بمونه.
دریبل R1 جدید چه جوریه ؟
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,066
تو rivals این هفته من تو ده بازی ۶ تا برد گرفتم.
و ۱۵ تا بازی کردم که اون یه برد رو به دست بیارم و به شکل عجیبی همرو باختم :))
الان حمید میاد میگه نه تقصیر خودته :D

تو روح ea
تقصیر خودته :D
اون یه برد که همیشه دهن خود منو سرویس کرده.اصلا این تئوری رو خودم اولین بار تو دنیا مطرح کردم ;))
دریبل R1 جدید چه جوریه ؟
امسال فقط دریبل خالی نیست.یه حالت سرعت هم همراهش داره.مخصوصا اگه بازیکنت قابلیت دریبل ریز رو داشته باشه مثل مسی که موقعی که این دریبل رو میزنی علامتش هم بالای سرش میاد.بیشتر به درد محوطه جریمه میخوره که زیگزاگی بزنی به دل دشمن:D
به نظرم تو یوتیوب سرچ کن چون توضیح دادنش شاید سخت باشه
 

d.a.r.i.u.s.h

کاربر سایت
Jan 19, 2019
105
Here are the EA Sports FC 24 Title Update 3 patch notes in full:

Ultimate Team​

Addressed the following issues:

  • On rare occasions, players could have disappeared from matches after a substitution or red card.
  • Following the completion of a match, sometimes the Advance menu option did not function unless another menu was first visited on the post-match screen.
  • Addressed the Ada Hegerberg Player Item causing gameplay impacting issues, the Item will become available for match use following a Server Release in the near future.
  • After watching End Highlights in a match, consecutive Squad Battles matches could not have been paused.
  • Addressed a stability issue that could have occurred when interacting with the Transfer Market.
  • Sometimes, when using Squad Builder, Player Items could have been placed in incorrect positions.
  • Stadium Item Pack openings in Ultimate Team were resulting in an unintended animation with placeholder text
  • The Squad Battles pre-match screen displayed a duration of 6 minutes instead of the intended 4 minutes per half, this was a visual issue only.
  • The Rivals Weekly Rewards timer and the Season Ends timer were reversed, this was a visual issue only.
  • SBC Group descriptions were not always visible.
  • In rare situations, UT Friendlies classic matches could have started with six players on the pitch, instead of the intended twenty-two.
  • When Comparing Price on Transfer Listed Player Items, Transfer List pages could not have been scrolled through until exiting and re-entering the Transfer List.
  • Some Stadium Items in the Store were not previewing when selected for the first time.
  • PlayStyles+ did not feature the plus symbol when viewed on a Player Bio screen.
  • On rare occasions, the Stadium Goal Pyrotechnics could have appeared in the center of the pitch.
  • When attempting to exit out of a category in the Store, the entire Store was closed instead.
  • The timer was not always displayed on the Kit Select screen for Rivals and Champions matches.
  • After exiting a Concept Player search from the Squad screen, the title did not always return to the correct screen.
  • The Shortcuts menu could have performed slower than intended on Leaderboards screens.
  • Some UI elements had font color and background combinations that were difficult to read.
  • In some specific cases, menu Shortcuts did not send players to the intended location.
  • In a rare scenario, menu Shortcuts could have interfered with Preview Pack animations.
  • Some Stadium Item rewards were not visible in Seasonal Objective rewards.
  • When selecting a Manager Item on the Squad screen and entering the Club tab, the search results did not always display Manager Items.
  • [PS5/XBSX|S/PC Only] A double walkout scene could have triggered two different songs playing simultaneously.
  • [PS5/XBSX|S/PC Only] Addressed a stability issue that could have occurred when attempting to play two versus one Co-Op Classic Matches.
  • [PC Only] The Store could not have been entered when using certain resolutions.
  • [Switch Only] A stability issue could have occurred when starting a Play a Friend match.

Gameplay​

Made the following changes:

  • Increased ball travel distance on manually requested Clearances.
  • Slightly increased Jockey turning speed when moving at slower speeds.
  • Slightly reduced the ball travel speed on Ground and Driven Passes performed by players with the Pinged Pass and Pinged Pass+ PlayStyles.
  • Increased the likelihood of a player with the Long Throw and Long Throw+ PlayStyles to be selected for a throw-in in advanced areas of the pitch.
  • Precision Finesse Shots can now consider an aiming input change that occurs right before the ball is hit.
  • Improved visuals for the ball carrier in situations where a red card foul has been committed during a breakaway.
Addressed the following issues:

  • Sometimes, the goalkeeper could have run past their intended location when rushing out of goal
  • Players without the Intercept and Intercept+ PlayStyles could have performed contextual sliding interceptions.
  • The Pinged Pass and Pinged Pass+ PlayStyles were unintentionally impacting first-time passes.
  • Sometimes, players could have made inauthentic movements when attempting to trap the ball.
  • Trapping refers to a player attempting to control the ball when receiving it.
  • On some occasions, a player could have slowed their run for a moment when attempting to trap the ball from a pass.
  • This issue was more common when receiving Precision Passes.
  • The Drag Back Turn Skill Move did not follow the input angle as much as intended upon exit.
  • Reduced the likelihood of the Rainbow Flick Skill Move causing the ball to hit the back of the player.
  • Sometimes, a player could have taken a touch of the ball instead of attempting to perform a requested first time Chip Shot.
  • In some specific scenarios, a requested Finesse Shot could result in an unintended shooting animation.
  • In some air ball situations, Auto Switching did not follow the player’s Auto Switching Controls Settings.
  • A contextual volley could have incorrectly occurred in some heading situations.
  • A requested Header On Demand could have sometimes resulted in a tackle instead.
  • When the attacker dribbled straight at the defender, the defender could sometimes tackle the ball into the dribbler’s path.
  • Some players did not see a Fitness decrease following Playable Highlights matches.
  • During a corner kick, an incorrect idle animation could have played before the kick was taken.
  • Improved referee logic when determining foul calls in situations where the ball carrier is shielding the ball.
  • Improved referee logic when determining offside calls in situations where defenders miss an interception.
  • Improved referee logic when determining foul calls in situations where players are jostling for the ball while it’s in the air.
  • In some cases, players who went over the ad boards could have passed through non playable characters while returning to the pitch.
  • In some situations, slide tackle animations did not play correctly.
  • An unintended animation could occur during a Stop And Face Goal request.
  • Players could sometimes pass through ad boards instead of jumping over them.
  • Sometimes a shot could have resulted in the ball passing through a defender’s foot, during a tackle.
  • In rare cases, adjusting player positions in Team Management during a match could have resulted in players disappearing from the match.
  • Following a contextual sliding pass, sometimes the controlled player would not automatically switch to the intended pass receiver.
  • Following a slide tackle that results in the ball being passed to a teammate, sometimes the controlled player would not automatically switch to the intended pass receiver.
  • Agile Dribbling right before a pass animation was completed could have resulted in the controlled player not automatically switching to the intended pass receiver.
  • When moving to their position for set play, a player’s running animation could have occurred incorrectly.
  • A tired player’s running animation could have occurred incorrectly sometimes.
  • In some cases, a player’s feet could have looked like they were not making contact with the ground.
  • Following a save animation, goalkeepers could have unnaturally transitioned to another animation.
  • In some cases, goalkeepers did not celebrate passionately in some scenes after making a significant save
  • Improved several player emoting animations.
  • When jogging, sometimes the ball carrier could put their foot through the ball when turning.
  • When winning the ball from a tackle, sometimes the player did not follow a quick directional input change.
  • Reduced how often CPU AI goalkeepers can do a fake throw.
  • CPU AI players could have performed possession-losing knock ons too often.
  • Sometimes, goalkeepers could have abruptly dropped the ball following the final whistle.
  • In some rare cases, goalkeepers could have unnaturally transitioned to a save animation.
  • [Switch Only] Goalkeepers were unable to save top corner penalty kicks.
  • [Switch Only] Sometimes, the ball could have gone through the goal net.

Clubs​

Addressed the following issues:

  • Addressed instances of connection being lost when opponents were found in Drop-In matches, resulting in the affected matches not starting.
  • Following the completion of a match, the Match Player Summary did not always display correct information.
  • Addressed instances of a stability issue that could have occurred after completing a match.
  • The Club Leaderboard did not always display information if the player accessing it was not part of a Club.
  • Skill Games were incorrectly using base Attributes of Virtual Pros.
  • Virtual Pros without a Club could have worn an unintended kit in menus.

Career Mode​

Addressed the following issues:

  • After signing a new player in Manager Career, the Best Possible Deal could have displayed an incorrect value.
  • Custom Tactics could have reset to default when adjusting them outside of matches in Manager Career.
  • Youth Academy goalkeepers did not have any PlayStyles in Manager Career.
  • A stability issue could have occurred when attempting to fire a coach in Manager Career.
  • In Manager Career, the Wishlist apply button callout did not function as intended.
  • Some activities were incorrectly displayed during the Calendar tutorial in Manager Career.
  • In Player Career, the Retirement Gift Activity could have incorrectly occurred multiple times for one player.
  • In Player Career, the Scout Bonus did not apply to some Objectives.
  • The camera did not follow the player correctly in the Player Career Set Pieces Training Drill.

VOLTA​

Addressed the following issues:

  • The Team Keepaway Arcade game did not always end when the timer ran out.
  • A full sized net was incorrectly present in some VOLTA Arcade games.

General, Audio, and Visual​

Made the following changes:

  • Updated 162 star heads which will appear in-game following an upcoming Server Release.
  • Updated some stadium, sound effects, presentation packages, crowd noises, button callouts, boots, UI elements, and fonts.
Addressed the following issues:

  • Sometimes, the PlayStyle+ indicator did not display incorrectly.
  • Some pre and post-match scenes could have displayed visual issues.
  • A stability issue could have occurred when changing Commentary Languages and Teams.
  • Addressed instances of placeholder text.
  • Addressed instances of disappearing and hard to read UI elements.
  • After 120 minutes played, bench players could sometimes be seated in incorrect positions.
  • During first person referee scenes, players could have passed through ad boards at times.
  • In some cases, the ball did not deform correctly when bouncing, this was a visual issue only.
  • The Defending Trainer was incorrectly enabled for all Training Center chapters instead of only for the Defending one.
  • The Directed Run visual indicator did not display in the Practice Arena.
  • At the start of the Directed Runs Skill Game, Directed Runs did not function as expected.
  • In a rare scenario, a match could have occurred against a CPU opponent in Online Seasons.
  • Sometimes, a player’s hair color could change depending on weather and time of day.
  • The Training Center Practice Arena did not follow the Alternate control scheme when set in Controller Settings.
  • The Online Seasons Leaderboard did not always display data on all friends.
  • [PS5, German Players Only] Removed the Virtual Bundesliga competition from the main menu with the intent of it returning closer to the competition’s start.
  • [Switch Only] After downloading and selecting a specific commentary language, one of the other available languages could have occurred instead.
  • [Switch Only] Local Seasons stats could have incorrectly reset.
  • [PS4 Only] After completing an Online Seasons or Co-Op Seasons match, selecting the Next Match option could have resulted in a stability issue.
  • [PS4/XB1 Only] A rare stability issue could have occurred in the Online Seasons menu.
  • [PC Only] In Tournament matches, pausing the match did not always function if the EA app overlay was previously opened.
 
  • Like
Reactions: ehsas1

Masoud_Blaugrana

کاربر سایت
Jun 27, 2023
12
تو rivals این هفته من تو ده بازی ۶ تا برد گرفتم.
و ۱۵ تا بازی کردم که اون یه برد رو به دست بیارم و به شکل عجیبی همرو باختم :))
الان حمید میاد میگه نه تقصیر خودته :D

تو روح ea
این جور مواقع باید co op بری با تیم رفیق یا یارت
من از دیو 8 تا اخرای 6 یه کله رفتم ضربدر 2 بعد یه برد میخواستم تا برم دیو 5 ، 10 بار سر این بازی مونده بازی کردم هی میباختم سر اینکه تیمم علنا فلج مطلق بود و کاریش نمیشد کرد تازه نت من که فاجعه به خصوصی هست و فیلماشم گذاشتم قبلا . دیگه دیروز با بدبختی بردمش دیو 5 . CO OP هم چون ظ3 PS5 هستم و تو اکانت دیگه سوییچ میکنم بازی میکنم نمیشد CO OP برم . باگ داره وقتی کسی اینوایت میکنه مگر نه CO OP میرفتم
 

XMohsen

کاربر سایت
Feb 4, 2010
1,100
نام
Mohsen
اومدم یه اطلاع رسانی بکنم از رقابت هفته گذشته با رفیقم :D

همینقدر بگم وضع اونقدر خراب بود که یه هفته طول کشید تا بیام اینجا.
آقا باختم بدم باختم ... بدد ... قشنگ 2-3 تا بازی آخر رفته بودم تو کما :D

اول از همه، لامصب رئال برداشت :)) :(( نامرد هر 5-6 تا بازی رو رئال رفت :| قشنگ تمام برنامه هام رو خراب کرد :(
بازیش هم خیلی بهتر شده بود فکر کنم حسابی تمرین کرده چندبار سر توپ زد رفتم دنبال نخود سیاه

و اما مشکل دوم و اصلی این بود که ما 23 بازی کردیم. آقا من هرچقدر این شوت رو نگه میداشتم آروم میزد ...
از هر زاویه با هر بازیکنی تا وسط تا 70% هرچقدر شوت رو پر میکردم آروم میزد. دیگه 2 تا بازی آخر لمس شده بودم بی خیال شدم فقط با خودم میگفتم تموم بشه بلند بشم برم :D
چطوریه سیستم شوت فیفا 23 ؟ تو 17 که قبلا بازی میکردم هرچقدر پر میکردی همونقدر شوت میزد. R1 رو نگه میداشتی سرعتی میزد. R3 رو میچرخوندی شوت کات دار میشد.
من هرچی زدم کار نمیکرد :|

خلاصه از 6-7 تا بازی اولی رو با سیتی بردم، آخری رو هم رئال بردم :D بقیه باخت... یه بازی که 4-5 تا خوردم. جداً روز بدی شد هیچ موقع اینطور نباخته بودم

اومدم خونه گفتم یه فیفا 24 بگیرم بشینم صبح تا شب تمرین کنم دیدم نه پولش رو دارم نه لپ تاپ میکشه پشیمون شدم با واقعیت کنار اومدم :))
 
  • Wow
Reactions: hamid_barca

sam.fisher

کاربر سایت
May 29, 2006
878
نام
نويد
قضیه اینکه بعضی بازیا خیلی سریع و فیکسن و بعضی بازیا خیلی کند و شل و وله چیه؟ چرا سرعت بازی ثابت نیس یه جا سریع یه جا کنده؟
چون یجا باید ببازی همه بازیکنات شبیه تریلی میشن موقع چرخیدن و حرکت کردن موقع پاس دادن هم کور میشن
یجا هم که باید ببری انگار همه وییرا و زیدان و رونانلدینیو میشن😂
 

flesh & blood

کاربر سایت
Sep 27, 2012
322
نام
amir
این مشکل ریست شدن تنظیمات دسته کم بود حالا کلا تنظیمات خود بازی هم ریست میشه یعنی انقدر سخته که اینا با یه آپدیت نمیتونن درستش کنن؟
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
4,066
اومدم یه اطلاع رسانی بکنم از رقابت هفته گذشته با رفیقم :D

همینقدر بگم وضع اونقدر خراب بود که یه هفته طول کشید تا بیام اینجا.
آقا باختم بدم باختم ... بدد ... قشنگ 2-3 تا بازی آخر رفته بودم تو کما :D

اول از همه، لامصب رئال برداشت :)) :(( نامرد هر 5-6 تا بازی رو رئال رفت :| قشنگ تمام برنامه هام رو خراب کرد :(
بازیش هم خیلی بهتر شده بود فکر کنم حسابی تمرین کرده چندبار سر توپ زد رفتم دنبال نخود سیاه

و اما مشکل دوم و اصلی این بود که ما 23 بازی کردیم. آقا من هرچقدر این شوت رو نگه میداشتم آروم میزد ...
از هر زاویه با هر بازیکنی تا وسط تا 70% هرچقدر شوت رو پر میکردم آروم میزد. دیگه 2 تا بازی آخر لمس شده بودم بی خیال شدم فقط با خودم میگفتم تموم بشه بلند بشم برم :D
چطوریه سیستم شوت فیفا 23 ؟ تو 17 که قبلا بازی میکردم هرچقدر پر میکردی همونقدر شوت میزد. R1 رو نگه میداشتی سرعتی میزد. R3 رو میچرخوندی شوت کات دار میشد.
من هرچی زدم کار نمیکرد :|

خلاصه از 6-7 تا بازی اولی رو با سیتی بردم، آخری رو هم رئال بردم :D بقیه باخت... یه بازی که 4-5 تا خوردم. جداً روز بدی شد هیچ موقع اینطور نباخته بودم

اومدم خونه گفتم یه فیفا 24 بگیرم بشینم صبح تا شب تمرین کنم دیدم نه پولش رو دارم نه لپ تاپ میکشه پشیمون شدم با واقعیت کنار اومدم :))
نگران نباش،هیچی از ارزشهات کم نشده...چون تو معنای تازه ای به ارزش و شرافت به باد رفته دادی ;))
 
  • Smile
Reactions: XMohsen and omiid72

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر