Fable II

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,666
نام
محمد
سلام!
با وجود اینکه چند ماهی از عرضه Fable II میگذره و احتمالا اکثر دوستان اچیومنت های بازی را گرفتند ولی بد ندیدم تا Achievements Guide این بازی را اینجا داشته باشیم، امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیره.

12885.jpg

-----------------------
Story Achievements

1YCLiGJhbC9ECRt0GltTVkYxL2FjaC8wLzMwAAAAAOfn5-oU1OA=.jpg

gp-g.jpg
The Whippersnapper - 25

A child Hero must collect five gold pieces
این اچیومنت در همون ابتدای بازی که شما یک بچه خردسال هستید به دست می آید. کافیه پنج ماموریتی که بازی بهتون محول میکنه انجام دهید تا پنج سکه طلا بگیرد و اچیومنت آزاد شود.

14CLiGJhbC9BCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzE1AAAAAOfn5-jqB9Q=.jpg

gp-g.jpg
The New Hero - 50
The terror of Bower Lake must be defeated
بعد از بزرگ شدن و ترک کمپ کولی ها، شما باید قرارگاه راهزنان را پاکسازی کنید تا بتوانید به Bowerstone بروید. مسیر طلایی را دنبال کنید تا به قرارگاه راهزنان برسد و سه یا چهار گروه از راهزنان را نابود کنید تا ماموریت تمام شده و اچیومنت آزاد شود.

1oCLiGJhbC9NCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzE5AAAAAOfn5-nsGm8=.jpg

gp-g.jpg
The Hero of Strength - 100

Complete The Hero of Strength
این کوئست اولین ماموریت از سه ماموریتی است که باید با Hammer همکاری کنید تا از Wellspring Cave آب بردارد. لازم به ذکر است که این ماموریت جز ماموریت های اصلی بازی است و و در طول خط داستانی بازی آزاد می شود.

1YCLiGJhbC81Cxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzFBAAAAAOfn5-pS964=.jpg

gp-g.jpg
The Hero of Will - 100

Complete The Hero of Will
این کوئست دومین ماموریت اصلی بازی است که در آن با Garth همکاری می کنید. همانند کوئست قبلی این ماموریت نیز جز ماموریت های اصلی بازی است و در طول خط داستانی بازی آزاد می شود.

14CLiGJhbC9MCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzE4AAAAAOfn5-gM4vw=.jpg

gp-g.jpg
The Hero of Skill - 100
Complete The Hero of Skill
آخرین کوئست اصلی بازی است جایی که شما به Wraithmarsh در Bloodstone می روید. این کوئست نیز جز ماموریت های اصلی بازی است و در طول خط داستانی بازی آزاد می شود.

1YCLiGJhbC82CBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzJCAAAAAOfn5-phzrI=.jpg

gp-g.jpg
The Sacrifice - 25
A Hero must choose The Needs of the Many
در انتهای بازی هنگامی که شما لوسین را شکست می دهید شما باید از بین سه انتخاب ممکن یکی را انتخاب کنید، اولین انتخاب Sacrifice است. شما با انتخاب این گزینه این اچیومنت را می گیرد. لطفا برای گرفت کامل اچیومنت به تذکری که در انتهای همین قسمت داده شده توجه کنید.

04CLiGJhbC9HCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzEzAAAAAOfn5-yoFL4=.jpg

gp-g.jpg
The Family - 25
A Hero must choose The Needs of The Few
در انتهای بازی هنگامی که شما لوسین را شکست می دهید شما باید از بین سه انتخاب ممکن یکی را انتخاب کنید، دومین انتخاب Family است. شما با انتخاب این گزینه این اچیومنت را می گیرد. لطفا برای گرفت کامل اچیومنت به تذکری که در انتهای همین قسمت داده شده توجه کنید.

04CLiGJhbC9ECBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzIwAAAAAOfn5-ybLaI=.jpg

gp-g.jpg
The Egomaniac - 25
A Hero must choose The Needs of the One
در انتهای بازی هنگامی که شما لوسین را شکست می دهید شما باید از بین سه انتخاب ممکن یکی را انتخاب کنید، سومین انتخاب Egomaniac است. شما با انتخاب این گزینه این اچیومنت را می گیرد. لطفا برای گرفت کامل اچیومنت به تذکری که در انتهای همین قسمت داده شده توجه کنید.

تذکر مهم: از آنجا که بازی فقط از یک اسلات برای ذخیره بازی استفاده می کند، اگر شما یکی از انتخاب ها را انجام داده و بازی را ذخیره کنید دیگر نمی توانید انتخاب های دیگر را انجام داده و باید بازی را از ابتدا انجام دهید. بهترین کار برای رفتن هر سه اچیومنت این است که قبل از کشتن لوسین بازی را ذخیره کنید (قاعدتا خود بازی این کار را انجام میدهد) و بعد از انتخاب یکی از گزینه ها و گرفتن اچیومنت مربوط به آن با استفاده از دکمه Guide روی کنترلر از بازی خارج شده و به داشبورد برگردید، سپس دوباره از آخرین ذخیره بازی را انجام داده و گزینه دیگر را انتخاب کنید تا به همین ترتیب هر سه اچیومنت آزاد شود.

-----------------------
Combat Achievements


14CLiGJhbC9FFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzEAAAAA5+fn+NROJw==.jpg

gp-g.jpg
The Black Knight - 10
Shoot the weapons from a hollow man's hands, blow off his head and then kill him for good
برای گرفتن این اچیومنت ابتدا باید Dexetrous Styles را تا مرحله 4 ارتقا دهید تا بتوانید از Sub Targeting skill استفاده کنید. برای ارتقا دادن به صورتی که نشان داده شده عمل کنید: main menu -> abilities -> skill . بعد از ارتقا یک اسلحه را انتخاب کرده و یک Hollow man را یافته و سپس دکمه Y را نگه دارید تا وارد حالت زوم شوید، آنگاه LT را نگه دارید تا وارد حالت SubTargeting شوید، سپس به اسلحه هایش شلیک کرده تا خلع سلاح شوید آنگاه به سرش شلیک کنید تا از بین برود.

14CLiGJhbC82Cxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzFCAAAAAOfn5-hz-hs=.jpg

gp-g.jpg
The Sharpshooter - 10
Hit three enemies with one shot, or see another Hero do so
شما باید با یک شلیک به سه دشمن ضربه وارد کنید. بهترین راه استفاده از یک اسلحه Blunderbuss است. یک گروه از دشمن ها که تعدادشون نسبتا زیاد باشه پیدا کنید (پیشنهاد میشه که این کار را توی محیط های بسته مثل غار انجام بدید) و بهشون شلیک کنید تا سه نفرشون با یک تیر هدف قرار بگیرند (لازم نیست کشته شوند). اچیومنت سختی نیست و با چند بار انجام دادن می توانید این اچیومنت را بگیرید.

0YCLiGJhbC9AFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzQAAAAA5+fn-rdU+A==.jpg

gp-g.jpg
The Archmage - 10
A Hero must kill five human enemies with one spell
شما باید پنج دشمن انسانی را با یک جادو از بین ببرید. برای اینکار باید یکی از جادوها را تا مرحله 4 یا 5 ارتقا دهید. سپس به جایی که دشمنان زیادی باشه بروید مثل قرارگاه راهزنان(Bandit's Camp) و بگذارید که نزدیکتان شوند، سپس با نگه داشتن دکمه B جادو را اجرا کنید تا 5 نفر از آنها از بین بروند و اچیومنت آزاد گردد. توجه کنید که این عمل را فقط بر روی دشمنان انسانی انجام دهید مثل راهزنان یا گاردها در Spire. همچنین این عمل بر روی مردم عادی باعث باز شدن اچیومنت نمی گردد.

14CLiGJhbC9HCRt0GltTVkYxL2FjaC8wLzMzAAAAAOfn5-g13VU=.jpg

gp-g.jpg
The Teaser - 5
Make bandits respond to expressions with fear, anger, mirth, and confusion... during combat
برای گرفتن این اچیومنت ابتدا به قرارگاه راهزنان بروید (یا هر جایی که Bandit وجود داشته باشد) سپس همه راهزنان را به جز یک نفر از آنها بکشید. سپس در حالیکه او در حالت انتخاب است (دور دشمن هاله ای نور قرمز قرار دارد) چهار expression شامل Fun, Flirt, Rude, Scary را برای او اجرا کنید. برای اجرا expression ها ابتدا RB را فشار داده و سپس از هر کدام از گروه های موجود (Fun, Flirt, Rude, Scary) یکی را به دلخواه اجرا کنید تا اچیومنت آزاد گردد.

-----------------------
Animal Achievements

14CLiGJhbC9CCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzI2AAAAAOfn5-jZPsg=.jpg

gp-g.jpg
The Pooch Pamperer - 5
Play fetch with your dog, or see another Hero's dog play
برای گرفتن این اچیومنت به rubber ball احتیاج دارید که برای خرید آن می توانید به general shop در بخش شرقی Bowerstone Market بروید. بعد از خرید این آیتم باید به بخش expression رفته و Dog -> Fetch را انتخاب کنید تا اچیومنت آزاد گردد.

1ICLiGJhbC9HFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzMAAAAA5+fn+xW-AQ==.jpg

gp-g.jpg
The Archaeologist - 5
Dig up something the dog has discovered, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت باید ابتدا یک بیل داشته باشید که می توانید از general shop تهیه کنید. سپس هرگاه که سگ یک Dig Spot پیدا کرد، با فشار دادن دکمه Down بر روی D-Pad آن محل را حفر کرده و گنجی را به دست آورید تا اچیومنت آزاد شود. اچیومنت بسیار ساده ای است و در همان اوایل بازی می توانید آن را به دست آورید.

0YCLiGJhbC9ECxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzEwAAAAAOfn5-6JHQs=.jpg

gp-g.jpg
The Dog Trainer - 5
Teach your dog a trick, or see another Hero's dog learn one
برای گرفتن این اچیومنت به کتابفروشی در Bowerstone Market بروید و یکی از کتابهای مربوط به dog trick را بخرید. سپس به مراحل زیر بروید: Start>Items>Books/Documents و کتاب مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه A را فشار دهید تا اچیومنت آزاد گردد.

0oCLiGJhbC81FQRrXVBRGEYxL2FjaC8wL0EAAAAA5+fn-e9cEQ==.jpg

gp-g.jpg
The Chicken Kicker - 5
Kick a chicken a good distance, or see one getting kicked
یک مرغ را تا فاصله زیادی شوت کنید. ابتدا به Oakfield یا Gypsy Camp بروید، سپس نزدیک یک مرغ بایستید و با زدن A آن را شوت کنید. چند بار که این کار را انجام دهید اچیومنت باز می شود.

1ICLiGJhbC83CBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzJDAAAAAOfn5-uBNiE=.jpg

gp-g.jpg
The Hunter - 5
Kill a sweet, innocent, fluffy bunny rabbit
ابتدا یک خرگوش پیدا کنید سپس منوی expression را باز کرده و بر روی Skull بروید و Safety را خاموش کنید. سپس به خرگوش شلیک کنید تا اچیومنت آزاد گردد.

-----------------------
Personality Achievements

1ICLiGJhbC9DCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzE3AAAAAOfn5-sr9vI=.jpg

gp-g.jpg
The Hero of Many Names - 5
Change your Hero's title, or see another Hero change theirs
اچیومنت بسیار آسانی است. از Town Crier که در تمام شهرها وجود دارند یک لقب جدید بخرید.

1YCLiGJhbC9GFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzIAAAAA5+fn+vVHkg==.jpg

gp-g.jpg
The Paragon - 15
Reach 100% good or evil, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت باید در بد بودن یا خوب بودن به صد در صد برسید. برای دیدن اینکه شخصیت شما چقدر خوب یا بد است به مسیر زیر بروید: main menu -> logbook -> personality -> alignment برای اینکه خوبی را زیاد کنید می توانید کارهای زیر را انجام دهید، جلوی مردم آهنگ بزنید، به گداها طلا بدهید، به Temple of Light طلا اهدا کنید، و خیلی کارهای خوب دیگر که می توانید انجام دهید. برای بد بودن نیز می توانید مردم عادی را بکشید، دزدی کنید، مردم را در Temple of Shadows قربانی کنید و کارهای بد دیگر. البته کافی است فقط در یکی از این دو مورد به صد در صد برسید.

14CLiGJhbC8yFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wL0YAAAAA5+fn+E236A==.jpg

gp-g.jpg
The Extremist - 15
Reach 100% purity or corruption, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت باید در پاکی یا در پلیدی به صد در صد برسید. راحت ترین راه برای گرفتن اچیومنت این است که خانه های مردم را خریداری کنید سپس اگر می خواهید پاکی افزایش پیدا کنید Rent را روی %0 بگذارید و اگر می خواهید پلیدی افزایش پیدا کند Rent را روی %100 بگذارید. پس از مدتی اچیومنت آزاد می شود.

+EAQQw==.jpg

gp-g.jpg
The Celebrity - 50
Reach 50,000 renown, or see another Hero do so
Renown خود را به 50000 برسانید. با انجام اکثر کوئست های بازی شما Renown کسب می کنید. همچنین می توانید به خواننده هایی که در سطح شهرها هستند پول دهید تا برای شما آواز بخوانند تا Renown شما افزایش پیدا کند و یا Trophy هایی که در طول بازی به دست می آورید را به مردم نشان دهید. اچیومنت سختی نیست و به مرور و در طول بازی به دست می آید. ماموریت هایی که Renown زیادی دارند در زیر مشخص شده است:

Treasure Island of Doom! – Renown 7500
T.O.B.Y – Renown 4000 - Bloodstone
Love Hurts – Renown 8500 - Bowerstone Cemetary
Evil in Wrathmarsh – Renown 4000
Something Rotten – Renown 3500 - Rookridge Inn
Brightwood Tower – Renown 3000
Rescuing Charlie – Renown 5000

1ICLiGJhbC9ACBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzI0AAAAAOfn5-sYz+4=.jpg

gp-g.jpg
The Persuader - 5
Convince a villager to give you a present, or see another Hero do so
از یکی از مردم یک هدیه دریافت کنید. تعدادی از مردم شهر در بالای سرشان شکل یک هدیه دیده می شود که اگر کاری برای آنها انجام دهید و یا از شما خوششان بیاید این هدیه به صورت پر رنگ دیده می شود که با زدن دکمه A می توانید هدیه را از آنها بگیرید. بعد از گرفتن هدیه این اچیومنت آزاد می گردد.

0YCLiGJhbC9NFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzkAAAAA5+fn-lGx0A==.jpg

gp-g.jpg
The Show-off -5
Impress a villager with a perfect expression, or see another Hero do so
یکی از مردم شهر را انتخاب کرده و در جلوی او دکمه Y را بزنید تا لیست علاقه مندی های او نشان داده شود. سپس یکی از expressions مورد علاقه او را برایش انجام دهید. به طور مثال اگر از رقص خوشش می آید به منوی expressions رفته سپس Fun را انتخاب کرده و بر روی Dancing کلید A را فشار دهید و سپس آن را در بخش سبز scale رها کنید تا اچیومنت آزاد گردد.

0ICLiGJhbC8xCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzJFAAAAAOfn5--DJUs=.jpg

gp-g.jpg
The Romantic - 10
Take a villager on a perfect date, or tag along to one. Location and expressions are all-important
یکی از مردم شهر را انتخاب کرده و در جلوی او دکمه Y را بزنید تا لیست علاقه مندی های او نشان داده شود. حال علاقه مندی های او را برایش انجام دهید، مثلا expressions مورد علاقه اش را برایش انجام دهید، کادو مورد علاقه اش را برایش بخرید و یا او را به محلی که از آن خوشش می آید ببرید. بعد از انجام تمام کارها اچیومنت آزاد می گردد.

0YCLiGJhbC8wCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzJEAAAAAOfn5-4j3dg=.jpg

gp-g.jpg
The Spouse - 10
Marry a villager, or attend the wedding of another Hero
در بازی ازدواج کنید. ابتدا با کمک منوی expressions کارهایی را انجام دهید تا یک نفر از شما خوشش بیاید و شکل قلب بالای سرش قرمز شود، سپس به او یک حلقه هدیه دهید (ترجیحا با تعداد ستاره بالا) و سپس او به دنبال شما راه می افتد. شما باید خانه ای را خریداری کرده و سپس در جلوی خانه گزینه Set as Marital Home را انتخاب کنید.

0ICLiGJhbC9GCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzIyAAAAAOfn5-9a3IQ=.jpg

gp-g.jpg
The Parent - 10
Have a child, or be there for the birth of another Hero's child
در بازی بچه دار شوید. راحت ترین راه این است که expressions مربوط به این کار یعنی Come Back To My Place را آزاد کنید. برای گرفتن این expressions به کتابفروشی بروید و کتاب Come Hither Dear را خریداری کنید. سپس جلوی همسرتان Come Back To My Place را اجرا کرده و در جلوی تختخواب گزینه unprotected را انتخاب کنید.

0oCLiGJhbC9CFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzYAAAAA5+fn-Xal3g==.jpg

gp-g.jpg
The Bigamist - 10
Get married a second time, whilst already married, or attend the second wedding of another Hero
در دو منطقه جداگانه با دو نفر ازدواج کنید، اچیومنت بسیار راحتی است.

1ICLiGJhbC9NCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzI5AAAAAOfn5-v+KsY=.jpg

gp-g.jpg
The Rogue - 5
Steal something undetected from a building while there are people nearby, or see another Hero do so
بدون اینکه کسی متوجه شوید به یک خانه یا مغازه بروید، سپس به طبقه دوم رفته و وسیله ای را از درون کمد بدزید. برای دزدی جلوی یک کمد بروید و کلید A را فشار دهید تا دایره دور کلمه Steal پر شود.

0oCLiGJhbC9FCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzIxAAAAAOfn5-171TE=.jpg

gp-g.jpg
The Illustrated Hero - 5
Tattoo every part of your Hero's body, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت باید تمام نقاط بدن را خالکوبی کنید. برای اینکار می توانید به مغازه ای که در Bloodstone است بروید و عمل خالکوبی را انجام دهید.

0oCLiGJhbC8xCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzFFAAAAAOfn5-3RFeI=.jpg

gp-g.jpg
The Pied Piper - 10
Start a party where at least five villagers are dancing, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت به یک محیط نسبتا شلوغ بروید و از منوی expression گزینه Fun را انتخاب کنید. بر روی Dancing رفت و کلید A را نگه دارید تا شخصیت شروع به رقصیدن کند. مردم به دور شما جمع شده و شروع به رقصیدن می کنند، آنقدر کلید A را نگه دارید تا اچیومنت آزاد گردد.

0YCLiGJhbC9HCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzIzAAAAAOfn5-66JBc=.jpg

gp-g.jpg
The Party Animal - 10
Get five villagers drunk in under three minutes, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت به Bowerstone Market رفته و پنج شیشه نوشیدنی از مغازه مربوطه خریداری کنید، سپس شروع به رقصیدن کنید تا مردم به دور شما جمع شوند. آنگاه نوشیدنی ها را به پنج فرد مخلتف هدیه بدهید، برای هدیه دادن به منوی expression رفته و Social را انتخاب کرده و سپس Gift را انتخاب کنید. نوشیدنی در بخش Food قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این کار را باید در کمتر از سه دقیقه انجام دهید، البته خیلی سریع می شود این کار را انجام داد و این اچیومنت را گرفت.

1ICLiGJhbC8wFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wL0QAAAAA5+fn+4xGzg==.jpg

gp-g.jpg
The Menace To Society - 5
Commit an act of public indecency, or see another Hero commit one
برای گرفتن این اچیومنت ابتدا باید کتاب The Perv's Handbook را بخرید تا Vulgar Thrust در منوی expression باز شود. سپس به یک مکان مثل Fairfax Gardens یا Bowerstone Market رفته و سپس در منوی اصلی به مسیر زیر بروید: Clothing -> Outfits-> No Clothes و بعد Vulgar Thrust را اجرا کنید تا یکی از مردم نگهبانان را صدا زده و شما را 10 سکه جریمه کند. بعد از این کار اچیومنت آزاد می گردد.

1YCLiGJhbC9CCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzE2AAAAAOfn5-rLDmE=.jpg

gp-g.jpg
The Goth - 5
A Hero must dye their hair black, and wear a black outfit and black makeup
برای گرفتن این اچیومنت ابتدا به Bloodstone یا Bowerstone بروید و آیتم Black Dye(Moonless Midnight Dye) را خریداری کنید. سپس به منوی اصلی رفته و در بخش Items، آیتم Black Dye را بر روی کلیه لباسها و موهای خود قرار دهید تا همه آنها به رنگ مشکی درامده و اچیومنت آزاد گردد.

04CLiGJhbC8wCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzFEAAAAAOfn5-wx7XE=.jpg

gp-g.jpg
The Muse - 5
Inspire the Bard to compose songs celebrating your great deeds
به رستوران واقع در Bowerstone Market رفته و به خواننده ای که در آنجا حضور دارد 10 سکه بدهید تا شعری را برای شما بخواند. بعد از خواندن شعر اچیومنت آزاد می گردد.

0ICLiGJhbC82FQRrXVBRGEYxL2FjaC8wL0IAAAAA5+fn-85VpA==.jpg

gp-g.jpg
The Cliff Diver - 5

Cliff dive 500 feet, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت کافی است ماموریت Treasure Island of Doom را انجام دهید و از بلندترین صخره به پایین بپرید تا اچیومنت باز شود. این ماموریت در شهر Bloodstone قابل دسترس است.

1YCLiGJhbC9MCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzI4AAAAAOfn5-oe0lU=.jpg

gp-g.jpg
The Property Magnate - 10

A property must be sold for twice the price it was bought for
برای گرفتن این اچیومنت باید یک خانه را به دو برابر ارزشی که خریداری کرده اید، بفروشید. برای این کار ابتدا خانه ای ارزان بخرید مثلا در Oakfield. سپس از Furniture store تعدادی وسایل خانه پنج ستاره بخرید. بعد وارد حالت Redecorate Mode شده و وسایل جدید را با وسایل قدیمی عوض کنید. اگر هنوز به قیمت مورد نظر نرسیدید می توانید Trophy هایی که در بازی به دست آورده اید را در خانه بگذارید تا قیمت آن افزایش یابد. همچنین می توانید بعد از خرید خانه در شهر کار کنید تا وضعیت اقتصادی منطقه بهتر شده و قیمت ها افزایش یابد.

0oCLiGJhbC9GCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzEyAAAAAOfn5-1I7C0=.jpg

gp-g.jpg
The Executioner - 10

Sacrifice ten people in the Temple of Shadows, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت باید ده نفر را در Temple of Shadows قربانی کنید. این معبد یک قلعه بزرگ در منطقه Rookridge است و ورودی آن با خوردن پنج جوجه باز می شود. برای قربانی کردن افراد ابتدا باید آنها را به دنبال خود آورده و سپس انها را به معبد برده و وقتی بر روی دایره بزرگ داخل معبد قرار گرفتند، اهرم را کشیده تا قربانی شوند. برای راحتی کار می توانید چند نفر را به صورت همزمان به معبد برده و قربانی کنید.

1ICLiGJhbC9FCRt0GltTVkYxL2FjaC8wLzMxAAAAAOfn5-v0LHM=.jpg

gp-g.jpg
The Workhorse - 10

A Hero must achieve a high-enough chain while performing a job
برای گرفتن این اچیومنت باید در یکی از مشاغل ده بار پیاپی موفقیت آمیز عمل کنید. شما باید در یکی از مشاغل موجود در بازی مثل آهنگری ده بار پیاپی به صورت موفقیت آمیز کلید A را در ناحیه سبز Scale فشار دهید. شغل ها از مسیر زیر قابل دسترس است: main menu -> quests/maps -> jobs همچنین مشاغل در همه زمان ها قابل استفاده نیستند.

0ICLiGJhbC9BFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzUAAAAA5+fn-1esaw==.jpg

gp-g.jpg
The Artisan - 10

Succeed at one job to Level 5, or see another Hero do so
این اچیومنت سخت نیست ولی بسیار وقت گیر است. شما باید در یکی از مشاغل موجود در بازی به سطح 5 برسید. برای این کار یکی از شغل ها را انتخاب کرده و آنقدر آن کار را انجام دهید تا به سطح 5 برسید. توجه کنید که اگر بتوانید حرکات صحیح را به صورت پیاپی انجام دهید زودتر می توانید به این سطح برسید.

14CLiGJhbC81CBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzJBAAAAAOfn5-hAxwc=.jpg

gp-g.jpg
The Ruler of Albion - 100

Amass a 2.5 million gold real estate empire, or be there when another Hero does
صاحب 2.5 میلیون دارایی شامل خانه یا مغازه در آلبیون شوید. برای گرفتن این اچیومنت باید هر خانه یا مغازه ای که در بازی می بینید بخرید تا دارایی شما افزایش پیدا کند. برای به دست آوردن پول مورد نیاز برای خرید می توانید مبلغ اجاره خانه های خریداری شده را افزایش دهید تا پول شما افزایش پیدا کند، البته این کار باعث می شود که پلیدی شما در بازی افزایش پیدا کند. راه دیگر برای پول در آوردن این است که شما بعد از خریدن و اجاره دادن تعدادی خانه از بازی خارج شده و تاریخ کنسول را جلو بکشید و دوباره وارد بازی شوید تا مبلغ قابل توجهی به پول شما اضافه شود، البته من این راه حل را پیشنهاد نمی کنم. توصیه می شود تا این اچیومنت را بعد از پایان بازی بگیرید به خاطر اینکه Fairfax Castle بعد از پایان بازی قابل خرید می باشد و قیمت آن 1 میلیون می باشد. برای دیدن وضعیت فعلی دارایی ها به مسیر زیر بروید:Start -> Logbook -> Stats. همچنین تعدادی از قصر ها که در بازی مبلغ زیادی دارند در زیر آمده است:

Cemetery Mansion که بعد از انجام ماموریت Love Hurts آزاد می شود.
Father Gile's Farm که بعد از انجام ماموریت Blind Date آزاد می شود.
Reaver's House که بعد از اتمام بازی آزاد می شود.

0oCLiGJhbC8yCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzJGAAAAAOfn5-3iLP4=.jpg

gp-g.jpg
The Swinger - 5

Take part in a debauched bedroom party with several participants
براي گرفتن اين اچومنت به شهر Bloodstone برويد. سپس یک نفر را انتخاب کرده و با اجراي Come Back to My Place او را با خود همراه سازيد. اگر درخواست شما را قبول نکرد سعی کنید با دادن هدیه به او کاری کنید تا علامت قلب بالای سرش به رنگ قرمز درآید. هنگاميکه او درخواست شما را قبول کرد، به سراغ دو نفر ديگر رفته و همين کار را تکرار کنيد. سپس هنگاميکه هر سه نفر به دنبال شما روانه شدند يک تختخواب پيدا کرده و Sleep را انتخاب کنيد تا اچيومنت آزاد گردد.

1oCLiGJhbC9ACxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzE0AAAAAOfn5-kK-0c=.jpg

gp-g.jpg
The Gambler - 10

A Hero must win 500 gold at a pub game in one sitting, having tried each game type at least once
براي گرفتن اين اچيومنت ابتدا بايد هر کدام از Pub Game های موجود را يک بار انجام دهيد و سپس در يکي از آنها برنده 500 طلا شويد. اين بازيها را به وسيله افرادي به نام Gamemaster که معمولا در کافه ها هستند مي توانيد انجام دهيد. در کل سه بازي وجود دارد، بازي Keystone که مي توانيد آن را در Bowerstone Market انجام دهيد. Fortune's Tower که در Westcliff قرار دارد و Spinnerbox که در Oakfield قابل بازي است.

UPiYvJg=.jpg

gp-g.jpg
The Dollcatcher - 10
Collect all the Hero dolls, or see another Hero collect them
این یکی از اچیومنت هایی است که من متاسفانه نتوانستم بگیرم ولی روش گرفتنش را توضیح میدهم. شما باید تمام Hero doll های موجود در بازی که 6 عدد می باشد را پیدا کنید. این Hero doll ها شامل Garth, Reaver, Hammer, Lucien, Theresa, Character Hero doll می باشد. شما می توانید یکی از Hero doll ها را از General Trade store خریداری کنید و Character Hero doll را می توانید در Westcliffe و در بخش Shooting Gallery بگیرید. در این ماموریت شما باید به ماکت هایی که روی صفحه ظاهر می شوند شلیک کنید و امتیاز خود را به بالاتر از 150 برسانید تا بتوانید Hero doll را بگیرید. ولی شما می توانید در طول بازی فقط یک Hero doll بگیرید و Hero doll های باقیمانده را باید با کمک دوستان خود در Live مبادله کنید تا تمام Hero doll ها را گرفته و اچیومنت آزاد گردد.

1YCLiGJhbC8xFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wL0UAAAAA5+fn+my+XQ==.jpg

gp-g.jpg
The Duellist - 10
String together a full-speed chain attack, or see another Hero do so
برای گرفتن این اچیومنت باید 5 یا 6 حمله زنجیره ای را انجام دهید. برای اینکار شما باید ابتدا Brutal Styles را به سطح 3 برسانید، همچنین Speed را به سطح 5 برسانید. سپس به یک منطقه باز رفته و با یک اسلحه سنگین شروع به زدن دکمه X کنید. حمله زنجیره ای زمانی اتفاق می افتد که بعد از زدن X شمشیر ردی آبی از از خود به جای بگذارد و در این حالت شما باید بلافاصله دوباره کلید X را فشار دهید. چند بار که این کار را به صورت پیاپی انجام دهید اچیومنت آزاد می گردد.

UP4kfMY=.jpg

gp-g.jpg
The Completionist - 50

Get all expressions, pet tricks and abilities, or see another Hero do so
نکته: تذکر مهم در مورد این اچیومنت این است که شما باید ابتدا بازی آرکید Fable II Pub Games را از Live خریداری کنید تا بتوانید این اچیومنت را آزاد کنید.
برای گرفتن این اچیومنت شما باید تمام expressions ها و pet tricks ها را گرفته و abilities ها را به آخرین درجه برسانید تا این اچیومنت آزاد گردد. در بخش expressions تعداد 33 اسلات وجود دارد به صورت زیر:

Rude --> Play Dead, Kiss My ***, Chicken, Beg, Point & Laugh, Middle Finger and Vulgar Thrust
Scary --> Slap, Growl, Threaten, Scary Laugh, Feign Attack, Bloodlust Roar, Extort
Social --> Follow, Dismiss, Lute, Trophy, Apologise
Fun --> Dance, "Hat, Headband, Moustache" , Fart, Sock Puppet, Laugh, Belch, Victory Arm Pump
Flirt --> Worship, Come Back To My Place, Pick Up Line, Blow Kiss, Seduce, Whistle, Heroic Pose

برای باز کردن تمام اسلات ها به راهنمایی زیر توجه کنید:

Rude
Play Dead - کتاب Dead Handy را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Kiss My *** - مقدار 20000، Renown کسب کنید.
Chicken - از ابتدای بازی وجود دارد.
Beg - بعد از رسیدن به مرحله جوانی آزاد می شود.
Point & Laugh - از ابتدای بازی وجود دارد.
Middle Finger - کتاب The Finger را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Vulgar Thrust - کتاب The Perv's Handbook را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.

Scary
Slap - از ابتدای بازی وجود دارد.
Growl - از ابتدای بازی وجود دارد.
Threaten - در بخش شخصیت به 50 درصد در Evil برسید.
Scary Laugh - مقدار 10000، Renown کسب کنید.
Bloodlust Roar - از ابتدای بازی وجود دارد.
Extort - در بخش شخصیت به 100 درصد در Evil برسید.
Feign Attack - به www.fable2.com رفته و بازی فلش را انجام داده و تاج سمت راست را انتخاب کنید. سپس اطلاعات مربوط به Xbox Live خود را وارد کنید.

Social
Follow - مقدار 100، Renown کسب کنید.
Dismiss - مقدار 100، Renown کسب کنید.
Lute - در General Store در Bowerstone Market موجود است.
Trophy - بعد از انجام اولین کوئست مربوطه آزاد می شود.
Apologize - در بخش شخصیت به 25 درصد در Good برسید.
Thumbs Up - از ابتدای بازی وجود دارد.
Thumbs Down - از ابتدای بازی وجود دارد.
Gift - بعد از رسیدن به مرحله جوانی آزاد می شود.

Fun
Dance - از ابتدای بازی وجود دارد.
Hat, Headband, Moustache - برنده یک بازی در بازی آرکید Fable II Pub Games شوید.
Fart - از ابتدای بازی وجود دارد.
Sock Puppet - کتاب Sock It To 'Em را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.از ابتدای بازی وجود دارد.
Laugh - در بخش شخصیت به 50 درصد در Good برسید.
Belch - کتاب Belching For Beginners را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Victory Arm Pump - از ابتدای بازی وجود دارد.

Flirt
Worship - ابتدا کتابفروشی واقع در Bowerstone Market را خریداری کنید، سپس به بالای پله رفته و کتاب Book of Workship را در یکی از کمدها پیدا کنید.
Come Back To My Place - کتاب Come Hither Dear را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Pick Up Line - از ابتدای بازی وجود دارد.
Blow Kiss - مقدار 2500، Renown کسب کنید.
Seduce - کتاب The Art of Seduction را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Whistle - از ابتدای بازی وجود دارد.
Heroic Pose - از ابتدای بازی وجود دارد.

Dog
Combat - 5 star - همه کتابهای مربوط به مبارزه را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Treasure Hunting -5 star - همه کتابهای مربوط به گنج یاب را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Roll Over - کتاب Dog Tricks! Roll Over را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Chase Tail - کتاب Dog Tricks! Tail Chase را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Play Dead - در یک صندوق گنج در Bowerstone Cemetary موجود است.
Beg - کتاب Dog tricks! Begging را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Backflip - برنده 2 ستاره در بازی Fortune's Tower موجود در بازی آرکید Fable II Pub Games شوید.
Bunny Hop - در یک صندوق گنج در Bower Lake موجود است.
Wave - کتاب Dog Tricks! The Wave را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Hide Snout - کتاب Dog Tricks! Hide Snout را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.
Growl - بعد از نابود کردن 10 عدد Gargoyle به رودخانه زیر پل Bowerstone Market رفته و در آب شیرجه بزنید تا به محل گنج Gargoyle ها برسید. در اولین صندوق آن را خواهید یافت.
Targeted Urination - کتاب Dog Tricks! Targeted Urination را از کتابفروشی واقع در Bowerstone Market خریداری کنید.

نکته: بعضی از کتابهای ذکر شده ممکن است در یک زمان در کتابفروشی موجود نباشد، ولی شما می توانید بعد از مدتی دوباره به کتابفروشی مراجعه کرد و آن کتاب را تهیه کنید.

شما همچنین باید تمامی توانایی های موجود در بخش های Skill, Strength, Will را به حداکثر برسانید. برای اینکار می توانید از مغازه Alchemist واقع در Bowerstone Market، بسته های حاوی Thunder Strength Potion, Expert Skill Potion, Undiluted Will Potion, Pure Experience Potion را برای بالا بردن توانایی های خود خریداری کنید.

1oCLiGJhbC83Cxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzFDAAAAAOfn5-mTBog=.jpg

gp-g.jpg
The Hoarder - 25

Collect every silver key, or see another Hero do so
تمامی Silver key های موجود در بازی را پیدا کنید. Silver key ها همانطور که از نامشان مشخص است کلیدهایی نقره ای هستند که در سرتاسر بازی وجود دارند و برای باز کردن این اچیومنت باید 50 کلید نقره ای موجود در بازی را پیدا کنید. شما می توانید مکان Silver key های موجود در انتهای همین قسمت ببینید.

1oCLiGJhbC9DCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzI3AAAAAOfn5-k5xls=.jpg

gp-g.jpg
The Gargoyle - 25

Find the gargoyles' legendary treasure
شما باید 50 عدد Gargoyle موجود در بازی را پیدا کنید. Gargoyle ها شبیه یک سر مجسمه هستند و هنگامیکه شما نزدیکشان می شوید شروع به کری خواندن برای شما می کنند. برای نابود کردن آنها باید ابتدا Dextrous Styles را به سطح 2 برسانید و سپس کافی است به سمت آنها شلیک کنید تا از بین بروند. بعد از نابود کردن هر ده عدد از آنها شما می توانید به گنجی که برای شما در نظر گرفته شده دست یابید، برای گرفتن گنج به رودخانه زیر پل Bowerstone Market رفته و در زیر آب شیرجه روید تا بتوانید گنجینه ها را پیدا کنید. گنج هایی که برای نابود کردن Gargoyle ها در نظر گرفته شده به صورت زیر است:

10Gargoyles = Dog Tricks! The Growl
20Gargoyles = Potion of Life
30Gargoyles = Emerald x 3
40Gargoyles = 10,000 Gold
50Gargoyles = Ghoul Augment​

مکان کامل Silver key ها و Gargoyle های موجود در بازی:

Bower Lake – 4 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 silver key on the island by the entrance to the Bower Lake tomb.
1 silver key directly north of the Bower Lake region exit (Brightwood (east)), just above centre on the map, far right.
1 gargoyle slightly north of the Brightwood exit, near a silver chest.
1 gargoyle on the same structure to the one mentioned above.
1 gargoyle south of the Bower Lake Tomb on the nearest ruin.
1 gargoyle in the Tomb of Heroes. After you go through the first big room, the gargoyle is behind you whilst in the corridor (access to caves requires the quest “Rescuing Charlie”).
1 silver key in the Tomb of Heroes. In the next room where you see Charlie, the key is on the right behind a pillar, the dog should react (access to caves requires the quest “Rescuing Charlie”).
1 gargoyle by the gypsy camp. When inside, head as far as you can west to the cliff edge and look down across the water. (Not available early on, area is blocked off, try when you’ve been to Bloodstone.)
1 silver key in the gypsy camp. Instead of leaving under the gate, head to the back and follow the dirt path then climb the structures stairs ahead of you. Right at the top. (Not available early on, area is blocked off, try when you’ve been to Bloodstone.)

Rookridge - 6 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 silver key on Bowerstone Road on the small, high, isolated island where you meet the ghost for an early quest. Statue of someone looking out to sea there.
1 silver key in the Gemstone Grotto. When the bridge is down and you have to dive down, keep swimming as far as you can go and then follow the track. Follow the grotto round and you’ll find it.
1 gargoyle on the right before you go in the Hobbe Cave after making the big dive down from the broken bridge.
1 gargoyle in the Hobbe Cave, in the cylindrical room with the spiral map round the outside. Look up and you’ll see the blighter.
1 silver key, buried on the left, just before you enter the Hobbe Cave’s monster central room with an S shaped path way.
1 silver key by the old shack building where the exit of the Hobbe Cave comes out. Run around the edge and overlooking the canyon, there is a silver key.
1 silver key upon the broken rail tracks, right at the end. The tracks going north that is.
1 gargoyle in the mountains, right at the top on the wheel device at the top.
1 gargoyle in the Temple of Shadows, far right corner as you go in. Temple of Shadows is the big church on the hill. To gain entrance, you must eat 5 crunchy chicks at its gates.
1 silver key inside the temple of shadows. Room to the left with all the fancy chairs.
1 gargoyle above the entrance to the room you just entered inside the Temple of Shadows with the key there.

Westcliff - 4 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 gargoyle on the left of the path just after the first balverine attack. First left off the main path, turn around.
1 gargoyle, go to the top of the big structure before you cross the first bridge, vault down and he’s straight ahead.
1 silver key in the first camp in a building on the left, after crossing the first bridge.
1 silver key can be found in an alcove by the water’s edge. Before you go in to the the ruins, jump down and head back to get out and you’ll see it on the left.
1 gargoyle, before you go in to Howling Halls, stand at the top of the stairs in the ruins and look behind you and up and left.
1 gargoyle in the far right corner of the main hall in Howling Halls. HUGE room.
1 silver key in the spiral staircase (at the top of Howling Halls).
1 gargoyle on the right of the gravel path down to the docks. Stop on the first wooden part and look up at the cliff.
1 silver key down by the docks on the right.


Oakfield - 6 Silver Keys, 3 Gargoyles
1 silver key on the south of the lake on the way to the temple of light.
1 silver key in the north corner of the field of the house with the windmill.
1 gargoyle behind the sculptures house in Oakfield. Central north of the map.
1 silver key. Wellspring cave, behind the first water fill up point. Left tunnel from central.
1 gargoyle on the bridge opposite the tavern.
1 silver key in the first large room of the Echo Cave (between Rookridge road exit and windmill house).
1 silver key in the Manure Manor, first on the right coming from Rookridge.
1 silver key upstairs in the Porridge Cottage, next to the sculptor.
1 gargoyle on the ruins on the north east lake, top left corner according to the map.

Guild Cave - 1 Silver Keys, 1 Gargoyles
Silver key in first big room after you enter from Bower Lake, after the big dive, in the left corner on the way to the door.
1 gargoyle in the big open cavern with water and plenty of bridges. Oh the highest part of the island with the stalagmites and the stalactites.

Bandit Coast - 1 Silver Keys, 2 Gargoyles
1 silver key about halfway down the path on the left. Dog should trigger, but if not, it’s on the path before it goes 180 and above the circle path shape according to the map.
1 gargoyle down the left path through the double doors, on the left in a cubby hole.
1 gargoyle at the furthest left camp on the map, stand in between the cart and the barrels at the far end and look left, up high.

Bowerstone Market - 3 Silver Keys, 4 Gargoyles
1 gargoyle in the eastern outer wall, up the stairs, as far as the walkway takes you.
1 gargoyle down by the river front on the east side of the river, through the small tunnel.
1 gargoyle on the second floor of the furniture shop in the town square. Furthest room upstairs.
1 gargoyle in the carriage compartment (east side of the bridge). Take the carriage somewhere to get in and then fast travel back. May need to unlock the "Hero of Will" achievement first.
1 silver key in the furniture shop’s cellar. Shoot symbol to open cullis gate.
1 silver key in the secret passage. To get there, go to the carriage place and follow the path down to the water and jump in. The entrance is under the steps of the south-east dock. Look for the ripple.
1 silver key buried behind the pub. Take the dog down and WHAM, it's yours. Do this before finishing the game.

Bowerstone Old Town - 3 Silver Keys, 2 Gargoyles
Silver key in a cellar just to the right of central in the furthest alley according to the map.
1 gargoyle on the side of the watertower style building on the side of the big warehouse. On the way to the exits to both Rockridge and the cemetery.
1 gargoyle on the stairs of The Felling Residence. Purchase or kick the door in, your call. It can be found, pretty much in the middle of the map, just a tad lower.
1 silver key can be found on the upstairs balcony of the "The Invisible Hand" house which is the first house on the right coming from Bowerstone Cemetery.
1 silver key can be found under the staircase in the Old Town Warehouse. Buy or smash the door. Up to you.

Brightwood – 5 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 silver key is available at the end of the first left track, coming from Bower Lake.
1 silver key located at the southern most part of the bandit camp, to the right of an iron wrought gate. Bandit camp is slightly south of the big black structure on the map, on the west side of the river.
1 gargoyle on the back of the black structure on the south eastern island on the map.
1 gargoyle above an arch on the way to Westcliff (behind you going there). By the south western most water on the map.
1 silver key at the end of the broken bridge above the previous gargoyle.
1 gargoyle opposite the right ramp in the Forsaken Fortress (Highwayman Camp – Quest: The Hit)
1 silver key in the final area of the Farm Cellar area, where you get The Enforcer. To gain access, you must have done "The Blind Date" quest and then bought the farm.
1 gargoyle behind you as you drop down in Archon's Knot. To get there, simply vault from the broken wall next to the Cullis gate you open to get to Wrathmarsh.
1 silver key in the final puzzle room of Archon's Knot. Can't miss it.
1 gargoyle - after buying the Brightwood Tower for 250k, stand by Garth's bed and look out the window to see another gargoyle.

Bowerstone Cemetary - 4 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 silver key can be found in the little camp after you go under the bridge and go right. On the map, it’s the road slightly below the mansion.
1 gargoyle can be found after going through the main cemetery, up the steps and bear right to the tomb at the end. Stand back and the gargoyle is up, slightly right.
1 gargoyle can be found up the next set of stairs from the one previous. Go up the next set of stairs above them and look behind you and you’ll see it above the tomb.
1 silver key is directly behind where you just stood at the top of the hill.
1 gargoyle can be found by going right to the bottom of the map. Bottom right, by that square. On the steps, turn around and shoot the bugger on the left.
1 gargoyle on the big wall behind the closed gate to the path directly south of the Cemetery Mansion. Stand by the closed gate and you'll here him.
1 silver key in the Shelley Crypt, just another you open the first chest and go back in to the crypt room with all the open concrete coffin, notice the wall on the far side of the room, break it down and there it is.
1 gargoyle in the Shelley Crypt in the mini activation stone room, next to the far right torch. To get access to the Shelley Crypt you need to buy the Cemetery Mansion which gets you a key to the scrapyard and access to the Crypt. To be able to buy it, you must complete the "Love Hurts" quest first.
1 silver key can be found on the top floor (2nd (up two sets of stairs)) in the Cemetary Mansion, in the fireplace.

Wraithmarsh – 6 Silver Keys, 6 Gargoyles
1 gargoyle in the building opposite the cage you were stashed in.
1 gargoyle behind the building as you cross the first swamp in to Oakvale. Looks like an old carriage building.
1 silver key before you enter the first swamped town area. It’s up the stairs in the building on your left.
1 gargoyle just after you cross through the wooden tunnel bridge, the next set of ruins. He’s on one of the pillars on the right side before you go up the steps.
1 silver key on the left as you enter the wide open cemetery with fog covering the floor.
1 gargoyle after the fog ground filled graveyard, just before you go under the next bridge, turn around, it’s on one of the tombs on the right.
1 silver key. Just after you defeat the next banshee, bear to the right and follow the shoreline around.
1 gargoyle above the door in the final room of Twinblade’s Tomb. To get access, do the “Love Hurts” quest.
1 silver key in the final room of Twinblade’s Tomb. To get access, do the “Love Hurts” quest.
1 silver key in the sarcophagus, in the final room of Twinblade’s Tomb.
1 silver key on the grass ledge as you come out of Twinblade’s Tomb on to Wraithmarsh.
1 gargoyle above the moving spiked floor entrance. In the Shadow Court, to gain entrance, do the “Hero of Skill” mission.
1 silver key in the next room. Far left wall is destructible. In the Shadow Court, to gain entrance, do the “Hero of Skill” mission.

Bloodstone – 4 gargoyles, 5 silver keys
1 silver key in the sarcophagus of a small crypt on the right as soon as you enter Bloodstone. To get in, go to the expression statue room on the right as soon enter Bloodstone.
1 gargoyle on the first crane you come to on the docks.
1 gargoyle on Lion Head’s Isle – By the big water fall as you come out of the island area (after you dive in). Need to do the quest “Treasure Island of Doom” to get here.
1 silver key just up from the last gargoyle. Don’t go in the cave entrance, bear to the right of it and vault down for it. Need to do the quest “Treasure Island of Doom” to get here.
1 silver key back in the entrance of the Sink Hole Cavern, AFTER you’ve done the “Treasure Island of Doom” quest.
1 gargoyle on the first tier, as far south as you can go, up a level in front of you.
1 gargoyle on the rocks, out to sea. Jump in the sea, as far as you can to the north and then swim out some and you’ll see them.
1 silver key in the cellar next to the furniture shop. Open locked door inside with hit switch.
1 silver key in a dive spot at the end of the dock, underneath the crane on the way to the Sinkhole Cavern.

Fairfax Gardens - 2 Silver Keys, 3 Gargoyles1 gargoyle in Lady Grey’s Tomb – Fairfax gardens, as you go in and down the steps. Before you jump down, straight ahead.
1 silver key in Lady Grey’s Tomb – Second floor on the way to the exit, just to the right of the door as you come out from the stairs.
1 gargoyle above the entrance to the big castle/mansion.
1 silver key underneath the steps to the big castle/mansion.
1 gargoyle in the Fairfax Castle, in the library. Need to finish the game to buy it and spend a lot of gold on it!

-----------------------
Co-Op Achievements
0YCLiGJhbC83FQRrXVBRGEYxL2FjaC8wL0MAAAAA5+fn-i6tNw==.jpg
gp-g.jpg
The Companions - 10
Perform a perfect co-op expression
برای گرفتن این اچیومنت ابتدا به یکی از دوستانتان ملحق شوید (آنلاین یا با دو کنترلر بر روی یک دستگاه) سپس یک شهروند را انتخاب کرده و به صورت همزمان یکی از expressions ها را بر روی او اجرا کنید. دقت کنید که expressions انتخابی هر دو نفر باید یکی باشد و به صورت همزمان شروع شده و به صورت همزمان نیز پایان یابد.

04CLiGJhbC9DFQRrXVBRGEYxL2FjaC8wLzcAAAAA5+fn-JZdTQ==.jpg

gp-g.jpg
The Double Threat - 10

Get a co-op combat bonus
برای گرفتن این اچیومنت ابتدا به یکی از دوستانتان ملحق شوید (آنلاین یا با دو کنترلر بر روی یک دستگاه) سپس به صورت همزمان به یک دشمن حمله کنید تا اچیومنت آزاد گردد.

1YCLiGJhbC9BCBt0GltTVkYxL2FjaC8wLzI1AAAAAOfn5-r4N30=.jpg

gp-g.jpg
The Philanthropist - 10
Send a gift to an Xbox LIVE friend, or watch another Hero send one
برای گرفتن این اچیومنت باید به Live متصل شده و به یکی از دوستانتان هدیه بدهید. برای اینکار باید یکی از دوستانتان را به بازی خود دعوت کرده و به او هدیه ای بدهید تا اچیومنت آزاد گردد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: MehradCreed

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
ممنون دوست عزیز خسته نباشی. فقط بی زحمت بقیه رو هم بزن چون من از این بازی فقط حدود 750 تا گرفتم
 

play3

کاربر سایت
Dec 15, 2006
368
نام
ميثم
سلام اقا من تو 2_3 تا از این کلیدهای بازی گیرکردم که اکثرا تو Westcliff هست و اینکه من یه مشکلی دارم که اونم اینه که من کل مکانهای کلیدها رو از youtub دیدم حالا مشکلم چیه؟
مشکل اینجاست که شهر من با اون شهری که تو سایت هست فرق میکنه یه جورایی انگار که داغون شده :biggrin1: و یه جورایی کلیدها هم مالیده:(( اگه کسی راه حل مشکل من رو میدونه بیزحمت بگه:love:
 

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,279
1YCLiGJhbC9CCxt0GltTVkYxL2FjaC8wLzE2AAAAAOfn5-rLDmE=.jpg

gp-g.jpg
The Goth - 5
A Hero must dye their hair black, and wear a black outfit and black makeup
برای گرفتن این اچیومنت ابتدا به Bloodstone یا Bowerstone بروید و آیتم Black Dye(Moonless Midnight Dye) را خریداری کنید. سپس به منوی اصلی رفته و در بخش Items، آیتم Black Dye را بر روی کلیه لباسها و موهای خود قرار دهید تا همه آنها به رنگ مشکی درامده و اچیومنت آزاد گردد.
من تمام سلمونی ها رو برای پیدا کردن رنگ سیاه گشتم ولی پیدا نمیشه، میشه بگید از کجا میشه خریدش؟
 

AC_Creed

کاربر سایت
May 2, 2009
122
gp-g.jpg
The Romantic - 10
Take a villager on a perfect date, or tag along to one. Location and expressions are all-important
دوست عزیز من کاری رو که شما گفتید انجام میدم ولی هیچ ACHIEVEMENT نمیده میشه راهنمایی کنی
 

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,279
gp-g.jpg
The Romantic - 10
Take a villager on a perfect date, or tag along to one. Location and expressions are all-important
دوست عزیز من کاری رو که شما گفتید انجام میدم ولی هیچ ACHIEVEMENT نمیده میشه راهنمایی کنی

باید هر سه تا کاری که توی علاقه مندی هاش هستش انجام بدی، ببرش جایی که دوست داره و کاری رو که دوست داره براش انجام بده و سریع باز میشه.
 

AC_Creed

کاربر سایت
May 2, 2009
122
باید هر سه تا کاری که توی علاقه مندی هاش هستش انجام بدی، ببرش جایی که دوست داره و کاری رو که دوست داره براش انجام بده و سریع باز میشه.
من اینو رو یه بچه انجام دادم گفته بود باید دو تا GIFT بهش بدم
من اون دوتا رو خریدم دادم بهش ولی نشد که نشد روی یه مرده هم انجام دادم باز نشد
لطفا کمک کنید
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
من اینو رو یه بچه انجام دادم گفته بود باید دو تا GIFT بهش بدم
من اون دوتا رو خریدم دادم بهش ولی نشد که نشد روی یه مرده هم انجام دادم باز نشد
لطفا کمک کنید
خوب دوست عزیز می خوای رو یک خانوم انجام بده احتمال 90% دیگه باید باز بشه
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,666
نام
محمد
سلام!
روی یه خانوم هم انجام دادم باز نشد
برای باز کردن اچیومنت اول طرف مورد نظر را ببرید به محل مورد علاقه اش، بعد سایر کارها را برایش انجام بدهید. در ضمن این کارها را روی افراد بزرگسال انجام بدهید چون روی بچه ها باز نمیشه. اگر باز هم درست نشد بروید به یک مکان دیگر مثل Bloodstone و اونجا رو یک نفر این کارها را امتحان کنید، احتمال زیاد باز میشه.
 

AC_Creed

کاربر سایت
May 2, 2009
122
سلام!

برای باز کردن اچیومنت اول طرف مورد نظر را ببرید به محل مورد علاقه اش، بعد سایر کارها را برایش انجام بدهید. در ضمن این کارها را روی افراد بزرگسال انجام بدهید چون روی بچه ها باز نمیشه. اگر باز هم درست نشد بروید به یک مکان دیگر مثل Bloodstone و اونجا رو یک نفر این کارها را امتحان کنید، احتمال زیاد باز میشه.
ایول باز شد
با تشکر از شما و برهان جان
 

AC_Creed

کاربر سایت
May 2, 2009
122
gp-g.jpg
The Hoarder - 25

Collect every silver key, or see another Hero do so
gp-g.jpg
The Gargoyle - 25

Find the gargoyles' legendary treasure
با سلام به دوستان زحمتکش این بخش من با کمک شما دوستان عزیز موفق به گرفتن 950 GS
از این بازی شدم:biggrin1:و فقط این دوتا بالایی مونده
دوستان اگر لطف کنند و بقیه ی اچیومنت ها مربوط به DLC های بازی رو بذارن ممنون میشم
نمیدونم چرا هرقدر بیشتر بازی میکنم علاقه ام به این بازی بیشتر میشه:cheesygri
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر