من هم با چند ایجنت مختلف صحبت کردم ، هیچکدوم به طور قطع یا حتی احتمالی مشکل رو از طرف خودشون ندونستن چون همونطور که میدونین حتی اگر هم اینطور باشه یک اپراتور و حتی سوپروایزر نمی تونه چنین صحبتی کنه و مسئولیت موضوعی که به طور کامل بررسی نشده رو به عهده بگیره حالا یا به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی مرتبط یا نبودن در حوزه اختیارات. همه ایجنت ها عنوان کردن که موضوع نیاز به بررسی در تیم مهندسی متخصصشون رو داره و اینکه تنها ارجاعشون به وضعیت سرویس ها بود.
و تاکید کردند که مشکلات این چند روزه در رابطه با Purchase and Content Usage بوده که شامل : Buying items, redeeming codes, or downloading purchases بوده و هسته اصلی سرویس که Xbox Live Core Services که
شامل:Signing in; creating, managing, or recovering an account; search هست و مشکل ما هم در همین بخش یعنی Signing in هست تمام مدت فعال و عملکرد نرمالی داشته.
ایجنت آخر هم در مورد کد خطا کلیه ی اقدامات پیش بینی شده برای رفعش رو با من چک کردند و حتی من لینک توییت رو دادم و تاکید کردم که نیاز به بیانیه ی رسمی در این مورد هست تا اگر از طرف اونها نیست ما بتونیم اینجا پیگیر حقمون باشیم.
و عنوان کرد که پس از بررسی ایمیل میدن و درصورت لزوم در صفحاتشون این موضوع رو بازتاب داده و بیانیه رسمی "official statement" میدن.
همونطور که دوستان هم گفتن دقیقا در ساعت خاصی برای همه ی ما این اتفاق افتاده. شاید در مورد کاربران پلی استیشن ماهیت مشکل کمی فرق کنه اما اونها هم دچار اختلال هستند و اینجور که من می دونم و در جریان مشکلات دوستان بودم اون ها خیلی وقت هست که دچار اختلال در شبکه پلاس هستند. شاید برای عده ای از کاربران پلی استیشن هنوز مشکل ورود به اکانت و عدم امکان بازی آنلاین در بعضی عناوین بازی ها اتفاق نیافتاده باشه ولی قطعا عده ی زیادی حتی مشکل در ورود و اختلال در شبکه ی پلاس رو دارن تجربه می کنن پس این موضوع باید مشخص بشه چون کمی زمانبندی و شواهد مشکوک هست.