Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

FOX VS XOF

کاربر سایت
Feb 26, 2022
170
حیف وقتی که پای این بازی گذاشتم دارک سولزو بلادبورن کجا این زباله کجا
اپن ورد بودن بازی بدترین ضربه رو به بازی زد
بعد از ۲۰ ساعت آدمو خسته میکنه این دانجن های تکراری و باسهای تکراری و کارهای تکراری
برای بدست آوردن آیتم های مهم و اسلحه های مهم و قوی و ash های خوب هم عملا مجبوری سانتی متر به سانتری متر مپ بزرگ و توخالی رو شخم بزنی که حوصله آدمو بدجوری سر میبره
یکی از بزرگ ترین معمای بشریت اینه چطور با این ایرادها این متا رو گرفت
 

legend of isac

کاربر سایت
Oct 30, 2015
185
نام
r$h!a
اپن ورد بودن بازی بدترین ضربه رو به بازی زد
بعد از ۲۰ ساعت آدمو خسته میکنه این دانجن های تکراری و باسهای تکراری و کارهای تکراری
برای بدست آوردن آیتم های مهم و اسلحه های مهم و قوی و ash های خوب هم عملا مجبوری سانتی متر به سانتری متر مپ بزرگ و توخالی رو شخم بزنی که حوصله آدمو بدجوری سر میبره
یکی از بزرگ ترین معمای بشریت اینه چطور با این ایرادها این متا رو گرفت
منم اول میخاستم ایرادات بازیو بگم ولی دیدم این بازی کلا ایراده میازاکی یه جورایی خیانت کرد به ما سولزبورن بازا بخاطره پول
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
561
آقا بنظرتون تو Gamescom خبری میشه از DLC؟

تازگی DLC ـای Dark souls 2 رو تموم کردم بشدت چسبید، این دیگه باید تو یه لول دیگه باشه :D
احتمالش کمه ولی تو توکیو گیمز شو بالاست.

بهرحال یادمه یه چیزایی گفتن این dlc قربانی armored core شده بخاطر همین بعیده تا حداقل گیمزکام که مصادف ریلیز این بازی هست خبری بشه.
 

RohFa

کاربر سایت
Jun 11, 2017
265
حیف وقتی که پای این بازی گذاشتم دارک سولزو بلادبورن کجا این زباله کجا
زباله که نه اما بازی نسبت به سولزبورن ها واقعا خسته کننده و طولانی بود اخراش با اینکه کمی بهتر شده بود اما فقط میخواستم تموم بشه 140 ساعت طول کشید
خیلی چیز ها دیگه باقی مونده بود ول کردم بازی که همون دارک سولز4 فقط open world شده تجربه تکراری
خوبه یه تنوعی دادن سمت armored core رفتن
 

R O N I N

ŌKAMI
کاربر سایت
Feb 8, 2012
1,035
آقا بنظرتون تو Gamescom خبری میشه از DLC؟

تازگی DLC ـای Dark souls 2 رو تموم کردم بشدت چسبید، این دیگه باید تو یه لول دیگه باشه :D
قراره یه ماد بیاد, دارک سولز 2 رو عین دارک سولز 3 کردن با کلی چیزای جدید. من که منتظر اونم بشینم دوباره برم :D
 
  • Like
Reactions: majidred2011

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,391
نام
Majid
قراره یه ماد بیاد, دارک سولز 2 رو عین دارک سولز 3 کردن با کلی چیزای جدید. من که منتظر اونم بشینم دوباره برم :D
اتفاقا خودمم با ماد رفتم که سیستم استامیناش رو مشابه الدن رینگ میکرد :-" یه جورایی چیت محسوب میشد اما گور باباش :D تهش لذت بردن مهمه که بنظرم بعدش تازه تجربش شد مثل بقیه سولزا.

نمیدونم این مادی که میگی چیه اما بنظرم ضعف دارک سولز 2 (بیس گیم) تو لول دیزاین و باساش بود که فک نکنم با هیچ مادی فیکس شه :D
البته یه ویدیو میدیدم مقایسه نسخه اصلی با Scholar که تو این یکی شـاشیده بودن تو مدل اسپان شدن انمی ها، تعدادو الکی برده بودن بالا تا فقط سخت بشه که بنظرم بعضی جاها رو اعصاب میرفت فقط بجا اینکه سخت باشه.

----
آقا کجا میشه یه تاپیک جدا زد واسه کل Soulsbourn ها؟
این بازیا اینقد Timeless هستن که بعد شونصد سال هنوز ملت دارن دارک سولز میزنن واسه همین تو تاپیک الدن بحث بلادبورن و دارک پیش میاد تو تاپیک بلادبورن بحث الدن رینگ و ... خیلی قاطی میشه بعضی وقتا.

اگه یه تاپیک باشه مخصوص تمام بازیا بهتره بنظرم، چون کامیونیتی فرام سافت یه جوریه که تقریبا هرکیو میبینم با یکی از عناوین جدید حال میکنه شروع میکنه به شخم زدن کل کارنامه میازاکی (از جمله خودم:D)
 
آخرین ویرایش:

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
قراره یه ماد بیاد, دارک سولز 2 رو عین دارک سولز 3 کردن با کلی چیزای جدید. من که منتظر اونم بشینم دوباره برم :D
کل سختی دارک سولز 2 تو مکانیک های گیم پلیش هست به خصوص استامینا و نحوه استوس زدن کاراکتر اگه اینا رو شبیه دارک سولز 3 کنن که خنده دار ساده میشه بازی و تقریبا همه نو دث بازی رو تموم می کنن
دارک سولز 3 با اون باس ها و دشمن های بسیار چموش ترش با این گیم پلی که داشت (به بلادبورن نزدیک شده بود) راحت ترین بازی بین سه گانه بود یه نکته دیگه هم که از دارک سولز 3 شروع شد و تو الدن رینگ رسما محو شد ترس از سقوط بود به نظر من بزرگترین ترس از مرگ توی بازی های میازاکی سقوط های گاه و بیگاه و دیزاین مناطقی بود که فقط می خواستن شما سقوط کنید اگه سنز فورترس یا بلایتاون تو دارک سولز 1 رو یادتون بیاد کاملا حرف منو درک می کنید حتی بسیار از باس ها هم طوری ساخته شده بودکه شما سقوط کنید ولی از دارک سولز 3 به بعد کم کم این قضیه محو شد تا توی الدن رینگ رسما اصلا به چشم نیاد
 

NHM

کاربر سایت
Jun 26, 2010
3,691
اتفاقا خودمم با ماد رفتم که سیستم استامیناش رو مشابه الدن رینگ میکرد :-" یه جورایی چیت محسوب میشد اما گور باباش :D تهش لذت بردن مهمه که بنظرم بعدش تازه تجربش شد مثل بقیه سولزا.

نمیدونم این مادی که میگی چیه اما بنظرم ضعف دارک سولز 2 (بیس گیم) تو لول دیزاین و باساش بود که فک نکنم با هیچ مادی فیکس شه :D
البته یه ویدیو میدیدم مقایسه نسخه اصلی با Scholar که تو این یکی شـاشیده بودن تو مدل اسپان شدن انمی ها، تعدادو الکی برده بودن بالا تا فقط سخت بشه که بنظرم بعضی جاها رو اعصاب میرفت فقط بجا اینکه سخت باشه.

----
آقا کجا میشه یه تاپیک جدا زد واسه کل Soulsbourn ها؟
این بازیا اینقد Timeless هستن که بعد شونصد سال هنوز ملت دارن دارک سولز میزنن واسه همین تو تاپیک الدن بحث بلادبورن و دارک پیش میاد تو تاپیک بلادبورن بحث الدن رینگ و ... خیلی قاطی میشه بعضی وقتا.

اگه یه تاپیک باشه مخصوص تمام بازیا بهتره بنظرم، چون کامیونیتی فرام سافت یه جوریه که تقریبا هرکیو میبینم با یکی از عناوین جدید حال میکنه شروع میکنه به شخم زدن کل کارنامه میازاکی (از جمله خودم:D)
@voldmort یه تاپیک زده بود براش تو بخش کامیونیتی اگه اشتباه نکنم
الان نمیتونم پیداش کنم
Hidetaka Miyazaki Games Community

اینه؟ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر