PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,622
نام
Alireza
@Akiba
@vaan 2
@FUTURE
‌ و باقی دوستان که اسمشون رو نمیارم .

هنوز دیر نشده :D ایمان بیاورید ، باشد که رستگار شوید و مورد رحمت کوجیما قرار بگیرید ، بدانید که کوجیما بخشنده و مهربان است :D


Hype Is Real #
چه فرقی کرده اوضاع که الان ایمان بیارم؟ :D
گیم‌پلی درست حسابی نشون دادن؟ ثابت شده که ادعاهای مسخره کوجیما درسته؟ :D
من دلیل دارم واسه اینکه ایمان نیاوردم و قبلا هم توضیح دادم...ایمان کورکورانه به درد نمیخوره
>:)

DS تنها بازی بزرگ سال هستش که توی هیچ نمایشگاه و ایونتی قابل بازی نبوده و هیچ رسانه‌ای تا حالا تجربش نکرده بوده...در حالی که حتی خیلی از بازیهای سال بعد هم قابل بازی بودن و ازشون پیش نمایش موجوده. کاش یه دلیلی میدادن بهم تا دوباره مثلِ قبل از نمایش‌های گیم‌پلی برای بازی هایپ بشم ولی فعلا خبری نیست.
ولی جدی ایشالا امسال کوجیما گوتی رو بگیره و دیگه عقده‌ای بازی درنیاره که بازی من رو همه درک نمیکنن و سبک جدیدی خلق کردم و فلان :D این بار هم نگیره میاد همه جا میگه که من آندرریت‌ترین سازنده‌ی تاریخ هستم و قرن‌ها بعد تازه همه میتونن بازیهامو درک کنن :D
لول. مگه من گفتم ملک شخصیمه اینجا؟ مشکل اینه انتظار داری همه بیان برا جنابعالی کل بازیو توضیح بدن یا کاری کنن از بازی خوشت بیاد و فکر میکنی همه اینو برات بدهکارن. دقیقا 6-7 ماهه تا جو تاپیک خوب میشه میای یه سری جمله هارو کپی پیست میکنی و باز انتظار داری ملت بیان جنابعالی رو توجیح کنن. خب برادر خوشت نمیاد مجبوری مگه بیای اینجا جو تاپیک رو به هم بزنی؟ خیلی شیک نیا تو تاپیک دیگه. منم الان 10001 مشکل با هیلیو اینفینیت دارم ولی میرم تاپیکش رو اعصاب ملت اسکی برم ؟خیر. یه سری چیزا دیگه گزارش نمیخواد. به درک و شعور کاربر بستگی داره که ساده ترین چیزارو بفهمه
والا قضیه برعکس به نظر میرسه...توی این تاپیک پشت سر هم خطاب قرارمون میدن که دهنتون سرویسه و ایمان بیارید و فلان...وگرنه کی حوصله داره با فن‌های کوجیما سر و کله بزنه :D
خودت توی تاپیک گیرز 5 به همراه خودم داشتی دهن ملت رو سرویس میکردی که چرا نمایش درست حسابی نشون نمیدن و فلان :D اما الان نباید از بازی انتقاد کنی چون روی اعصاب ملت اسکی میری و اینجور حرفا؟‌! کاش حرفات و رفتارت تناقض نداشت تا کامنتات رو جدی میگرفتم.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,332
نام
امیر حسین
لول. مگه من گفتم ملک شخصیمه اینجا؟ مشکل اینه انتظار داری همه بیان برا جنابعالی کل بازیو توضیح بدن یا کاری کنن از بازی خوشت بیاد و فکر میکنی همه اینو برات بدهکارن. دقیقا 6-7 ماهه تا جو تاپیک خوب میشه میای یه سری جمله هارو کپی پیست میکنی و باز انتظار داری ملت بیان جنابعالی رو توجیح کنن. خب برادر خوشت نمیاد مجبوری مگه بیای اینجا جو تاپیک رو به هم بزنی؟ خیلی شیک نیا تو تاپیک دیگه. منم الان 10001 مشکل با هیلیو اینفینیت دارم ولی میرم تاپیکش رو اعصاب ملت اسکی برم ؟خیر. یه سری چیزا دیگه گزارش نمیخواد. به درک و شعور کاربر بستگی داره که ساده ترین چیزارو بفهمه
والله جوری که رفتار میکنی بدتر از ملک شخصیه! بعید میدونم کسی از دیوار خونتون بره بالا چنین واکنشی نسبت بهش نشون بدی:|

من انتظار ندارم، کاری هم به تاپیک نداشتم! شکر خدا اینجا همه سواد خوندن و نوشتن داریم، این پست رو ببین :

Screenshot_20191018-150401.png

من جواب کاربری رو دادم که مشخصه با من بود! تنها چیزی هم که گفتم این بود که با توجه به چیزایی که دیدم نظرم "نع" هست!
نگفتم بیاید برام توضیح بدید و ...!

پست بعدی @COMA BLACK اومده میگه مگه از فلان بخش چیزی دیدی و ...!
دارم به اون توضیح میدم چی دیدم و چی ندیدم!
دو نفر متمدنانه دارن با هم صحبت میکنند یه جور جلوه ندید که انگار من نامتمدنانه اومدم اینجا فقط رو اعصاب برم!
@COMA BLACK بیا به این دوستمون که اینجا ملک شخصیشه جواب پس بده چرا بدون اجازه ش پست من رو نقل قول کردی و ازم سوال پرسیدی!

@SPILL و @mohsenebrahimi و @stanley بیاید به صاحب تاپیک جواب پس بدید چرا منو منشن کردید یا اشاره کردید به من:D دفعه بعدی ازش اجازه بگیرید! بدون اجازه کتبی و امضای ایشون خواهشا منو منشن نکنید، اگر من جوابی بدم ناراحت میشن!

---
@Holy Diver
با شما هم با اینکه فن دو آتیشه بازی هستید، صحبت متمدنانه خوبی داشتم(حداقل فکر میکنم از طرف خودم که متمدن بودم، حالا در دیدگاه شما نمیدونم چجوری بودم:D )
سوالی راجع به کلیت بازی برام پیش اومده بود(با توجه به اینکه من موافق OWه MGS V هم نبودم!) و به نظرم ساختار این بازی با توجه به کلیت داستان که گفتن، حتی کمتر از MGS V به چنین OWی میخوره!

این سوالم هم چیزی نیست که من حتما جواب دقیق بخوام از کسی، من میخواستم نظر دوستان رو بدونم در مورد رابطه ی داستان و OW ، کسی خواست جواب میده...کسی نخواست هم نمیده،اونی هم که اصلا باهام اینجا حال نمیکنه، دو راه حل بهش پیشنهاد دادم هرکدوم که خواست اجرا کنه!

و نه! فرض کن من درک و شعورش رو ندارم! انشاالله شما هم هروقت بهت اشاره کردن جایی جواب کسی رو نده، هیچ جا نظر منفی یا منتقدانت رو نسبت به چیزی حتی اگر کارها یا شماره های قبلش رو دوست داشتی نگو و درک شعور خودت رو به ما ثابت کن تا انشاالله ازت یاد بگیریم!

پ.ن: رو بلک لیست فکر کن بیشوخی! خیلی زندگی برات راحت تر میشه، نه فقط من، ممکنه گزینه های بیشتری هم داشته باشی!


---

@COMA BLACK
از اینکه نظرت رو در مورد OW گفتی و این سوال به نظرت جالب اومد که جوابش بدی هم ممنانم:D

آره پستی بلندی که حتما داره! داستان بدون این چیزا که داستان نمیشه و کوجیما هم مطمئنا از نظر داستانی کارش درسته!

من با دانسته های فعلی اگر هدف وسط بازی تغییر کنه، به نظرم منطقی میشه ساخت OW برای داستان! یعنی کلا قرار نباشه هدفمون دقیقا به فلان جا رسیدن باشه!
 
آخرین ویرایش:

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
والله جوری که رفتار میکنی بدتر از ملک شخصیه! بعید میدونم کسی از دیوار خونتون بره بالا چنین واکنشی نسبت بهش نشون بدی:|

من انتظار ندارم، کاری هم به تاپیک نداشتم! شکر خدا اینجا همه سواد خوندن و نوشتن داریم، این پست رو ببین :

View attachment 119951

من جواب کاربری رو دادم که مشخصه با من بود! تنها چیزی هم که گفتم این بود که با توجه به چیزایی که دیدم نظرم "نع" هست!
نگفتم بیاید برام توضیح بدید و ...!

پست بعدی @COMA BLACK اومده میگه مگه از فلان بخش چیزی دیدی و ...!
دارم به اون توضیح میدم چی دیدم و چی ندیدم!
دو نفر متمدنانه دارن با هم صحبت میکنند یه جور جلوه ندید که انگار من نامتمدنانه اومدم اینجا فقط رو اعصاب برم!
@COMA BLACK بیا به این دوستمون که اینجا ملک شخصیشه جواب پس بده چرا بدون اجازه ش پست من رو نقل قول کردی و ازم سوال پرسیدی!

@SPILL و @mohsenebrahimi و @stanley بیاید به صاحب تاپیک جواب پس بدید چرا منو منشن کردید یا اشاره کردید به من:D دفعه بعدی ازش اجازه بگیرید! بدون اجازه کتبی و امضای ایشون خواهشا منو منشن نکنید، اگر من جوابی بدم ناراحت میشن!

---
@Holy Diver
با شما هم با اینکه فن دو آتیشه بازی هستید، صحبت متمدنانه خوبی داشتم(حداقل فکر میکنم از طرف خودم که متمدن بودم، حالا در دیدگاه شما نمیدونم چجوری بودم:D )
سوالی راجع به کلیت بازی برام پیش اومده بود(با توجه به اینکه من موافق OWه MGS V هم نبودم!) و به نظرم ساختار این بازی با توجه به کلیت داستان که گفتن، حتی کمتر از MGS V به چنین OWی میخوره!

این سوالم هم چیزی نیست که من حتما جواب دقیق بخوام از کسی، من میخواستم نظر دوستان رو بدونم در مورد رابطه ی داستان و OW ، کسی خواست جواب میده...کسی نخواست هم نمیده،اونی هم که اصلا باهام اینجا حال نمیکنه، دو راه حل بهش پیشنهاد دادم هرکدوم که خواست اجرا کنه!

و نه! فرض کن من درک و شعورش رو ندارم! انشاالله شما هم هروقت بهت اشاره کردن جایی جواب کسی رو نده، هیچ جا نظر منفی یا منتقدانت رو نسبت به چیزی حتی اگر کارها یا شماره های قبلش رو دوست داشتی نگو و درک شعور خودت رو به ما ثابت کن تا انشاالله ازت یاد بگیریم!

پ.ن: رو بلک لیست فکر کن بیشوخی! خیلی زندگی برات راحت تر میشه، نه فقط من، ممکنه گزینه های بیشتری هم داشته باشی!
بنده خیلی بی طرفانه حرفهای شما رو تایید میکنم.
چون اون دوست عزیزمون اومد گفت... جو تاپیک رو با ایراداتی که از بازی میگیری خراب نکن...
اما خب اینجا هر کسی نظرشو در قالب مشخص شده میتونه بیان کنه

نمیشه بگی چون جو تاپیک نسبت به بازی خوبه... پس نظرتو نگو.
هر چند اگه یک نظر 10 بار هم گفته بشه... باز هم نمیشه ایرادی گرفت
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
بنده خیلی بی طرفانه حرفهای شما رو تایید میکنم.
چون اون دوست عزیزمون اومد گفت... جو تاپیک رو با ایراداتی که از بازی میگیری خراب نکن...
اما خب اینجا هر کسی نظرشو در قالب مشخص شده میتونه بیان کنه

نمیشه بگی چون جو تاپیک نسبت به بازی خوبه... پس نظرتو نگو.
هر چند اگه یک نظر 10 بار هم گفته بشه... باز هم نمیشه ایرادی گرفت
اون دوستمون برای همه چی همیشه همین قدر خودخواه رفتار میکنه و کاملا هم از عمد اینکار انجام میده فقط منتظر شما از یه چیزی که مورد علاقش یا باهاش موافق نیست بد بگی یا نظر منفی بدی شروع میکنه و کوچک جلوه دادن طرف و توهین الکی! دفعه اولشم نیست
آقای akiba هم فکر نمیکنم کلا نظرش درباره بازی تغییر کنه :D
 
  • Like
Reactions: Coma BlacK

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,694
دوستان دلواپس و نگران دیگه چیزی نگید بهتره چون امتیازا خوب بشه حسابتون با کتب الکاتبین هست. متاسفانه ما فقط شعار دموکراسی رو قشنگ میدیم پاش که بیاد صد تا استالین بدتریم. ربطی هم به این تاپیک نداره یادمه زمان نمایش اول HZD وقتی گفتم منطقی نیست با تیرکمان دایناسور آهنی بکشیم چند تا جواب ملس تحویلم دادند مثل "الان اومدی یه چیزی بگی دیگه حتما میخوای هم بگی قیافشم شبیه لارا کرافته". ول کنید بزارید به قول دوستمون جو تاپیک خوب بمونه همه فقط به به و چه چه کنن.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,453
من دقیقا هسته گیم پلی درک کردم و به نظرم همین هسته موفق میشه.

منم مث شمام، اینا منتظر اکشن ان، ولی من دقیقا بخاطر اینکه اکشن نیست پیگیرش شدم،
واقعا تو این وضعیت کپی پیست مخفی کاری/ شوتر که تو بازیا رواج داره کار نوآورانه غنیمته،
اگه خوب در بیاد مثل قمقمه آبی در بیابان میمونه
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
منم مث شمام، اینا منتظر اکشن ان، ولی من دقیقا بخاطر اینکه اکشن نیست پیگیرش شدم،
واقعا تو این وضعیت کپی پیست مخفی کاری/ شوتر که تو بازیا رواج داره کار نوآورانه غنیمته،
اگه خوب در بیاد مثل قمقمه آبی در بیابان میمونه
دقیقا چیزی که بازی روش اصلا تمرکز نداره اکشن البته بیشتر روش کار میکردنن بدم نمیشد سودش میبردن!
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,706
نام
عرفان
فکر کنم منظورم رو بد رسوندم! :D

اینکه خوب تو OW میشه رفت و برگشت و ... که صحیحه، حالا چه فست تراول، چه پیاده روب، چه وسایل نقلیه ای که دیدیم و ...
من سوالم بیشتر از منظر داستانیه...همینطور که گفتم برداشت من از حالت داستانی یه چیزی مثل Journey هست...

اما عموما OWها شامل یک شهر یا منطقه میشن که تمام فعالیت ها دور و بر خونه یا پایگاه ما شکل میگیرن(حالا MGS V پایگاهش خارج از نقشه بود ولی باز تمام فعالیت ها تو یک منطقه بودن)

من به شخصه الان از منظر داستانی یکم سخته برام تصور بازی به سبک OW !مسیر داستان خطیه ولی فعالیت ها و افراد "نمیتونند" خطی باشن و یک جا ثابتن! با قضیه ی پیشروی و سفر سم یه مقدار به نظرم تناقض داره...

تونستم درست منظورم رو برسونم؟ :D
هدف بازی فقط رفتن از غرب به شرق نیست. متحد کردن مردم و احتمالا نابود کردن هومودیمنز ها از مأموریت های اصلی بازی. مثلا شاید تو یه زمان خاص یه شهر حاضر به همکاری نباشه بعدا برمیگردی یا...
به علاوه این که همیشه تو mgs ها مأموریتی که اول بازی داده میشه تو طول بازی خیلی تغییر میکنه مثلا mgs2 اولش هدف نجات رئیس جمهور و پیدا کردن پول های دزدیده شده بود وسطش رئیس جمهور میمیره و میفهمی پولی در کار نبوده اصلا!
امکانش زیاد وسط بازی هدف تغییر کنه

در کل اون OW که مثلا از red dead انتظار داری تو این بازی نیست به نظرم یه جورایی مثل ffx هست که بازی تا یه جایی خطی پیش میره وسطش فست ترول میاد و حالا میتونی به لوکیشن های قبلی بری و مأموریت هاشون رو انجام بدی کما اینکه میتونی جلو بری و بازی تموم کنی.

——————

امیر جان من شما رو از همون اول میشناسم به نظرم شخص غیر منطقی نیستی اما تو نبرد حق و باطل طرف باطل واستادی :D و از همون اول بنا رو گذاشتی رو ترول کردن مسلم که حق داری ترول کنی و... اما به بقیه هم حق بده ازین ترول هات عصبانی بشن(من به شخصه اصلا و ابدا از هیچ ترولی ناراحت یا عصبانی نمیشم و اگر جواب کسی رو میدم اصلا قصد ناراحت کردنش ندارم) به نظرم تو کامنت آخرت دز ترول کم بود ولی قبول کن سنگ تموم گذاشتی از اول :D

در کل دوستان به نظرم اینا همه تهش خندست جدی نگیرید زیاد همین ترول ها و... باعث میشه اقلا تاپیک امتیازات خیلی جذابی رو پیش رو داشته باشیم.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,649
مسئله خیلی ساده است مثلا منکه از بازی خوشم میاد به هر دلیل امتیازاش پایین باشن یا هر چقدرم در موردش منفی بگن بازی رو میخرم و لذت شخصیمو میبرم! هیچ تلاشی هم نمیخام بکنم که نظر منفی شخص دیگه ای رو مثبت کنم یا حتی بالعکس، آره اگه بازی خودم بود حتما دفاع میکردم ازش..

اینا جزو حاشیه های جذاب قبل عرضه هر بازیِ، فقط نباید بحثتون دلخوری به وجود بیاره، میشه هر چیزی گفت طبق قوانین اگه طرفداری خودتو واسه حمله ی کسایی که با بازی حال نکردن آماده کن و بالعکس، کلا توُ این نوع بحث ها زیاد خبری از نقل و نبات نیست! :D بعضی موقع ها باید بدونی چه درست چه غلط یه حرفی رو بزنی بعدش میریزن سرت و باید براش آماده باشی

امیر آکیبا نمیدونم یادش هست یا نه اما یادمه سر یه شرطی یه روزی بن شد :D میخای دوباره تِرای کنی؟ >:):D
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد

بنظرم هرچیزی که دوست داشته در زندگی بشه رو داخل Death Stranding ساخته. یک فضانورد. یک محافظ. استفاده از بازیگران فیلم های سینمایی در بازیش (اون بخشی که نوشته director) و فقط اونجا که مربوط به دایره جنایی پلیس لس آنجلس هست رو مونده کامل کنم تا پازل تئوری توطئه م کامل شه:D الان میخندید بعد بازی اومد یادتون میاد ممد گفته بودااا:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,332
نام
امیر حسین
مسئله خیلی ساده است مثلا منکه از بازی خوشم میاد به هر دلیل امتیازاش پایین باشن یا هر چقدرم در موردش منفی بگن بازی رو میخرم و لذت شخصیمو میبرم! هیچ تلاشی هم نمیخام بکنم که نظر منفی شخص دیگه ای رو مثبت کنم یا حتی بالعکس، آره اگه بازی خودم بود حتما دفاع میکردم ازش..

اینا جزو حاشیه های جذاب قبل عرضه هر بازیِ، فقط نباید بحثتون دلخوری به وجود بیاره، میشه هر چیزی گفت طبق قوانین اگه طرفداری خودتو واسه حمله ی کسایی که با بازی حال نکردن آماده کن و بالعکس، کلا توُ این نوع بحث ها زیاد خبری از نقل و نبات نیست! :D بعضی موقع ها باید بدونی چه درست چه غلط یه حرفی رو بزنی بعدش میریزن سرت و باید براش آماده باشی

امیر آکیبا نمیدونم یادش هست یا نه اما یادمه سر یه شرطی یه روزی بن شد :D میخای دوباره تِرای کنی؟ >:):D
بله شرط رو یادمه:D معرفیه کراش بود=)) روز E3 بن شدم:D

ولی سال بعدش نبودی...قول تاپیک کراش رو بهم داده بودی و اون زمان هرچه دنبالت گشتم نبودی:( آخرشم شد مال ماکان:( :( :( از اینکه اون زمان نبودی نمیبخشمت:))

و نه نمیخوام امتحان کنم:D جدا از اینکه انقدر الان ملت خنجر روم بستن (و منم برعکس) نیاز به شرط نیست، طرف برنده دهن طرف بازنده رو سرویس میکنه=))

---
@Holy Diver
من اولش قصد ترول نداشتم و دوست داشتم بازی اصلا موفق بشه! چرا دوست نداشته باشم؟ :D
ولی با ترول و میخره کردن ملت توسط کوجیما:-" و طرفداری یه عده، آره دوست دارم بازی اون موفقیت رو نیاره:-"
همینطور که زمانی که گارتال میومد کرایسیس و ریج و MW2 و ... رو میزاشت جلو انحصاری های سونی، به خاطر نوع طرفداریش دوست داشتم شکست جبهه ی باطل رو ببینم:D
الانم همونه...فقط جبهه باطل از همرزم های سابق تشکیل شده:D دوست ندارم یه عده شون بازی مورد علاقشون اون چیزی که میخوان نشه، ولی دوست دارم یه عده شون هم توی غم این نسل و نسل قبل یک عده شریک بشن:D

بزارید 89 بشه هم شما بازی خوبی تحویل بگیرید، هم من به هدفم برسم>:)
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,706
نام
عرفان
بله شرط رو یادمه:D معرفیه کراش بود=)) روز E3 بن شدم:D

ولی سال بعدش نبودی...قول تاپیک کراش رو بهم داده بودی و اون زمان هرچه دنبالت گشتم نبودی:( آخرشم شد مال ماکان:(:(:( از اینکه اون زمان نبودی نمیبخشمت:))

و نه نمیخوام امتحان کنم:D جدا از اینکه انقدر الان ملت خنجر روم بستن (و منم برعکس) نیاز به شرط نیست، طرف برنده دهن طرف بازنده رو سرویس میکنه=))

---
@Holy Diver
من اولش قصد ترول نداشتم و دوست داشتم بازی اصلا موفق بشه! چرا دوست نداشته باشم؟ :D
ولی با ترول و میخره کردن ملت توسط کوجیما:-" و طرفداری یه عده، آره دوست دارم بازی اون موفقیت رو نیاره:-"
همینطور که زمانی که گارتال میومد کرایسیس و ریج و MW2 و ... رو میزاشت جلو انحصاری های سونی، به خاطر نوع طرفداریش دوست داشتم شکست جبهه ی باطل رو ببینم:D
الانم همونه...فقط جبهه باطل از همرزم های سابق تشکیل شده:D دوست ندارم یه عده شون بازی مورد علاقشون اون چیزی که میخوان نشه، ولی دوست دارم یه عده شون هم توی غم این نسل و نسل قبل یک عده شریک بشن:D

بزارید 89 بشه هم شما بازی خوبی تحویل بگیرید، هم من به هدفم برسم>:)
شما اول بیا بگو کجا کوجیما مسخره کرد یا به قول شما ترول کرد... سر این بازی چی کار کرد که به شماها اینقدر بر خورده که آرزوی شکستش دارید من درک نمیکنم. باز ماها فن بازیمون دلیل داره شماها بدون دلیل به خاطر فن بازی ما هیتر بازی شدید :D
والا با این ترولی که جماعت شما راه انداخته بالای 85 برای ما پیروزی محسوب میشه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر