PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,996
نام
مهدی
منم از روز اول همینو میگم خو! میگم با توجه به چیزایی که دیدیم "نع" !
اینکه بازی ساز محصولش رو درست نشون نمیده و انتظار داره با این چیزایی که نشون داده من از بازیش خوشم بیاد و 60$ هم بخوام پاش بدم، انتظار بی جاییه:D

تقریبا همه بازی ها از همون نمایش اول گیم پلی، نشون میدن آدم با چی طرفه!
نمایش TLOU 1 به عنوان IP جدید ، نمایش Ghost of Tsushima بخش مبارزه،کمی مخفی کاری و یک ماموریت فرعی جذاب به عنوان اولین نمایشش نشون داد! (حالا خود بازی کی میاد خدا داند...ولی یه چیزی نشون داد:D ) ، GOW با تغییر سبک کامل باز یک گیم پلی نشون داد بعضی بخش هاش تغییر کرد(مثل نحوه LVL UP ) ولی باز گیم پلی راست و درستی بود!(گرچه به خاطر تغییر سبک و دوربین اینجا هم سوالات زیادی مطرح بود:D )
اسپایدرمن باز میاد چند دقیقه گیم پلی از مبارزه و مخفی کاری و استفاده از محیط و ... نشون میده

اینا همه تو نمایش اولشون هست، نه دو ماه مونده به عرضه:| معمولا 2سال قبل از عرضه ...

بعد تا در مورد DS صحبت میشه، طرفدارها میگن مگه شما چیزی از بازی دیدی؟
آره شاید 99% بازی رو ندیده باشیم و بازی بیاد و پر از سورپرایز باشه! اما این چیزی که تا حالا دیدیم... نظر من راجع به این "نع" میباشد!

مثلا ماموریت فرعیی که نشون دادن، در مقابل ماموریت فرعیی که GOT نشون داد... آیا غیر از کوله بری بود ماهیتش؟ :| از نظر داستانی این ماموریت غیر از فچ کوئست بود که اگر تو هر بازی و نمایش دیگه ای بود(ترجیحا ناشرش هم یوبی باشه:-" ) پدر سازنده رو در میوردن که فلان فلانشون با این طراحی مرحله و ماموریت فرعی و ...؟

----

بگذریم، آقا من یک سوال برام مطرحه:D
داستان مگه این نیست از یک سمت آمریکا بریم یک سمت دیگه ش؟
بعد این وسط گویا هر کاراکتر یک سری پایگاه داره...مثل ماما که دیدیم و نمیتونه هم بره بیرون...
ماهیت مسیر داستان یه جورایی خطیه از A بری به B ، بعد نمیدونم...اصولا اینجوری نخواهد بود که با هر کاراکتر یکبار در تماس باشی و بس...یعنی هی میری و برمیگردی؟ یکم نوع OWش با توجه به داستان برام قابل درک نیست ...

اینکه از یه چیزی خوشت نیاد و بهش بگی "نه" یه چیزه، اینکه هر 12 ساعت یه بار با رشته‌های عصبی کسایی که از بازی خوششون اومده طناب بزنی، یه چیز دیگه‌. :D
سعی نکن خودت رو پشت این بهونه‌ها قایم کنی. قبول کن یه مدت خیلی زیادی برای طرفدارای این بازی "pain in the a*s" تشریف داشتی و اگه بازی اومد و موفق شد (که می‌شه. بهت قول می‌دم. :D) حداقل مثل یه مرد مجازاتت رو بپذیر. :D
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
منم از روز اول همینو میگم خو! میگم با توجه به چیزایی که دیدیم "نع" !
اینکه بازی ساز محصولش رو درست نشون نمیده و انتظار داره با این چیزایی که نشون داده من از بازیش خوشم بیاد و 60$ هم بخوام پاش بدم، انتظار بی جاییه:D

تقریبا همه بازی ها از همون نمایش اول گیم پلی، نشون میدن آدم با چی طرفه!
نمایش TLOU 1 به عنوان IP جدید ، نمایش Ghost of Tsushima بخش مبارزه،کمی مخفی کاری و یک ماموریت فرعی جذاب به عنوان اولین نمایشش نشون داد! (حالا خود بازی کی میاد خدا داند...ولی یه چیزی نشون داد:D ) ، GOW با تغییر سبک کامل باز یک گیم پلی نشون داد بعضی بخش هاش تغییر کرد(مثل نحوه LVL UP ) ولی باز گیم پلی راست و درستی بود!(گرچه به خاطر تغییر سبک و دوربین اینجا هم سوالات زیادی مطرح بود:D )
اسپایدرمن باز میاد چند دقیقه گیم پلی از مبارزه و مخفی کاری و استفاده از محیط و ... نشون میده

اینا همه تو نمایش اولشون هست، نه دو ماه مونده به عرضه:| معمولا 2سال قبل از عرضه ...

بعد تا در مورد DS صحبت میشه، طرفدارها میگن مگه شما چیزی از بازی دیدی؟
آره شاید 99% بازی رو ندیده باشیم و بازی بیاد و پر از سورپرایز باشه! اما این چیزی که تا حالا دیدیم... نظر من راجع به این "نع" میباشد!

مثلا ماموریت فرعیی که نشون دادن، در مقابل ماموریت فرعیی که GOT نشون داد... آیا غیر از کوله بری بود ماهیتش؟ :| از نظر داستانی این ماموریت غیر از فچ کوئست بود که اگر تو هر بازی و نمایش دیگه ای بود(ترجیحا ناشرش هم یوبی باشه:-" ) پدر سازنده رو در میوردن که فلان فلانشون با این طراحی مرحله و ماموریت فرعی و ...؟

----

بگذریم، آقا من یک سوال برام مطرحه:D
داستان مگه این نیست از یک سمت آمریکا بریم یک سمت دیگه ش؟
بعد این وسط گویا هر کاراکتر یک سری پایگاه داره...مثل ماما که دیدیم و نمیتونه هم بره بیرون...
ماهیت مسیر داستان یه جورایی خطیه از A بری به B ، بعد نمیدونم...اصولا اینجوری نخواهد بود که با هر کاراکتر یکبار در تماس باشی و بس...یعنی هی میری و برمیگردی؟ یکم نوع OWش با توجه به داستان برام قابل درک نیست ...
جدا هفته ای چقدر میگیری که انقدر غر بزنی تو تاپیک بازی؟8-| طوطی وار فقط یه چیزو داری 6 ماهه تکرار میکنی ول کن هم نیستی 8-|
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,301
نام
امیر حسین
بازی یه حالت فست ترول داره که زیاد در موردش توضیح داده نشد.
مثلا چیزی که کوجیما توضیح داد این بود که اوایل بازی یه شخص مریض هست که باید بهش به صورت مداوم دارو برسونی اگه یادت بره و فراموشش کنی طرف میمیره.
در کل یه سری پناهگاه هست که مربوط میشن به قسمت داستانی یه سریم حالت فرعی دارن. هر پناهگاهی که ماموریت هاش انجام بدی بسته به شخصش آیتم های خاصی بهت میدن مثلا موزیسین ساز های موسیقی بهت میده.

————

یه چیزی رو لازم میدونم بگم این که من برای این بازی خیلی هایپم به این معنی نیست که انتظار دارم بازی چیزی غیر از تریلر گیم پلی و اینا بشه. من دقیقا هسته گیم پلی درک کردم و به نظرم همین هسته موفق میشه.
فکر کنم منظورم رو بد رسوندم! :D

اینکه خوب تو OW میشه رفت و برگشت و ... که صحیحه، حالا چه فست تراول، چه پیاده روب، چه وسایل نقلیه ای که دیدیم و ...
من سوالم بیشتر از منظر داستانیه...همینطور که گفتم برداشت من از حالت داستانی یه چیزی مثل Journey هست...

اما عموما OWها شامل یک شهر یا منطقه میشن که تمام فعالیت ها دور و بر خونه یا پایگاه ما شکل میگیرن(حالا MGS V پایگاهش خارج از نقشه بود ولی باز تمام فعالیت ها تو یک منطقه بودن)

من به شخصه الان از منظر داستانی یکم سخته برام تصور بازی به سبک OW !مسیر داستان خطیه ولی فعالیت ها و افراد "نمیتونند" خطی باشن و یک جا ثابتن! با قضیه ی پیشروی و سفر سم یه مقدار به نظرم تناقض داره...

تونستم درست منظورم رو برسونم؟ :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,301
نام
امیر حسین
جدا هفته ای چقدر میگیری که انقدر غر بزنی تو تاپیک بازی؟8-| طوطی وار فقط یه چیزو داری 6 ماهه تکرار میکنی ول کن هم نیستی 8-|
حاجی جمع کن تو هم! بزار ما رو بلک لیست بره!
من تو پست اولم چیزی راجع به بازی نگفتم، با بقیه داریم صحبت میکنیم ، صحبتم باهاشون به اینجا رسید، مشکل داری؟ بزن بلک لیست! به خدا این قابلیت رو برای قشنگی اضافه نکردن به سایت!
اینجا هم ملک شخصیه تو نیست، فکر میکنی هم پستام اسپمه، جهت تحریک بقیه ست، قصد ترول دارم و ... یه قابلیت دیگه داره سایت، بهش میگن گزارش! دکمه ش رو میزنی، دلیلت رو مینویسی،بالایی ها میان شوتم میکنند از تاپیک بیرون! میتونند قشنگ دسترسیم رو به تاپیک قطع کنند!

حالا انقدرم ناراحت نباش، 4روز دیگه نقدها میاد، انقدزم که بهش اعتماد داری! بزن دهنمون رو سرویس کن تا ته نسل بعد!

والله! :|
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,301
نام
امیر حسین
اینکه از یه چیزی خوشت نیاد و بهش بگی "نه" یه چیزه، اینکه هر 12 ساعت یه بار با رشته‌های عصبی کسایی که از بازی خوششون اومده طناب بزنی، یه چیز دیگه‌. :D
سعی نکن خودت رو پشت این بهونه‌ها قایم کنی. قبول کن یه مدت خیلی زیادی برای طرفدارای این بازی "pain in the a*s" تشریف داشتی و اگه بازی اومد و موفق شد (که می‌شه. بهت قول می‌دم. :D) حداقل مثل یه مرد مجازاتت رو بپذیر. :D
12ساعت یه بار؟ ساعتتون مشکا داره:D
قبل این پستم که گفتم "نع" آخرین پستم چه تاریخی بوده؟ قبل از اون مربوط به کی بوده؟ باز برین عقبت تر ببینید کی بوده و ...

بعد حساب کنید ببینید چقدر پست دادم از لحظه معرفیه بازی تا حالا! و چقدرش من بحث رو شروع کردم و نه اینکه بقیه بخوان پات رو باز کنند به بحث!
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
حاجی جمع کن تو هم! بزار ما رو بلک لیست بره!
من تو پست اولم چیزی راجع به بازی نگفتم، با بقیه داریم صحبت میکنیم ، صحبتم باهاشون به اینجا رسید، مشکل داری؟ بزن بلک لیست! به خدا این قابلیت رو برای قشنگی اضافه نکردن به سایت!
اینجا هم ملک شخصیه تو نیست، فکر میکنی هم پستام اسپمه، جهت تحریک بقیه ست، قصد ترول دارم و ... یه قابلیت دیگه داره سایت، بهش میگن گزارش! دکمه ش رو میزنی، دلیلت رو مینویسی،بالایی ها میان شوتم میکنند از تاپیک بیرون! میتونند قشنگ دسترسیم رو به تاپیک قطع کنند!

حالا انقدرم ناراحت نباش، 4روز دیگه نقدها میاد، انقدزم که بهش اعتماد داری! بزن دهنمون رو سرویس کن تا ته نسل بعد!

والله! :|
لول. مگه من گفتم ملک شخصیمه اینجا؟ مشکل اینه انتظار داری همه بیان برا جنابعالی کل بازیو توضیح بدن یا کاری کنن از بازی خوشت بیاد و فکر میکنی همه اینو برات بدهکارن. دقیقا 6-7 ماهه تا جو تاپیک خوب میشه میای یه سری جمله هارو کپی پیست میکنی و باز انتظار داری ملت بیان جنابعالی رو توجیح کنن. خب برادر خوشت نمیاد مجبوری مگه بیای اینجا جو تاپیک رو به هم بزنی؟ خیلی شیک نیا تو تاپیک دیگه. منم الان 10001 مشکل با هیلیو اینفینیت دارم ولی میرم تاپیکش رو اعصاب ملت اسکی برم ؟خیر. یه سری چیزا دیگه گزارش نمیخواد. به درک و شعور کاربر بستگی داره که ساده ترین چیزارو بفهمه
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
منم از روز اول همینو میگم خو! میگم با توجه به چیزایی که دیدیم "نع" !
اینکه بازی ساز محصولش رو درست نشون نمیده و انتظار داره با این چیزایی که نشون داده من از بازیش خوشم بیاد و 60$ هم بخوام پاش بدم، انتظار بی جاییه:D

تقریبا همه بازی ها از همون نمایش اول گیم پلی، نشون میدن آدم با چی طرفه!
نمایش TLOU 1 به عنوان IP جدید ، نمایش Ghost of Tsushima بخش مبارزه،کمی مخفی کاری و یک ماموریت فرعی جذاب به عنوان اولین نمایشش نشون داد! (حالا خود بازی کی میاد خدا داند...ولی یه چیزی نشون داد:D ) ، GOW با تغییر سبک کامل باز یک گیم پلی نشون داد بعضی بخش هاش تغییر کرد(مثل نحوه LVL UP ) ولی باز گیم پلی راست و درستی بود!(گرچه به خاطر تغییر سبک و دوربین اینجا هم سوالات زیادی مطرح بود:D )
اسپایدرمن باز میاد چند دقیقه گیم پلی از مبارزه و مخفی کاری و استفاده از محیط و ... نشون میده

اینا همه تو نمایش اولشون هست، نه دو ماه مونده به عرضه:| معمولا 2سال قبل از عرضه ...

بعد تا در مورد DS صحبت میشه، طرفدارها میگن مگه شما چیزی از بازی دیدی؟
آره شاید 99% بازی رو ندیده باشیم و بازی بیاد و پر از سورپرایز باشه! اما این چیزی که تا حالا دیدیم... نظر من راجع به این "نع" میباشد!

مثلا ماموریت فرعیی که نشون دادن، در مقابل ماموریت فرعیی که GOT نشون داد... آیا غیر از کوله بری بود ماهیتش؟ :| از نظر داستانی این ماموریت غیر از فچ کوئست بود که اگر تو هر بازی و نمایش دیگه ای بود(ترجیحا ناشرش هم یوبی باشه:-" ) پدر سازنده رو در میوردن که فلان فلانشون با این طراحی مرحله و ماموریت فرعی و ...؟

----

بگذریم، آقا من یک سوال برام مطرحه:D
داستان مگه این نیست از یک سمت آمریکا بریم یک سمت دیگه ش؟
بعد این وسط گویا هر کاراکتر یک سری پایگاه داره...مثل ماما که دیدیم و نمیتونه هم بره بیرون...
ماهیت مسیر داستان یه جورایی خطیه از A بری به B ، بعد نمیدونم...اصولا اینجوری نخواهد بود که با هر کاراکتر یکبار در تماس باشی و بس...یعنی هی میری و برمیگردی؟ یکم نوع OWش با توجه به داستان برام قابل درک نیست ...
در مورد قسمت اول صحبتت خب سلیقه‌ای هستش.... من نمیتونم ایراد بگیرم که چرا تا الان با بازی حال نکردی
بنظرم کوجیما اومد محیط بازی رو نشون داد... تا گیمرا بدونن بازی به چه شکل روایت میشه و مکانیزم‌های بازی رو هم تا حدودی نمایش داد
همین... دیگه برای بقیش باید پول بدی برادر :D
ولی خب بهت اطمینان میدم که سورپرایزهای عجیبی تو بازی منتظرمونه... که ما رو وادار به تحسین کوجیما میکنه... اینو بوکمارک کن که بعد از انتشار بازی برگردیم به این بحث... :D
اگه هم بازی خراب کرد خودم پای سیبل وایمیستم تا دوستان تیراندازی‌شونو شروع کنن :D

در مورد بخش دوم صحبتت... برای منم هنوز سبک اوپن ورد بازی کاملا درک نشده... یعنی منتظرم ببینم چی میشه... یکی از بازیگرای بازی به کوجیما لقب پدرخواندۀ خلق مسائل جدید رو داده...
ولی خب فک نکنم به همین سادگی هم باشه که از نقطۀ A به نقطۀ B بریم و مطمعناً پستی بلندی های زیادی در این مسیر وجود خواهد داشت...
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,683
آف تاپیک
برگشتی برای بعضی کاربران در کار نیست، یعنی اگر 100 هم بدن فایده ای نداره، برنامشم تکمیل کردیم! می تونید به شوخی بگیرید ولی یه جوری براتون جبران کنیم لذت ببرید :D
چند نمونه بوکمارک از تاپیک Gears 5

ولی به شخصه اینجا برام مهم نیست... خیلی دوست دارم تو تاپیک DS فرصتش پیش بیاد:D

اون DS اگر اسم کوجیما روش نبود، یعنی با این نمایش ها ملت تف هم نمینداختن رو اسمش! دیگه چه برسه دست بزارن روش و قسم بخورن:D یعنی مطمئنم از کاری مثل GreedFall که چند روزیه ملت هایپش شدن هم، تعداد کمتری به DS توجه میکردن:-"

ولی خوب ... فعلا که داستان جور دیگریست!
چه دنیایی شده که دوست داری گل به خودی بزنی:| امیدوارم حداقل نمایش TGSش نظرم رو برگردونه که اگر بازی هم مورد علاقه م نیست، حداقل بازی خوبیه:-"
(باز خوبه تا 85 داری میبینیش... من که در حد زرد میبینم بازی رو=)) البته اصلش زرد:p ولی صرفا به خاطر اسم کوجیما +90 هم کاملا امکانش بالاست:-" )
یه ده صفحه ای رو از آخر به اول رفتم و خوندم:D
به شخصه الان شدیدا منتظر تاپیک Death Strandingم :D چون امیدی ندارم خودم بهش... پس منتظر جواب دوستان تو اون تاپیک هستم:-" یه جوری براتون جبران کنند لذت ببرید:p

MGS V که یکی از اور ریت ترین بازی هاست:-"
این DS هم ممکنه یه چی بدتر از اون بشه:D هنوز میگم ممکنه! شاید تو نمایش TGS بالاخره نشون دادن بازی چی هست و اتفاق خاصی افتاد، ولی وضعیت فعلی اگر ایم کوجیما رو بازی نبود، واقعا بعید بود توجهی به خودش جلب میکرد بازی:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر