PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
ولی همچنان اگر بازی اون چیزیه که دیدیم...نع! من که نظرم منفیه:D
شما مگه از بخش داستانی بازی چیزی دیدی؟:D:D
تا الان کلا مکانیزم‌های حرکتی بازی رو دیدیم... حتی تو حالت گیم‌پلی یک شخصیت درستو درمون ندیدیم تا الان

یعنی ایمان دارم که DS میترکونه
استانداردهای جدیدی هم تعریف میکنه... استانداردهایی که در آینده در بازیها به شکلهای مختلف میبینیم

کار ندارم بازی از نظر منتقدین چی قراره معرفی بشه...
ولی وجود 3 دنیای مختلف در بازی.... (زندگی ، مرگ و برزخ)
و وجود زندگی های موازی... (در کنار شخصیت های اصلی بازی موجودات نامعلومی هم در بازی وجود دارن).... کافیه تا سطح این بازی رو برسونه

تازه میگم هنوز هیچی از بازی ندیدیم... بزار برگهای برندۀ بازی رو بشه... اونوقت دوستانی که بازی رو شبیه‌ساز کولبری میدونن و به تمسخر میگیرن.... دیگه اینجا جاشون نیست!
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,402
=))
The reason Kojima doesn't want player is see or interact with other player directly, like MGSV base infiltration. Because he want to create another type of connection between players. "I want to date that girl, but not marrying her, type of connection" said by Kojima san. (He talk a lots about this topic, there is a deeper meaning to this that I can't translate, sorry.)
-----------------------------------------
1571346331668.png
119905
119908
119907
 
آخرین ویرایش:

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,706
نام
عرفان
Paul hunter کد نقد گرفته ازونجایی که نمیتونه به صورت مستقیم حرفی بزنه داره به صورت نقل قول از دیگران و غیرمستقیم نظرش میگه:

کوجیما اولین بازیسازی هست که جایزه بخش خلاقیت جشنواره فیلم کلن رو میبره... ولی حیف که سونی و طرفداراش بهش زیاد رو دادن و پررو شده و اینا8-|
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
@Akiba
@vaan 2
@FUTURE
‌ و باقی دوستان که اسمشون رو نمیارم .

هنوز دیر نشده :D ایمان بیاورید ، باشد که رستگار شوید و مورد رحمت کوجیما قرار بگیرید ، بدانید که کوجیما بخشنده و مهربان است :D


Hype Is Real #
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,038
نام
مازیار
@Akiba
@vaan 2
@FUTURE
‌ و باقی دوستان که اسمشون رو نمیارم .

هنوز دیر نشده :D ایمان بیاورید ، باشد که رستگار شوید و مورد رحمت کوجیما قرار بگیرید ، بدانید که کوجیما بخشنده و مهربان است :D


Hype Is Real #
من قول دادم اینجا دیگه راجع به بازی کامنت ندم ، ولی چون خودتون ول نمی کنید ...

من تمام ایمانم رو سر متال گیر پنج دور ریختم، =))
این چیزیم که تا اینجا از ds دیدم یه تجربه ای به مراتب بغرنج تر از متال گیر پنجه، ، خلاصه متاش ۹۹ هم بشه ، هیچ چیزی باعث نمیشه من به ds علاقه مند بشم ،هیچ رسالت، وحی و الهامی در کار نیست! هیچ نوری از این بازی به من نمی تابه ....
!
أتمنى حدوث معجزة إلی للمؤمنين


جالبه یه عده آدم جدید در دسته مریدان کوجیما میبینم ، کسایی که همین ماه پیش زنهار میدادن از عقوبت تاپیک گیرز ، الهی العفو
 
آخرین ویرایش:

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
من جدی نظرات اینجارو میخونم تعجب میکنم ولی من با همینیم که تا الان نشون دادن
حال کردم جدی موزیک های عالی گرافیک عالی اتمسفر عالی گیم پلی هم که نشون دادن دست بازیباز تو مخفی کاری و اکشن باز بود چالش مدیریت منابع و موانعی هم که باید در طول سفر بگذرونینم جای خود
چرا به قول گفتنی با سفر کردن یا پیاده روی و شا...شیدن خسته شم :Dخواهم شا....شید در کل بازی امیدوارم تروفی های متنوعی براش تدارک دیده باشه تو بیشترین ارتفاع ،عجیب ترین مکان ...:smile2:
من میرم صد در صد واسه پک فیزیکی
 
  • Like
Reactions: mgs4 and gintoki

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,332
نام
امیر حسین
شما مگه از بخش داستانی بازی چیزی دیدی؟:D:D
تا الان کلا مکانیزم‌های حرکتی بازی رو دیدیم... حتی تو حالت گیم‌پلی یک شخصیت درستو درمون ندیدیم تا الان

یعنی ایمان دارم که DS میترکونه
استانداردهای جدیدی هم تعریف میکنه... استانداردهایی که در آینده در بازیها به شکلهای مختلف میبینیم

کار ندارم بازی از نظر منتقدین چی قراره معرفی بشه...
ولی وجود 3 دنیای مختلف در بازی.... (زندگی ، مرگ و برزخ)
و وجود زندگی های موازی... (در کنار شخصیت های اصلی بازی موجودات نامعلومی هم در بازی وجود دارن).... کافیه تا سطح این بازی رو برسونه

تازه میگم هنوز هیچی از بازی ندیدیم... بزار برگهای برندۀ بازی رو بشه... اونوقت دوستانی که بازی رو شبیه‌ساز کولبری میدونن و به تمسخر میگیرن.... دیگه اینجا جاشون نیست!
منم از روز اول همینو میگم خو! میگم با توجه به چیزایی که دیدیم "نع" !
اینکه بازی ساز محصولش رو درست نشون نمیده و انتظار داره با این چیزایی که نشون داده من از بازیش خوشم بیاد و 60$ هم بخوام پاش بدم، انتظار بی جاییه:D

تقریبا همه بازی ها از همون نمایش اول گیم پلی، نشون میدن آدم با چی طرفه!
نمایش TLOU 1 به عنوان IP جدید ، نمایش Ghost of Tsushima بخش مبارزه،کمی مخفی کاری و یک ماموریت فرعی جذاب به عنوان اولین نمایشش نشون داد! (حالا خود بازی کی میاد خدا داند...ولی یه چیزی نشون داد:D ) ، GOW با تغییر سبک کامل باز یک گیم پلی نشون داد بعضی بخش هاش تغییر کرد(مثل نحوه LVL UP ) ولی باز گیم پلی راست و درستی بود!(گرچه به خاطر تغییر سبک و دوربین اینجا هم سوالات زیادی مطرح بود:D )
اسپایدرمن باز میاد چند دقیقه گیم پلی از مبارزه و مخفی کاری و استفاده از محیط و ... نشون میده

اینا همه تو نمایش اولشون هست، نه دو ماه مونده به عرضه:| معمولا 2سال قبل از عرضه ...

بعد تا در مورد DS صحبت میشه، طرفدارها میگن مگه شما چیزی از بازی دیدی؟
آره شاید 99% بازی رو ندیده باشیم و بازی بیاد و پر از سورپرایز باشه! اما این چیزی که تا حالا دیدیم... نظر من راجع به این "نع" میباشد!

مثلا ماموریت فرعیی که نشون دادن، در مقابل ماموریت فرعیی که GOT نشون داد... آیا غیر از کوله بری بود ماهیتش؟ :| از نظر داستانی این ماموریت غیر از فچ کوئست بود که اگر تو هر بازی و نمایش دیگه ای بود(ترجیحا ناشرش هم یوبی باشه:-" ) پدر سازنده رو در میوردن که فلان فلانشون با این طراحی مرحله و ماموریت فرعی و ...؟

----

بگذریم، آقا من یک سوال برام مطرحه:D
داستان مگه این نیست از یک سمت آمریکا بریم یک سمت دیگه ش؟
بعد این وسط گویا هر کاراکتر یک سری پایگاه داره...مثل ماما که دیدیم و نمیتونه هم بره بیرون...
ماهیت مسیر داستان یه جورایی خطیه از A بری به B ، بعد نمیدونم...اصولا اینجوری نخواهد بود که با هر کاراکتر یکبار در تماس باشی و بس...یعنی هی میری و برمیگردی؟ یکم نوع OWش با توجه به داستان برام قابل درک نیست ...
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
داشتم فکر می کردم لقب تاپیک امتیازات بازی رو چی میشه گذاشت.

2تا لقب نظرمو جلب کرد.

1. تا پیک امتیازات of the ages
:D

2. Payday >:)

هایپ دوره تاپیکه امتیازات این بازی
دوست و دشمن نمیشناسه.
همه رو دچار کرده
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,706
نام
عرفان
بگذریم، آقا من یک سوال برام مطرحه:D
داستان مگه این نیست از یک سمت آمریکا بریم یک سمت دیگه ش؟
بعد این وسط گویا هر کاراکتر یک سری پایگاه داره...مثل ماما که دیدیم و نمیتونه هم بره بیرون...
ماهیت مسیر داستان یه جورایی خطیه از A بری به B ، بعد نمیدونم...اصولا اینجوری نخواهد بود که با هر کاراکتر یکبار در تماس باشی و بس...یعنی هی میری و برمیگردی؟ یکم نوع OWش با توجه به داستان برام قابل درک نیست ...
بازی یه حالت فست ترول داره که زیاد در موردش توضیح داده نشد.
مثلا چیزی که کوجیما توضیح داد این بود که اوایل بازی یه شخص مریض هست که باید بهش به صورت مداوم دارو برسونی اگه یادت بره و فراموشش کنی طرف میمیره.
در کل یه سری پناهگاه هست که مربوط میشن به قسمت داستانی یه سریم حالت فرعی دارن. هر پناهگاهی که ماموریت هاش انجام بدی بسته به شخصش آیتم های خاصی بهت میدن مثلا موزیسین ساز های موسیقی بهت میده.

————

یه چیزی رو لازم میدونم بگم این که من برای این بازی خیلی هایپم به این معنی نیست که انتظار دارم بازی چیزی غیر از تریلر گیم پلی و اینا بشه. من دقیقا هسته گیم پلی درک کردم و به نظرم همین هسته موفق میشه.
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,402
منم از روز اول همینو میگم خو! میگم با توجه به چیزایی که دیدیم "نع" !
اینکه بازی ساز محصولش رو درست نشون نمیده و انتظار داره با این چیزایی که نشون داده من از بازیش خوشم بیاد و 60$ هم بخوام پاش بدم، انتظار بی جاییه:D

تقریبا همه بازی ها از همون نمایش اول گیم پلی، نشون میدن آدم با چی طرفه!
نمایش TLOU 1 به عنوان IP جدید ، نمایش Ghost of Tsushima بخش مبارزه،کمی مخفی کاری و یک ماموریت فرعی جذاب به عنوان اولین نمایشش نشون داد! (حالا خود بازی کی میاد خدا داند...ولی یه چیزی نشون داد:D ) ، GOW با تغییر سبک کامل باز یک گیم پلی نشون داد بعضی بخش هاش تغییر کرد(مثل نحوه LVL UP ) ولی باز گیم پلی راست و درستی بود!(گرچه به خاطر تغییر سبک و دوربین اینجا هم سوالات زیادی مطرح بود:D )
اسپایدرمن باز میاد چند دقیقه گیم پلی از مبارزه و مخفی کاری و استفاده از محیط و ... نشون میده

اینا همه تو نمایش اولشون هست، نه دو ماه مونده به عرضه:| معمولا 2سال قبل از عرضه ...

بعد تا در مورد DS صحبت میشه، طرفدارها میگن مگه شما چیزی از بازی دیدی؟
آره شاید 99% بازی رو ندیده باشیم و بازی بیاد و پر از سورپرایز باشه! اما این چیزی که تا حالا دیدیم... نظر من راجع به این "نع" میباشد!

مثلا ماموریت فرعیی که نشون دادن، در مقابل ماموریت فرعیی که GOT نشون داد... آیا غیر از کوله بری بود ماهیتش؟ :| از نظر داستانی این ماموریت غیر از فچ کوئست بود که اگر تو هر بازی و نمایش دیگه ای بود(ترجیحا ناشرش هم یوبی باشه:-" ) پدر سازنده رو در میوردن که فلان فلانشون با این طراحی مرحله و ماموریت فرعی و ...؟

----

بگذریم، آقا من یک سوال برام مطرحه:D
داستان مگه این نیست از یک سمت آمریکا بریم یک سمت دیگه ش؟
بعد این وسط گویا هر کاراکتر یک سری پایگاه داره...مثل ماما که دیدیم و نمیتونه هم بره بیرون...
ماهیت مسیر داستان یه جورایی خطیه از A بری به B ، بعد نمیدونم...اصولا اینجوری نخواهد بود که با هر کاراکتر یکبار در تماس باشی و بس...یعنی هی میری و برمیگردی؟ یکم نوع OWش با توجه به داستان برام قابل درک نیست ...
Death Stranding NPCs will be affected by your actions, says Hideo Kojima
---------------------------

119934
 
  • Like
Reactions: m.a.t

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر