PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
Antonio Fucito: "Death Stranding is a PS4 timed exclusive, will come to PC at a later date"

During a twitch stream he said the following regarding Death Stranding exclusivity:
"..The PS4 cover didn't have the "Only on PS" label because DS it's coming to PC at a later date, that's the deal signed between Kojima and Sony, the game will be a timed PS4 exclusive and will be available on PC later on (won't be available on Xbox), i don't know if it's a 6 or 12 months exclusive"

بله همون چیزی که بالاتر اشاره کردم کوجیما قطعا اسم برندش اینقدر بزرگ هست که سونی رو به هر کاری وادار کنه :)
 

Dr. Salvador

کاربر سایت
Mar 22, 2019
238
خوب بازی بدون شک رو PC عرضه میشه
107729

آخرین بار تقریبا ۲ هفته پیش این صفحرو چک کردم
دقیقا جا got همین DS بودش که ورداشتن برشش زدن و جاش got گذاشتن :D
الان رفتم چک کردم تمام صفحه های بازی تو سایت PS هم only on PS و هم PS4 ex رو از رو بازی برداشتن که نشون میده واضحا بازی رو PC عرضه میشه
فقط برام عجیبه سونی که داره تمام بازیاش رو PC عرضه می‌کنه چرا فروشگاه اختصاصی خودشو نمیزنه یا حداقل این کارو از طریق PS now نمیکنه!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
خوب بازی بدون شک رو PC عرضه میشه
View attachment 107729

آخرین بار تقریبا ۲ هفته پیش این صفحرو چک کردم
دقیقا جا got همین DS بودش که ورداشتن برشش زدن و جاش got گذاشتن :D
الان رفتم چک کردم تمام صفحه های بازی تو سایت PS هم only on PS و هم PS4 ex رو از رو بازی برداشتن که نشون میده واضحا بازی رو PC عرضه میشه
فقط برام عجیبه سونی که داره تمام بازیاش رو PC عرضه می‌کنه چرا فروشگاه اختصاصی خودشو نمیزنه یا حداقل این کارو از طریق PS now نمیکنه!
میگم بقیه دوستان حرفی حدیثی چیزی ندارن ؟ اها یادم نبود اینجا تاپیک PS4 هستش :))
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,755
نام
علی
مهدکودک شده بخدا :D آقا تهش اینه که برا PC بیاد حالا چه اپیک استور چه حتی استیم دیگه غیر اینه ؟ حالا کامنت صفحه قبل منو بخونید یه بار دیگه نمیدونم چرا اینقدر سخته متوجه بشید
بازی IP , هزینه ساخت و انجین و تمام حق و حقوقش برا سونی هست حالا میخواد رو PC بیاد هم خود سونی بازیو عرضه میکنه مثل مثال هایی که زده بودم چیزی عوض نمیشه
الان هیلو و گیرز و فورتزا و ... برا PC از روز اول انتشار میان بازی های مایکرو نیستن دیگه ؟ انحصاری نیستن ؟
حالا غیر از این برا PC بیاد هم که تا دو سه صحفه قبل همه میگفتن آشغاله و مسخرس(مثل بازی های کیج) یهو عروسی میشه چرا هر خبر اینطوری که میاد :))
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
مهدکودک شده بخدا :D آقا تهش اینه که برا PC بیاد حالا چه اپیک استور چه حتی استیم دیگه غیر اینه ؟ حالا کامنت صفحه قبل منو بخونید یه بار دیگه نمیدونم چرا اینقدر سخته متوجه بشید
بازی IP , هزینه ساخت و انجین و تمام حق و حقوقش برا سونی هست حالا میخواد رو PC بیاد هم خود سونی بازیو عرضه میکنه مثل مثال هایی که زده بودم چیزی عوض نمیشه
الان هیلو و گیرز و فورتزا و ... برا PC از روز اول انتشار میان بازی های مایکرو نیستن دیگه ؟ انحصاری نیستن ؟
حالا غیر از این برا PC بیاد هم که تا دو سه صحفه قبل همه میگفتن آشغاله و مسخرس(مثل بازی های کیج) یهو عروسی میشه چرا هر خبر اینطوری که میاد :))
Nice Try :) دو تا کاربر PC گیمر اومدن اینجا گفتن بازی برا PC هم منتشر میشه همه شروع کردن مصخره کردن آره عجب مهدکودکی شده :)
پ.ن 1: نه ماکرو انحصاری میشه براش نه سونی خوشم میاد دو طرف دعوا میخواید این وسط PC رو فاکتور بگیرید از پلتفرم ها ...
پ.ن 2:

پس بهتر بجای تلف کردن کالری و انرژیتون برید یه PS4 بخرید بازی رو انجام بدید و بعد بفروشید! قرارم نیست بازی رو بخاطر کوجیما رو PC بدن که فروشش بالا بره چون سونی قرار از این بازی در آمد زدایی کنه و میخواد دستگاه بیشتری بابت این بازی به فروش برسونه
آره بنده PS4 داره خاک میخوره پول نیست خرجش کنم :D ترجیح میدم رو PC بیاد کرکی بازیش کنم :))
 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
من سوالم اینه که خود سونی کلی هزینه کرده و انحین داده و اینا...چرا فقط برای پلی استیشن نیاد!!!این طوری فروش کنسولش بیش تر میشد تا اینکه بخواد برا pc هم عرضه کنه
 
  • Like
Reactions: Danyal_King

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,755
نام
علی
Nice Try :) دو تا کاربر PC گیمر اومدن اینجا گفتن بازی برا PC هم منتشر میشه همه شروع کردن مصخره کردن آره عجب مهدکودکی شده :)
پ.ن 1: نه ماکرو انحصاری میشه براش نه سونی خوشم میاد دو طرف دعوا میخواید این وسط PC رو فاکتور بگیرید از پلتفرم ها ...
چیو Nice Try دقیقا ؟ :D حرص نخور کسی به شما کاری نداشت که داری خودتو اذیت میکنی
اول برو پی اما رو بخون بعد بیا نایس ترای به من بگو ! اون دو تا کاربر PC فن گفتن چون کوجیما پروداکشن فرست پارتی نیست برا PC میاد (هزارتا مثال نقض همین الان میشه گفت) یکی دیگه هم گفت بازی سونی نیست اصلا دنبال یه ناشرن که برا بقیه پلتفرما هم بدن :-" منم گفتم IP و حقوق و هزینه بازی برا سونیه برا PC هم بده خودش ناشره
به جا اینکه بیای کل کل کنی و بگی مثلا بی طرفی و فن نیستی و از این چیزا برو ببین اول چی گفته شده جواب چی بوده
امیدوارم متوجه شده باشی تا الان
پ ن : بازی های مایکرو که دو سه ساله هنوز میگن انحصاری نمیدونم والا :)) در کل حرف من چیز دیگه ای بود همونطور که گیرز 5 برا PC بیاد بازم بازی مایکرو هست DS هم برا PC بیاد باز بازی سونیه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
من سوالم اینه که خود سونی کلی هزینه کرده و انحین داده و اینا...چرا فقط برای پلی استیشن نیاد!!!این طوری فروش کنسولش بیش تر میشد تا اینکه بخواد برا pc هم عرضه کنه
باید ببینی سونی تحت چه شرایطی با کوجیما قرارداد بسته کوجیما این وسط تعیین کنندست ....
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
چیو Nice Try دقیقا ؟ :D حرص نخور کسی به شما کاری نداشت که داری خودتو اذیت میکنی
اول برو پی اما رو بخون بعد بیا نایس ترای به من بگو ! اون دو تا کاربر PC فن گفتن چون کوجیما پروداکشن فرست پارتی نیست برا PC میاد (هزارتا مثال نقض همین الان میشه گفت) یکی دیگه هم گفت بازی سونی نیست اصلا دنبال یه ناشرن که برا بقیه پلتفرما هم بدن :-" منم گفتم IP و حقوق و هزینه بازی برا سونیه برا PC هم بده خودش ناشره
به جا اینکه بیای کل کل کنی و بگی مثلا بی طرفی و فن نیستی و از این چیزا برو ببین اول چی گفته شده جواب چی بوده
امیدوارم متوجه شده باشی تا الان
پ ن : بازی های مایکرو که دو سه ساله هنوز میگن انحصاری نمیدونم والا :)) در کل حرف من چیز دیگه ای بود همونطور که گیرز 5 برا PC بیاد بازم بازی مایکرو هست DS هم برا PC بیاد باز بازی سونیه
این که بحث رو کامل پیچوندی ! بعد کامنت شما من فقط اینجا پست دادم نکنه منظورت با ماکرو فن های خیالی بود ؟ Nice Try :D کسی منکر حق IP و غیره نیست گفتمم داری اشتباه میزنی اگه ماکرو فن میومد تو این تاپیک این ادعا رو میکرد حرف شما درست بود ولی بحث اینه چنان بعضی دوستان با قاطعیت میگفتن نمیاد که آدم شک میکرد حتما دستی تو کار دارن به هر حال واسه بعضیا خیلی مهمه بازی حتما انحصاری بمونه در کل این قضیه انحصاری زمان درس عبرت خوبی شد که دیگه نخوان یک درصد شانس قائل بشن برا PC همه چیز به غیر استدیو های فرست پارتی سونی 50 50 هستش از این به بعد حالا شما دو طرف ماجرا که میخواین انحصاری هاتون رو بکوبین تو سر هم دیگه بحثش جداست کاری من ندارم به اون ...
 

s.snake2

کاربر سایت
Jul 29, 2011
738
نام
هادی
تنها قضیه محتمل که ممکنه باعث بشه بازی انحصاری زمانی باشه epic ه.احتمالا یه پول کلفتی داده به سونی که حاضر شده بازی رو از انحصار در بیاره.چون یادمه پارسال کنفرانس سونی قرار بود روی ۴ عنوان انحصاریش تمرکز داشته باشه که یکیش ds بود.ولی کلا به هر حال فعلا حداقل یکسال انحصاریه بعدش هم خدا بزرگه:D
 
  • Like
Reactions: Danyal_King

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
تنها قضیه محتمل که ممکنه باعث بشه بازی انحصاری زمانی باشه epic ه.احتمالا یه پول کلفتی داده به سونی که حاضر شده بازی رو از انحصار در بیاره.چون یادمه پارسال کنفرانس سونی قرار بود روی ۴ عنوان انحصاریش تمرکز داشته باشه که یکیش ds بود.ولی کلا به هر حال فعلا حداقل یکسال انحصاریه بعدش هم خدا بزرگه:D
بازی از همون اول هم قرار بوده انحصاری زمانی باشه ولی خوب بعد رونمایی ازش تو کنفرانس سونی همه یادشون رفت این قضیه رو یهویی و خلاصه دیگه ازش صحبتی نشد حالا اینکه بعدا اپیک بیاد سر وقتش معلوم نیست همه چیز در حال حاضر 50 50 هستش .....
 

Dr. Salvador

کاربر سایت
Mar 22, 2019
238
تنها قضیه محتمل که ممکنه باعث بشه بازی انحصاری زمانی باشه epic ه.احتمالا یه پول کلفتی داده به سونی که حاضر شده بازی رو از انحصار در بیاره.چون یادمه پارسال کنفرانس سونی قرار بود روی ۴ عنوان انحصاریش تمرکز داشته باشه که یکیش ds بود.ولی کلا به هر حال فعلا حداقل یکسال انحصاریه بعدش هم خدا بزرگه:D
ربطی به اپیک نداره از روز اول هم کوجیما گفته بود بازیش رو PC میاد این وسط چون ناشر بازی سونی شد خیال میکردیم انحصاری بمونه که به نظر میاد سونی هم نمیتونه رو حرف کوجیما حرف بزنه :D
 
  • Like
Reactions: Danyal_King

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر