مدلسازی ها و گرافیک VR 5 از این بهتره !!
از اون VR5 احیاناً منظورت گرافیک زباله ای به اسم Virtua Fighter 5 که نیست ؟ کاری ندارم گیم پلی سخت و خفن و هاردکوری داره ولی گرافیکش رسماً زباله ـس ! fact
با اون دوتا سولاخ اضافه کارت راه میافته؟
نه باید جلوشو زیپ بذارن ، باز
اطلاعات جدید:
- high counter (?) is 2 times more powerful whereas it was 1.6 times more powerful in 5.
- side step/power blow/power launcher/critical blow are not in DOA6
- stuff that was said in the IGN article about the gauge and other new systems
- the 4 hit auto combo is slightly slower/weaker than a regular combo (like in other fighting games doing it)
- Overwatch was an inspiration for the gauge system
- power blow basically replaced by the break blow, it was too hard before for beginners
- high counter damage raised because they want to make close combat more enjoyable
- advanced combos are still there for advanced users
- No danger zones planned at the moment, but stages with falling bits planned (just without the defense system in 5)
خیلی چیزا عوش شدن و خیلی چیزا دیگه حضور ندارن.
به نظر من خوبه و دوشواری نداره اطلاعات
یه سری چیزایی که عوض شدن مثل همون Power Blow که خب با اون سینماتیک ها جا به جا شده که صورت طرف به فنا میره
Danger Zone هم ورداشتن ولی عوضش استیج ها رو پویا کردن خیلی باحال شده مثلاً اونجایی که دور تا دور استیج مردم وایسادم وقتی یکی شوت میشه طرف مردم عین مبارزه های خیابونی طرفو هل میدن وسط رینگ باز
حالا باقی چیزا رو هم باید توی ویدئو گیم پلی دید تاثیرش رو
برای اولین بار توی سری هم که دارن Super Meter میزنن تنگش