Developer: Gunfire Games
Publisher: THQ Nordic
Engine: UE4
Genre: Action-Adventure
Release: 2018
تریلر
پست با انتشار اطلاعات بیشتر آپدیت خواهد شد.
آخرین ویرایش:
تشنه چی نمیدادن سنگین تر بود یا حداقل یه توضیحاتی کپشنی وسطش دوتا کلمه حرف میزدن ملت اینجوری ناامید نشنفک نکنم نسخه ی نهایی اینطور باشه...
گیم پلی بازی بنظرم حتی Pre-Alpha هم نبود - بلکه خیلی مراحل ابتدایی تر بود...
به هیچ وجه نسخه ی نهایی اینطور نخواهد بود...
خواستن گیم پلی رو نشون بدن که ما تشنه نباشیم...
حالا اگر هم واقعا همینطور قراره بمونه که (فک نکنم) - انشاا... برطرفش کنن...
من ایمان دارم بهشون...
بالاخره دارن اسم سنگین دارک سایدرز رو میکشن...
داداش برو یعنی میگی این باسی که زد یکی از هفت گناه بود؟ شکم پرستی بود یا تنبلی؟همه ایرادا رو بقیه گفتن،ولی یه چیزی که کسی اشاره نکرد این بود که چقدر مسخره با یکی از هفت گناه که ظاهرا یکی از باس های اصلی بازی هست جنگید،هیچ حرفی نزد،چه وقتی شروع شد و چه وقتی تموم شد هیچی از ویژگی های شخصیتیش ندیدیم!بیشتر شبیه مینی باس بود!
چاکر روشن فکرمتاشم پیشبینی کنین دور همی
تنبلی بود،والا حرف منم همینه دی: ولی خب به قول بقیه مطمئنا مبارزه نهایی خیلی بهتر میشه پیشرفت میکنه خیلی از این موارد،امیدوارم... دی:داداش برو یعنی میگی این باسی که زد یکی از هفت گناه بود؟ شکم پرستی بود یا تنبلی؟
الان با این حرفت کلا سطح انتظارم از بازی نابود شد من فکر کردم یه باس فرعی هست مثل بقیه باس های فرعی تو بازی های جهان باز
امیدوارم بازی تو مرحله پری الفا که هیچ از اونم پایین تر باشه خب الان چه دلیلی داشت اینا بیان یه همچینی چیزی رو نشون بدن مثلا فکر میکردن خیلی میترکونه؟ یه تریلر 3 دقیقه ای برا هایپ مردم بس بود اونم از اوایلش نه این که باس بازی با اون مبارزه خشکش هم نشون بدن
اینجور که دوستان گفتن تریلر فقط برای نشون دادن گرافیک و لول دیزاین بازی بوده و مبارزات هنوز کامل نیستتریلر گیم پلی رو دیدم.من که به عنوان یه طرفدار خوشم اومد ازش.اینکه بعضیا میگن ضربات کاراکتر کندتر شده واقعیت نداره،همین الان دارم نسخه یکشو رو ps4 بازی میکنم به نظرم Fury در مبارزات از War و Death حتی سریعترم هست.
محیط های بازی و طراحی شخصیتها همون حالت فانتزی خودشو حفظ کرده بود که از این مسئله بسیار خوشحال شدم.
فقط چند نکته منفی رو از روی تریلر لازمه بگم:
اول اینکه از فینشرهایی که تو نسخه های قبلی روی دشمنها اجرا میکردیم خبری نبود که امیدوارم اینجوری نباشه و در نسخه نهایی اضافه اش کنن.
مسئله دیگه مبارزه کاراکتر با باس بازی بود که منو شدیدا به یاد باس های دارکسولز انداخت،مکانیزم مبارزه و محیطی که باس داخلش بود و حتی تا حدودی طراحی باس شدیدا از سری دارکسولز الهام گرفته شده بود تا جاییکه متاسفانه بعد از شکست باس باز هم خبری از فینیشر نبود.(در صورتیکه در نسخه های قبل به این صورت نبود)
به هر حال امیدوارم بازی چه در بخش نقدها و چه فروش فوق العاده عمل کنه تا نسخه آخر این بازی رو هم با کیفیت هرچه بهتر شاهد باشیم.
ممنون از شما.بله دیدم نسخه پر آلفا بود.داخل کامنتمم عرض کردم نوشته های من براساس تریلر هست و امیدوارم در نسخه نهایی شاهد این موارد نباشیم.اینجور که دوستان گفتن تریلر فقط برای نشون دادن گرافیک و لول دیزاین بازی بوده و مبارزات هنوز کامل نیست