Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

gorgnamaa

کاربر سایت
Mar 17, 2008
445
نام
علیرضا
آخه ريجن ٣ بدرد اكثرمون نميخوره.يه مدت ديگه براى سيزن پس و آپديت ها مجبور ميشيم عوضش كنيم.خدا كنه ريجن آل بياد همين هفته


Sent from my iPhone using Tapatalk


اصلا خارج از این قضایا، من شک دارم توی نسخه ژاپن زبان انگلیسی باشه.
 

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
درسته
ای کاش فقط بهینه باشه
من بدبخت که حتی دارک سولز 2 رو هم روی 60 تجربه نکردم
طرفای 50 بود
ای کاش ما هم بتونیم این شاهکارو بازی کنیم
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بهینه یودنش به نظر مهم تر 60 فریم آنلاک بودنشه.60 فریم آنلاک باشه ولی مثل Dark Soul ران بشه به چه درد میخوره؟:d

امیدوارم یک بازی بهینه ساخته باشن.Dark Soul 2 بد نبود در مجموع.

از نظر بهینه بودن حالا میگیم شماره اول زیاد با سخت افزار PC آشنا نبودن و این حرفا ولی شماره دوم بینهایت تر و تمیز و بهینه بود:d
به نظر من تیم FS میتونه بهینه سازی رو خوب انجام بده و از عهده-ش بر بیاد.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,790
نام
مراد حلیمی
بهترین باس خیلی عالیه....لطفا رو این نظرسنجی کار کنید:d
سخت ترین باسم بد نیس ولی یجوری یک وجهیه...یعنی معیارش سختیه...ولی بهترین باس برا هر کسی میتونه دلیل متفاوتی داشته باشه و همینش جذاب

.
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
بهترین باس فایت کلیشه شده به نظرم
سخت ترین باس فایت که مطلق نیست
و مهم تر اینکه این نظرسنجی ها هیچ بحثی رو باز نمیکنه،یعنی فقط یه امار گیری و تمام


من دو تا پیشنهاد دارم که حداقل هر کی بعد رای میتونه چند خطی توضیح بنویسه و دارک‌سولزبینی‌ش رو توضیح بده :D

تاثیرگذارترین باس فایت (از هر نظری که برداشت میکنین،احساسی،تنش،نفرت،حماسه و ...)
بهترین خط داستانی NPC ها
 

lord of cinder

کاربر سایت
Dec 16, 2014
93
نام
امیرعلی
بهترین باس فایت کلیشه شده به نظرم
سخت ترین باس فایت که مطلق نیست
و مهم تر اینکه این نظرسنجی ها هیچ بحثی رو باز نمیکنه،یعنی فقط یه امار گیری و تمام


من دو تا پیشنهاد دارم که حداقل هر کی بعد رای میتونه چند خطی توضیح بنویسه و دارک‌سولزبینی‌ش رو توضیح بده :D

تاثیرگذارترین باس فایت (از هر نظری که برداشت میکنین،احساسی،تنش،نفرت،حماسه و ...)
بهترین خط داستانی NPC ها

من شروع میکنم:d



بهترین باس و تاثیرگذارترین باس برای من "Sif, the Great Grey Wolf" بود
اون لحظه که وارد میشی تا اون لحظه که میکشیش یه حسی بهت دست میده و دلت نمیخواد بکشیشی مخصوصا اخرای جونش... این حس بیشتر میشه در اون زمان که تو قبل کشتن اون تو دی الی سی هم نجاتش بدی..... وقتی میری ببینیش یه شکی داره برای کشتنت خیلی باس زیبایی بود و وفادار به " آرتوریس "
Wolves faithful


zi89sqejnkq9haonuuj1.jpg
 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
بهترین باس فایت کلیشه شده به نظرم
سخت ترین باس فایت که مطلق نیست
و مهم تر اینکه این نظرسنجی ها هیچ بحثی رو باز نمیکنه،یعنی فقط یه امار گیری و تمام


من دو تا پیشنهاد دارم که حداقل هر کی بعد رای میتونه چند خطی توضیح بنویسه و دارک‌سولزبینی‌ش رو توضیح بده :D

تاثیرگذارترین باس فایت (از هر نظری که برداشت میکنین،احساسی،تنش،نفرت،حماسه و ...)
بهترین خط داستانی NPC ها

بهترین باس فایت
... سخته ولی مبارزه با اژدهای تک چشم Kalameet برای من اسطوره ای ترین مبارزه کل سری بود. ( نظرسنجی ای بود بین گزینه ها فراموشش نکنید :D )
اژدها کشی کمال جنگاوری و پیروزی نهایی خیر بر شر هست... همین که میدونیم داریم با یکی از آخرین بازمانده ها از نژاد اسطوره ای دوران باستان مبارزه میکنیم باندازه کافی هیجان انگیز هست... چه برسه که آگاه باشیم کل شوالیه ها و سپاهیان لردران از این شیطان سیاه وحشت داشتن و دارند (حتی اورنستین اژدها کش هم از پسش بر نیومده). اولین برخورد باهاش روی پل، برخورد نابهنگام بعدی پایین دره و نابود شدن با نفس آتشینش... آشنا شدن با Hawkeye و کمک خواستن ازش... اخرین شلیک Hawkeye و زمین گیر کردن Kalameet در اون سکانس بی مانند... تک تک این لحظات چنان اسطوره ایند که مو به تن آدم سیخ میشه :D و هنوز باس فایت هم شروع نشده و اینقدر هیجان زده ایم.
خود مبارزه هم همه جوره فوق العاده ست... فقط کافی بود گرفتار طلسم چشمانش بشید تا ترس و تنش همه وجودتون رو فرا بگیره. در مجموع از تک تک لحظات این مبارزه لذت بردم! مبارزه با Kalameet برای من از نظری هم تراز با مبارزه با Sif بود (جدای از مسائل احساسی)... هر دو باشکوه ترین مخلوقات لردران بودند (نظر شخصی)
این وسط جای داره چالش قطع کردن دم ش رو هم اضافه کنم که از نظر من دشوار ترین و اعصاب خورد کن ترین چالش دارک سولز 1 بود :D (بصورت سولو)

بهترین خط داستانی npc ها... بدون هیچ شک و تردیدی برای من Solaire بود.
نمیخوام در مورد ماهیتش که سربسته اشاره میشه پسر تبعید شده گوئن هست صحبت کنم! سولر برای فوق العاده بودن نیازی نداره در نظر ما پسر گوئن باشه. همون اول که روی اون بالکن بالای ابرها ملاقاتش میکنیم، با صدای گرم و محبت آمیزش و دست دوستی و یاری دادنش به ما، همه رو شبفته خودش میکنه. سولر بدون چشم داشتی مادی و فقط در راستای تحقق هدفی والا میجنگه (نه دنبال ماجراجوییه، نه دنبال اسرار جادو و کیمیا، نه خیانت کاره و نه دردسر ساز) و این رو تا لحظه اخر با پیشرو بودنش به ما نشون میده و ثابت میکنه. متاسفانه خیلی ها خط داستانی کامل این کرکتر رو ختم شدنش به دیوانگی میدونن... ولی مبارزه دوشادوش باهاش در Kiln of the first flame برای تحقق آرزوش بی اندازه ارزشمند و تاثیرگذاره. حداقل برای من ادای دینی بود به یک دوست...
 
  • Like
Reactions: Silent Siren

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
سخت ترین باس فایت از نظر من فعلا ornstein and smough هستن. فعلا، چون بازی رو از اول شروع کردم و این 2 تا آخرین باس بودن که زدمشون (بدون summon) ... اغراق نکرده باشم یه 30 باری مردم سرشون :| به معنی واقعی کلمه سخت :|

ولی جدا دارک سولز1 خیلی بازی شکسته و داغونی هست ! افت فریم اش واقعا توهین آمیزه، حس میکنم دارم یه بازی واسه زمان 2002 اینا رو ps2 بازی میکنم ... باگ و hitbox افتضاح ! backstep اش که اصلا حسابش نکنیم بهتره. انیمیشن بعضی از سلاح ها (halberd , ...) افتضاح !
 

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
تاثیر گذار ترین Boss رو نمیدونم ولی جالب ترین NPC واس من Lautrec The Embraced بود . با وجود شخصیت منفی بودنش یه جور حالت معنوی (ناشی از همون باور Embraced بودنش . ) توی شخصیت ـش داشت و انگار یه شخصیت تاریک ـ تاریک نبود , نیمه تاریک / نیمه روشن بود . در کل کلمات ـ انسانی ناقص هستن و نمیتونم توصیف کنم احساس ـمو توی این مورد .
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
طبق گفته ی میازاکی دارک سولز 3 حدود 200 عدد سلاح داره!
برای مقایسه دارک سولز 1 حدود 120 تا سلاح داشته
دارک سولز 2 حدود 200 عدد سلاح

بعلاوه هرکدوم از این سلاح ها بواسطه ی Weapon art حرکات و موو ست های مختلفی دارن و هرکدوم یونیک هستن برای خودشون
There are 200 Weapons in Dark Souls 3: Hideki Miyazaki | SegmentNext
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر