Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
[MENTION=32202]HalfLife G[/MENTION]
عجب طراحی خفنی داشت...

Andre کبیر هم که هست :D یادمه اولین باری که دیدمش اون حس کمجکاوی باعث شد بهش اتک بدم که دخلم رو در آورد :)) به نظر میرسه بعد از حوادث دارک سولز 1 نقل مکان کرده:D
مورد بعدی آیا این همون قایرلینک شراین هست؟ یا یه جای دیگست؟ lمرکزش همونه ولی اطرافش فرق کرده (که گذر زمان میتونه توجیهش کنه)
آیا قسمت Resistance محدود شده به Bleed, Frost, Curse و Poisson ؟
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
عجب ویدئویی بود:d چه اطلاعات غنی ای هم توش بود:
ظاهرا هویت لرد اصلی یعنی Holy King Lothric رو مخفی نگه داشتن که بعدا سورپرایزمون کنن:d توی ویدئو آغازین از عمد نشونش ندادن:d از طرف دیگه این Ludleth هم خیلی مرموزه و مطمئنم یه نقش شدیدا مهم ایفا میکنه. اصلا چرا ما دنبال LoC ها هستیم ولی از همین Ludleth شروع نمیکنیم؟:d
مورد بعدی اینه که Ludleth میگه همه LoC ها باید روی تختشون نشسته باشن تا آتش لینک بشه. خب چرا ما داریم میریم بکشیمشون؟ یا شاید نباید بکشیمشون و جوری اطلاعات دادن که ما فکر کنیم باید بکشیمشون؟:d
نکته جالب اینه که ما باید بریم به سرزمین لرد ها یعنی Lothric (بخونین: Lordran)
Ludleth آتش رو لینک کرده و بدنش کاملا سوخته ولی اونجا حضور داره و ظاهرا با پیشروی توی بازی، یه سری خدمات هم انجام میده (منوی مخصوص داره)
اوایل گفته شده بود Ludleth خودش رو یه LoC میخونه و این حدس به وجود اومد که ممکنه واقعا LoC نباشه ولی ظاهرا تخت مخصوص به خودش رو هم داره. پس به احتمال خیلی زیاد واقعا LoC هست
لقبش Exiled هست. مطرود. چرا مطرود؟ و به همین خاطره که نمیکشیمش؟ یعنی با بقیه لرد ها مشکل داشته؟ اصن یه حدس بهتر: پسر طرد شده گوین شاید؟:-/
خلاصه کلوم اینه که وحشتناک هایپ کننده هستن اطلاعات. این ویدئو مشکلی نداره اما از گوگل کردن یه سری چیزها شدیدا پرهیز کنین تا یه سری چیزهای فوق العاده سورپرایز کننده براتون اسپویل نشه (روی من که جوابگو نیست:d)
پ.ن:
Bat-Demons.gif


اولا دوستان قدیمی رو شاهد هستیم
yahoo_4.gif
دوما نمای قلعه بالایی نابود کننده هست! سوما جایی که بازیکن رو میندازن و اون دروازه زیرینش، شبیه ورودی Anor Londo و جایی هست که با Iron Golem میجنگیدیم
yahoo_4.gif
 

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza

من که جرات نمیکنم این ویدئوها رو ببینم، چون روش درگیری با بعضی از باس ها و خیلی از قسمت های قشنگ بازی رو اسپویل میکنه :d

این سایت Fextralife هم که بنظر من یکی از بهترین Wiki ها در زمینه سری Souls هست یه مسابقه گذاشته که تا 24 روز دیگه ادامه داره و جایزش هم PS4 و Xbox One و نسخه های مختلف بازی هست و کلا راه های زیادی برای جمع کردن امتیاز گذاشته که خیلی خوبه؛ دوست داشتید شرکت کنید. نگران نحوه دریافت جایزه هم نباشید، بچه های اونور آب تحویل میگیرن یجور برامون میفرستنش :d
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
دوستان مثل اینکه با آوردن یکی از npc ها به firelink یک استتوس باری بهتون اضافه میشه به اسم hollowing و یسری رفرنس هایی به Annor londo توی بازی هم مشاهده شده!
ممکنه بازهم اونجارو ببینیم توی این بازی!
 
آخرین ویرایش:

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
توی سری دارک سولز لذت های بسیاری هست! که البته برخی اش با خود آزاری های زیاد و لذت بخشی همراهه :d
.
ولی یکی از لذت هایی که من عاشق اشم شخصا دیدن مخلوقات یا ایتم ها یا اسلحه ها یا مکان های! سری گذشته است! خیلی حس عجیبی میده به آدم! مثلا وقتی داری توی دارک سولز 3 میری در یه جعبه ارو باز میکنی! با Zweihande یا یه نسخه ای از Abyss Greatsword رو برو میشی و یا وقتی Sunlight Spear میرسی و حتی بهتر از اونها وقتی یه میمیک پدر سوخته غورت ات میده !
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یادتونه قبلا نظریمو راجع به Firelink Shrine جدید گفتم؟ خب حالا بیشتر بهش مطمئن شدم:

برگردیم به دارک سولز 1. FireLink Shrine. جالب نیست؟ چیزی که زیر دماغمون بود ولی متوجهش نشدیم. اگر مکان های Framp و Kaathe رو در نظر بگیریم، تقریبا میشه گفت جفتشون توی Firelink Shrine هستن. یکی دقیقا همونجا و یکی اعماق زمین توی Abyss. اگر فرض کنیم Kiln of The First Flame هم همون اطراف باشه، میشه نتیجه گرفت Firelink Shrine دقیقا به عنوان ورودی Kiln of The First Flame هست و از Shrine بودنش میشه گفت به عنوان یادبودی برای اون مکان ساخته شده.

حالا همین موضوع توی دارک سولز 3 به طرز جالب تری صادقه. Ludleth میگه تمام لردها باید حضور داشته باشن تا بشه آتش رو لینک کرد. خب تخت های لرد ها کجا واقع شده؟ توی FireLink Shrine و دقیقا بالای بونفایر اونجا. لینک کردن آتش کجا به وقوع میپیونده؟ Kiln of The First Flame. نتیجه؟ New Firelink Shrine = Kiln of The First Flame. اینو میشه از خاکسترهایی که اونجا ریخته شده، از زمین گرد مانند و از اون شی کاسه مانند که برای روشن کردن بونفایر اونجا ازش استفاده میکنیم هم فهمید. ایضا یادتونه Throne of Want کجا بود؟ با اینکه اشاره نکردن، اما مکانش دقیقا همون Kiln of The First Flame بود و جالب تر اینه که اونجا رو هم خاکستر فرا گرفته بود.

من 99% به این نظریه ای که گفتم مطمئنم. مگر اینکه میازاکی Failـم کنه:d بوکمارک کنین وفتی فیل شدیم، پستم رو بهم نشون بدین:d
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,796
نام
مراد حلیمی
عجب ویدئویی بود:d چه اطلاعات غنی ای هم توش بود:
ظاهرا هویت لرد اصلی یعنی Holy King Lothric رو مخفی نگه داشتن که بعدا سورپرایزمون کنن:d توی ویدئو آغازین از عمد نشونش ندادن:d از طرف دیگه این Ludleth هم خیلی مرموزه و مطمئنم یه نقش شدیدا مهم ایفا میکنه. اصلا چرا ما دنبال LoC ها هستیم ولی از همین Ludleth شروع نمیکنیم؟:d
مورد بعدی اینه که Ludleth میگه همه LoC ها باید روی تختشون نشسته باشن تا آتش لینک بشه. خب چرا ما داریم میریم بکشیمشون؟ یا شاید نباید بکشیمشون و جوری اطلاعات دادن که ما فکر کنیم باید بکشیمشون؟:d
نکته جالب اینه که ما باید بریم به سرزمین لرد ها یعنی Lothric (بخونین: Lordran)
Ludleth آتش رو لینک کرده و بدنش کاملا سوخته ولی اونجا حضور داره و ظاهرا با پیشروی توی بازی، یه سری خدمات هم انجام میده (منوی مخصوص داره)
اوایل گفته شده بود Ludleth خودش رو یه LoC میخونه و این حدس به وجود اومد که ممکنه واقعا LoC نباشه ولی ظاهرا تخت مخصوص به خودش رو هم داره. پس به احتمال خیلی زیاد واقعا LoC هست
لقبش Exiled هست. مطرود. چرا مطرود؟ و به همین خاطره که نمیکشیمش؟ یعنی با بقیه لرد ها مشکل داشته؟ اصن یه حدس بهتر: پسر طرد شده گوین شاید؟:-/
خلاصه کلوم اینه که وحشتناک هایپ کننده هستن اطلاعات. این ویدئو مشکلی نداره اما از گوگل کردن یه سری چیزها شدیدا پرهیز کنین تا یه سری چیزهای فوق العاده سورپرایز کننده براتون اسپویل نشه (روی من که جوابگو نیست:d)
پ.ن:
Bat-Demons.gif


اولا دوستان قدیمی رو شاهد هستیم:d دوما نمای قلعه بالایی نابود کننده هست! سوما جایی که بازیکن رو میندازن و اون دروازه زیرینش، شبیه ورودی Anor Londo و جایی هست که با Iron Golem میجنگیدیم:d

فک کنم Ludleth هم سو با LOC های دیگه نیس.....برا همین هم EXILED هست.....حالا اینکه چیکار کرده و چرا؟ مشخص نیست....

این FIRLELINK SHRINE جدید همون مکان قدیمی هست شک نکنید(ولی همونطور که @Safety & Peace به نکته جالبی اشاره کرد اون BONFIRE همون مکان اولین شعلس.....ولی اونوقت LOC ها چرا نیستن تا اتش رو دوباره لینک کنن؟نکنه میریم اونا رو برگردونیم به FIRELINK SHRINE??:d:d


@HalfLife G
عجب طراحی خفنی داشت...

Andre کبیر هم که هست :D یادمه اولین باری که دیدمش اون حس کمجکاوی باعث شد بهش اتک بدم که دخلم رو در آورد :)) به نظر میرسه بعد از حوادث دارک سولز 1 نقل مکان کرده:D
مورد بعدی آیا این همون قایرلینک شراین هست؟ یا یه جای دیگست؟ lمرکزش همونه ولی اطرافش فرق کرده (که گذر زمان میتونه توجیهش کنه)
آیا قسمت Resistance محدود شده به Bleed, Frost, Curse و Poisson ؟
امیدوارتر شدی به بازی؟:d
البته ارجاعات زیاد میازاکی چه از لحاظ مکان و چه کرکتر و ..... به شماره 1 امیدوارم از روی استیصال نبوده باشه و حتما توضیحات داستانی جالب داشته باشه

.
 
آخرین ویرایش:

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
یک اینکه اینایی که به Tomb of giants رای دادن فرزندان خلف میازاکی هستن دیگه رسماً :D

دو اینکه من یه پستی اماده کرده بودم(تو ذهنم البته:D) که اون اهنگی ک قفلشم همش رو تحلیل کرده بودم از اینکه چه داستانی داره تعریف میکنه و هدفش چیه،پست بودا،پرملات بودا،فکر کن وسطش تلمیح میزدم به Malazan و نغمه یخ و اتش و دنیای تالکین حتی،به نقش ضعیف تر خدایان نامیرا از انسان های فانی تو افسانه ها میرفتیم،بعدش میرفتیم تو فلسفه یکی شدن در دارک سولز،این که هر گیمری با هم یه «یک» رو تشکیل میدن و نقش میازاکی هم این وسط چیه،Slayer of Demon و Chosen Undead رو میخواستم باز کنم و ربط دارک هیرو بهشون،اما نشد دیگه،از اونجایی که هر دم از نو غمی به مبارک‌باد ما میاد،نشد دیگه،یهو مشکل پیش اومد و نیومدم دیگه و الان هم دیگه فازش پریده،همین طور که همه تون میدونید فاز بپره دیگه هیچ راهی نداره که برگرده،مگر اینکه یه شب Phasephone (ایزد بانوی فاز :D) منو به حرم سراش دعوت کنه :D

سه اینکه من کلا از ادامه اخبار و ویدئو ها بیخبرم فقط فایرلینک رو دیدم و باید بگم به به :D خیلی زیبا Nexus دیمنز سولز رو میکس کرده با Firelink Shrine دارک سولز 1 :D

چار اینکه یه سری میگن چون این نسخه تازگی شماره اول رو نداره واسه همین شاید به اون اندازه تاثیر گذار و خوب نباشه.باید بگم این طرز تفکر کاملا اشتباهه :D عنصر غافل گیر کننده غالبا با احساس انسان سر و کار داره و نقد بر اساس احساس چیز خوبی نیست،بر عکس هر چه احساس کمتر و اگاهی عمیق تر باشه،تجربه اثر لذت بخش تر میشه.شما نسخه اول رو اکثرا به خاطر تازه بودن تجربه تون،به علت «ناآگاهی» که از اثر داشتین از لذتش بهره مند شدین،اما الان از این ناراحتین که اون «ناآگاهی» از بین رفته.در صورتی جای بسی شادی داره!،چون اون «ناآگاهی» الان تبدیل به «آگاهی» شده.،دیگه میدونم از دارک سولز چی میخوام،می دونم کدوم قسمت از روحم رو ارضا میکنه،شبیه به استشمام یه بوی خوش میمونه که میون فاصله اولین بار که حسش کردین تا انتظار برای دومین حس کردنش یکسره برای خودتون توهم زدین و اون بو رو برای خودتون ایده آل سازی کردین،آیا این سری اون بو رو حس کنین لذت بخش تر نخواهد بود؟:D به زبان سولزی،در نسخه پیشین تاریکی شما رو در آغوش گرفت اما این بار این شما هستین-ک مشتاقانه-تاریکی رو در آغوش میگیرین :D البته با علم به این قضیه داریم میگیم که میازاکی تو هر بازیش تغییراتی داره که هر اثرش رو تبدیل به یک اثر واحد میکنه(ک چندین صفحه قبل در این مورد پست دادم)،پس منظور بازی های مونتاژی عرضه سالیانه نیست :D

پنج اینکه من بازم میگم این بازی بهترین اثر میازاکی میشه لا رَیبَ فیه:D

و شش هم عرض ادبیه خدمت همه دوستان :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
داشتم کانسپت های Kiln of The First Flame رو نگاه میکردم و به یه چیز جالبی برخوردم و سریع گذاشتمش کنار یه عکس دیگه و ... قضاوت با خودتون:d:





پل ها و نوع ساختمون و ستون هاشون رو با هم مقایسه کنی:d

قبلا هم طائل عکس دوم رو این مقایسه کرده بود:



که خب درسته:d

اینم برای اونایی که منظور منو از پست قبلی نفهمیدن:d یه نفر خیلی شیک و مجلسی گفته هر کدوم از لوکیشن ها کجا واقع شدن:

 
  • Like
Reactions: Silent Siren

mmg267

کاربر سایت
May 18, 2012
31
نام
mmg
دوستان یه سوال اگه بازی را پیش خرید کنی. میشه دانلودش کرد که تا روز عرضه آماده باشه؟ یا کل بازی را باید تو اون روز دان کرد؟
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
دوستان یه سوال اگه بازی را پیش خرید کنی. میشه دانلودش کرد که تا روز عرضه آماده باشه؟ یا کل بازی را باید تو اون روز دان کرد؟
هنوز معلوم نیست که Pre Load داشته باشه یا نه. تقریبا یک هفته مونده به عرضه بازی مشخص میشه.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
البته هنوز تایید نشده. برای کنسول ها قبلا تایید شده بود که 30 فریم اجرا میشه ولی PC رو چیزی نگفته بودن. با این حال من نگران این موضوع نیستم. نیم ساعت بعد از عرضه بازی با یه ماد شیک و مجلسی از جانب Durante، بازی روی هزار فریم اجرا میشه:d
البته اونی هم که جواب داده معلومه از داخل استودیو به طور کامل خبر نداره. با این حال امیدوارم اینطور که گفته، نباشه.
 
  • Like
Reactions: fifa13

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
اصن همین 30 فریم بودن دارک سولز خودش فلسفه داره :d یادمه دارک سولز یک یه جاهاییش رو باید رو 30 فریم رد میکردی:)) منم ایضاً نگران فریم این بازی نیستم.. خیالم از بابت سازنده راحته :d دمشم گرم...
 
  • Like
Reactions: fifa13

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر