Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

Lord Phenom

کاربر سایت
Oct 16, 2012
262
نام
سعید
اینا یه کاری کردن خودشونو راحت کردن که هر تناقضی بخوان راحت میتونن پیاده کنن. و اون این که زمان تویه دنیایه DS به هم ریختست و هر کی به هر کیه :| یعنی خیلی راحت میتونن هم شخصیتای بازیای اول و دوم به هم ربط بدن و یا نسخه ی دیگه ای از کاراکترا معرفی کنن و ... هزاران احتمال وجود داره واسه این سری :d
اتفاقا این زیاد درست نیست یعنی اگه شما به صورت معمولی به داستان دارک سولز 1 و 2 نگاه کنی درسته ولی اگه برای مثال قشنگ بری توی داستان نسخه اول و به تمام ریزه کاری هاش توجه کنی متوجه میشی که توی چند مورد که نسخه اول رو به دوم ربط دادن توی دارک سولز 2 اصلا با عقل جور در نمیاد و تنها باعث شد هر داستانی که دنبالش بودی بیشتر از خط اصلیش دور بشه و گیج کننده تر بشه , البته داستان خود دارک سولز 2 خوب بود از نظر من از پس داستان خودش خوب بر اومد , این به کنار حتی خیلی چیز ها توی نسخه اول هم با عقل جور در نمیاد منظورم این نیست که مشخص نیست یا مبهم هست منظورم اینه که اصلا درست به نظر نمیاد و مثل این میمونه که نیمه کاره رها کردن اون قسمت یا اون داستان رو .
دارک سولز 1 واقعا یک شاهکار هست از نظر من و وقتی که قشنگ همه ریزه کاری های داستانش رو پیدا میکنی شگفت زده میشی که تا کجاها داستانها رو ادامه دادن ولی بعضی جاها هر چی بیشتر میری متوجه میشی که دیگه مثلا این داستان رو وقت یا نیاز نداشتن و ادامه ندادن و بستنش با این حال باز هم خیلی جالبه که تا کجاها پیش رفتن توی بازی ,دارک سولز 2 هم من شاید جزو معدود کسانی باشم که واقعا خوشم اومد از بازی شاید از نظرم به نسخه اول نرسه ولی خیلی نزدیکه بهش امید وارم قسمت سوم فکر زیادی پشتش باشه و یک جوری برنامه ریزی کنن که داستان نسخه های قبل مخصوصا نسخه اول رو خراب نکنه .
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
اتفاقا این زیاد درست نیست یعنی اگه شما به صورت معمولی به داستان دارک سولز 1 و 2 نگاه کنی درسته ولی اگه برای مثال قشنگ بری توی داستان نسخه اول و به تمام ریزه کاری هاش توجه کنی متوجه میشی که توی چند مورد که نسخه اول رو به دوم ربط دادن توی دارک سولز 2 اصلا با عقل جور در نمیاد و تنها باعث شد هر داستانی که دنبالش بودی بیشتر از خط اصلیش دور بشه و گیج کننده تر بشه , البته داستان خود دارک سولز 2 خوب بود از نظر من از پس داستان خودش خوب بر اومد , این به کنار حتی خیلی چیز ها توی نسخه اول هم با عقل جور در نمیاد منظورم این نیست که مشخص نیست یا مبهم هست منظورم اینه که اصلا درست به نظر نمیاد و مثل این میمونه که نیمه کاره رها کردن اون قسمت یا اون داستان رو .
دارک سولز 1 واقعا یک شاهکار هست از نظر من و وقتی که قشنگ همه ریزه کاری های داستانش رو پیدا میکنی شگفت زده میشی که تا کجاها داستانها رو ادامه دادن ولی بعضی جاها هر چی بیشتر میری متوجه میشی که دیگه مثلا این داستان رو وقت یا نیاز نداشتن و ادامه ندادن و بستنش با این حال باز هم خیلی جالبه که تا کجاها پیش رفتن توی بازی ,دارک سولز 2 هم من شاید جزو معدود کسانی باشم که واقعا خوشم اومد از بازی شاید از نظرم به نسخه اول نرسه ولی خیلی نزدیکه بهش امید وارم قسمت سوم فکر زیادی پشتش باشه و یک جوری برنامه ریزی کنن که داستان نسخه های قبل مخصوصا نسخه اول رو خراب نکنه .

آقا اون داستان هایی از نسخه اول که درست به نظر نمیاد و نصفه کاره رهاش کردن رو مثال میزنی؟:D چون به نظر من این بازی جزو شاهکارترین بازی ها از نظر داستان و مخصوصا داستان‌سراییه،واسه همه چیزهاش دلیل داره.

DS2 رو هم جزو معدو کسانی نیستی که خوششون اومده،اینجا همه نسخه دوم رو دوست دارن فقط 1 رو بالاتر میدونن :D
 

Lord Phenom

کاربر سایت
Oct 16, 2012
262
نام
سعید
آقا اون داستان هایی از نسخه اول که درست به نظر نمیاد و نصفه کاره رهاش کردن رو مثال میزنی؟:D چون به نظر من این بازی جزو شاهکارترین بازی ها از نظر داستان و مخصوصا داستان‌سراییه،واسه همه چیزهاش دلیل داره.

DS2 رو هم جزو معدو کسانی نیستی که خوششون اومده،اینجا همه نسخه دوم رو دوست دارن فقط 1 رو بالاتر میدونن :D


از نظر من هم داستان سرایی بازی شاهکار هست.
ولی این چیزی نیست که با یکی دو پست بشه در موردش بحث کرد و توضیح داد دیگه این تاپیک هم از موضوع خارج میشه اگر خیلی علاقه داری میتونم یک Let's play توی یوتوب بهت معرفی کنم که توی چند ساعت قشنگ توضیح میده کجاها این مشکل رو دارن تو بازی .
دارک سولز 2 هم نمیدونم ولی هرجا میری میکوبنش به نظرم اینقدر لیاقت نداره پایین بیاد ...
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
از نظر من هم داستان سرایی بازی شاهکار هست.
ولی این چیزی نیست که با یکی دو پست بشه در موردش بحث کرد و توضیح داد دیگه این تاپیک هم از موضوع خارج میشه اگر خیلی علاقه داری میتونم یک Let's play توی یوتوب بهت معرفی کنم که توی چند ساعت قشنگ توضیح میده کجاها این مشکل رو دارن تو بازی .
دارک سولز 2 هم نمیدونم ولی هرجا میری میکوبنش به نظرم اینقدر لیاقت نداره پایین بیاد ...
نه اتفاقا دارک سولز 2 عالیه و داستانش به بهترین نحو ممکن نوشته شده. این که میبینی خیلیا ممکنه به دارک سولز 2 گیر بدن به خاطر اتمسفرش هست که بگیر نگیر داره. اینطور بگم بازی زیاد چیز جدیدی ارائه نمیده و بیشتر باس ها همون باس های شماره اول با شکل و شمایل متفاوت هستن.
داستان شماره اول هم واقعا عالیه. شده جاهایی که گیر کردم و نفهمیدم چی به چیه اما یکی از بچه ها اومده یه گوشه ای از اطلاعاتی رو داده که من تا اون موقع نمیدونستم. اصلش هم همینه که چند نفری بشینیم ته و توشو در بیاریم:d توی کامیونیتیش توی همین بازیسنتر فقط من و طائل پست میدیم8-| (البته HalfLife G هم هس:d)
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,970
نه اتفاقا دارک سولز 2 عالیه و داستانش به بهترین نحو ممکن نوشته شده. این که میبینی خیلیا ممکنه به دارک سولز 2 گیر بدن به خاطر اتمسفرش هست که بگیر نگیر داره. اینطور بگم بازی زیاد چیز جدیدی ارائه نمیده و بیشتر باس ها همون باس های شماره اول با شکل و شمایل متفاوت هستن.
داستان شماره اول هم واقعا عالیه. شده جاهایی که گیر کردم و نفهمیدم چی به چیه اما یکی از بچه ها اومده یه گوشه ای از اطلاعاتی رو داده که من تا اون موقع نمیدونستم. اصلش هم همینه که چند نفری بشینیم ته و توشو در بیاریم:d توی کامیونیتیش توی همین بازیسنتر فقط من و طائل پست میدیم8-| (البته HalfLife G هم هس:d)

جدای از اینا که گفتی به نظرم غافل گیریش کمتره 2 چون اکثرا که 1 رفتن میدونن حدودا قراره با چی مواجه بشن ولی 1 اینطور نبود :D

این بحث داستانیو ببرید همون تایپیک بهتره موندگار هم میشه :D
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
اجازه بدید من یه مقایسه بین 1 و 2 انجام بدم :

اول از همه بگم که متای DS2 91 هست،این یعنی بازی فوق‌العادست و حرفی توش نیست :D

اما دو تا چیزه DS2 ازش رنج میبره و نسبت به نسخه اول به مراتب ضعیف تره.یک لول دیزاین بازیه،بزارید به زبان ساده واستون مثال بزنم.تو نسخه اول برای رسیدن به Crystal Cave اول میرفتین آنور لوندو (که برای رسیدن به این هم میباس از Sen's Fortress رد بشی)،بعدش باید بری به Duke's Archive و نهایتا Crystal Cave .اگه دقت کنید این محیط ها و ترتیب قرارگیریشون همشون به داستانی پشت سرشه که چرا اول باید از این لوکیشن بگذری تا نهایتا برسی به اون لوکیشن.یا برای رسیدن به Ash Lake میباس برین به پایین ترین منطقه لردران(دقت کنید Ash Lake مرموزترین منطقه بازی چون مربوط به Age of Ancientـه)بلایت تاون،بعد میباس ورودی به Great Hollow که سکرت هم هست رو پیدا کنید و بعد از گذشتن از این منطقه عجیب و غریب در نهایت برسین به Ash Lake.این قضیه برای تمام لوکیشن های بازی صادقه.

اما تو DS2 نحوه رسیدن به Iron Keep و Drangleic Castle که جزو مهم ترین مناطق بازیه رو بببیند.یا Aldia's Keep . خیلی راحت بدون اینکه منطقی پشتش باشه از این لوکیشن رد میشی میری تو اون :D

دوم داستان شخصیت های فرعیه.DS2 با اینکه داستان بیسش فوق‌العاده بود اما داستان شخصیت های فرعیش خیلی داغون بود.الان کیه که داستان Lucatiel و Straid of Olaphis و امثالهم یادش باشه؟اما داستان Solaire و Black Iron Tarkus و Siegmeyer سینه به سینه و نسل به نسل نقل میشه همین طور :D
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من چند روز پیش تو نگاه گذری به تیتر اخبار یه سایت (VG247 بود فک کنم) یه خبر در مورد بازی دیدم، درست یادم نیست ولی فک کنم این بود که تو این نسخه مقیاس محیط ها قرار بزرگ تر بشه .... نمی دونم این رو کسی قرار داده یا نه ....
ویرایش: تو پست اول بهش اشاره شده الان دیدم :D

[*]بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)
در مورد این ویژگی توضیح داده نشده؟
امیدوارم اصلا فیک باشه یا خیلی خیلی خیلی محدود چون میتونه رو گیم پلی تاثیر شدید بزاره ....
 
آخرین ویرایش:

HAM1DR37A

کاربر سایت
Mar 10, 2014
266
نام
حمید
من چند روز پیش تو نگاه گذری به تیتر اخبار یه سایت (VG247 بود فک کنم) یه خبر در مورد بازی دیدم، درست یادم نیست ولی فک کنم این بود که تو این نسخه مقیاس محیط ها قرار بزرگ تر بشه .... نمی دونم این رو کسی قرار داده یا نه ....
ویرایش: تو پست اول بهش اشاره شده الان دیدم :D

در مورد این ویژگی توضیح داده نشده؟
امیدوارم اصلا فیک باشه یا خیلی خیلی خیلی محدود چون میتونه رو گیم پلی تاثیر شدید بزاره ....
این ويژگي بونفایر جدید هنوز درست معرفی نشده که کجا میشه بونفایر درست کرد و چه چیزی باید خرج کرد برای ساختش .؟
اما قطعا بالانس بازی رو به هم نمیریزه چون کارگردان بازی میازاکیه :d قطعا هم اینجوری نیست که همه جا بشه بونفایر درست کرد ، چون اینجوری اگه باشه همه پشت fog gate باس ها بونفایر میسازن :d
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,798
نام
مراد حلیمی
نکاتی جدید اومده از بازی(مشاهده اون دمو و البته سخنان استاد):

در مورد گرافیک بازی :
but this is still a stunning game to behold. The dynamic light source of the player's torch and the ashes blowing through the wind give structures life, illuminating the corpses stuck in trees, and flowing around the carcass of a long-dormant dragon. Cloth ripples in the wind. There’s still beauty in this world even after doomsday.
:x
در مورد یکی از باسها(اسپویلر داره):
It’s during a fight with a boss called Helena where we see the changes to movement. This looks to be the fastest Dark Souls game we’ve seen yet. “The player character moves faster than the previous two installments and can be controlled more intuitively,” says Miyazaki. “There are a lot of tough situations waiting for players but at the same time we’re offering reasonable solutions, [such as] this faster moving character control system.”
Helena moves slowly and swings a flaming sword, setting fire to the environment as she attacks. But with a combination of the rapid fire bow, scimitar spin attacks and generally quicker movement this looks a far less intimidating Dark Souls boss fight. Dare we say that with more responsive movement the game is easier?

کلی نکات دیگه هم تو این مقاله هست که توصیه میشه بخوونن دوستان(حس ترجمه نبود وگرنه خودم کلشو ترجمه می کردم:d):

Dark Souls 3: ***8220;everything is designed to kill you***8221; | VG247

.
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
اون ورودی های عظیم بین دیوار شهر تا قلعه رو ببینید(شبیه پل) :

6zk76yxat0cjz9sseagt.jpg

اینجا سمت چپ تصویر هم یک ویرانه ای ازش وجود داره :

aet8km0n7amowkkvb1am.jpg

اون نگه دارنده های بین مناره ها رو ببینید :

n7309b816vwzz8lseluf.jpg

اینجا هم دقیقا به همون فرم وجود داره و نحوه قرارگیری بلندترین مناره هم شبی به همه :

oqn53mct8ee8frtn703z.png

یعنی واقعا اینجا ویرانه های آنورلوندو ئه؟اگه هست که مادر بگرید که :D
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,939
نام
نریمان
n7309b816vwzz8lseluf.jpg

اینجا هم دقیقا به همون فرم وجود داره و نحوه قرارگیری بلندترین مناره هم شبی به همه :

oqn53mct8ee8frtn703z.png

یعنی واقعا اینجا ویرانه های آنورلوندو ئه؟اگه هست که مادر بگرید که :D
Drangleic Castle هم تقریبا این ویژگی ها رو داره:


خود میازاکی هم گفته این قصری که تو تریلر دیدین خیلی بزرگ تر ار این حرفاس، Anor Londo لوکیشن خیلی بزرگی نیست.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اگه یادتون باشه، ما توی Lordran بودیم. به بخش پایینی که یه قلعه تو در تو سیاه رنگ بود و دور هر بخشش یه دیوار کشیده بودن، میگفتن Gothic Citadel. تازه ما تو Gothic Citadel فقط دور و بر برج های نگهبانی و دیوار بیرونی پرسه میزدیم و فقط یه بخش کوچکی رو توی خود شهر میرفتیم. اگر قرار باشه توی این شماره کل اون Gothic Citadel قابل بازی باشه... من دیگه حرفی برای گفتن ندارم:d یکی از آرزوهام بود بتونم کل این قلعه رو بگردم:d توی شماره اول وقتی باقی شهر رو میدیم از دور و نمیتونستم واردش بشم، حسرت میخوردم و آه میکشیدم:d
 

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
تو یکی از فرومای DS ملت چیزایی رو که نمیخوان تو 3 باشه گفتن و بعضیاشون انصافا نباید باشن :d
Soul memory
Omni-directional sprinting while locked on.
Terrible **** broken **** input buffering.
Free-aim weapon swings while locked on.
Attribute-modifying equipment and consumables.
Anything other than equip burden modifying i-frames.
The impenetrably obtuse defense system.
Equip burden being a linear scale, rather than a series of breakpoints.
**** heavy weapons.
Enemies with perfect tracking and a million active frames on their attacks with huge range and a bazillion poise should not be the design for default weenies.
Redundant weapons.
Absurdly prohibitive restrictions on how invasions work. Just make it like Demon's Souls, it was the only game with a bare-minimum acceptable invasion system.
Terrible equipment UI where it breaks up the visible stats between the equipment screen and the inventory screen.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر